Als je toch weet dat je em niet gaat redden...quote:Op woensdag 23 september 2009 12:30 schreef IQM het volgende:
Mensen die nog op FOK! zitten als ze snel naar school moeten of de bus moeten halen.
Dat er topics gesloten worden?quote:Op woensdag 23 september 2009 12:34 schreef Crack_ het volgende:
Ik word hier een beetje verdrietig van
Dit is FB niet.quote:Op woensdag 23 september 2009 12:32 schreef Schatgraver het volgende:
ey swarma, watz duh reduhhhhhhh dat mijn topics dicht zijn?
ik en mn homies zagen geen reden hiervoor.
Maar ze worden gesloten om niksquote:Op woensdag 23 september 2009 12:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat er topics gesloten worden?
Er zijn er nog zat over hoor.
Dan is het een ander verhaal.quote:Op woensdag 23 september 2009 12:33 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Als je toch weet dat je em niet gaat redden...
oeh dankje, was ik idd vergetenquote:
zo gaat het toch al tijden in de SCquote:
Het is net een soap.quote:
Ik had het niet alleen over de scquote:Op woensdag 23 september 2009 13:27 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zo gaat het toch al tijden in de SC
Met NB ging het wel ergens over. Maar goed, dat was voor jouw tijd!quote:Op woensdag 23 september 2009 13:27 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zo gaat het toch al tijden in de SC
Rollatorban?quote:Op woensdag 23 september 2009 13:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het is net een soap.
Maar goed, jij bent alweer terug van je rollatorban?
Die films is werkelijk slecht. Om te janken slecht.quote:Op woensdag 23 september 2009 13:13 schreef afcajos het volgende:
Ik ga extreme movie kijken( http://moviemeter.nl/film/49783 )
Omdat ik me dood verveel.
We leven in een vrij land dus je zou op het forum mogen typen wat je zelf wilt!quote:Op woensdag 23 september 2009 13:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik had het niet alleen over de sc
Maar dat hou ik maar voor me, ik hou van mijn post-rechten
Deze neem ik even mee mij voor m'n kleindochter.quote:Op woensdag 23 september 2009 13:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Rollatorban?Tot sinas en de groenten met je ban
Dat dacht ik ook, maar een sujet op dit forum-met-kaal-hoofd vindt van niet.quote:Op woensdag 23 september 2009 13:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
We leven in een vrij land dus je zou op het forum mogen typen wat je zelf wilt!
mee mij voor je kleindochter?quote:Op woensdag 23 september 2009 13:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Deze neem ik even mee mij voor m'n kleindochter.
HIMYM?quote:Op woensdag 23 september 2009 13:33 schreef Zotheid het volgende:
Toen ik vandaag college had van een meisje van 29 (:9~) en ze dr naam op het bord schreef moest ik aan HIMYM kijken.
je HOEFT hier dan ook niet te posten, en als je in mijn huis komt mag je ook niet alle borden kapot gooien natuurlijkquote:Op woensdag 23 september 2009 13:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
We leven in een vrij land dus je zou op het forum mogen typen wat je zelf wilt!
Als woordvoerder van de VKF (Vereniging voor Kale Fok!kers) wil ik me graag distantiëren van de nazipraktijken van dit individu.quote:Op woensdag 23 september 2009 13:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar een sujet op dit forum-met-kaal-hoofd vindt van niet.
Adoptiekind.quote:Op woensdag 23 september 2009 13:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
mee mij voor je kleindochter?![]()
Ben je al opa?
Ik ga hier verder maar niet op inquote:Op woensdag 23 september 2009 13:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als woordvoerder van de VKF (Vereniging voor Kale Fok!kers) wil ik me graag distantiëren van de nazipraktijken van dit individu.
[..]
Adoptiekind.
How I Met Your Mother.quote:
Wat is dat nou weer voor non-vergelijking? Jij vergelijkt het hebben van een mening met het vernielen van andermans eigendommen?quote:Op woensdag 23 september 2009 13:34 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je HOEFT hier dan ook niet te posten, en als je in mijn huis komt mag je ook niet alle borden kapot gooien natuurlijk
Ten behoeve van het voortbestaan van uw account?quote:Op woensdag 23 september 2009 13:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ga hier verder maar niet op in
Had je wat beters verwacht dan?quote:Op woensdag 23 september 2009 13:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
How I Met Your Mother.
[..]
Wat is dat nou weer voor non-vergelijking? Jij vergelijkt het hebben van een mening met het vernielen van andermans eigendommen?
Opa's zijn meestal kaal.quote:Op woensdag 23 september 2009 13:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
mee mij voor je kleindochter?![]()
Ben je al opa?
Hoewel Swarma best aardig is vind ik het maar een simpele ziel. Ook te zien aan zijn taalgebruik.quote:
quote:
Jij ook. Je doet immers hbo.quote:Op woensdag 23 september 2009 13:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hoewel Swarma best aardig is vind ik het maar een simpele ziel.
jaquote:Op woensdag 23 september 2009 13:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ten behoeve van het voortbestaan van uw account?
quote:
Mensen alleen op onderwijsniveau afgaan en er niet aan denken dat mensen zich buiten hun studie om ook kunnen ontplooien.quote:
Duidelijk.quote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 14:01 schreef Zotheid het volgende:
Om de triestheid van het hbo aan te geven:
Na een college vroegen 2 moslima's of het volgende college iets korter zou kunnen duren (college duurde al slechts 1,5 uur ipv de gegeven 2 uur) omdat ze niet zo goed Nederlands kunnen.![]()
quote:Op woensdag 23 september 2009 14:01 schreef Zotheid het volgende:
Om de triestheid van het hbo aan te geven:
Na een college vroegen 2 moslima's of het volgende college iets korter zou kunnen duren (college duurde al slechts 1,5 uur ipv de gegeven 2 uur) omdat ze niet zo goed Nederlands kunnen.![]()
Prachtig inderdaadquote:Op woensdag 23 september 2009 14:11 schreef IQM het volgende:
Zo mooi.
http://www.flickr.com/pho(...)s/72157622310168099/
12 uur slapenquote:Op woensdag 23 september 2009 14:27 schreef Breathtaking het volgende:
Bwuh ik heb 12 uur geslapen. Terwijl ik huiswerk moet maken en de was moet doen enzo.
Ja daaaagquote:Op woensdag 23 september 2009 14:31 schreef afcajos het volgende:
[..]
12 uur slapenVroeger sliepen we 12 uur per maand!
En als je toch bezig bent, doe mijn was ook gelijk evenik weet niet hoe deze wasmachine werkt.
ik gister alquote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 14:33 schreef LudoSanders het volgende:
Weekend. 14.gif
Vanaf?quote:Op woensdag 23 september 2009 14:40 schreef LudoSanders het volgende:
Gelukkig maar een half uur vertraging met als bijkomstig voordeel dat ik nu met de stoptrein naar Zeeland mag. Jippie!
Tsja, wen er maar aan. Ga je nog vaak zat krijgen.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:38 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
Ik heb morgen nog 2 uur, en vrijdag nog 2 uur
En ik verveel me de tyfus. Vanavond maar weer eens kansloos zuipen in de stad.
Ik heb het halve uur al uitgezeten en chill hem ondertussen verder in de intercity die dienst doet als stoptrein naar huis.quote:
CHILLBURG JEWEEETquote:
Persoonlijk vind ik er weinig chills aan.quote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 15:03 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
HAHAHAHA LUDO WOONT OP EEN STATION.
Nee, ik ga eerst nog ff langs je moeder.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:03 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
HAHAHAHA LUDO WOONT OP EEN STATION.
Ik snap hem nietquote:Op woensdag 23 september 2009 15:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, ik ga eerst nog ff langs je moeder.
Die staat daar waarschijnlijk uitgerangeerd te wezenquote:Op woensdag 23 september 2009 15:09 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik snap hem nietWat zou m'n moeder nou op een station moeten?? Ze gaat helemaal niet met de trein!!
Avonscursus keramiek voor gevorderden.quote:
Ik snap hem nog steeds niet?? Uitgerangeerde mensen gaan toch niet op het station staan? Die gaan het internet op om mensen van 20 jaar jonger dan zij belachelijk te maken!quote:Op woensdag 23 september 2009 15:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Die staat daar waarschijnlijk uitgerangeerd te wezen
Schijnt dat ze niet spoort en er wordt geprobeerd haar leven weer terug op de rails te krijgenquote:Op woensdag 23 september 2009 15:09 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik snap hem nietWat zou m'n moeder nou op een station moeten?? Ze gaat helemaal niet met de trein!!
Die heb ik al doldwaas vaak gepost hoho nu kan ik er met de glorie vandoor gaan zoef ik heb hem zelfs op CD binnenkort nieuwe werk van de heren kan niet wachtenquote:Op woensdag 23 september 2009 15:15 schreef IQM het volgende:. Was te horen in de laatste aflevering van How I Met Your Mother.
Who gives a fuck about an Oxford comma?
quote:Mailtje zeer belangrijk en doen h?!!
Hallo allemaal, normaal stuur ik deze mail nooit door, maar misschien worden we zo wel stinkend rijk!!
Een vriendin van een collega stuurde dit door en zij is advocaat...
Ze zegt dat het werkt! Uiteindelijk heb je niets te verliezen.
Zie hier wat ze zegt:
'Ik ben advocaat en ik ken de wet. Dit is echt. Mispak u niet, AOL en Intel
zullen hun beloften houden uit schrik van voor het gerecht getrokken te
worden en miljoenen schadeclaims ten laste gelegd te worden zoals deze van
Pepsi Cola tegen G?n?ral Electric.
Beste vrienden, neem dit niet als klein bier.
Bill Gates is bezig met zijn fortuin te verdelen. Als jullie er niet op
ingaan dan zullen jullie er misschien later spijt van hebben.
Windows is het grootste programma ooit gebruikt. Microsoft en AOL
experimenteren door dit bericht elektronisch te versturen (e-mail b?ta test)
Als jullie deze e-mail naar jullie vrienden doorsturen, zal Microsoft
(indien jullie met Microsoft Windows werken) gedurende twee weken alles
opvolgen.
Voor iedereen die deze e-mail doorstuurt zal Microsoft jullie 245 euro
betalen.
Voor iedereen die dit bericht doorgestuurd heeft en die mensen sturen hem op
hun beurt door, krijgen jullie 243 euro van Microsoft.
Voor de derde persoon die dit bericht ontvangt krijgen jullie 241 euro van
Microsoft.
Binnen twee weken zal Microsoft jullie contacteren voor de bevestiging van
jullie adres en zullen ze jullie een cheque opsturen.
ik dacht dat het een kettingbrief was maar twee weken later, na dit bericht
doorgestuurd te hebben kreeg ik van Microsoft een bericht om mijn adres op
te geven en ontving ik een cheque van 24800 euro.
Jullie moeten dit bericht doorsturen voor deze test ten einde is.
Als er iemand in staat is van dit te doen als commerciële stunt dan is het
wel Bill Gates. Voor hem is dit een commerciële uitgave. Stuur aub naar zo
veel mogelijk mensen door. Jullie moeten tenminste 10.000 euro ontvangen.
Zoals ik gezegd heb, ik kan de wet en dit is echt. Intel en AOL zijn aan
het onderhandelen voor een fusie waardoor ze de grootste firma van de wereld
zouden en om zeker te zijn van het systeem het meest gebruikt op de wereld
hebben Intel en AOL experimenteren ze met deze test.
Damn, ik dacht de eerste te zijn met dit lekkere nummer! DAMN YOU, MAISNON!!!quote:Op woensdag 23 september 2009 15:25 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Die heb ik al doldwaas vaak gepost hoho nu kan ik er met de glorie vandoor gaan zoef ik heb hem zelfs op CD binnenkort nieuwe werk van de heren kan niet wachten
*AI* paf gelukkig een schampschot zudde nie schabolleke
[ afbeelding ]
ik heb al 6 lui uit hyves verwijderd, als je zo dom bent om dat door te sturen verdien je t niet om tot mijn vrienden gerekend te wordenquote:
Lijkt me wel. Ik bedoel, degene die het doorstuurde is een advocaat, die zal er wel verstand van hebben, hè.quote:
Heb je er nog maar 3quote:Op woensdag 23 september 2009 15:35 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik heb al 6 lui uit hyves verwijderd, als je zo dom bent om dat door te sturen verdien je t niet om tot mijn vrienden gerekend te worden
2quote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 16:01 schreef Breathtaking het volgende:
BWHEHEHHEE. Mijn huisgenoot was net keihard Spinvis aan het draaienen hij stond in de keuken, kwam ik zo aanlopen.. Ik: 'Heb je 't al gehoord?' Hij: 'Wat
?' Ik: 'Ronnie gaat naar huis
!' Hij:
Mooi lichaamquote:Op woensdag 23 september 2009 16:01 schreef Breathtaking het volgende:
BWHEHEHHEE. Mijn huisgenoot was net keihard Spinvis aan het draaienen hij stond in de keuken, kwam ik zo aanlopen.. Ik: 'Heb je 't al gehoord?' Hij: 'Wat
?' Ik: 'Ronnie gaat naar huis
!' Hij:
Hij keek een beetje verward.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:04 schreef IQM het volgende:
[..]![]()
Je jat m'n grapje.Ik voel me vereerd.
Pardon?quote:
Spinvis heeft een nummer dat 'Ronnie gaat naar huis' heet (over een jongeman in een inrichting die telkens denkt dat 'ie naar huis magquote:Op woensdag 23 september 2009 16:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik wil ook lachen!!!
Nu heb ik een soort van running gag dat ik Bt op msn probeer te laten happen door op totaal onwillekeurige momenten aan haar te vragen: "Heb je het al gehoord?quote:Ronnie gaat naar huis
Kijk maar in zijn tas
Een cassette en de schelpen uit zijn la
Het ging een tijdje slecht
Maar dat is nou voorbij
Het je het al gehoord
Ronnie gaat naar huis
Zijn glimlach maakt het zomer voor altijd
Kijk maar op de lijst
Ronnie gaat naar huis
De gaten in de muur
De poster van Parijs
Soep om twaalf uur
En heel de dag tv
Ronnie weet heel goed
hoe de nachten kunnen zijn
Als je met tellen bent gestopt
Ronnie gaat naar huis
En s avonds naar het strand
En de schaduw die zich Ronnie noemde
Was een andere man
Het spook is uit zijn hoofd
Ik zei toch dat het kon
Misschien dat hij nog belt
Maar dat zal waarschijnlijk niet
Kijk maar hoe hij loopt
Ronnie gaat naar huis
En als de bus dan stopt
Zal de maan van zilver zijn
Wordt het zomer voor altijd
In het huis waar Ronnie woont
Ja, omdat 'ie vet gepwned was!!!!!quote:Op woensdag 23 september 2009 16:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij keek een beetje verward. [ afbeelding ]
Zoveelste kutkloon die zich voordoet als vrouw.quote:Pardon?
Oke, nu moet ik lachenquote:Op woensdag 23 september 2009 16:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Spinvis heeft een nummer dat 'Ronnie gaat naar huis' heet (over een jongeman in een inrichting die telkens denkt dat 'ie naar huis mag). De songtekst luidt:
[..]
Nu heb ik een soort van running gag dat ik Bt op msn probeer te laten happen door op totaal onwillekeurige momenten aan haar te vragen: "Heb je het al gehoord?" En als zij dan vraagt: "Wat?", antwoord ik met "Ronnie gaat naar huis!
". En in het begin hapte ze wel 's, maar nu niet meer.
Anyhow, dus dat.
Je vriendin ?quote:Op woensdag 23 september 2009 16:19 schreef IQM het volgende:
W00t, ik ben alleen thuis! Wie wil langskomen en me aanraken?
Je woont vast niet in de buurtquote:Op woensdag 23 september 2009 16:19 schreef IQM het volgende:
quote:Op woensdag 23 september 2009 16:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Het antwoord hierop bevat dezelfde klinker als jouw woonplaats.
IK! Tot zo.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:19 schreef IQM het volgende:
Och toch.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:37 schreef IQM het volgende:
[..]
Lees: tot over drie uur. EN DAN IS HET ALWEER TE LAAT!
Nou dan niet, ik haat je.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:37 schreef IQM het volgende:
[..]
Lees: tot over drie uur. EN DAN IS HET ALWEER TE LAAT!
quote:Young Noah: You're bored Allie. You're bored and you know it. You wouldn't be here if there wasn't something missing.
Young Allie: You arrogant son of a bitch.
Young Noah: Would you just stay with me?
Young Allie: Stay with you? What for? Look at us, we're already fightin'
Young Noah: Well that's what we do, we fight... You tell me when I am being an arrogant son of a bitch and I tell you when you are a pain in the ass. Which you are, 99% of the time. I'm not afraid to hurt your feelings. You have like a 2 second rebound rate, then you're back doing the next pain-in-the-ass thing.
Young Allie: So what?
Young Noah: So it's not gonna be easy. It's gonna be really hard. We're gonna have to work at this every day, but I want to do that because I want you. I want all of you, for ever, you and me, every day. Will you do something for me, please? Just picture your life for me? 30 years from now, 40 years from now? What's it look like? If it's with him, go. Go! I lost you once, I think I can do it again. If I thought that's what you really wanted. But don't you take the easy way out.
Young Allie: What easy way? There is no easy way, no matter what I do, somebody gets hurt.
Young Noah: Would you stop thinking about what everyone wants? Stop thinking about what I want, what he wants, what your parents want. What do YOU want? What do you WANT?
Young Allie: It's not that simple.
Young Noah: What... do... you... want? Whaddaya want?
Young Allie: I have to go now.
Awwwwww.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:43 schreef IQM het volgende:
[..]
En ik blijf onverminderd van je houden.
Ooh, laten we hopen dat het kindje iig nog leeftquote:Op woensdag 23 september 2009 16:44 schreef Maisnon het volgende:
Woah!
Hier schuin tegenover is een antiekhandel. Ik werd net opgeschuddoor 5 verschillende sirenes.
4 politiewagens, die de boel afzetten, en een ambulance die naar achter rijd.
Ik er naar toe, hoor ik dat er waarschijnlijk een kindje onder een of andere stellage of groot ding is gekomen die omviel.
Voor een gebroken been komt de ambulance wel alleen, maar aangezien alles is afgezet en zoveel politieagenten erbij zijn, denk ik dat dat kindje is overleden
er valt verder niks te zien, alleen een menigte ouwe mensen en kindjes aan de voorkant, een hobbyfotograaf die de dag van zn leven lijkt te hebben, en in de verte op de oprit een ambulance.
Wow..quote:Op woensdag 23 september 2009 16:44 schreef Maisnon het volgende:
Woah!
Hier schuin tegenover is een antiekhandel. Ik werd net opgeschuddoor 5 verschillende sirenes.
4 politiewagens, die de boel afzetten, en een ambulance die naar achter rijd.
Ik er naar toe, hoor ik dat er waarschijnlijk een kindje onder een of andere stellage of groot ding is gekomen die omviel.
Voor een gebroken been komt de ambulance wel alleen, maar aangezien alles is afgezet en zoveel politieagenten erbij zijn, denk ik dat dat kindje is overleden
er valt verder niks te zien, alleen een menigte ouwe mensen en kindjes aan de voorkant, een hobbyfotograaf die de dag van zn leven lijkt te hebben, en in de verte op de oprit een ambulance.
Hihihihi.quote:
Uitstapje gehad naar een penitentiaire inrichting of zo?quote:Op woensdag 23 september 2009 17:02 schreef Smart_ass het volgende:
Nou ik heb vandaag ook wel weer genoeg kutmarokkanen gezien voor de rest van het jaar.
Of gewoon Rotterdam.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Uitstapje gehad naar een penitentiaire inrichting of zo?
Hahahaha nee vertelquote:Op woensdag 23 september 2009 17:05 schreef Otis2.0 het volgende:
Hahahaha hebben jullie gehoord wat er nu weer aan de hand is?![]()
![]()
.
Ja maar er zijn ook hele lievequote:Op woensdag 23 september 2009 17:06 schreef Smart_ass het volgende:
Nein. We waren naar de supermarkt geweest, ik zat alvast in de auto (had net spullen ingeruimd) en mama moest nog snel wat halen ergens. Dus ik zit gewoon in de auto, staat er zo'n golfje naast me. Komen een stuk of vier dikke mocro's aanzetten om weg te gaan. Kregen ze eerst ruzie wie er achterin moest zitten ofzo, slaat er ineens eentje keihard met zo'n elleboog of vuist of wat dan ook tegen mijn raampje aan.![]()
Dus ik zeg doe even normaal man, mongool. Die gast helemaal flippen, slaat ie er nog een keer tegenaan.![]()
Komt m'n moeder aanlopen, die zegt er iets van, want ze had het gezien. Zegt die mocro jaaaaaaa je dochter scheldt me uit!!1 Beetje zielig gaan doen ook nog.Begint ie m'n moeder helemaal uit te schelden, m'n moeder zegt wat woorden terug, en toen reden ze eindelijk weg.
Kankervolk, echt waar hoor.
Kanye West kaapte een vliegtuig en zei dat R. Kelly nog altijd het beste kon vliegen?quote:Op woensdag 23 september 2009 17:05 schreef Otis2.0 het volgende:
Hahahaha hebben jullie gehoord wat er nu weer aan de hand is?![]()
![]()
.
Dooie zeker.quote:
Je moet ook niet schelden!quote:Op woensdag 23 september 2009 17:06 schreef Smart_ass het volgende:
Nein. We waren naar de supermarkt geweest, ik zat alvast in de auto (had net spullen ingeruimd) en mama moest nog snel wat halen ergens. Dus ik zit gewoon in de auto, staat er zo'n golfje naast me. Komen een stuk of vier dikke mocro's aanzetten om weg te gaan. Kregen ze eerst ruzie wie er achterin moest zitten ofzo, slaat er ineens eentje keihard met zo'n elleboog of vuist of wat dan ook tegen mijn raampje aan.![]()
Dus ik zeg doe even normaal man, mongool. Die gast helemaal flippen, slaat ie er nog een keer tegenaan.![]()
Komt m'n moeder aanlopen, die zegt er iets van, want ze had het gezien. Zegt die mocro jaaaaaaa je dochter scheldt me uit!!1 Beetje zielig gaan doen ook nog.Begint ie m'n moeder helemaal uit te schelden, m'n moeder zegt wat woorden terug, en toen reden ze eindelijk weg.
Whehe, ik kan me helemaal voorstellen hoe je daar in die auto zit.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:06 schreef Smart_ass het volgende:
Wie?quote:
Nee je slaat even heel hard met je vuist voor de gein tegen iemands raampje aan. Twee keer.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:09 schreef IQM het volgende:
Maar hij sloeg toch niet expres tegen je raam aan?
Echt hoor. Wat een kutvolk. En aan de politie heb je dus ook geen flikker. Mama vertelde dat ze laatst op 't azc ook zo'n vervelende asielzoeker hadden. Gingen ze de politie bellen, die kwam. Ze gaven mijn moeder en haar collega's geen hand, alleen die vervelende gast. En ze gingen zíjn verhaal opnemen.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehe, ik kan me helemaal voorstellen hoe je daar in die auto zit.Ze kruipen ook altijd meteen in de slachtofferrol.
Volgens mij wordt dat ze thuis aangeleerd.
Jij hebt het ook nooit door als iemand je wil versieren he.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:10 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee je slaat even heel hard met je vuist voor de gein tegen iemands raampje aan. Twee keer.
De tweede keer was naar aanleiding van jouw opmerking, toch.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:10 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee je slaat even heel hard met je vuist voor de gein tegen iemands raampje aan. Twee keer.
HAHA ZONDER PI, WAT EEN FAAL.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:09 schreef IQM het volgende:
Maar hij sloeg toch niet expres tegen je raam aan?
Gelul.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
HAHA ZONDER PI, WAT EEN FAAL.
quote:Op woensdag 23 september 2009 17:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij hebt het ook nooit door als iemand je wil versieren he.
Ja, geen idee. Hij slaat gewoon keihard tegen mijn raampje aan, en dat was echt niet per ongeluk ofzo hoor.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:13 schreef IQM het volgende:
[..]
De tweede keer was naar aanleiding van jouw opmerking, toch.Maar hoe/waarom sloeg die gast opeens tegen jouw raampje aan dan? Uit frustratie ofzo? Of in the heat of the moment tijdens het vechten om de juiste stoel?
Ja, maar anders zouden jullie er niet intrappen.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:09 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dikke faal. Als je nou niet 'wat er aan de hand is' er aan had geplakt dan was het beter
Jat m'n grap gewoon niet.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja, maar anders zouden jullie er niet intrappen.
Haha.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:20 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik stapte net zo de bus in en ik liet mn OV zien en de chauffeuse zei: "Die is pas vanaf oktober geldig".
Waarop ik antwoordde: "Klopt."
Waarop zij zei: "Je mag dus eigenlijk nog niet gratis, je moet nog afstempelen."
Waarop ik zei: "Klopt."
Waarop zij zei: "Loop maar door."![]()
![]()
.
HIHIHIHI IK SNAP HEM!! JE DOET NU NET ALSOF IK HET BEN OP DIE FOTO, EN DUS WEET WAAR DIE RING VANDAAN KOMT. MAAR DAT IS NATUURLIJK HELEMAAL NIET ZOquote:Op woensdag 23 september 2009 17:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat een lelijke ring. Rechtstreeks van de schroothoop?
Die film lijkt me wel tof. Ik dacht dat ie pas in oktober kwam.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:26 schreef IQM het volgende:
IK GA MORGEN NAAR "(500) DAYS OF SUMMER" EN JULLIE LEKKER NIET!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat weet jij daar nou van, ik ga morgen ook toevallig.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:26 schreef IQM het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb ze zojuist twee keer afgeslagen.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:28 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb zojuist kinderpostzegels gekocht.
Gelul, want jij hebt heul geen vrienden om mee te gaan!!!!!!EINZ!!1!!!quote:Op woensdag 23 september 2009 17:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou van, ik ga morgen ook toevallig.
Harteloze zak!quote:Op woensdag 23 september 2009 17:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb ze zojuist twee keer afgeslagen.
Ik ga ook in m'n eentje.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Gelul, want jij hebt heul geen vrienden om mee te gaan!!!!!!EINZ!!1!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Nou ja, ik was alleen thuis en euh...quote:
Dan baal je.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ok.
Ik was dus op mn werk, nog steeds bezig met rapporten invoeren.
Had er iets van 45 ofzo gedaan.
Klik ik m per ongeluk gewoon weg ipv op opslaan te klikken
quote:Op woensdag 23 september 2009 17:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ga ook in m'n eentje.Je gaat helemaal niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De 'opslaan'-optie zit meestal ver genoeg van de 'afsluiten'-optie.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ok.
Ik koop ze alleen van een lief meisje, een jongen kan optiefen.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:34 schreef IQM het volgende:
Als ze straks voor de derde keer komen, ga ik 't kopen. Beloofd.
Het waren twee lieve meisjes. Nou ja, eigenlijk niet. Maar ze waren wel meisje.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik koop ze alleen van een lief meisje, een jongen kan optiefen.
Opslaan zit onder, afsluiten zit boven. ik dacht dat ik een ander scherm had openstaan, was afgeleidquote:Op woensdag 23 september 2009 17:33 schreef IQM het volgende:
[..]
De 'opslaan'-optie zit meestal ver genoeg van de 'afsluiten'-optie.
Sowieso: programma's die niet eerst vragen of je het wil opslaan.
sowiesotwee: programma's die niet automatisch om de zoveel tijd opslaan.
Oeps...quote:Op woensdag 23 september 2009 17:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ok.
Ja, dat is nog best een reële angst bij sommige bedrijvenquote:Op woensdag 23 september 2009 17:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oeps...
Mijn grootste angst is dan ook dat mijn laptop ineens *Poef ! (oid) zegt en dat ik dan alles kwijt ben.
en daarom een externe harddisk kopen voor n paar tientjes, elke maand (of vaker als je belangrijk werk hebt) alles ff backuppen, gewoon 1 op 1 kopieren voor het geval datquote:Op woensdag 23 september 2009 17:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oeps...
Mijn grootste angst is dan ook dat mijn laptop ineens *Poef ! (oid) zegt en dat ik dan alles kwijt ben.
Hee die gast is van 3rd rock from the sunquote:Op woensdag 23 september 2009 17:26 schreef IQM het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 september 2009 17:39 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hee die gast is van 3rd rock from the sun
Stroomstorinkje.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat is nog best een reële angst bij sommige bedrijven
en thuis kan dta natuurlijk ook
Mag ik niet zeggen, dat kost me een note/ban. Instructies via PM gekregenquote:Op woensdag 23 september 2009 17:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, maar ik heb wel mn fotoalbum binnen
en wie zijn er nou allemaal geband/door de shredder van hier?
Ik heb niet echt belangrijk werkquote:Op woensdag 23 september 2009 17:39 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en daarom een externe harddisk kopen voor n paar tientjes, elke maand (of vaker als je belangrijk werk hebt) alles ff backuppen, gewoon 1 op 1 kopieren voor het geval dat
quote:
hoezo dat dan, die info staat toch ook in het banmeldtopic?quote:Op woensdag 23 september 20 09 17:42 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mag ik niet zeggen, dat kost me een note/ban. Instructies via PM gekregen.
Ik ga er ook naartoe. Waarom? Omdat het kan, en omdat jouw uitspraak dan niet meer klopt.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:26 schreef IQM het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb gelijk uit mn werk al gegeten.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:46 schreef IQM het volgende:
Ik weet niet wat jullie doen, maar ik ga lekker smikkelen van een pizza, onderwijl Oz kijkend.
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ]
BANS WORDEN NIET BESPROKEN OP HET FORUMMMMM!!!!!!!!!!!!!! KEIN GEGENSPRACHE!!!!!!!!!quote:Op woensdag 23 september 2009 17:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
hoezo dat dan, die info staat toch ook in het banmeldtopic?
Middagdutjesquote:Op woensdag 23 september 2009 17:47 schreef afcajos het volgende:
Uit verveling ben ik zojuist maar even een middag dutje gaan doenNu ben ik heel duf wakker geworden
kan je dus net zo goed daar kijken, opgelostquote:Op woensdag 23 september 2009 17:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
hoezo dat dan, die info staat toch ook in het banmeldtopic?
Welcome to the club x_xquote:Op woensdag 23 september 2009 17:47 schreef afcajos het volgende:
Uit verveling ben ik zojuist maar even een middag dutje gaan doenNu ben ik heel duf wakker geworden
Gaat dat niet over de reden ofzo?quote:Op woensdag 23 september 2009 17:48 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
BANS WORDEN NIET BESPROKEN OP HET FORUMMMMM!!!!!!!!!!!!!! KEIN GEGENSPRACHE!!!!!!!!!
Ja, dit is gemakkelijker, er zijn nogal veel mensen geband.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:49 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kan je dus net zo goed daar kijken, opgelost
Fucking chill man, ik was het ook aan het doen tot zo'n kankerjong met z'n postzegeltjes kwam.quote:
Je bent toch niet bejaardquote:Op woensdag 23 september 2009 17:50 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Fucking chill man, ik was het ook aan het doen tot zo'n kankerjong met z'n postzegeltjes kwam.
Middagdutjes.. Je moet ze kunnen waarderenquote:
en naar aanleiding daarvan wordt het toch wel weer besproken weet je zelf ook welquote:Op woensdag 23 september 2009 17:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Gaat dat niet over de reden ofzo?
Ik vroeg alleen wie!
[..]
dan lees je maar terug, zo hard gingen de topics nietquote:Ja, dit is gemakkelijker, er zijn nogal veel mensen geband.
Het is ook kutquote:
Eet smakelijk.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:46 schreef IQM het volgende:
Ik weet niet wat jullie doen, maar ik ga lekker smikkelen van een pizza, onderwijl Oz kijkend.
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ]
Middagdutjesquote:
Ik was niet van plan om erop door te gaanquote:Op woensdag 23 september 2009 17:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en naar aanleiding daarvan wordt het toch wel weer besproken weet je zelf ook wel
[..]
dan lees je maar terug, zo hard gingen de topics niet
Slapen is superieur aan middagdutjes én uitslapen!!quote:Op woensdag 23 september 2009 17:56 schreef Siniti het volgende:
Uitslapen is superieur aan middagdutjes.
Hi, wanna date?quote:Op woensdag 23 september 2009 17:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Slapen is superieur aan middagdutjes én uitslapen!!
Otis2.0 geeft veel te goede tips aan jequote:
Slapen mét je relatie.. DAT is pas echt superieurquote:Op woensdag 23 september 2009 18:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
is slapen niet superieur aan daten als je een relatie hebt?
Ik ook nog.. Rotiquote:Op woensdag 23 september 2009 18:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
That reminds me![]()
Ik moet nog gaan koken.
Shoarmaquote:
quote:
Ik heb nog nooit roti gegetenquote:
Ohh je moet t een keertje proberen dan..quote:Op woensdag 23 september 2009 18:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit roti gegeten
Ik vind die andere wereldgerechten ook best te doen.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ohh je moet t een keertje proberen dan..
Roti van Knorr is niet zo fantastisch als échte roti, maar t is zeker te eten!!
Idd.. Ik ben er ook dol opquote:Op woensdag 23 september 2009 18:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind die andere wereldgerechten ook best te doen.
Nja, t smaakt wel heel anders dan échte roti, maar t is alsnog lekkerquote:Op woensdag 23 september 2009 18:31 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik weet niet hoe het is, ik heb nog nooit Roti van knorr gegeten.
quote:Op woensdag 23 september 2009 18:32 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Halleluja.
Qua internetchicks?quote:Op woensdag 23 september 2009 18:38 schreef Mozy het volgende:
Ik sta al godverdomme anderhalve week droog.
Ik hou het niet meer langer.
Oeh, die moet ik dus zien.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:37 schreef afcajos het volgende:
[..]
Monica Bellucci![]()
In irreversible is zij![]()
![]()
![]()
Ik zal het Chai even melden.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:38 schreef Mozy het volgende:
..........quote:Op woensdag 23 september 2009 18:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben even iets van een USB stick naar mijn laptop aan het kopieren en hij geeft nu aan dat het 199927 dagen en 20 uur zal gaan duren.
Die weet dat al.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oeh, die moet ik dus zien.![]()
[..]
Ik zal het Chai even melden.
Ik snap het ook niet.quote:
Wilhelminalaan 24, Apeldoorn. Ik wacht op je.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:38 schreef Mozy het volgende:
Zo klinkt t wel jaquote:Op woensdag 23 september 2009 18:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet.![]()
Volgens mij is dat ding op hol geslagen.
Maar die tijd heb je zeker niet he?quote:Op woensdag 23 september 2009 18:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben even iets van een USB stick naar mijn laptop aan het kopieren en hij geeft nu aan dat het 199927 dagen en 20 uur zal gaan duren.
Ik heb het toch even gemeld voor de zekerheid.quote:
Bohh ik gisteravond nogquote:Op woensdag 23 september 2009 18:38 schreef Mozy het volgende:
quote:Op woensdag 23 september 2009 18:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zo klinkt t wel ja
Hoe lang moet je nu nog wachten?
En Hoogstaande: Klinkt smakelijk
Kom eraan.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:43 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wilhelminalaan 24, Apeldoorn. Ik wacht op je.
Nou ...quote:Op woensdag 23 september 2009 18:43 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Maar die tijd heb je zeker niet he?
Ik ga ook maar vast de kip snijden!!quote:Op woensdag 23 september 2009 18:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Annuleren.
Alleen blijft ie hangen, dus ik ga eerst maar even eten maken...
Je moeder is al thuis hoorquote:
Zeker wel!!quote:Op woensdag 23 september 2009 18:46 schreef Otis2.0 het volgende:
Schijnt een veelzijdig stukje vlees te zijn he, kip.
het meest veelzijdig nog wel !quote:Op woensdag 23 september 2009 18:46 schreef Otis2.0 het volgende:
Doe je ook eens wat, luie klootzakquote:Op woensdag 23 september 2009 18:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
Volgende keer wel iets eerder thuisbrengen klootzak.
Nu moest ik zelf eten halen.
Om met jitzzzze's eigen woorden te spreken:quote:Op woensdag 23 september 2009 18:05 schreef Snakey het volgende:
jitzzzze, crew bashen, twee weken brommen.
Wat een dul.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:52 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Om met jitzzzze's eigen woorden te spreken:
Schuren die slutsquote:Op woensdag 23 september 2009 18:50 schreef afcajos het volgende:
Vanavond dansen in de disko!
Jaquote:Op woensdag 23 september 2009 18:46 schreef Otis2.0 het volgende:
Dit kwam meteen bij mij naar boven.quote:
Omdat NL er vol mee zit?quote:Op woensdag 23 september 2009 19:02 schreef LudoSanders het volgende:
Hoe weten ze bij Man bijt hond keer op keer van zulke debielen te vinden?
André Hazesquote:Op woensdag 23 september 2009 19:03 schreef LudoSanders het volgende:
Mensen die geëmotioneerd zijn omdat André Hazes 5 jaar dood is en via een medium contact met hem gaan zoeken.
Ik zag laatst een filmpje van een retard die met lego zo'n attractie uit de kermis had nagebouwd en met een microfoon de kreten die je op de kermis hoort na ging bootsen.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:02 schreef LudoSanders het volgende:
Hoe weten ze bij Man bijt hond keer op keer van zulke debielen te vinden?
quote:Op woensdag 23 september 2009 19:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
André Hazes![]()
Dré Hazes
Roxeanne Hazes
Ik heb varkentjes verzameldquote:Op woensdag 23 september 2009 19:05 schreef LudoSanders het volgende:
Het volgende hoogtepunt dient zich weer aan, een koeienverzamelaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |