jaquote:Op woensdag 23 september 2009 13:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ten behoeve van het voortbestaan van uw account?
quote:
Mensen alleen op onderwijsniveau afgaan en er niet aan denken dat mensen zich buiten hun studie om ook kunnen ontplooien.quote:
Duidelijk.quote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 14:01 schreef Zotheid het volgende:
Om de triestheid van het hbo aan te geven:
Na een college vroegen 2 moslima's of het volgende college iets korter zou kunnen duren (college duurde al slechts 1,5 uur ipv de gegeven 2 uur) omdat ze niet zo goed Nederlands kunnen.![]()
quote:Op woensdag 23 september 2009 14:01 schreef Zotheid het volgende:
Om de triestheid van het hbo aan te geven:
Na een college vroegen 2 moslima's of het volgende college iets korter zou kunnen duren (college duurde al slechts 1,5 uur ipv de gegeven 2 uur) omdat ze niet zo goed Nederlands kunnen.![]()
Prachtig inderdaadquote:Op woensdag 23 september 2009 14:11 schreef IQM het volgende:
Zo mooi.
http://www.flickr.com/pho(...)s/72157622310168099/
12 uur slapenquote:Op woensdag 23 september 2009 14:27 schreef Breathtaking het volgende:
Bwuh ik heb 12 uur geslapen. Terwijl ik huiswerk moet maken en de was moet doen enzo.
Ja daaaagquote:Op woensdag 23 september 2009 14:31 schreef afcajos het volgende:
[..]
12 uur slapenVroeger sliepen we 12 uur per maand!
En als je toch bezig bent, doe mijn was ook gelijk evenik weet niet hoe deze wasmachine werkt.
ik gister alquote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 14:33 schreef LudoSanders het volgende:
Weekend. 14.gif
Vanaf?quote:Op woensdag 23 september 2009 14:40 schreef LudoSanders het volgende:
Gelukkig maar een half uur vertraging met als bijkomstig voordeel dat ik nu met de stoptrein naar Zeeland mag. Jippie!
Tsja, wen er maar aan. Ga je nog vaak zat krijgen.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:38 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
Ik heb morgen nog 2 uur, en vrijdag nog 2 uur
En ik verveel me de tyfus. Vanavond maar weer eens kansloos zuipen in de stad.
Ik heb het halve uur al uitgezeten en chill hem ondertussen verder in de intercity die dienst doet als stoptrein naar huis.quote:
CHILLBURG JEWEEETquote:
Persoonlijk vind ik er weinig chills aan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |