Als je toch weet dat je em niet gaat redden...quote:Op woensdag 23 september 2009 12:30 schreef IQM het volgende:
Mensen die nog op FOK! zitten als ze snel naar school moeten of de bus moeten halen.
Dat er topics gesloten worden?quote:Op woensdag 23 september 2009 12:34 schreef Crack_ het volgende:
Ik word hier een beetje verdrietig van
Dit is FB niet.quote:Op woensdag 23 september 2009 12:32 schreef Schatgraver het volgende:
ey swarma, watz duh reduhhhhhhh dat mijn topics dicht zijn?
ik en mn homies zagen geen reden hiervoor.
Maar ze worden gesloten om niksquote:Op woensdag 23 september 2009 12:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat er topics gesloten worden?
Er zijn er nog zat over hoor.
Dan is het een ander verhaal.quote:Op woensdag 23 september 2009 12:33 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Als je toch weet dat je em niet gaat redden...
oeh dankje, was ik idd vergetenquote:
zo gaat het toch al tijden in de SCquote:
Het is net een soap.quote:
Ik had het niet alleen over de scquote:Op woensdag 23 september 2009 13:27 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zo gaat het toch al tijden in de SC
Met NB ging het wel ergens over. Maar goed, dat was voor jouw tijd!quote:Op woensdag 23 september 2009 13:27 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zo gaat het toch al tijden in de SC
Rollatorban?quote:Op woensdag 23 september 2009 13:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het is net een soap.
Maar goed, jij bent alweer terug van je rollatorban?
Die films is werkelijk slecht. Om te janken slecht.quote:Op woensdag 23 september 2009 13:13 schreef afcajos het volgende:
Ik ga extreme movie kijken( http://moviemeter.nl/film/49783 )
Omdat ik me dood verveel.
We leven in een vrij land dus je zou op het forum mogen typen wat je zelf wilt!quote:Op woensdag 23 september 2009 13:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik had het niet alleen over de sc
Maar dat hou ik maar voor me, ik hou van mijn post-rechten
Deze neem ik even mee mij voor m'n kleindochter.quote:Op woensdag 23 september 2009 13:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Rollatorban?Tot sinas en de groenten met je ban
Dat dacht ik ook, maar een sujet op dit forum-met-kaal-hoofd vindt van niet.quote:Op woensdag 23 september 2009 13:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
We leven in een vrij land dus je zou op het forum mogen typen wat je zelf wilt!
mee mij voor je kleindochter?quote:Op woensdag 23 september 2009 13:31 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Deze neem ik even mee mij voor m'n kleindochter.
HIMYM?quote:Op woensdag 23 september 2009 13:33 schreef Zotheid het volgende:
Toen ik vandaag college had van een meisje van 29 (:9~) en ze dr naam op het bord schreef moest ik aan HIMYM kijken.
je HOEFT hier dan ook niet te posten, en als je in mijn huis komt mag je ook niet alle borden kapot gooien natuurlijkquote:Op woensdag 23 september 2009 13:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
We leven in een vrij land dus je zou op het forum mogen typen wat je zelf wilt!
Als woordvoerder van de VKF (Vereniging voor Kale Fok!kers) wil ik me graag distantiëren van de nazipraktijken van dit individu.quote:Op woensdag 23 september 2009 13:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar een sujet op dit forum-met-kaal-hoofd vindt van niet.
Adoptiekind.quote:Op woensdag 23 september 2009 13:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
mee mij voor je kleindochter?![]()
Ben je al opa?
Ik ga hier verder maar niet op inquote:Op woensdag 23 september 2009 13:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als woordvoerder van de VKF (Vereniging voor Kale Fok!kers) wil ik me graag distantiëren van de nazipraktijken van dit individu.
[..]
Adoptiekind.
How I Met Your Mother.quote:
Wat is dat nou weer voor non-vergelijking? Jij vergelijkt het hebben van een mening met het vernielen van andermans eigendommen?quote:Op woensdag 23 september 2009 13:34 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je HOEFT hier dan ook niet te posten, en als je in mijn huis komt mag je ook niet alle borden kapot gooien natuurlijk
Ten behoeve van het voortbestaan van uw account?quote:Op woensdag 23 september 2009 13:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ga hier verder maar niet op in
Had je wat beters verwacht dan?quote:Op woensdag 23 september 2009 13:37 schreef Zotheid het volgende:
[..]
How I Met Your Mother.
[..]
Wat is dat nou weer voor non-vergelijking? Jij vergelijkt het hebben van een mening met het vernielen van andermans eigendommen?
Opa's zijn meestal kaal.quote:Op woensdag 23 september 2009 13:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
mee mij voor je kleindochter?![]()
Ben je al opa?
Hoewel Swarma best aardig is vind ik het maar een simpele ziel. Ook te zien aan zijn taalgebruik.quote:
quote:
Jij ook. Je doet immers hbo.quote:Op woensdag 23 september 2009 13:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hoewel Swarma best aardig is vind ik het maar een simpele ziel.
jaquote:Op woensdag 23 september 2009 13:39 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ten behoeve van het voortbestaan van uw account?
quote:
Mensen alleen op onderwijsniveau afgaan en er niet aan denken dat mensen zich buiten hun studie om ook kunnen ontplooien.quote:
Duidelijk.quote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 14:01 schreef Zotheid het volgende:
Om de triestheid van het hbo aan te geven:
Na een college vroegen 2 moslima's of het volgende college iets korter zou kunnen duren (college duurde al slechts 1,5 uur ipv de gegeven 2 uur) omdat ze niet zo goed Nederlands kunnen.![]()
quote:Op woensdag 23 september 2009 14:01 schreef Zotheid het volgende:
Om de triestheid van het hbo aan te geven:
Na een college vroegen 2 moslima's of het volgende college iets korter zou kunnen duren (college duurde al slechts 1,5 uur ipv de gegeven 2 uur) omdat ze niet zo goed Nederlands kunnen.![]()
Prachtig inderdaadquote:Op woensdag 23 september 2009 14:11 schreef IQM het volgende:
Zo mooi.
http://www.flickr.com/pho(...)s/72157622310168099/
12 uur slapenquote:Op woensdag 23 september 2009 14:27 schreef Breathtaking het volgende:
Bwuh ik heb 12 uur geslapen. Terwijl ik huiswerk moet maken en de was moet doen enzo.
Ja daaaagquote:Op woensdag 23 september 2009 14:31 schreef afcajos het volgende:
[..]
12 uur slapenVroeger sliepen we 12 uur per maand!
En als je toch bezig bent, doe mijn was ook gelijk evenik weet niet hoe deze wasmachine werkt.
ik gister alquote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 14:33 schreef LudoSanders het volgende:
Weekend. 14.gif
Vanaf?quote:Op woensdag 23 september 2009 14:40 schreef LudoSanders het volgende:
Gelukkig maar een half uur vertraging met als bijkomstig voordeel dat ik nu met de stoptrein naar Zeeland mag. Jippie!
Tsja, wen er maar aan. Ga je nog vaak zat krijgen.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:38 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
Ik heb morgen nog 2 uur, en vrijdag nog 2 uur
En ik verveel me de tyfus. Vanavond maar weer eens kansloos zuipen in de stad.
Ik heb het halve uur al uitgezeten en chill hem ondertussen verder in de intercity die dienst doet als stoptrein naar huis.quote:
CHILLBURG JEWEEETquote:
Persoonlijk vind ik er weinig chills aan.quote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 15:03 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
HAHAHAHA LUDO WOONT OP EEN STATION.
Nee, ik ga eerst nog ff langs je moeder.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:03 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
HAHAHAHA LUDO WOONT OP EEN STATION.
Ik snap hem nietquote:Op woensdag 23 september 2009 15:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, ik ga eerst nog ff langs je moeder.
Die staat daar waarschijnlijk uitgerangeerd te wezenquote:Op woensdag 23 september 2009 15:09 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik snap hem nietWat zou m'n moeder nou op een station moeten?? Ze gaat helemaal niet met de trein!!
Avonscursus keramiek voor gevorderden.quote:
Ik snap hem nog steeds niet?? Uitgerangeerde mensen gaan toch niet op het station staan? Die gaan het internet op om mensen van 20 jaar jonger dan zij belachelijk te maken!quote:Op woensdag 23 september 2009 15:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Die staat daar waarschijnlijk uitgerangeerd te wezen
Schijnt dat ze niet spoort en er wordt geprobeerd haar leven weer terug op de rails te krijgenquote:Op woensdag 23 september 2009 15:09 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik snap hem nietWat zou m'n moeder nou op een station moeten?? Ze gaat helemaal niet met de trein!!
Die heb ik al doldwaas vaak gepost hoho nu kan ik er met de glorie vandoor gaan zoef ik heb hem zelfs op CD binnenkort nieuwe werk van de heren kan niet wachtenquote:Op woensdag 23 september 2009 15:15 schreef IQM het volgende:. Was te horen in de laatste aflevering van How I Met Your Mother.
Who gives a fuck about an Oxford comma?
quote:Mailtje zeer belangrijk en doen h?!!
Hallo allemaal, normaal stuur ik deze mail nooit door, maar misschien worden we zo wel stinkend rijk!!
Een vriendin van een collega stuurde dit door en zij is advocaat...
Ze zegt dat het werkt! Uiteindelijk heb je niets te verliezen.
Zie hier wat ze zegt:
'Ik ben advocaat en ik ken de wet. Dit is echt. Mispak u niet, AOL en Intel
zullen hun beloften houden uit schrik van voor het gerecht getrokken te
worden en miljoenen schadeclaims ten laste gelegd te worden zoals deze van
Pepsi Cola tegen G?n?ral Electric.
Beste vrienden, neem dit niet als klein bier.
Bill Gates is bezig met zijn fortuin te verdelen. Als jullie er niet op
ingaan dan zullen jullie er misschien later spijt van hebben.
Windows is het grootste programma ooit gebruikt. Microsoft en AOL
experimenteren door dit bericht elektronisch te versturen (e-mail b?ta test)
Als jullie deze e-mail naar jullie vrienden doorsturen, zal Microsoft
(indien jullie met Microsoft Windows werken) gedurende twee weken alles
opvolgen.
Voor iedereen die deze e-mail doorstuurt zal Microsoft jullie 245 euro
betalen.
Voor iedereen die dit bericht doorgestuurd heeft en die mensen sturen hem op
hun beurt door, krijgen jullie 243 euro van Microsoft.
Voor de derde persoon die dit bericht ontvangt krijgen jullie 241 euro van
Microsoft.
Binnen twee weken zal Microsoft jullie contacteren voor de bevestiging van
jullie adres en zullen ze jullie een cheque opsturen.
ik dacht dat het een kettingbrief was maar twee weken later, na dit bericht
doorgestuurd te hebben kreeg ik van Microsoft een bericht om mijn adres op
te geven en ontving ik een cheque van 24800 euro.
Jullie moeten dit bericht doorsturen voor deze test ten einde is.
Als er iemand in staat is van dit te doen als commerciële stunt dan is het
wel Bill Gates. Voor hem is dit een commerciële uitgave. Stuur aub naar zo
veel mogelijk mensen door. Jullie moeten tenminste 10.000 euro ontvangen.
Zoals ik gezegd heb, ik kan de wet en dit is echt. Intel en AOL zijn aan
het onderhandelen voor een fusie waardoor ze de grootste firma van de wereld
zouden en om zeker te zijn van het systeem het meest gebruikt op de wereld
hebben Intel en AOL experimenteren ze met deze test.
Damn, ik dacht de eerste te zijn met dit lekkere nummer! DAMN YOU, MAISNON!!!quote:Op woensdag 23 september 2009 15:25 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Die heb ik al doldwaas vaak gepost hoho nu kan ik er met de glorie vandoor gaan zoef ik heb hem zelfs op CD binnenkort nieuwe werk van de heren kan niet wachten
*AI* paf gelukkig een schampschot zudde nie schabolleke
[ afbeelding ]
ik heb al 6 lui uit hyves verwijderd, als je zo dom bent om dat door te sturen verdien je t niet om tot mijn vrienden gerekend te wordenquote:
Lijkt me wel. Ik bedoel, degene die het doorstuurde is een advocaat, die zal er wel verstand van hebben, hè.quote:
Heb je er nog maar 3quote:Op woensdag 23 september 2009 15:35 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik heb al 6 lui uit hyves verwijderd, als je zo dom bent om dat door te sturen verdien je t niet om tot mijn vrienden gerekend te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |