Je moeder is al thuis hoorquote:
Zeker wel!!quote:Op woensdag 23 september 2009 18:46 schreef Otis2.0 het volgende:
Schijnt een veelzijdig stukje vlees te zijn he, kip.
het meest veelzijdig nog wel !quote:Op woensdag 23 september 2009 18:46 schreef Otis2.0 het volgende:
Doe je ook eens wat, luie klootzakquote:Op woensdag 23 september 2009 18:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
Volgende keer wel iets eerder thuisbrengen klootzak.
Nu moest ik zelf eten halen.
Om met jitzzzze's eigen woorden te spreken:quote:Op woensdag 23 september 2009 18:05 schreef Snakey het volgende:
jitzzzze, crew bashen, twee weken brommen.
Wat een dul.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:52 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Om met jitzzzze's eigen woorden te spreken:
Schuren die slutsquote:Op woensdag 23 september 2009 18:50 schreef afcajos het volgende:
Vanavond dansen in de disko!
Jaquote:Op woensdag 23 september 2009 18:46 schreef Otis2.0 het volgende:
Dit kwam meteen bij mij naar boven.quote:
Omdat NL er vol mee zit?quote:Op woensdag 23 september 2009 19:02 schreef LudoSanders het volgende:
Hoe weten ze bij Man bijt hond keer op keer van zulke debielen te vinden?
André Hazesquote:Op woensdag 23 september 2009 19:03 schreef LudoSanders het volgende:
Mensen die geëmotioneerd zijn omdat André Hazes 5 jaar dood is en via een medium contact met hem gaan zoeken.
Ik zag laatst een filmpje van een retard die met lego zo'n attractie uit de kermis had nagebouwd en met een microfoon de kreten die je op de kermis hoort na ging bootsen.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:02 schreef LudoSanders het volgende:
Hoe weten ze bij Man bijt hond keer op keer van zulke debielen te vinden?
quote:Op woensdag 23 september 2009 19:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
André Hazes![]()
Dré Hazes
Roxeanne Hazes
Ik heb varkentjes verzameldquote:Op woensdag 23 september 2009 19:05 schreef LudoSanders het volgende:
Het volgende hoogtepunt dient zich weer aan, een koeienverzamelaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |