Ja, dat is nog best een reële angst bij sommige bedrijvenquote:Op woensdag 23 september 2009 17:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oeps...
Mijn grootste angst is dan ook dat mijn laptop ineens *Poef ! (oid) zegt en dat ik dan alles kwijt ben.
en daarom een externe harddisk kopen voor n paar tientjes, elke maand (of vaker als je belangrijk werk hebt) alles ff backuppen, gewoon 1 op 1 kopieren voor het geval datquote:Op woensdag 23 september 2009 17:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oeps...
Mijn grootste angst is dan ook dat mijn laptop ineens *Poef ! (oid) zegt en dat ik dan alles kwijt ben.
Hee die gast is van 3rd rock from the sunquote:Op woensdag 23 september 2009 17:26 schreef IQM het volgende:
IK GA MORGEN NAAR "(500) DAYS OF SUMMER" EN JULLIE LEKKER NIET!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 september 2009 17:39 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hee die gast is van 3rd rock from the sun
Stroomstorinkje.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat is nog best een reële angst bij sommige bedrijven
en thuis kan dta natuurlijk ook
Mag ik niet zeggen, dat kost me een note/ban. Instructies via PM gekregenquote:Op woensdag 23 september 2009 17:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, maar ik heb wel mn fotoalbum binnen
en wie zijn er nou allemaal geband/door de shredder van hier?
Ik heb niet echt belangrijk werkquote:Op woensdag 23 september 2009 17:39 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en daarom een externe harddisk kopen voor n paar tientjes, elke maand (of vaker als je belangrijk werk hebt) alles ff backuppen, gewoon 1 op 1 kopieren voor het geval dat
quote:
hoezo dat dan, die info staat toch ook in het banmeldtopic?quote:Op woensdag 23 september 20 09 17:42 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mag ik niet zeggen, dat kost me een note/ban. Instructies via PM gekregen.
Ik ga er ook naartoe. Waarom? Omdat het kan, en omdat jouw uitspraak dan niet meer klopt.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:26 schreef IQM het volgende:
IK GA MORGEN NAAR "(500) DAYS OF SUMMER" EN JULLIE LEKKER NIET!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb gelijk uit mn werk al gegeten.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:46 schreef IQM het volgende:
Ik weet niet wat jullie doen, maar ik ga lekker smikkelen van een pizza, onderwijl Oz kijkend.
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ]
BANS WORDEN NIET BESPROKEN OP HET FORUMMMMM!!!!!!!!!!!!!! KEIN GEGENSPRACHE!!!!!!!!!quote:Op woensdag 23 september 2009 17:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
hoezo dat dan, die info staat toch ook in het banmeldtopic?
Middagdutjesquote:Op woensdag 23 september 2009 17:47 schreef afcajos het volgende:
Uit verveling ben ik zojuist maar even een middag dutje gaan doenNu ben ik heel duf wakker geworden
kan je dus net zo goed daar kijken, opgelostquote:Op woensdag 23 september 2009 17:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
hoezo dat dan, die info staat toch ook in het banmeldtopic?
Welcome to the club x_xquote:Op woensdag 23 september 2009 17:47 schreef afcajos het volgende:
Uit verveling ben ik zojuist maar even een middag dutje gaan doenNu ben ik heel duf wakker geworden
Gaat dat niet over de reden ofzo?quote:Op woensdag 23 september 2009 17:48 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
BANS WORDEN NIET BESPROKEN OP HET FORUMMMMM!!!!!!!!!!!!!! KEIN GEGENSPRACHE!!!!!!!!!
Ja, dit is gemakkelijker, er zijn nogal veel mensen geband.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:49 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kan je dus net zo goed daar kijken, opgelost
Fucking chill man, ik was het ook aan het doen tot zo'n kankerjong met z'n postzegeltjes kwam.quote:
Je bent toch niet bejaardquote:Op woensdag 23 september 2009 17:50 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Fucking chill man, ik was het ook aan het doen tot zo'n kankerjong met z'n postzegeltjes kwam.
Middagdutjes.. Je moet ze kunnen waarderenquote:
en naar aanleiding daarvan wordt het toch wel weer besproken weet je zelf ook welquote:Op woensdag 23 september 2009 17:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Gaat dat niet over de reden ofzo?
Ik vroeg alleen wie!
[..]
dan lees je maar terug, zo hard gingen de topics nietquote:Ja, dit is gemakkelijker, er zijn nogal veel mensen geband.
Het is ook kutquote:
Eet smakelijk.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:46 schreef IQM het volgende:
Ik weet niet wat jullie doen, maar ik ga lekker smikkelen van een pizza, onderwijl Oz kijkend.
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ]
Middagdutjesquote:
Ik was niet van plan om erop door te gaanquote:Op woensdag 23 september 2009 17:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en naar aanleiding daarvan wordt het toch wel weer besproken weet je zelf ook wel
[..]
dan lees je maar terug, zo hard gingen de topics niet
Slapen is superieur aan middagdutjes én uitslapen!!quote:Op woensdag 23 september 2009 17:56 schreef Siniti het volgende:
Uitslapen is superieur aan middagdutjes.
Hi, wanna date?quote:Op woensdag 23 september 2009 17:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Slapen is superieur aan middagdutjes én uitslapen!!
Otis2.0 geeft veel te goede tips aan jequote:
Slapen mét je relatie.. DAT is pas echt superieurquote:Op woensdag 23 september 2009 18:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
is slapen niet superieur aan daten als je een relatie hebt?
Ik ook nog.. Rotiquote:Op woensdag 23 september 2009 18:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
That reminds me![]()
Ik moet nog gaan koken.
Shoarmaquote:
quote:
Ik heb nog nooit roti gegetenquote:
Ohh je moet t een keertje proberen dan..quote:Op woensdag 23 september 2009 18:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit roti gegeten
Ik vind die andere wereldgerechten ook best te doen.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ohh je moet t een keertje proberen dan..
Roti van Knorr is niet zo fantastisch als échte roti, maar t is zeker te eten!!
Idd.. Ik ben er ook dol opquote:Op woensdag 23 september 2009 18:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind die andere wereldgerechten ook best te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |