Dooie zeker.quote:
Je moet ook niet schelden!quote:Op woensdag 23 september 2009 17:06 schreef Smart_ass het volgende:
Nein. We waren naar de supermarkt geweest, ik zat alvast in de auto (had net spullen ingeruimd) en mama moest nog snel wat halen ergens. Dus ik zit gewoon in de auto, staat er zo'n golfje naast me. Komen een stuk of vier dikke mocro's aanzetten om weg te gaan. Kregen ze eerst ruzie wie er achterin moest zitten ofzo, slaat er ineens eentje keihard met zo'n elleboog of vuist of wat dan ook tegen mijn raampje aan.![]()
Dus ik zeg doe even normaal man, mongool. Die gast helemaal flippen, slaat ie er nog een keer tegenaan.![]()
Komt m'n moeder aanlopen, die zegt er iets van, want ze had het gezien. Zegt die mocro jaaaaaaa je dochter scheldt me uit!!1 Beetje zielig gaan doen ook nog.Begint ie m'n moeder helemaal uit te schelden, m'n moeder zegt wat woorden terug, en toen reden ze eindelijk weg.
Kankervolk, echt waar hoor.
Whehe, ik kan me helemaal voorstellen hoe je daar in die auto zit.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:06 schreef Smart_ass het volgende:
Nein. We waren naar de supermarkt geweest, ik zat alvast in de auto (had net spullen ingeruimd) en mama moest nog snel wat halen ergens. Dus ik zit gewoon in de auto, staat er zo'n golfje naast me. Komen een stuk of vier dikke mocro's aanzetten om weg te gaan. Kregen ze eerst ruzie wie er achterin moest zitten ofzo, slaat er ineens eentje keihard met zo'n elleboog of vuist of wat dan ook tegen mijn raampje aan.![]()
Dus ik zeg doe even normaal man, mongool. Die gast helemaal flippen, slaat ie er nog een keer tegenaan.![]()
Komt m'n moeder aanlopen, die zegt er iets van, want ze had het gezien. Zegt die mocro jaaaaaaa je dochter scheldt me uit!!1 Beetje zielig gaan doen ook nog.Begint ie m'n moeder helemaal uit te schelden, m'n moeder zegt wat woorden terug, en toen reden ze eindelijk weg.
Kankervolk, echt waar hoor.
Wie?quote:
Nee je slaat even heel hard met je vuist voor de gein tegen iemands raampje aan. Twee keer.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:09 schreef IQM het volgende:
Maar hij sloeg toch niet expres tegen je raam aan?
Echt hoor. Wat een kutvolk. En aan de politie heb je dus ook geen flikker. Mama vertelde dat ze laatst op 't azc ook zo'n vervelende asielzoeker hadden. Gingen ze de politie bellen, die kwam. Ze gaven mijn moeder en haar collega's geen hand, alleen die vervelende gast. En ze gingen zíjn verhaal opnemen.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehe, ik kan me helemaal voorstellen hoe je daar in die auto zit.Ze kruipen ook altijd meteen in de slachtofferrol.
Volgens mij wordt dat ze thuis aangeleerd.
Jij hebt het ook nooit door als iemand je wil versieren he.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:10 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee je slaat even heel hard met je vuist voor de gein tegen iemands raampje aan. Twee keer.
De tweede keer was naar aanleiding van jouw opmerking, toch.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:10 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee je slaat even heel hard met je vuist voor de gein tegen iemands raampje aan. Twee keer.
HAHA ZONDER PI, WAT EEN FAAL.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:09 schreef IQM het volgende:
Maar hij sloeg toch niet expres tegen je raam aan?
Gelul.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
HAHA ZONDER PI, WAT EEN FAAL.
quote:Op woensdag 23 september 2009 17:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij hebt het ook nooit door als iemand je wil versieren he.
Ja, geen idee. Hij slaat gewoon keihard tegen mijn raampje aan, en dat was echt niet per ongeluk ofzo hoor.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:13 schreef IQM het volgende:
[..]
De tweede keer was naar aanleiding van jouw opmerking, toch.Maar hoe/waarom sloeg die gast opeens tegen jouw raampje aan dan? Uit frustratie ofzo? Of in the heat of the moment tijdens het vechten om de juiste stoel?
Ja, maar anders zouden jullie er niet intrappen.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:09 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dikke faal. Als je nou niet 'wat er aan de hand is' er aan had geplakt dan was het beter
Jat m'n grap gewoon niet.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja, maar anders zouden jullie er niet intrappen.
Haha.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:20 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik stapte net zo de bus in en ik liet mn OV zien en de chauffeuse zei: "Die is pas vanaf oktober geldig".
Waarop ik antwoordde: "Klopt."
Waarop zij zei: "Je mag dus eigenlijk nog niet gratis, je moet nog afstempelen."
Waarop ik zei: "Klopt."
Waarop zij zei: "Loop maar door."![]()
![]()
.
HIHIHIHI IK SNAP HEM!! JE DOET NU NET ALSOF IK HET BEN OP DIE FOTO, EN DUS WEET WAAR DIE RING VANDAAN KOMT. MAAR DAT IS NATUURLIJK HELEMAAL NIET ZOquote:Op woensdag 23 september 2009 17:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat een lelijke ring. Rechtstreeks van de schroothoop?
Die film lijkt me wel tof. Ik dacht dat ie pas in oktober kwam.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:26 schreef IQM het volgende:
IK GA MORGEN NAAR "(500) DAYS OF SUMMER" EN JULLIE LEKKER NIET!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat weet jij daar nou van, ik ga morgen ook toevallig.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:26 schreef IQM het volgende:
IK GA MORGEN NAAR "(500) DAYS OF SUMMER" EN JULLIE LEKKER NIET!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb ze zojuist twee keer afgeslagen.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:28 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb zojuist kinderpostzegels gekocht.
Gelul, want jij hebt heul geen vrienden om mee te gaan!!!!!!EINZ!!1!!!quote:Op woensdag 23 september 2009 17:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou van, ik ga morgen ook toevallig.
Harteloze zak!quote:Op woensdag 23 september 2009 17:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb ze zojuist twee keer afgeslagen.
Ik ga ook in m'n eentje.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Gelul, want jij hebt heul geen vrienden om mee te gaan!!!!!!EINZ!!1!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Nou ja, ik was alleen thuis en euh...quote:
Dan baal je.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ok.
Ik was dus op mn werk, nog steeds bezig met rapporten invoeren.
Had er iets van 45 ofzo gedaan.
Klik ik m per ongeluk gewoon weg ipv op opslaan te klikken
quote:Op woensdag 23 september 2009 17:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ga ook in m'n eentje.Je gaat helemaal niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De 'opslaan'-optie zit meestal ver genoeg van de 'afsluiten'-optie.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ok.
Ik koop ze alleen van een lief meisje, een jongen kan optiefen.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:34 schreef IQM het volgende:
Als ze straks voor de derde keer komen, ga ik 't kopen. Beloofd.
Het waren twee lieve meisjes. Nou ja, eigenlijk niet. Maar ze waren wel meisje.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik koop ze alleen van een lief meisje, een jongen kan optiefen.
Opslaan zit onder, afsluiten zit boven. ik dacht dat ik een ander scherm had openstaan, was afgeleidquote:Op woensdag 23 september 2009 17:33 schreef IQM het volgende:
[..]
De 'opslaan'-optie zit meestal ver genoeg van de 'afsluiten'-optie.
Sowieso: programma's die niet eerst vragen of je het wil opslaan.
sowiesotwee: programma's die niet automatisch om de zoveel tijd opslaan.
Oeps...quote:Op woensdag 23 september 2009 17:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |