2quote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 16:01 schreef Breathtaking het volgende:
BWHEHEHHEE. Mijn huisgenoot was net keihard Spinvis aan het draaienen hij stond in de keuken, kwam ik zo aanlopen.. Ik: 'Heb je 't al gehoord?' Hij: 'Wat
?' Ik: 'Ronnie gaat naar huis
!' Hij:
Mooi lichaamquote:Op woensdag 23 september 2009 16:01 schreef Breathtaking het volgende:
BWHEHEHHEE. Mijn huisgenoot was net keihard Spinvis aan het draaienen hij stond in de keuken, kwam ik zo aanlopen.. Ik: 'Heb je 't al gehoord?' Hij: 'Wat
?' Ik: 'Ronnie gaat naar huis
!' Hij:
Hij keek een beetje verward.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:04 schreef IQM het volgende:
[..]![]()
Je jat m'n grapje.Ik voel me vereerd.
Pardon?quote:
Spinvis heeft een nummer dat 'Ronnie gaat naar huis' heet (over een jongeman in een inrichting die telkens denkt dat 'ie naar huis magquote:Op woensdag 23 september 2009 16:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik wil ook lachen!!!
Nu heb ik een soort van running gag dat ik Bt op msn probeer te laten happen door op totaal onwillekeurige momenten aan haar te vragen: "Heb je het al gehoord?quote:Ronnie gaat naar huis
Kijk maar in zijn tas
Een cassette en de schelpen uit zijn la
Het ging een tijdje slecht
Maar dat is nou voorbij
Het je het al gehoord
Ronnie gaat naar huis
Zijn glimlach maakt het zomer voor altijd
Kijk maar op de lijst
Ronnie gaat naar huis
De gaten in de muur
De poster van Parijs
Soep om twaalf uur
En heel de dag tv
Ronnie weet heel goed
hoe de nachten kunnen zijn
Als je met tellen bent gestopt
Ronnie gaat naar huis
En s avonds naar het strand
En de schaduw die zich Ronnie noemde
Was een andere man
Het spook is uit zijn hoofd
Ik zei toch dat het kon
Misschien dat hij nog belt
Maar dat zal waarschijnlijk niet
Kijk maar hoe hij loopt
Ronnie gaat naar huis
En als de bus dan stopt
Zal de maan van zilver zijn
Wordt het zomer voor altijd
In het huis waar Ronnie woont
Ja, omdat 'ie vet gepwned was!!!!!quote:Op woensdag 23 september 2009 16:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hij keek een beetje verward. [ afbeelding ]
Zoveelste kutkloon die zich voordoet als vrouw.quote:Pardon?
Oke, nu moet ik lachenquote:Op woensdag 23 september 2009 16:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Spinvis heeft een nummer dat 'Ronnie gaat naar huis' heet (over een jongeman in een inrichting die telkens denkt dat 'ie naar huis mag). De songtekst luidt:
[..]
Nu heb ik een soort van running gag dat ik Bt op msn probeer te laten happen door op totaal onwillekeurige momenten aan haar te vragen: "Heb je het al gehoord?" En als zij dan vraagt: "Wat?", antwoord ik met "Ronnie gaat naar huis!
". En in het begin hapte ze wel 's, maar nu niet meer.
Anyhow, dus dat.
Je vriendin ?quote:Op woensdag 23 september 2009 16:19 schreef IQM het volgende:
W00t, ik ben alleen thuis! Wie wil langskomen en me aanraken?
Je woont vast niet in de buurtquote:Op woensdag 23 september 2009 16:19 schreef IQM het volgende:
quote:Op woensdag 23 september 2009 16:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Het antwoord hierop bevat dezelfde klinker als jouw woonplaats.
IK! Tot zo.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:19 schreef IQM het volgende:
Och toch.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:37 schreef IQM het volgende:
[..]
Lees: tot over drie uur. EN DAN IS HET ALWEER TE LAAT!
Nou dan niet, ik haat je.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:37 schreef IQM het volgende:
[..]
Lees: tot over drie uur. EN DAN IS HET ALWEER TE LAAT!
quote:Young Noah: You're bored Allie. You're bored and you know it. You wouldn't be here if there wasn't something missing.
Young Allie: You arrogant son of a bitch.
Young Noah: Would you just stay with me?
Young Allie: Stay with you? What for? Look at us, we're already fightin'
Young Noah: Well that's what we do, we fight... You tell me when I am being an arrogant son of a bitch and I tell you when you are a pain in the ass. Which you are, 99% of the time. I'm not afraid to hurt your feelings. You have like a 2 second rebound rate, then you're back doing the next pain-in-the-ass thing.
Young Allie: So what?
Young Noah: So it's not gonna be easy. It's gonna be really hard. We're gonna have to work at this every day, but I want to do that because I want you. I want all of you, for ever, you and me, every day. Will you do something for me, please? Just picture your life for me? 30 years from now, 40 years from now? What's it look like? If it's with him, go. Go! I lost you once, I think I can do it again. If I thought that's what you really wanted. But don't you take the easy way out.
Young Allie: What easy way? There is no easy way, no matter what I do, somebody gets hurt.
Young Noah: Would you stop thinking about what everyone wants? Stop thinking about what I want, what he wants, what your parents want. What do YOU want? What do you WANT?
Young Allie: It's not that simple.
Young Noah: What... do... you... want? Whaddaya want?
Young Allie: I have to go now.
Awwwwww.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:43 schreef IQM het volgende:
[..]
En ik blijf onverminderd van je houden.
Ooh, laten we hopen dat het kindje iig nog leeftquote:Op woensdag 23 september 2009 16:44 schreef Maisnon het volgende:
Woah!
Hier schuin tegenover is een antiekhandel. Ik werd net opgeschuddoor 5 verschillende sirenes.
4 politiewagens, die de boel afzetten, en een ambulance die naar achter rijd.
Ik er naar toe, hoor ik dat er waarschijnlijk een kindje onder een of andere stellage of groot ding is gekomen die omviel.
Voor een gebroken been komt de ambulance wel alleen, maar aangezien alles is afgezet en zoveel politieagenten erbij zijn, denk ik dat dat kindje is overleden
er valt verder niks te zien, alleen een menigte ouwe mensen en kindjes aan de voorkant, een hobbyfotograaf die de dag van zn leven lijkt te hebben, en in de verte op de oprit een ambulance.
Wow..quote:Op woensdag 23 september 2009 16:44 schreef Maisnon het volgende:
Woah!
Hier schuin tegenover is een antiekhandel. Ik werd net opgeschuddoor 5 verschillende sirenes.
4 politiewagens, die de boel afzetten, en een ambulance die naar achter rijd.
Ik er naar toe, hoor ik dat er waarschijnlijk een kindje onder een of andere stellage of groot ding is gekomen die omviel.
Voor een gebroken been komt de ambulance wel alleen, maar aangezien alles is afgezet en zoveel politieagenten erbij zijn, denk ik dat dat kindje is overleden
er valt verder niks te zien, alleen een menigte ouwe mensen en kindjes aan de voorkant, een hobbyfotograaf die de dag van zn leven lijkt te hebben, en in de verte op de oprit een ambulance.
Hihihihi.quote:
Uitstapje gehad naar een penitentiaire inrichting of zo?quote:Op woensdag 23 september 2009 17:02 schreef Smart_ass het volgende:
Nou ik heb vandaag ook wel weer genoeg kutmarokkanen gezien voor de rest van het jaar.
Of gewoon Rotterdam.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Uitstapje gehad naar een penitentiaire inrichting of zo?
Hahahaha nee vertelquote:Op woensdag 23 september 2009 17:05 schreef Otis2.0 het volgende:
Hahahaha hebben jullie gehoord wat er nu weer aan de hand is?![]()
![]()
.
Ja maar er zijn ook hele lievequote:Op woensdag 23 september 2009 17:06 schreef Smart_ass het volgende:
Nein. We waren naar de supermarkt geweest, ik zat alvast in de auto (had net spullen ingeruimd) en mama moest nog snel wat halen ergens. Dus ik zit gewoon in de auto, staat er zo'n golfje naast me. Komen een stuk of vier dikke mocro's aanzetten om weg te gaan. Kregen ze eerst ruzie wie er achterin moest zitten ofzo, slaat er ineens eentje keihard met zo'n elleboog of vuist of wat dan ook tegen mijn raampje aan.![]()
Dus ik zeg doe even normaal man, mongool. Die gast helemaal flippen, slaat ie er nog een keer tegenaan.![]()
Komt m'n moeder aanlopen, die zegt er iets van, want ze had het gezien. Zegt die mocro jaaaaaaa je dochter scheldt me uit!!1 Beetje zielig gaan doen ook nog.Begint ie m'n moeder helemaal uit te schelden, m'n moeder zegt wat woorden terug, en toen reden ze eindelijk weg.
Kankervolk, echt waar hoor.
Kanye West kaapte een vliegtuig en zei dat R. Kelly nog altijd het beste kon vliegen?quote:Op woensdag 23 september 2009 17:05 schreef Otis2.0 het volgende:
Hahahaha hebben jullie gehoord wat er nu weer aan de hand is?![]()
![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |