Ik was niet van plan om erop door te gaanquote:Op woensdag 23 september 2009 17:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en naar aanleiding daarvan wordt het toch wel weer besproken weet je zelf ook wel
[..]
dan lees je maar terug, zo hard gingen de topics niet
Slapen is superieur aan middagdutjes én uitslapen!!quote:Op woensdag 23 september 2009 17:56 schreef Siniti het volgende:
Uitslapen is superieur aan middagdutjes.
Hi, wanna date?quote:Op woensdag 23 september 2009 17:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Slapen is superieur aan middagdutjes én uitslapen!!
Otis2.0 geeft veel te goede tips aan jequote:
Slapen mét je relatie.. DAT is pas echt superieurquote:Op woensdag 23 september 2009 18:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
is slapen niet superieur aan daten als je een relatie hebt?
Ik ook nog.. Rotiquote:Op woensdag 23 september 2009 18:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
That reminds me![]()
Ik moet nog gaan koken.
Shoarmaquote:
quote:
Ik heb nog nooit roti gegetenquote:
Ohh je moet t een keertje proberen dan..quote:Op woensdag 23 september 2009 18:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit roti gegeten
Ik vind die andere wereldgerechten ook best te doen.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ohh je moet t een keertje proberen dan..
Roti van Knorr is niet zo fantastisch als échte roti, maar t is zeker te eten!!
Idd.. Ik ben er ook dol opquote:Op woensdag 23 september 2009 18:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind die andere wereldgerechten ook best te doen.
Nja, t smaakt wel heel anders dan échte roti, maar t is alsnog lekkerquote:Op woensdag 23 september 2009 18:31 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik weet niet hoe het is, ik heb nog nooit Roti van knorr gegeten.
quote:Op woensdag 23 september 2009 18:32 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Halleluja.
Qua internetchicks?quote:Op woensdag 23 september 2009 18:38 schreef Mozy het volgende:
Ik sta al godverdomme anderhalve week droog.
Ik hou het niet meer langer.
Oeh, die moet ik dus zien.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:37 schreef afcajos het volgende:
[..]
Monica Bellucci![]()
In irreversible is zij![]()
![]()
![]()
Ik zal het Chai even melden.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:38 schreef Mozy het volgende:
..........quote:Op woensdag 23 september 2009 18:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben even iets van een USB stick naar mijn laptop aan het kopieren en hij geeft nu aan dat het 199927 dagen en 20 uur zal gaan duren.
Die weet dat al.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oeh, die moet ik dus zien.![]()
[..]
Ik zal het Chai even melden.
Ik snap het ook niet.quote:
Wilhelminalaan 24, Apeldoorn. Ik wacht op je.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:38 schreef Mozy het volgende:
Zo klinkt t wel jaquote:Op woensdag 23 september 2009 18:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet.![]()
Volgens mij is dat ding op hol geslagen.
Maar die tijd heb je zeker niet he?quote:Op woensdag 23 september 2009 18:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben even iets van een USB stick naar mijn laptop aan het kopieren en hij geeft nu aan dat het 199927 dagen en 20 uur zal gaan duren.
Ik heb het toch even gemeld voor de zekerheid.quote:
Bohh ik gisteravond nogquote:Op woensdag 23 september 2009 18:38 schreef Mozy het volgende:
quote:Op woensdag 23 september 2009 18:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zo klinkt t wel ja
Hoe lang moet je nu nog wachten?
En Hoogstaande: Klinkt smakelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |