Ik vind het een ingewikkelde stelling.quote:Op woensdag 23 september 2009 01:12 schreef Great_Expectations het volgende:
Als je niet weet hoe iemand eruit ziet, in het echt, dan kun je ook geen dubbelgangers herkennen.
Denk ik..
als jij niet weet hoe iemand eruit ziet dan kan je zn dubbelganger toch ook niet herkennenquote:Op woensdag 23 september 2009 01:12 schreef Great_Expectations het volgende:
Als je niet weet hoe iemand eruit ziet, in het echt, dan kun je ook geen dubbelgangers herkennen.
Denk ik..
Dat zeg ik toch.quote:Op woensdag 23 september 2009 01:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
als jij niet weet hoe iemand eruit ziet dan kan je zn dubbelganger toch ook niet herkennen
waarom noem je haar zo opeensquote:
Ik moest aan haar denken, zomaar opeensquote:Op woensdag 23 september 2009 01:33 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
waarom noem je haar zo opeens
Ik die onderste!quote:Op woensdag 23 september 2009 01:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
geef mij die bovenste maar
Ik dacht dat jij juist niet hield van generaliseren?quote:
Dag poesjequote:Op woensdag 23 september 2009 01:37 schreef Karasta het volgende:
GATVERDAMME stelletje Ridders van de bruine dreef
Gegroet o commandeur in de orde van de bruine ster!quote:Op woensdag 23 september 2009 01:37 schreef Karasta het volgende:
bo tambe polskibra bo tambequote:Op woensdag 23 september 2009 01:37 schreef Karasta het volgende:
quote:Op woensdag 23 september 2009 01:41 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
bo tambe polskibra bo tambe
Riddersquote:Op woensdag 23 september 2009 01:37 schreef Karasta het volgende:
Blikvoerquote:Op woensdag 23 september 2009 01:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ridders. Hoe sprookjesachtig.
trek een paar keer flink aan je pik en luister naar het geluidquote:
Ik heb een zwak voor Clive Owenquote:
Die kleding van hem is zo 16e eeuws!quote:
Heb je Second Sight (geloof ik) gezien?quote:Op woensdag 23 september 2009 02:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor Clive Owen. Omdat ie me zo groot en sterk lijkt.
Ja, het ging over ridders. En het is uit de tijd van Koning Arthur, dus wel iets eerderquote:Op woensdag 23 september 2009 02:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die kleding van hem is zo 16e eeuws!
Neen. Is het iets?quote:Op woensdag 23 september 2009 02:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heb je Second Sight (geloof ik) gezien?
quote:Op woensdag 23 september 2009 02:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
trek een paar keer flink aan je pik en luister naar het geluid
Dat is net zo'n figuur als Jezus! Historisch gezien uiterst dubieus!quote:Op woensdag 23 september 2009 02:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, het ging over ridders. En het is uit de tijd van Koning Arthur, dus wel iets eerder.
Het is een politieserie waar hij een agent speelt die langzaam blind wordt en dat niet wil accepteren. Het is al heel oud (tien jaar of zo), en dat was het eerste waar ik hem in zag. Behoorlijk indrukwekkendquote:
Ja, dat weet ik. Maar ik hou wel van een mysteriequote:Op woensdag 23 september 2009 02:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is net zo'n figuur als Jezus! Historisch gezien uiterst dubieus!
Zal mijn ogen er voor open houden.quote:Op woensdag 23 september 2009 02:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het is een politieserie waar hij een agent speelt die langzaam blind wordt en dat niet wil accepteren. Het is al heel oud (tien jaar of zo), en dat was het eerste waar ik hem in zag. Behoorlijk indrukwekkend
Been there done that.quote:Op woensdag 23 september 2009 02:09 schreef NoFidea het volgende:
[..]
Print het uit en kom klaar op z'n hoofd
Dan print ik die even uit om te komen!quote:
That's no middle finger sweetheartquote:
Zoveel inkt heb ik toch niet in mijn printer!quote:
De watte?quote:
dit is niet fijn ontwakenquote:Op woensdag 23 september 2009 02:16 schreef NoFidea het volgende:
-weg-
Bullquote:Op woensdag 23 september 2009 00:54 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk dat ik niet kom. Dan blijf ik tenminste nog een beetje mysterieus.
verzamelen bij zijn voordeur zoals in valkenburgquote:Op woensdag 23 september 2009 07:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
BullJe zat tegenover me tijdens het eten op de Rotterdam-meet.
En ik weet waar je woont. Niks mysterieus meer aan
Zullen we het gaydinay bij G_E houden?
spreek je over 10 jaar welquote:Op woensdag 23 september 2009 08:04 schreef Ang3l het volgende:
Hoeren....... ik heb verkeerd gelegen of tijdens dansles iets te enthousiast gedaan of zo.
Ik kan m'n hoofd/nek amper naar rechts bewegen. Opa wordt oud...........
*reikt hotstones aan*quote:Op woensdag 23 september 2009 08:04 schreef Ang3l het volgende:
Hoeren....... ik heb verkeerd gelegen of tijdens dansles iets te enthousiast gedaan of zo.
Ik kan m'n hoofd/nek amper naar rechts bewegen. Opa wordt oud...........
Dat was echt ergquote:Op woensdag 23 september 2009 08:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
verzamelen bij zijn voordeur zoals in valkenburgbij Beavje
Ssst! Stil nou. Laat Tha_Erik nou in de waan.quote:Op woensdag 23 september 2009 07:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
BullJe zat tegenover me tijdens het eten op de Rotterdam-meet.
En ik weet waar je woont. Niks mysterieus meer aan
quote:Zullen we het gaydinay bij G_E houden?
hullie wel en wij niet ?quote:Op woensdag 23 september 2009 08:58 schreef Great_Expectations het volgende:
Bovendien:,
en
zijn hier al eens komen eten.
.
Een man naar mijn hartquote:Op woensdag 23 september 2009 08:57 schreef Great_Expectations het volgende:
Jouw dates moesten toch eindigen met seks?.
.
Ik blaas je wolk van mysterie zo weg. I'll huff and I'll puff!quote:Op woensdag 23 september 2009 08:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ssst! Stil nou. Laat Tha_Erik nou in de waan.
Klopt. Dus?quote:[..].
Jouw dates moesten toch eindigen met seks?.
.
Nou, ik vind het ook wel een strakke actie, zo zien ze tenminste ook eens dat ze het voor vele anderen het verpesten, met hun ruzie-zoekerijquote:Op woensdag 23 september 2009 10:19 schreef Ang3l het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)iedt-dancefeest.html
De rotte appelen winnen...........
Maar is dat goffertpark bij jullie nu ongeveer aangewezen als permanente nationale feestlocatie ?quote:Op woensdag 23 september 2009 10:22 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nou, ik vind het ook wel een strakke actie, zo zien ze tenminste ook eens dat ze het voor vele anderen het verpesten, met hun ruzie-zoekerij
lekker koffie staat al voor mequote:Op woensdag 23 september 2009 10:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Lange werkdag voor de boeg ?
begin dan maar eerst met koffie
Ja, ze willen er wel meer evenementen en dergelijke laten plaats vindenquote:Op woensdag 23 september 2009 10:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar is dat goffertpark bij jullie nu ongeveer aangewezen als permanente nationale feestlocatie ?
Niet aan je VPL gedacht?quote:Op woensdag 23 september 2009 10:51 schreef Ang3l het volgende:
En dan kom je het magazijn in....
"Goh,. heb je een stijve?"
Ja..... dat krijg je he. 30+. Ben al lang blij DAT ik nog een stijve kan krijgen!
Het ging over m'n nek!quote:Op woensdag 23 september 2009 11:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgende keer toch maar weer de bandplooibroek aan ?
Ik heb al een sjaal omquote:Op woensdag 23 september 2009 11:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als het morgen nog niet beter is kan je daar mooi die grijs blauwe shawl omheen draperen
Dat was ook best logischquote:
beter nog, Tibo vragen voor een massage!quote:Op woensdag 23 september 2009 11:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als het morgen nog niet beter is kan je daar mooi die grijs blauwe shawl omheen draperen
Is dat niet het paard achter de wagen spannen ?quote:Op woensdag 23 september 2009 11:18 schreef Baltar het volgende:
[..]
beter nog, Tibo vragen voor een massage!
Heb al geSMS't dat als ik vanavond niet naar groningen moest dat ik dan wel een beroep had gedaan op de meester-masseur.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:18 schreef Baltar het volgende:
[..]
beter nog, Tibo vragen voor een massage!
maar dan wordt ook alles warm en gaat het bloed sneller stromen, dus dat is goedquote:Op woensdag 23 september 2009 11:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Is dat niet het paard achter de wagen spannen ?
dan worden er toch juist meer lichaamsdelen stijf in plaats van minder ?
*bitchslap*quote:Op woensdag 23 september 2009 11:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb al geSMS't dat als ik vanavond niet naar groningen moest dat ik dan wel een beroep had gedaan op de meester-masseur.
Tori Amos. Again.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:39 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
*bitchslap*
Groningen? Waarom Groningen
Ja normaal doet ze nooit 2x in NL, maar dit is een extra concert.quote:
Isn't it ironic?quote:Op woensdag 23 september 2009 12:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja normaal doet ze nooit 2x in NL, maar dit is een extra concert.
Da's Alanis, niet Amosquote:
ben jij niet tot over je oren druk met de schoenen 6 daagse?quote:
Zo ver zat je er toch niet naastquote:
haha, het is wel lekker druk ja! Maar de manager mag heus wel ff pauze hebben.. Het is knus hiern. Trouwens, zodra ik woonruimte heb gevonden komt er ook n meet @ my place(h)quote:Op woensdag 23 september 2009 13:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ben jij niet tot over je oren druk met de schoenen 6 daagse?
Vliegen de van liers al de winkel uit ?
Is het wel leuk winkelen daar ?????
Alanisquote:Op woensdag 23 september 2009 13:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zo ver zat je er toch niet naast
Het is alle twee vrouw, en ze zingen alle 2 serieuser werk dan hitparade huppeltrutjes
inclusief een speurtocht naar verdweenen donuts en bagels ?quote:Op woensdag 23 september 2009 13:20 schreef MisterO het volgende:
[..]
haha, het is wel lekker druk ja! Maar de manager mag heus wel ff pauze hebben.. Het is knus hiern. Trouwens, zodra ik woonruimte heb gevonden komt er ook n meet @ my place(h)
Net als die strenge politie agenten de volgende dagquote:Op woensdag 23 september 2009 13:40 schreef Ang3l het volgende:
Dat was toen bij mij ja
HADDEN we donuts gehaald, waren ze ineens weg!
Hielp in elk geval beter om ruw te ontwaken dan het nemen van een koude douchequote:Op woensdag 23 september 2009 13:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik zag aan mijn gewijzigde berichtjes dat een mod even de foto's van die sloeries verwijderd heeft! Wat een zonde!
Wat de neuk is een rimpelsauriër?quote:Op woensdag 23 september 2009 13:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hielp in elk geval beter om ruw te ontwaken dan het nemen van een koude douche
http://images.google.nl/images?hl=nl&source=hp&q=rimpelsaurier&gbv=2&aq=f&oq=quote:Op woensdag 23 september 2009 13:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat de neuk is een rimpelsauriër?
ga jij je nu eerst maar eens door het reportoire van Jochem Myjer heenwerken en stel die vraag dan nog eensquote:Op woensdag 23 september 2009 13:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat de neuk is een rimpelsauriër?
O.quote:Op woensdag 23 september 2009 13:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ga jij je nu eerst maar eens door het reportoire van Jochem Myjer heenwerken en stel die vraag dan nog eens
ja ik kom ook buiten het H topicquote:Op woensdag 23 september 2009 13:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
http://images.google.nl/images?hl=nl&source=hp&q=rimpelsaurier&gbv=2&aq=f&oq=
het woord geeft veel fok-hits
Van S&W tot HOMO.
De rimpelsaurier laat google-sporen naquote:Op woensdag 23 september 2009 13:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja ik kom ook buiten het H topic
is ie dan links- of rechtsdragend?quote:Op woensdag 23 september 2009 13:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zwaait naar de Balenciaga drager![]()
volgens mij om en om, omdat hij anders last van z'n schouder gaat krijgenquote:Op woensdag 23 september 2009 13:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
is ie dan links- of rechtsdragend?
que?quote:Op woensdag 23 september 2009 13:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zwaait naar de Balenciaga drager![]()
ja, want tas is toch wel iets groot.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij om en om, omdat hij anders last van z'n schouder gaat krijgen
Ja, en dat is ook al gewoon aangegeven op welke foto dat isquote:Op woensdag 23 september 2009 14:00 schreef Peter het volgende:
G_E staat toch bij Vlarp zijn site op foto's?
Daar passen je sextoys amper in man!quote:Op woensdag 23 september 2009 14:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, want tas is toch wel iets groot.
![]()
[ afbeelding ]
Laat staan je normale dagelijkse benodigdheden!quote:Op woensdag 23 september 2009 14:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar passen je sextoys amper in man!
Komt aanhollen met een thermoskan vol met vergezette koffiequote:Op woensdag 23 september 2009 14:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
que?![]()
![]()
mag ik een gewone koffie, pleaseeeeeeeeeeeeeeee
daar past niet 1 autoband in, laat staan een stapelquote:Op woensdag 23 september 2009 14:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
heb ik heul niet.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is er leven buiten het H topic danquote:Op woensdag 23 september 2009 13:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja ik kom ook buiten het H topic
quote:Op woensdag 23 september 2009 14:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Komt aanhollen met een thermoskan vol met vergezette koffieen een doos vol koekjes
Ik wil je wel een dagje onder mijn hoede nemenquote:Op woensdag 23 september 2009 14:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Is er leven buiten het H topic dan
Goedemorgen Mieke, ben je vroeg wakker, niet uitgeweest gisteren ?quote:
rondstruinen in de donkere wereld van Fokquote:Op woensdag 23 september 2009 14:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik wil je wel een dagje onder mijn hoede nemen
quote:Op woensdag 23 september 2009 14:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar past niet 1 autoband in, laat staan een stapel
was tegen 8-en wakker. Wel wat gedronken, maar niet laat gemaakt. Tis niet elke dag feest. En ik moet veel doen vandaag.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:09 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Goedemorgen Mieke, ben je vroeg wakker, niet uitgeweest gisteren ?
had je gelezen wat er onder stond?quote:Op woensdag 23 september 2009 14:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zodat je onderweg, terwijl ze bezig waren er niet af kon vallen ?
Heb die levensgroot in kleur laten afdrukken en thuis op de deur gehangenquote:Op woensdag 23 september 2009 14:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
had je gelezen wat er onder stond?ik heb het maar weggehaald. Jullie zijn daarvoor nog niet klaar.
kan je ini mini meeten voor 1 minuutje met Yuriquote:Op woensdag 23 september 2009 14:36 schreef Ang3l het volgende:
Ieks, ik kom vanavond gewoon in ASSEN
Wat een gedoe trouwens.... Groningen met de trein.
Vertrek 16:14, aankomst 19:14. 3 uur man! Dan zat ik in Parijs!
Maar nee, ik ga naar .... Groningen!
oh denk je datquote:Op woensdag 23 september 2009 14:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
had je gelezen wat er onder stond?ik heb het maar weggehaald. Jullie zijn daarvoor nog niet klaar.
Ga je Tha_Erik nou ook vertellen dat Sinterklaas niet bestaat?quote:Op woensdag 23 september 2009 10:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik blaas je wolk van mysterie zo weg. I'll huff and I'll puff!
quote:Klopt. Dus?
Een date van één minuut die eindigt in seks.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kan je ini mini meeten voor 1 minuutje met Yuri
Ssst!quote:Op woensdag 23 september 2009 14:00 schreef Peter het volgende:
G_E staat toch bij Vlarp zijn site op foto's?
We maken d'r een rue des mauvais garcons vanquote:Op woensdag 23 september 2009 14:40 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ga je Tha_Erik nou ook vertellen dat Sinterklaas niet bestaat?. Gun die jongen nou toch zijn mysteries.
[..].
Ik kan Yuri niet aanquote:Op woensdag 23 september 2009 14:41 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Een date van één minuut die eindigt in seks..
doen we koemnde zondag gewoon voor G_E en G_L hun deur onze versie van nationale burendag met subsidie van het Oranjefondsquote:Op woensdag 23 september 2009 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We maken d'r een rue des mauvais garcons van
en iedereen heeft ze al gezien nu ookquote:
En ik aarzel dan niet om de politie te bellen en je aan te klagen wegens stalken.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
doen we koemnde zondag gewoon voor G_E en G_L hun deur onze versie van nationale burendag met subsidie van het Oranjefonds
Die toont belangstelling in alles met een pols en een pik.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daarom toont een andere fokker telkens belangstelling voor/in hem
En de politie aarzelt dan wel want kan pas iets doen als er fysiek iets gebeurd.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:46 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En ik aarzel dan niet om de politie te bellen en je aan te klagen wegens stalken.
mits alcohol vrij mag dat toch gewoon op de openbare weg ?quote:Op woensdag 23 september 2009 14:46 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En ik aarzel dan niet om de politie te bellen en je aan te klagen wegens stalken.
Gaan we piet phaf dan ook uitnodigen ?quote:Op woensdag 23 september 2009 14:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En de politie aarzelt dan wel want kan pas iets doen als er fysiek iets gebeurd.
Wil je dat G_E, wil je dat?
Hoe kom jij terug naar huis dan?quote:Op woensdag 23 september 2009 14:36 schreef Ang3l het volgende:
nee er stond geen plaatje onder.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Heb die levensgroot in kleur laten afdrukken en thuis op de deur gehangen
dus veel groter dan die foto's bij jullie aan de muur van de kamer waar je sling staat
Dat is niet meer: het is voldoende als je iemand lastig valt, terwijl je wist (of had kunnen weten) dat je iemandsquote:Op woensdag 23 september 2009 14:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En de politie aarzelt dan wel want kan pas iets doen als er fysiek iets gebeurd.
quote:Wil je dat G_E, wil je dat?
Tjaquote:
trein? kan je geen jet o.i.d. pakken?quote:Op woensdag 23 september 2009 14:36 schreef Ang3l het volgende:
Let them proove itquote:Op woensdag 23 september 2009 14:50 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat is niet meer: het is voldoende als je iemand lastig valt, terwijl je wist (of had kunnen weten) dat je iemands
rust en privacy daarmee ernstig zou verstoren.
quote:[..]
Eigen terrein. Als je hier ongewenst op de stoep staat, dan pleeg je al huisvredebreuk.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mits alcohol vrij mag dat toch gewoon op de openbare weg ?
het wordt een ander verhaal als we als geveltouristen buitenom ons een weg banen naar jullie balkon
Ik pak liever Wimmie dan Jet.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
trein? kan je geen jet o.i.d. pakken?
De stoep is openbaar terrein.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:52 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Eigen terrein. Als je hier ongewenst op de stoep staat, dan pleeg je al huisvredebreuk.
Volgens mij is de cityhopper dienstregeling Eindhoven Eelde enkele jaren geleden gestoptquote:Op woensdag 23 september 2009 14:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
trein? kan je geen jet o.i.d. pakken?
LE ZENquote:Op woensdag 23 september 2009 14:52 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Eigen terrein. Als je hier ongewenst op de stoep staat, dan pleeg je al huisvredebreuk.
o das kut. Maar er zijn toch genoeg bedrijven waarvan je een jet of een chopper kan huren? Of is Nederland daar te klein voor?quote:Op woensdag 23 september 2009 14:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Volgens mij is de cityhopper dienstregeling Eindhoven Eelde enkele jaren geleden gestopt
huisvredebreuk kan je dus nooit plegen vanaf de openbare wegquote:Op woensdag 23 september 2009 14:56 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja dus? Ik schreef eigen terrein..
Dat is dus irrelevant als we op de weg of stoep blijven staanquote:Op woensdag 23 september 2009 14:56 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja dus? Ik schreef eigen terrein..
Nee daar is mijn budget te klein voorquote:Op woensdag 23 september 2009 14:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o das kut. Maar er zijn toch genoeg bedrijven waarvan je een jet of een chopper kan huren? Of is Nederland daar te klein voor?
quote:Op woensdag 23 september 2009 14:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee daar is mijn budget te klein voor
I'm going to see Miss Amos again darlingquote:Op woensdag 23 september 2009 15:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
3 uur treinen? Tering, wat ga je doen in Groningen eigenlijk? Moet je weer dansen and shit..
Misschien kun je hem als Marco Prostato een rolletje in je nieuwe film aanbieden?quote:Op woensdag 23 september 2009 15:00 schreef mike_hunt het volgende:
Ik las net dat Marco B. failliet is. Heel Nederland vindt het zielig and shit. Well not me, dumb bitch. Eigen schuld dikke bult. Meneer is ook geen zakenman.
Mieke is duidelijk weer niet wakker of actief maar een passief meisjequote:Op woensdag 23 september 2009 15:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
3 uur treinen? Tering, wat ga je doen in Groningen eigenlijk? Moet je weer dansen and shit..
quote:Op woensdag 23 september 2009 15:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I'm going to see Miss Amos again darling
een benefiet XXX film om ze de winter door te helpenquote:Op woensdag 23 september 2009 15:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien kun je hem als Marco Prostato een rolletje in je nieuwe film aanbieden?
Mja, ze is normaal ook geen 2x in NL.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o geweldig!
Toe maar twee keer!
Ja, maar ik was gisteren niet online. En heb net nu teruggelezen. Dit topic alleen hoor.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mieke is duidelijk weer niet wakker of actief maar een passief meisje![]()
er is een concert van Tori
en daar hebben we gisteren en vandaag vele malen hierover gesproken
Grapjas. Ik heb heul geen werk.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien kun je hem als Marco Prostato een rolletje in je nieuwe film aanbieden?
quote:
en jij kleinzerigquote:Op woensdag 23 september 2009 15:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja, maar ik was gisteren niet online. En heb net nu teruggelezen. Dit topic alleen hoor.![]()
je bent een beetje obstinaat he, popje
ga je toch zelf producerenquote:Op woensdag 23 september 2009 15:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Grapjas. Ik heb heul geen werk.![]()
quote:
zeker geen falafel voor ontbijt gehad ?quote:Op woensdag 23 september 2009 15:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik denk dat je bedoelt "happen" i.p.v. kleinzerig
hahahaha Nee, helaas.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zeker geen falafel voor ontbijt gehad ?
we hedden daar toch een afspraak over gemaakt?quote:Op woensdag 23 september 2009 15:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Ben je al aan het lopen geslagen?
Heb je al een Kennedy Mars (80 km) of de Dodentocht (100 km) gelopen?
O echt waar?quote:Op woensdag 23 september 2009 15:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
we hedden daar toch een afspraak over gemaakt?
per 1 maart gaan wij beiden weer aan het traienen
quote:Op woensdag 23 september 2009 15:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahahaha Nee, helaas.
wel een koud stuk pizza
jij bent niet eerder dan Feb 2010 in Nederland ?quote:Op woensdag 23 september 2009 15:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
O echt waar?wist ik niet. hing zeker weer in de vim
Maar ik ben dan wel in Nederland.ik vlieg 23 februari vanuit Thailand naar Amsterdam.
Jij weet al wat je volgend jaar february doet, dat vind ik toch zo knap. Ik kan nog geen maand vooruit plannenquote:Op woensdag 23 september 2009 15:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
O echt waar?wist ik niet. hing zeker weer in de vim
Maar ik ben dan wel in Nederland.ik vlieg 23 februari vanuit Thailand naar Amsterdam.
quote:Op woensdag 23 september 2009 15:56 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
koude pizza, dat is toch wel zo verschrikkelijk en zo amerikaans om te eten
quote:Op woensdag 23 september 2009 15:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Tis best te doen, koude pizza.![]()
is de vino al open?
ja wel hoor, God willing. Alleen moet ik nog plannen hoe of wat. Jaaaa, we gaan zeker een drankavond houden. trust me, dat gaat wel door hoor.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij bent niet eerder dan Feb 2010 in Nederland ?
O, dus had je had geen lunch.quote:
ja, remember Millenium bug? das ook alweer bijna 10 jaar geleden. Gaat hard jongen.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:04 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
2010 is het al weer véél te snel![]()
allemaal
nee ik werk niet echt van 9 tot 5 maar dat heb ik nooit gedaan. Doe gewoon vanalles door elkaar, werken, lunchen, werken, naar de kapper etc etc.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
O, dus had je had geen lunch.![]()
Hoe bevalt het thuiswerken? Ben je wel gedisciplineerd?
hehe ja, maar liever niet bij stil staan to avoid going crazy & depressedquote:Op woensdag 23 september 2009 16:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, remember Millenium bug? das ook alweer bijna 10 jaar geleden. Gaat hard jongen.![]()
btw
Jouw ava? wie is dat popputje ook alweer? Xag dat ook bij andere users.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:11 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hehe ja, maar liever niet bij stil staan to avoid going crazy & depressed
gelukkig, want die flessen staan dagelijks naar me te lachen, en ik kan moeilijk weerstand biedenquote:Op woensdag 23 september 2009 16:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja wel hoor, God willing. Alleen moet ik nog plannen hoe of wat. Jaaaa, we gaan zeker een drankavond houden. trust me, dat gaat wel door hoor.![]()
![]()
Maar dat van February is zeker.
quote:Op woensdag 23 september 2009 16:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gelukkig, want die flessen staan dagelijks naar me te lachen, en ik kan moeilijk weerstand bieden
Tuzki bunnyquote:Op woensdag 23 september 2009 16:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Jouw ava? wie is dat popputje ook alweer? Xag dat ook bij andere users.
half oktober kan ik weer nieuwe zending gaan ophalenquote:Op woensdag 23 september 2009 16:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
u crazy bitch! drink ze toch op. Je hebt toch wel een gall&gall in de buurt. Haal ik ze wel als ik in de buurt ben.
Of waren het die wijnen die je uit die container had? klinkt wel heel erg drugskartel-achtig
hehe ja dat ken ikquote:Op woensdag 23 september 2009 16:34 schreef Stroekie het volgende:
Zeg Mismo
volgens mij kan jij dit wel waarderen
moet toch wel herkenbaar zijn
ik vind het maar een raar plaatje elke keer dat ik het zie. Je ava. waar is dat van?quote:
quote:
Mijn trouwe vriendquote:
geen idee heb hem van de weblog gepluktquote:Op woensdag 23 september 2009 16:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik vind het maar een raar plaatje elke keer dat ik het zie. Je ava. waar is dat van?
het lijkt net op Mickey Mouse on acid.
àrstikke bdáánkquote:
ja, ik heb lekkere witte oogjesquote:Op woensdag 23 september 2009 16:45 schreef Xiance het volgende:
[quote]MIJN LIEF!
hoe is het?
weer lekker doorgepompt?![]()
en de kopkaas van je date nog aan je hoekranden!quote:Op woensdag 23 september 2009 16:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, ik heb lekkere witte oogjes![]()
die zijn jaloers aangezien ik wél toastjes bij me had voor de kopkaas.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:01 schreef Xiance het volgende:
[..]
en de kopkaas van je date nog aan je hoekranden!
veeg dat eens gauw weg! tis geen gezicht! wat moeten al die meekijkende heteroos wel niet denken!
oohhh toastjes!!quote:Op woensdag 23 september 2009 17:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
die zijn jaloers aangezien ik wél toastjes bij me had voor de kopkaas.
hoe is het met bedrijf? Veel klanten al?![]()
want het is pas fijn als er bubbels zijnquote:Op woensdag 23 september 2009 17:20 schreef Xiance het volgende:
[..]
oohhh toastjes!!
* Xiance heft het glas met stroeksels
CHAPEAU!
het is nog geen 5 uurquote:Op woensdag 23 september 2009 17:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
want het is pas fijn als er bubbels zijn![]()
Ja, in Nederlandquote:Op woensdag 23 september 2009 17:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
[mikemodus]
It's five o"clock somewhere
[/mikemodus]
Wel trek de fles maar open danquote:Op woensdag 23 september 2009 17:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
[mikemodus]
It's five o"clock somewhere
[/mikemodus]
Toma consejo en el vino, pero decide con agua despuesquote:
je hebt dus erg weinig gedaanquote:Op woensdag 23 september 2009 18:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb vannacht de nacht doorgebracht met cairon, Stroekie, Ang3l en ik in een 2-persoonsbed, geeft dat een beeld van mijn nachtrust?
erg ERG ERUG onrustig geslapenquote:
goed ideequote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 16:20 schreef mike_hunt het volgende:
Buffy is bevalleneen meisje
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 september 2009 17:59 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Toma consejo en el vino, pero decide con agua despues
het was zo'n randslaap ding, alsmaar licht weg zakken in iets van een droom waardoor droom en realitieit lijken te mengenquote:Op woensdag 23 september 2009 18:13 schreef Stroekie het volgende:
en ik slaap als een blok, en snurk als een Os
maar jullie kunnen me slapend gewoon met bed en al naar buiten dragen zonder dat ik iets merk
tuurlijk nietquote:Op woensdag 23 september 2009 19:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
vreemd....
steeds vaker de laatste tijd als ik iets post is het ineens een uur of soms langer stil, ben ik zo shockerend?
hadden wij een deal voor de wijn, deed jij de wijn, daar hadden we toch nog niets over afgesproken of wel?quote:
Moet ik dan weer wat posten?quote:Op woensdag 23 september 2009 19:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
vreemd....
steeds vaker de laatste tijd als ik iets post is het ineens een uur of soms langer stil, ben ik zo shockerend?
Ja lekker, net ff gauw een pizza gebakken in de koekepanquote:
Succesquote:Op woensdag 23 september 2009 19:46 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja lekker, net ff gauw een pizza gebakken in de koekepan![]()
En straks een kamerbezichtiging in ZuidOost, een gemeubileerde kamer van 30m2. Het klinkt goed.
Zo, ik hoop echt dat ik hem krijg...
Same as alwaysquote:And how are you?
Thanks, heb je Ang3l niet gespot?quote:Op woensdag 23 september 2009 19:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Succes![]()
[..]
Same as always
nee, kom niet langs de snelwegquote:Op woensdag 23 september 2009 19:55 schreef MisterO het volgende:
[..]
Thanks, heb je Ang3l niet gespot?
Kon je ook lang gaan staren, hij ging met de trein... Ik kreeg een smsje van hem dat hij langs zou komen, maja ik ben er niet eensquote:Op woensdag 23 september 2009 19:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee, kom niet langs de snelweg
langs het spoor woon ik ook nietquote:Op woensdag 23 september 2009 20:01 schreef MisterO het volgende:
[..]
Kon je ook lang gaan staren, hij ging met de trein... Ik kreeg een smsje van hem dat hij langs zou komen, maja ik ben er niet eens
Tori Amos heeft een heel bijzondere neusquote:Op woensdag 23 september 2009 21:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Die zit bij Tori toch?
quote:Op woensdag 23 september 2009 21:49 schreef Vlarp het volgende:
Jeps.. het is definitief, ik ga een bod doen op het appartement
quote:Op woensdag 23 september 2009 21:49 schreef Vlarp het volgende:
Eerst morgen eens bellen wat een aankoopmakelaar kost... ik raak nu al in de stress doordat ik geen idee heb wat ik nu allemaal moet gaan doenquote:Op woensdag 23 september 2009 21:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Succes, hopelijk pikken ze het op
Dat is dan misschien wel verstandig. Anders zit je ongewild nog ergens aan vast zonder er onderuit te kunnen.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Eerst morgen eens bellen wat een aankoopmakelaar kost... ik raak nu al in de stress doordat ik geen idee heb wat ik nu allemaal moet gaan doen
Succesquote:Op woensdag 23 september 2009 22:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Eerst morgen eens bellen wat een aankoopmakelaar kost... ik raak nu al in de stress doordat ik geen idee heb wat ik nu allemaal moet gaan doen
Oeh dus de bezichtiging is goed bevallen??quote:Op woensdag 23 september 2009 21:49 schreef Vlarp het volgende:
Daarom, dan maar wat extra geld uitgeven. Dan weet ik in ieder geval dat het goed gebeurdquote:Op woensdag 23 september 2009 22:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat is dan misschien wel verstandig. Anders zit je ongewild nog ergens aan vast zonder er onderuit te kunnen.
O ja, dat moet je inderdaad echt niet doen danquote:Op woensdag 23 september 2009 22:18 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oeh dus de bezichtiging is goed bevallen??![]()
Die van mij iets minder, ik kom er net vandaan, het was wel hilarisch![]()
Deur open, MisterO ziet een flamboyante jongen met gefohnde haar en een te lage v-hals![]()
Carlos uit Italie, echt een te foute type. Laat eerst zijn eigen ruimte zien. Bank met roze kussens, van die witte griekse beelden van naakte mannenroze kaarsen... Anyhoo, er viel niks meer te raden...
Mijn eigen ruimte bekeken, zag er netjes uit. MisterO was blij. Alleen toen kwam het: 'ja de huur wil ik maandelijks contant van je krijgen, oh en ik stel verder geen contract op. Illegaal dus. MisterO says bye
Ja, dat zou ik heel goed begrijpen... En dat hij dan zegt: or else ill kick you out...quote:Op woensdag 23 september 2009 22:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O ja, dat moet je inderdaad echt niet doen dan
Straks wil hij de huur in natura van je!![]()
Doe je niet liever makkelijk via directwonen iets vinden ipv deze strooptocht ?quote:Op woensdag 23 september 2009 22:28 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik heel goed begrijpen... En dat hij dan zegt: or else ill kick you out...
Het zou allemaal kunnen. Ik vertrouw hem voor geen meter
Via direct wonen is helemaal niks te vinden in Amsterdam.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:33 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Doe je niet liever makkelijk via directwonen iets vinden ipv deze strooptocht ?
wat stond er in de advertentie: toyboy gezocht?quote:Op woensdag 23 september 2009 22:18 schreef MisterO het volgende:
[..]
Deur open, MisterO ziet een flamboyante jongen met gefohnde haar en een te lage v-hals![]()
Carlos uit Italie, echt een te foute type. Laat eerst zijn eigen ruimte zien. Bank met roze kussens, van die witte griekse beelden van naakte mannenroze kaarsen... Anyhoo, er viel niks meer te raden...
Mijn eigen ruimte bekeken, zag er netjes uit. MisterO was blij. Alleen toen kwam het: 'ja de huur wil ik maandelijks contant van je krijgen, oh en ik stel verder geen contract op. Illegaal dus. MisterO says bye
Onder de 1200 is dat erg lastig jahquote:Op woensdag 23 september 2009 22:34 schreef MisterO het volgende:
[..]
Via direct wonen is helemaal niks te vinden in Amsterdam.
ow? okay dat is nw voor mequote:Op woensdag 23 september 2009 22:34 schreef MisterO het volgende:
[..]
Via direct wonen is helemaal niks te vinden in Amsterdam.
Jawel, jawel, help me asjeblieeeffftquote:Op woensdag 23 september 2009 22:45 schreef Peter het volgende:
-edit- ik ben nie aan het werk -
quote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 22:18 schreef MisterO het volgende:
wtf.. jij werkt toch in... wat is het ook al...assn grn? reis je dat iedere dag?quote:Op woensdag 23 september 2009 22:55 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jawel, jawel, help me asjeblieeeffft![]()
Ik zoek al 3mnd, ik woon al 1,5 mnd bij mn zus en ik slaap dus ook al 1,5 mnd op een opblaasmatras in een krappe keuken![]()
ja ik ben zielig! Ik zoek woonruimte HELLLUPPP
En ik kan maar 1 minuut douchen, anders lekt de douchebak. Het is een drama hier in zuid oost
Bij DW en k-net ( 1 bedrijf ), maar dat was toch al bekend?quote:Op woensdag 23 september 2009 22:56 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
![]()
cool , dus werk jij bij...laten we zeggen 'zoiets'
kan je niet bij dirk en pieter op de kamer?quote:Op woensdag 23 september 2009 22:55 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jawel, jawel, help me asjeblieeeffft![]()
Ik zoek al 3mnd, ik woon al 1,5 mnd bij mn zus en ik slaap dus ook al 1,5 mnd op een opblaasmatras in een krappe keuken![]()
ja ik ben zielig! Ik zoek woonruimte HELLLUPPP
En ik kan maar 1 minuut douchen, anders lekt de douchebak. Het is een drama hier in zuid oost
Ik heb in Groningen gestudeerd, ik ben nu naar de randstad verhuisd, nieuwe baan in Bussum. Wil wonen in Amsterdam en woon tijdelijk dus bij mijn zus in Zuid oostquote:Op woensdag 23 september 2009 22:57 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
wtf.. jij werkt toch in... wat is het ook al...assn grn? reis je dat iedere dag?
ow okay, leuke baan man :-) ik wist het niet.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:58 schreef Peter het volgende:
[..]
Bij DW en k-net ( 1 bedrijf ), maar dat was toch al bekend?
MrO, wat is je budget?
Ongeveer 600e pmquote:Op woensdag 23 september 2009 22:58 schreef Peter het volgende:
[..]
Bij DW en k-net ( 1 bedrijf ), maar dat was toch al bekend?
MrO, wat is je budget?
ach soquote:Op woensdag 23 september 2009 23:00 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb in Groningen gestudeerd, ik ben nu naar de randstad verhuisd, nieuwe baan in Bussum. Wil wonen in Amsterdam en woon tijdelijk dus bij mijn zus in Zuid oost
Nee welnee, dit was zo'n onzekere homo. Het was ook net uit met zijn relatie en hij moest bijna huilen waar ik bij stond. Ik snap niet waarom hij mij dat allemaal vertelde joh. Te hilarischquote:Op woensdag 23 september 2009 22:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb nou een mental image van een Italiaanse nuno..
quote:Op woensdag 23 september 2009 22:18 schreef MisterO het volgende:
[..]
Via DW kun je dat wel vergeten de komende maand is mijn ervaring. Na oktober is het nog lastig. Goed opletten op K-net en snel reageren, persoonlijke boodschap, in je reactie niet je profiel kopiëren, foto erbij en aangeven dat je een vast inkomen hebt wil helpenquote:
Oke, maar zeg. Kun jij niet iets via via voor mij regelen? Ik zou je echt eeuwig dankbaar zijn.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:05 schreef Peter het volgende:
[..]
Via DW kun je dat wel vergeten de komende maand is mijn ervaring. Na oktober is het nog lastig. Goed opletten op K-net en snel reageren, persoonlijke boodschap, in je reactie niet je profiel kopiëren, foto erbij en aangeven dat je een vast inkomen hebt wil helpen.
Openbare ruimte!!!!!quote:Op woensdag 23 september 2009 23:06 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oke, maar zeg. Kun jij niet iets via via voor mij regelen? Ik zou je echt eeuwig dankbaar zijn.
Ik ken niks in a'dam, heb er als 'oosterling in den haag wonend' een jaar geleden een 6 weken gewerkt.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:06 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oke, maar zeg. Kun jij niet iets via via voor mij regelen? Ik zou je echt eeuwig dankbaar zijn.
Wat is er?quote:
Oke, ja ik heb me onlangs ingeschreven bij een Anti-kraak bureau. Dat is nog ff afwachten dus.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:10 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik ken niks in a'dam, heb er als 'oosterling in den haag wonend' een jaar geleden een 6 weken gewerkt.
Bovendien is er geen aanbod onder de 7-800 euro in a'dam en bij k-net heb ik totaal geen invloed op het proces van verhuurders...
Zoek eens bij anti-kraak anders?
Ad-hoc bewoning of alvast vastgoed?
Beetje een nare treinreis achter de rug met nare jongens.quote:
Hahahaquote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 23:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Beetje een nare treinreis achter de rug met nare jongens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |