Ik vind het een ingewikkelde stelling.quote:Op woensdag 23 september 2009 01:12 schreef Great_Expectations het volgende:
Als je niet weet hoe iemand eruit ziet, in het echt, dan kun je ook geen dubbelgangers herkennen.
Denk ik..
als jij niet weet hoe iemand eruit ziet dan kan je zn dubbelganger toch ook niet herkennenquote:Op woensdag 23 september 2009 01:12 schreef Great_Expectations het volgende:
Als je niet weet hoe iemand eruit ziet, in het echt, dan kun je ook geen dubbelgangers herkennen.
Denk ik..
Dat zeg ik toch.quote:Op woensdag 23 september 2009 01:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
als jij niet weet hoe iemand eruit ziet dan kan je zn dubbelganger toch ook niet herkennen
waarom noem je haar zo opeensquote:
Ik moest aan haar denken, zomaar opeensquote:Op woensdag 23 september 2009 01:33 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
waarom noem je haar zo opeens
Ik die onderste!quote:Op woensdag 23 september 2009 01:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
geef mij die bovenste maar
Ik dacht dat jij juist niet hield van generaliseren?quote:
Dag poesjequote:Op woensdag 23 september 2009 01:37 schreef Karasta het volgende:
GATVERDAMME stelletje Ridders van de bruine dreef
Gegroet o commandeur in de orde van de bruine ster!quote:Op woensdag 23 september 2009 01:37 schreef Karasta het volgende:
bo tambe polskibra bo tambequote:Op woensdag 23 september 2009 01:37 schreef Karasta het volgende:
quote:Op woensdag 23 september 2009 01:41 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
bo tambe polskibra bo tambe
Riddersquote:Op woensdag 23 september 2009 01:37 schreef Karasta het volgende:
Blikvoerquote:Op woensdag 23 september 2009 01:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ridders. Hoe sprookjesachtig.
trek een paar keer flink aan je pik en luister naar het geluidquote:
Ik heb een zwak voor Clive Owenquote:
Die kleding van hem is zo 16e eeuws!quote:
Heb je Second Sight (geloof ik) gezien?quote:Op woensdag 23 september 2009 02:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor Clive Owen. Omdat ie me zo groot en sterk lijkt.
Ja, het ging over ridders. En het is uit de tijd van Koning Arthur, dus wel iets eerderquote:Op woensdag 23 september 2009 02:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die kleding van hem is zo 16e eeuws!
Neen. Is het iets?quote:Op woensdag 23 september 2009 02:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heb je Second Sight (geloof ik) gezien?
quote:Op woensdag 23 september 2009 02:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
trek een paar keer flink aan je pik en luister naar het geluid
Dat is net zo'n figuur als Jezus! Historisch gezien uiterst dubieus!quote:Op woensdag 23 september 2009 02:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, het ging over ridders. En het is uit de tijd van Koning Arthur, dus wel iets eerder.
Het is een politieserie waar hij een agent speelt die langzaam blind wordt en dat niet wil accepteren. Het is al heel oud (tien jaar of zo), en dat was het eerste waar ik hem in zag. Behoorlijk indrukwekkendquote:
Ja, dat weet ik. Maar ik hou wel van een mysteriequote:Op woensdag 23 september 2009 02:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is net zo'n figuur als Jezus! Historisch gezien uiterst dubieus!
Zal mijn ogen er voor open houden.quote:Op woensdag 23 september 2009 02:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het is een politieserie waar hij een agent speelt die langzaam blind wordt en dat niet wil accepteren. Het is al heel oud (tien jaar of zo), en dat was het eerste waar ik hem in zag. Behoorlijk indrukwekkend
Been there done that.quote:Op woensdag 23 september 2009 02:09 schreef NoFidea het volgende:
[..]
Print het uit en kom klaar op z'n hoofd
Dan print ik die even uit om te komen!quote:
That's no middle finger sweetheartquote:
Zoveel inkt heb ik toch niet in mijn printer!quote:
De watte?quote:
dit is niet fijn ontwakenquote:Op woensdag 23 september 2009 02:16 schreef NoFidea het volgende:
-weg-
Bullquote:Op woensdag 23 september 2009 00:54 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk dat ik niet kom. Dan blijf ik tenminste nog een beetje mysterieus.
verzamelen bij zijn voordeur zoals in valkenburgquote:Op woensdag 23 september 2009 07:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
BullJe zat tegenover me tijdens het eten op de Rotterdam-meet.
En ik weet waar je woont. Niks mysterieus meer aan
Zullen we het gaydinay bij G_E houden?
spreek je over 10 jaar welquote:Op woensdag 23 september 2009 08:04 schreef Ang3l het volgende:
Hoeren....... ik heb verkeerd gelegen of tijdens dansles iets te enthousiast gedaan of zo.
Ik kan m'n hoofd/nek amper naar rechts bewegen. Opa wordt oud...........
*reikt hotstones aan*quote:Op woensdag 23 september 2009 08:04 schreef Ang3l het volgende:
Hoeren....... ik heb verkeerd gelegen of tijdens dansles iets te enthousiast gedaan of zo.
Ik kan m'n hoofd/nek amper naar rechts bewegen. Opa wordt oud...........
Dat was echt ergquote:Op woensdag 23 september 2009 08:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
verzamelen bij zijn voordeur zoals in valkenburgbij Beavje
Ssst! Stil nou. Laat Tha_Erik nou in de waan.quote:Op woensdag 23 september 2009 07:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
BullJe zat tegenover me tijdens het eten op de Rotterdam-meet.
En ik weet waar je woont. Niks mysterieus meer aan
quote:Zullen we het gaydinay bij G_E houden?
hullie wel en wij niet ?quote:Op woensdag 23 september 2009 08:58 schreef Great_Expectations het volgende:
Bovendien:,
en
zijn hier al eens komen eten.
.
Een man naar mijn hartquote:Op woensdag 23 september 2009 08:57 schreef Great_Expectations het volgende:
Jouw dates moesten toch eindigen met seks?.
.
Ik blaas je wolk van mysterie zo weg. I'll huff and I'll puff!quote:Op woensdag 23 september 2009 08:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ssst! Stil nou. Laat Tha_Erik nou in de waan.
Klopt. Dus?quote:[..].
Jouw dates moesten toch eindigen met seks?.
.
Nou, ik vind het ook wel een strakke actie, zo zien ze tenminste ook eens dat ze het voor vele anderen het verpesten, met hun ruzie-zoekerijquote:Op woensdag 23 september 2009 10:19 schreef Ang3l het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)iedt-dancefeest.html
De rotte appelen winnen...........
Maar is dat goffertpark bij jullie nu ongeveer aangewezen als permanente nationale feestlocatie ?quote:Op woensdag 23 september 2009 10:22 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nou, ik vind het ook wel een strakke actie, zo zien ze tenminste ook eens dat ze het voor vele anderen het verpesten, met hun ruzie-zoekerij
lekker koffie staat al voor mequote:Op woensdag 23 september 2009 10:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Lange werkdag voor de boeg ?
begin dan maar eerst met koffie
Ja, ze willen er wel meer evenementen en dergelijke laten plaats vindenquote:Op woensdag 23 september 2009 10:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar is dat goffertpark bij jullie nu ongeveer aangewezen als permanente nationale feestlocatie ?
Niet aan je VPL gedacht?quote:Op woensdag 23 september 2009 10:51 schreef Ang3l het volgende:
En dan kom je het magazijn in....
"Goh,. heb je een stijve?"
Ja..... dat krijg je he. 30+. Ben al lang blij DAT ik nog een stijve kan krijgen!
Het ging over m'n nek!quote:Op woensdag 23 september 2009 11:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgende keer toch maar weer de bandplooibroek aan ?
Ik heb al een sjaal omquote:Op woensdag 23 september 2009 11:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als het morgen nog niet beter is kan je daar mooi die grijs blauwe shawl omheen draperen
Dat was ook best logischquote:
beter nog, Tibo vragen voor een massage!quote:Op woensdag 23 september 2009 11:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als het morgen nog niet beter is kan je daar mooi die grijs blauwe shawl omheen draperen
Is dat niet het paard achter de wagen spannen ?quote:Op woensdag 23 september 2009 11:18 schreef Baltar het volgende:
[..]
beter nog, Tibo vragen voor een massage!
Heb al geSMS't dat als ik vanavond niet naar groningen moest dat ik dan wel een beroep had gedaan op de meester-masseur.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:18 schreef Baltar het volgende:
[..]
beter nog, Tibo vragen voor een massage!
maar dan wordt ook alles warm en gaat het bloed sneller stromen, dus dat is goedquote:Op woensdag 23 september 2009 11:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Is dat niet het paard achter de wagen spannen ?
dan worden er toch juist meer lichaamsdelen stijf in plaats van minder ?
*bitchslap*quote:Op woensdag 23 september 2009 11:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb al geSMS't dat als ik vanavond niet naar groningen moest dat ik dan wel een beroep had gedaan op de meester-masseur.
Tori Amos. Again.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:39 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
*bitchslap*
Groningen? Waarom Groningen
Ja normaal doet ze nooit 2x in NL, maar dit is een extra concert.quote:
Isn't it ironic?quote:Op woensdag 23 september 2009 12:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja normaal doet ze nooit 2x in NL, maar dit is een extra concert.
Da's Alanis, niet Amosquote:
ben jij niet tot over je oren druk met de schoenen 6 daagse?quote:
Zo ver zat je er toch niet naastquote:
haha, het is wel lekker druk ja! Maar de manager mag heus wel ff pauze hebben.. Het is knus hiern. Trouwens, zodra ik woonruimte heb gevonden komt er ook n meet @ my place(h)quote:Op woensdag 23 september 2009 13:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ben jij niet tot over je oren druk met de schoenen 6 daagse?
Vliegen de van liers al de winkel uit ?
Is het wel leuk winkelen daar ?????
Alanisquote:Op woensdag 23 september 2009 13:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zo ver zat je er toch niet naast
Het is alle twee vrouw, en ze zingen alle 2 serieuser werk dan hitparade huppeltrutjes
inclusief een speurtocht naar verdweenen donuts en bagels ?quote:Op woensdag 23 september 2009 13:20 schreef MisterO het volgende:
[..]
haha, het is wel lekker druk ja! Maar de manager mag heus wel ff pauze hebben.. Het is knus hiern. Trouwens, zodra ik woonruimte heb gevonden komt er ook n meet @ my place(h)
Net als die strenge politie agenten de volgende dagquote:Op woensdag 23 september 2009 13:40 schreef Ang3l het volgende:
Dat was toen bij mij ja
HADDEN we donuts gehaald, waren ze ineens weg!
Hielp in elk geval beter om ruw te ontwaken dan het nemen van een koude douchequote:Op woensdag 23 september 2009 13:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik zag aan mijn gewijzigde berichtjes dat een mod even de foto's van die sloeries verwijderd heeft! Wat een zonde!
Wat de neuk is een rimpelsauriër?quote:Op woensdag 23 september 2009 13:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hielp in elk geval beter om ruw te ontwaken dan het nemen van een koude douche
http://images.google.nl/images?hl=nl&source=hp&q=rimpelsaurier&gbv=2&aq=f&oq=quote:Op woensdag 23 september 2009 13:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat de neuk is een rimpelsauriër?
ga jij je nu eerst maar eens door het reportoire van Jochem Myjer heenwerken en stel die vraag dan nog eensquote:Op woensdag 23 september 2009 13:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat de neuk is een rimpelsauriër?
O.quote:Op woensdag 23 september 2009 13:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ga jij je nu eerst maar eens door het reportoire van Jochem Myjer heenwerken en stel die vraag dan nog eens
ja ik kom ook buiten het H topicquote:Op woensdag 23 september 2009 13:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
http://images.google.nl/images?hl=nl&source=hp&q=rimpelsaurier&gbv=2&aq=f&oq=
het woord geeft veel fok-hits
Van S&W tot HOMO.
De rimpelsaurier laat google-sporen naquote:Op woensdag 23 september 2009 13:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja ik kom ook buiten het H topic
is ie dan links- of rechtsdragend?quote:Op woensdag 23 september 2009 13:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zwaait naar de Balenciaga drager![]()
volgens mij om en om, omdat hij anders last van z'n schouder gaat krijgenquote:Op woensdag 23 september 2009 13:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
is ie dan links- of rechtsdragend?
que?quote:Op woensdag 23 september 2009 13:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zwaait naar de Balenciaga drager![]()
ja, want tas is toch wel iets groot.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij om en om, omdat hij anders last van z'n schouder gaat krijgen
Ja, en dat is ook al gewoon aangegeven op welke foto dat isquote:Op woensdag 23 september 2009 14:00 schreef Peter het volgende:
G_E staat toch bij Vlarp zijn site op foto's?
Daar passen je sextoys amper in man!quote:Op woensdag 23 september 2009 14:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, want tas is toch wel iets groot.
![]()
[ afbeelding ]
Laat staan je normale dagelijkse benodigdheden!quote:Op woensdag 23 september 2009 14:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar passen je sextoys amper in man!
Komt aanhollen met een thermoskan vol met vergezette koffiequote:Op woensdag 23 september 2009 14:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
que?![]()
![]()
mag ik een gewone koffie, pleaseeeeeeeeeeeeeeee
daar past niet 1 autoband in, laat staan een stapelquote:Op woensdag 23 september 2009 14:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
heb ik heul niet.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is er leven buiten het H topic danquote:Op woensdag 23 september 2009 13:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja ik kom ook buiten het H topic
quote:Op woensdag 23 september 2009 14:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Komt aanhollen met een thermoskan vol met vergezette koffieen een doos vol koekjes
Ik wil je wel een dagje onder mijn hoede nemenquote:Op woensdag 23 september 2009 14:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Is er leven buiten het H topic dan
Goedemorgen Mieke, ben je vroeg wakker, niet uitgeweest gisteren ?quote:
rondstruinen in de donkere wereld van Fokquote:Op woensdag 23 september 2009 14:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik wil je wel een dagje onder mijn hoede nemen
quote:Op woensdag 23 september 2009 14:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar past niet 1 autoband in, laat staan een stapel
was tegen 8-en wakker. Wel wat gedronken, maar niet laat gemaakt. Tis niet elke dag feest. En ik moet veel doen vandaag.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:09 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Goedemorgen Mieke, ben je vroeg wakker, niet uitgeweest gisteren ?
had je gelezen wat er onder stond?quote:Op woensdag 23 september 2009 14:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zodat je onderweg, terwijl ze bezig waren er niet af kon vallen ?
Heb die levensgroot in kleur laten afdrukken en thuis op de deur gehangenquote:Op woensdag 23 september 2009 14:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
had je gelezen wat er onder stond?ik heb het maar weggehaald. Jullie zijn daarvoor nog niet klaar.
kan je ini mini meeten voor 1 minuutje met Yuriquote:Op woensdag 23 september 2009 14:36 schreef Ang3l het volgende:
Ieks, ik kom vanavond gewoon in ASSEN
Wat een gedoe trouwens.... Groningen met de trein.
Vertrek 16:14, aankomst 19:14. 3 uur man! Dan zat ik in Parijs!
Maar nee, ik ga naar .... Groningen!
oh denk je datquote:Op woensdag 23 september 2009 14:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
had je gelezen wat er onder stond?ik heb het maar weggehaald. Jullie zijn daarvoor nog niet klaar.
Ga je Tha_Erik nou ook vertellen dat Sinterklaas niet bestaat?quote:Op woensdag 23 september 2009 10:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik blaas je wolk van mysterie zo weg. I'll huff and I'll puff!
quote:Klopt. Dus?
Een date van één minuut die eindigt in seks.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kan je ini mini meeten voor 1 minuutje met Yuri
Ssst!quote:Op woensdag 23 september 2009 14:00 schreef Peter het volgende:
G_E staat toch bij Vlarp zijn site op foto's?
We maken d'r een rue des mauvais garcons vanquote:Op woensdag 23 september 2009 14:40 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ga je Tha_Erik nou ook vertellen dat Sinterklaas niet bestaat?. Gun die jongen nou toch zijn mysteries.
[..].
Ik kan Yuri niet aanquote:Op woensdag 23 september 2009 14:41 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Een date van één minuut die eindigt in seks..
doen we koemnde zondag gewoon voor G_E en G_L hun deur onze versie van nationale burendag met subsidie van het Oranjefondsquote:Op woensdag 23 september 2009 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We maken d'r een rue des mauvais garcons van
en iedereen heeft ze al gezien nu ookquote:
En ik aarzel dan niet om de politie te bellen en je aan te klagen wegens stalken.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
doen we koemnde zondag gewoon voor G_E en G_L hun deur onze versie van nationale burendag met subsidie van het Oranjefonds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |