Ja, ze willen er wel meer evenementen en dergelijke laten plaats vindenquote:Op woensdag 23 september 2009 10:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar is dat goffertpark bij jullie nu ongeveer aangewezen als permanente nationale feestlocatie ?
Niet aan je VPL gedacht?quote:Op woensdag 23 september 2009 10:51 schreef Ang3l het volgende:
En dan kom je het magazijn in....
"Goh,. heb je een stijve?"
Ja..... dat krijg je he. 30+. Ben al lang blij DAT ik nog een stijve kan krijgen!
Het ging over m'n nek!quote:Op woensdag 23 september 2009 11:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgende keer toch maar weer de bandplooibroek aan ?
Ik heb al een sjaal omquote:Op woensdag 23 september 2009 11:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als het morgen nog niet beter is kan je daar mooi die grijs blauwe shawl omheen draperen
Dat was ook best logischquote:
beter nog, Tibo vragen voor een massage!quote:Op woensdag 23 september 2009 11:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als het morgen nog niet beter is kan je daar mooi die grijs blauwe shawl omheen draperen
Is dat niet het paard achter de wagen spannen ?quote:Op woensdag 23 september 2009 11:18 schreef Baltar het volgende:
[..]
beter nog, Tibo vragen voor een massage!
Heb al geSMS't dat als ik vanavond niet naar groningen moest dat ik dan wel een beroep had gedaan op de meester-masseur.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:18 schreef Baltar het volgende:
[..]
beter nog, Tibo vragen voor een massage!
maar dan wordt ook alles warm en gaat het bloed sneller stromen, dus dat is goedquote:Op woensdag 23 september 2009 11:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Is dat niet het paard achter de wagen spannen ?
dan worden er toch juist meer lichaamsdelen stijf in plaats van minder ?
*bitchslap*quote:Op woensdag 23 september 2009 11:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb al geSMS't dat als ik vanavond niet naar groningen moest dat ik dan wel een beroep had gedaan op de meester-masseur.
Tori Amos. Again.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:39 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
*bitchslap*
Groningen? Waarom Groningen
Ja normaal doet ze nooit 2x in NL, maar dit is een extra concert.quote:
Isn't it ironic?quote:Op woensdag 23 september 2009 12:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja normaal doet ze nooit 2x in NL, maar dit is een extra concert.
Da's Alanis, niet Amosquote:
ben jij niet tot over je oren druk met de schoenen 6 daagse?quote:
Zo ver zat je er toch niet naastquote:
haha, het is wel lekker druk ja! Maar de manager mag heus wel ff pauze hebben.. Het is knus hiern. Trouwens, zodra ik woonruimte heb gevonden komt er ook n meet @ my place(h)quote:Op woensdag 23 september 2009 13:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ben jij niet tot over je oren druk met de schoenen 6 daagse?
Vliegen de van liers al de winkel uit ?
Is het wel leuk winkelen daar ?????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |