Wrom dan?quote:Op woensdag 23 september 2009 00:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zoiets
Waarom noem je me trouwens vlinder?
Waarom Wonderer dat doet weet ik
Die zijn ook allemaal ouder dan jou. Ze zijn iets van 25 of zo.quote:Op woensdag 23 september 2009 00:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het ringt geen belletjes, tot nu toe. Ik ken wel een thomas van het Eckart, maar ik denk niet dat die het is die je bedoelt. En een wouter ken ik ook zo niet, maar misshcien dat een visuele indruk mijn geheugen triggert bij het dinay.
Heeft met de musical van Dracula te maken die we samen gekeken hebben.quote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 00:30 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Een vlinder kan niet landen, is gedoemd voor altijd tussen bloemen te blijven fladderen totdat hij er bij neervalt.
Ik vond het symbolisch
Ik bedoel het niet verkeerdquote:Op woensdag 23 september 2009 00:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zoiets dacht ik al wel.
Nah, bedankt he?
Natuurlijk. Dat staat op het menu.quote:Op woensdag 23 september 2009 00:34 schreef Great_Expectations het volgende:
Oh, jullie gaan meëten?
Komt er dan ook weer zo'n rel na afloop?
Tuurlijkquote:Op woensdag 23 september 2009 00:34 schreef Great_Expectations het volgende:
Oh, jullie gaan meëten?
Wat niet weet wat niet deertquote:Op woensdag 23 september 2009 00:29 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
gaan eten bij of met vrienden vonden mijn ouders prima, het waren al die andere tenten waar ik erna heen ging
Slaapsequote:Op woensdag 23 september 2009 00:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tuurlijk
Maar nu ga ik slapen en snode plannen bedenken
kijk voor jou is er natuurlijk ook altijd plaats aan mijn tafelquote:Op woensdag 23 september 2009 00:34 schreef Great_Expectations het volgende:
Oh, jullie gaan meëten?
quote:Op woensdag 23 september 2009 00:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
kijk voor jou is er natuurlijk ook altijd plaats aan mijn tafel
quote:Op woensdag 23 september 2009 00:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou dat vind ik toch van wel? Daar kan je geen neuh op zeggen.
Jamaar!quote:Op woensdag 23 september 2009 00:48 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
En ik vind van niet.
Hou je wel rekening met mijn enigzins verkleinde maaginhoud, lieve TTM?quote:Op woensdag 23 september 2009 00:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is toch geen eten? Daar kan een echte vent toch niet van leven?quote:Op woensdag 23 september 2009 00:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat ie dat doet.quote:Op woensdag 23 september 2009 00:52 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Hou je wel rekening met mijn enigzins verkleinde maaginhoud, lieve TTM?
Ik vind het heerlijk dat ik niet kom. Dan blijf ik tenminste nog een beetje mysterieus.quote:Op woensdag 23 september 2009 00:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jamaar!
Ik vind het jammer dat je niet komt. En dan vind jij dat ik het niet jammer vind? Da ken toch nie! Kijk, dat jij het niet jammer vind dat je niet komt, ok. Maar over mijn jammervinden heb je niks te weigeren of te ontkennen.
Lekkere bordjesquote:Op woensdag 23 september 2009 00:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke vlinder kan niet landen?quote:Op woensdag 23 september 2009 00:30 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Een vlinder kan niet landen, is gedoemd voor altijd tussen bloemen te blijven fladderen totdat hij er bij neervalt.
Ik vond het symbolisch
Pff ik zie je heus wel weer een keer ergens zitten hoor. Niks mysterieus.quote:Op woensdag 23 september 2009 00:54 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk dat ik niet kom. Dan blijf ik tenminste nog een beetje mysterieus.
Ik bewonder je vaardigheden in uitleggen wondererquote:
Wanneer gaat het tot je doordringen dat dit het HOMO topic it?quote:Op woensdag 23 september 2009 00:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is toch geen eten? Daar kan een echte vent toch niet van leven?
Barbaar !quote:Op woensdag 23 september 2009 00:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
geeft mij maar gewoon een bord patat
Weer?quote:Op woensdag 23 september 2009 00:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Pff ik zie je heus wel weer een keer ergens zitten hoor. Niks mysterieus.
Niet heel lang, al denkt de vlinder dat hij het wel kan. In zijn aard zit het fladderen en het hunkeren naar de andere bloemenquote:Op woensdag 23 september 2009 00:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Welke vlinder kan niet landen?
Dat leek me wel duidelijk gezien er [HOMO] staat!quote:Op woensdag 23 september 2009 00:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wanneer gaat het tot je doordringen dat dit het HOMO topic it?
Het is een nummer in de (nou ja, een, er zijn meerdere versies) musical Dracula en het was absoluut belachelijk en dat is blijven hangenquote:Op woensdag 23 september 2009 00:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik bewonder je vaardigheden in uitleggen wonderer.
Jij had het over echte mannen...quote:Op woensdag 23 september 2009 01:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat leek me wel duidelijk gezien er [HOMO] staat!
Maar wil je nu beweren dat elke homo een keukenprinsesje is dan?
En dat zijn homo's dus niet?quote:Op woensdag 23 september 2009 01:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij had het over echte mannen...
wake up snowwhitequote:Op woensdag 23 september 2009 01:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dat zijn homo's dus niet?
quote:Op woensdag 23 september 2009 01:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij had het over echte mannen...
quote:
Kom jij me dan wakker kussen?quote:
Detailsquote:Op woensdag 23 september 2009 01:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat was ik niet.. Dat was mijn doppelgänger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |