Had ik die zelfdiscipline maarquote:Op woensdag 23 september 2009 00:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
ja, ik wil mijn leren broek aan naar het gaydinay, moet maar even een maandje vasten.
TMM gaat er vanuit dat net als bij hem iedereens liefde door de maag gaatquote:Op woensdag 23 september 2009 00:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wel makkelijk om voor veel mensen te koken. Maak je niet zo druk, johWild is toch ook hartstikke duur?
FEEST!quote:Op woensdag 23 september 2009 00:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Marc, Wouter, Thomas, Teun, Ang3l, Jij, ik, Wonderer, ThaErik en Stroekie
quote:
O ja.quote:Wouter,
quote:Thomas,
O ja.quote:Teun,
O ja.quote:Ang3l, Jij, ik, Wonderer, ThaErik en Stroekie
Verstandigheid is sinds Parijs de deur uit gegaan.quote:Op woensdag 23 september 2009 00:12 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Is dat wel verstandig, vlinder?
Onder het genot van witte wijn wil ik dat verhaal helemaal horenquote:Op woensdag 23 september 2009 00:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Verstandigheid is sinds Parijs de deur uit gegaan.
er is genoeg ruimte en gelegenheid tot overnachting, je zult vast niet de enige zijnquote:Op woensdag 23 september 2009 00:10 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat het niet laat wordt, ik ben afhankelijk van de treinen
Ja hoi.quote:Op woensdag 23 september 2009 00:06 schreef Keukenkast het volgende:
Het gaydinay staat in mijn agenda met acht uitroeptekens (ik telde ze)!
Wie komt er allemaal?
Dat gaat toch vanzelf?quote:
Mag ik de witte wijn voor wat anders verruilen?quote:Op woensdag 23 september 2009 00:13 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Onder het genot van witte wijn wil ik dat verhaal helemaal horen
Zou ik naderhand wel even een doekje over je zadel heen halen!quote:
O kut ja... als ik met de auto kom kan ik niet drinkenquote:
Ik mik op het stuur. Da's extra lastig. Tijdens het fietsen ook.quote:Op woensdag 23 september 2009 00:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zou ik naderhand wel even een doekje over je zadel heen halen!
hehe nee dat begrijp ik niet. het zou alleen maar een zwart op wit bevestiging zijn van datgene dat al isquote:Op woensdag 23 september 2009 00:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en zo gaat het nou constant tussen ons, snap jij nou waarom hij niet met me wel trouwen
Kan je vast goed zonder handjes fietsen!quote:Op woensdag 23 september 2009 00:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik mik op het stuur. Da's extra lastig. Tijdens het fietsen ook.
Ligt aan het eten, poesjequote:Op woensdag 23 september 2009 00:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mag ik de witte wijn voor wat anders verruilen?
Rose? Of rood, maar van rood val ik in slaap.
Neen, dat hoort allemaal bij de uitdagingquote:Op woensdag 23 september 2009 00:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kan je vast goed zonder handjes fietsen!
Weet ik, maar aangezien ik geen vis eet kan ik de witte waarschijnlijk wel overslaanquote:
Excuse me?quote:Hoe ga ik dit aan mijn ouders uitleggen
Joh Pa en Ma, ik ga dineren met een groepje sociaal gestoorde nichten die ik van het internet ken
Liegen![]()
duur wordt het waarschijnlijk toch wel, al heb ik wel min of meer besloten dat ik niet bij iedere gang een andere wijn serveer.quote:Op woensdag 23 september 2009 00:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wel makkelijk om voor veel mensen te koken. Maak je niet zo druk, johWild is toch ook hartstikke duur?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik de gangen beperk kan het zijn dat een uitgebreid dessert wel opgegeten wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel ik ben van de pompeuze, volumpeuze diners, dus zorg dat je met genoeg ruimte voor veel eten komt
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
Kan je niet gewoon niet liegen en zeggen dat je bij vrienden uit eten gaat ofzo?quote:Op woensdag 23 september 2009 00:18 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ligt aan het eten, poesje
Hoe ga ik dit aan mijn ouders uitleggen
Joh Pa en Ma, ik ga dineren met een groepje sociaal gestoorde nichten die ik van het internet ken
Liegen![]()
Truth hurts babequote:Op woensdag 23 september 2009 00:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet ik, maar aangezien ik geen vis eet kan ik de witte waarschijnlijk wel overslaan
[..]
Excuse me?
Ik lieg al mijn hele leven tegen mijn oudersquote:Op woensdag 23 september 2009 00:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon niet liegen en zeggen dat je bij vrienden uit eten gaat ofzo?.
And they wonder why..............quote:Op woensdag 23 september 2009 00:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
Jawel ik ben van de pompeuze, volumpeuze diners,
Ik ga een week van te voren stoppen met etenquote:dus zorg dat je met genoeg ruimte voor veel eten komt
Deed ik ook.quote:Op woensdag 23 september 2009 00:21 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik lieg al mijn hele leven tegen mijn ouders
quote:Op woensdag 23 september 2009 00:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
duur wordt het waarschijnlijk toch wel, al heb ik wel min of meer besloten dat ik niet bij iedere gang een andere wijn serveer.
( wat ik wel ooit gedaan heb maar nauwelijks opgemerkt werd...)
Ik denk ook niet dat het heel veel gangen worden, ja meer dan 4 wel, maar minder dan 9 waar mijn lat ligtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik de gangen beperk kan het zijn dat een uitgebreid dessert wel opgegeten wordtJe jaagt Keukenkast zo nog wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel ik ben van de pompeuze, volumpeuze diners, dus zorg dat je met genoeg ruimte voor veel eten komt. En verschillende wijnen per gang is echt overbodige luxe, ik ben namelijk geen echte fijnproever.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Something else hurts too.quote:
wit kan ook bij gevogelte, maar die regels gooi ik al direct over boord, je drinkt wat je lekker vind, ik zorg gewoon voor goede rosé, goede rode en goede witte wijn en verder mag je dat zelf wetenquote:Op woensdag 23 september 2009 00:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet ik, maar aangezien ik geen vis eet kan ik de witte waarschijnlijk wel overslaan
[..]
Excuse me?
he woont toch op kamers? dan hebben die er niks mee te maken toch?quote:Op woensdag 23 september 2009 00:18 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ligt aan het eten, poesje
Hoe ga ik dit aan mijn ouders uitleggen
Liegen![]()
Bier?quote:Op woensdag 23 september 2009 00:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wit kan ook bij gevogelte, maar die regels gooi ik al direct over boord, je drinkt wat je lekker vind, ik zorg gewoon voor goede rosé, goede rode en goede witte wijn en verder mag je dat zelf weten
Ik ga naar papa en mama slapen in de weekendenquote:Op woensdag 23 september 2009 00:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
he woont toch op kamers? dan hebben die er niks mee te maken toch?
Dan zeg je nu: Ik ga bij mijn lowlands-fuckbuddy slapenquote:Op woensdag 23 september 2009 00:25 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik ga naar papa en mama slapen in de weekenden
neen keukenkastje komt er niet meer onderuitquote:Op woensdag 23 september 2009 00:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je jaagt Keukenkast zo nog weg. En verschillende wijnen per gang is echt overbodige luxe, ik ben namelijk geen echte fijnproever.
zeg je gewoon dat je een weekend niet komt want je gaat uit met vrienden ofzoquote:Op woensdag 23 september 2009 00:25 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik ga naar papa en mama slapen in de weekenden
Je weet wel mama, die van 31, die ik vlinder noemquote:Op woensdag 23 september 2009 00:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan zeg je nu: Ik ga bij mijn lowlands-fuckbuddy slapen
Liefje, ik lieg al mijn hele leven tegen mijn oudersquote:Op woensdag 23 september 2009 00:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zeg je gewoon dat je een weekend niet komt want je gaat uit met vrienden ofzo
Ja zoietsquote:Op woensdag 23 september 2009 00:26 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Je weet wel mama, die van 31, die ik vlinder noem
Het ringt geen belletjes, tot nu toe. Ik ken wel een thomas van het Eckart, maar ik denk niet dat die het is die je bedoelt. En een wouter ken ik ook zo niet, maar misshcien dat een visuele indruk mijn geheugen triggert bij het dinay.quote:Op woensdag 23 september 2009 00:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
neen keukenkastje komt er niet meer onderuit
Thomas is overigens ook iemand die je van het Eckart zou kunnen kennen, net als Wouter, die tegelijk met Ang3ls ex Tim op het eckart zat.
O ja, de barman van Kamp Glitterketting komt ookquote:Op woensdag 23 september 2009 00:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
En Marc is de barman van Club Pecheur, Ang3l, maar dat had ik ook al een paar keer gezegd
quote:Op woensdag 23 september 2009 00:29 schreef Keukenkast het volgende:
Kies ik voor het kalm verloop,
Rustig ritme van de trom
gaan eten bij of met vrienden vonden mijn ouders prima, het waren al die andere tenten waar ik erna heen gingquote:Op woensdag 23 september 2009 00:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
he woont toch op kamers? dan hebben die er niks mee te maken toch?
Een vlinder kan niet landen, is gedoemd voor altijd tussen bloemen te blijven fladderen totdat hij er bij neervalt.quote:Op woensdag 23 september 2009 00:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zoiets
Waarom noem je me trouwens vlinder?
Waarom Wonderer dat doet weet ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |