Had ik die zelfdiscipline maarquote:Op woensdag 23 september 2009 00:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
ja, ik wil mijn leren broek aan naar het gaydinay, moet maar even een maandje vasten.
TMM gaat er vanuit dat net als bij hem iedereens liefde door de maag gaatquote:Op woensdag 23 september 2009 00:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wel makkelijk om voor veel mensen te koken. Maak je niet zo druk, johWild is toch ook hartstikke duur?
FEEST!quote:Op woensdag 23 september 2009 00:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Marc, Wouter, Thomas, Teun, Ang3l, Jij, ik, Wonderer, ThaErik en Stroekie
quote:
O ja.quote:Wouter,
quote:Thomas,
O ja.quote:Teun,
O ja.quote:Ang3l, Jij, ik, Wonderer, ThaErik en Stroekie
Verstandigheid is sinds Parijs de deur uit gegaan.quote:Op woensdag 23 september 2009 00:12 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Is dat wel verstandig, vlinder?
Onder het genot van witte wijn wil ik dat verhaal helemaal horenquote:Op woensdag 23 september 2009 00:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Verstandigheid is sinds Parijs de deur uit gegaan.
er is genoeg ruimte en gelegenheid tot overnachting, je zult vast niet de enige zijnquote:Op woensdag 23 september 2009 00:10 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat het niet laat wordt, ik ben afhankelijk van de treinen
Ja hoi.quote:Op woensdag 23 september 2009 00:06 schreef Keukenkast het volgende:
Het gaydinay staat in mijn agenda met acht uitroeptekens (ik telde ze)!
Wie komt er allemaal?
Dat gaat toch vanzelf?quote:
Mag ik de witte wijn voor wat anders verruilen?quote:Op woensdag 23 september 2009 00:13 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Onder het genot van witte wijn wil ik dat verhaal helemaal horen
Zou ik naderhand wel even een doekje over je zadel heen halen!quote:
O kut ja... als ik met de auto kom kan ik niet drinkenquote:
Ik mik op het stuur. Da's extra lastig. Tijdens het fietsen ook.quote:Op woensdag 23 september 2009 00:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zou ik naderhand wel even een doekje over je zadel heen halen!
hehe nee dat begrijp ik niet. het zou alleen maar een zwart op wit bevestiging zijn van datgene dat al isquote:Op woensdag 23 september 2009 00:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en zo gaat het nou constant tussen ons, snap jij nou waarom hij niet met me wel trouwen
Kan je vast goed zonder handjes fietsen!quote:Op woensdag 23 september 2009 00:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik mik op het stuur. Da's extra lastig. Tijdens het fietsen ook.
Ligt aan het eten, poesjequote:Op woensdag 23 september 2009 00:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mag ik de witte wijn voor wat anders verruilen?
Rose? Of rood, maar van rood val ik in slaap.
Neen, dat hoort allemaal bij de uitdagingquote:Op woensdag 23 september 2009 00:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kan je vast goed zonder handjes fietsen!
Weet ik, maar aangezien ik geen vis eet kan ik de witte waarschijnlijk wel overslaanquote:
Excuse me?quote:Hoe ga ik dit aan mijn ouders uitleggen
Joh Pa en Ma, ik ga dineren met een groepje sociaal gestoorde nichten die ik van het internet ken
Liegen![]()
duur wordt het waarschijnlijk toch wel, al heb ik wel min of meer besloten dat ik niet bij iedere gang een andere wijn serveer.quote:Op woensdag 23 september 2009 00:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wel makkelijk om voor veel mensen te koken. Maak je niet zo druk, johWild is toch ook hartstikke duur?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik de gangen beperk kan het zijn dat een uitgebreid dessert wel opgegeten wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel ik ben van de pompeuze, volumpeuze diners, dus zorg dat je met genoeg ruimte voor veel eten komt
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |