Alanisquote:Op woensdag 23 september 2009 13:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zo ver zat je er toch niet naast
Het is alle twee vrouw, en ze zingen alle 2 serieuser werk dan hitparade huppeltrutjes
inclusief een speurtocht naar verdweenen donuts en bagels ?quote:Op woensdag 23 september 2009 13:20 schreef MisterO het volgende:
[..]
haha, het is wel lekker druk ja! Maar de manager mag heus wel ff pauze hebben.. Het is knus hiern. Trouwens, zodra ik woonruimte heb gevonden komt er ook n meet @ my place(h)
Net als die strenge politie agenten de volgende dagquote:Op woensdag 23 september 2009 13:40 schreef Ang3l het volgende:
Dat was toen bij mij ja
HADDEN we donuts gehaald, waren ze ineens weg!
Hielp in elk geval beter om ruw te ontwaken dan het nemen van een koude douchequote:Op woensdag 23 september 2009 13:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik zag aan mijn gewijzigde berichtjes dat een mod even de foto's van die sloeries verwijderd heeft! Wat een zonde!
Wat de neuk is een rimpelsauriër?quote:Op woensdag 23 september 2009 13:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hielp in elk geval beter om ruw te ontwaken dan het nemen van een koude douche
http://images.google.nl/images?hl=nl&source=hp&q=rimpelsaurier&gbv=2&aq=f&oq=quote:Op woensdag 23 september 2009 13:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat de neuk is een rimpelsauriër?
ga jij je nu eerst maar eens door het reportoire van Jochem Myjer heenwerken en stel die vraag dan nog eensquote:Op woensdag 23 september 2009 13:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat de neuk is een rimpelsauriër?
O.quote:Op woensdag 23 september 2009 13:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ga jij je nu eerst maar eens door het reportoire van Jochem Myjer heenwerken en stel die vraag dan nog eens
ja ik kom ook buiten het H topicquote:Op woensdag 23 september 2009 13:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
http://images.google.nl/images?hl=nl&source=hp&q=rimpelsaurier&gbv=2&aq=f&oq=
het woord geeft veel fok-hits
Van S&W tot HOMO.
De rimpelsaurier laat google-sporen naquote:Op woensdag 23 september 2009 13:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja ik kom ook buiten het H topic
is ie dan links- of rechtsdragend?quote:Op woensdag 23 september 2009 13:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zwaait naar de Balenciaga drager![]()
volgens mij om en om, omdat hij anders last van z'n schouder gaat krijgenquote:Op woensdag 23 september 2009 13:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
is ie dan links- of rechtsdragend?
que?quote:Op woensdag 23 september 2009 13:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zwaait naar de Balenciaga drager![]()
ja, want tas is toch wel iets groot.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij om en om, omdat hij anders last van z'n schouder gaat krijgen
Ja, en dat is ook al gewoon aangegeven op welke foto dat isquote:Op woensdag 23 september 2009 14:00 schreef Peter het volgende:
G_E staat toch bij Vlarp zijn site op foto's?
Daar passen je sextoys amper in man!quote:Op woensdag 23 september 2009 14:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, want tas is toch wel iets groot.
![]()
[ afbeelding ]
Laat staan je normale dagelijkse benodigdheden!quote:Op woensdag 23 september 2009 14:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar passen je sextoys amper in man!
Komt aanhollen met een thermoskan vol met vergezette koffiequote:Op woensdag 23 september 2009 14:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
que?![]()
![]()
mag ik een gewone koffie, pleaseeeeeeeeeeeeeeee
daar past niet 1 autoband in, laat staan een stapelquote:Op woensdag 23 september 2009 14:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
heb ik heul niet.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |