Ik vind het een ingewikkelde stelling.quote:Op woensdag 23 september 2009 01:12 schreef Great_Expectations het volgende:
Als je niet weet hoe iemand eruit ziet, in het echt, dan kun je ook geen dubbelgangers herkennen.
Denk ik..
als jij niet weet hoe iemand eruit ziet dan kan je zn dubbelganger toch ook niet herkennenquote:Op woensdag 23 september 2009 01:12 schreef Great_Expectations het volgende:
Als je niet weet hoe iemand eruit ziet, in het echt, dan kun je ook geen dubbelgangers herkennen.
Denk ik..
Dat zeg ik toch.quote:Op woensdag 23 september 2009 01:16 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
als jij niet weet hoe iemand eruit ziet dan kan je zn dubbelganger toch ook niet herkennen
waarom noem je haar zo opeensquote:
Ik moest aan haar denken, zomaar opeensquote:Op woensdag 23 september 2009 01:33 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
waarom noem je haar zo opeens
Ik die onderste!quote:Op woensdag 23 september 2009 01:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
geef mij die bovenste maar
Ik dacht dat jij juist niet hield van generaliseren?quote:
Dag poesjequote:Op woensdag 23 september 2009 01:37 schreef Karasta het volgende:
GATVERDAMME stelletje Ridders van de bruine dreef
Gegroet o commandeur in de orde van de bruine ster!quote:Op woensdag 23 september 2009 01:37 schreef Karasta het volgende:
bo tambe polskibra bo tambequote:Op woensdag 23 september 2009 01:37 schreef Karasta het volgende:
quote:Op woensdag 23 september 2009 01:41 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
bo tambe polskibra bo tambe
Riddersquote:Op woensdag 23 september 2009 01:37 schreef Karasta het volgende:
Blikvoerquote:Op woensdag 23 september 2009 01:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ridders. Hoe sprookjesachtig.
trek een paar keer flink aan je pik en luister naar het geluidquote:
Ik heb een zwak voor Clive Owenquote:
Die kleding van hem is zo 16e eeuws!quote:
Heb je Second Sight (geloof ik) gezien?quote:Op woensdag 23 september 2009 02:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor Clive Owen. Omdat ie me zo groot en sterk lijkt.
Ja, het ging over ridders. En het is uit de tijd van Koning Arthur, dus wel iets eerderquote:Op woensdag 23 september 2009 02:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die kleding van hem is zo 16e eeuws!
Neen. Is het iets?quote:Op woensdag 23 september 2009 02:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heb je Second Sight (geloof ik) gezien?
quote:Op woensdag 23 september 2009 02:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
trek een paar keer flink aan je pik en luister naar het geluid
Dat is net zo'n figuur als Jezus! Historisch gezien uiterst dubieus!quote:Op woensdag 23 september 2009 02:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, het ging over ridders. En het is uit de tijd van Koning Arthur, dus wel iets eerder.
Het is een politieserie waar hij een agent speelt die langzaam blind wordt en dat niet wil accepteren. Het is al heel oud (tien jaar of zo), en dat was het eerste waar ik hem in zag. Behoorlijk indrukwekkendquote:
Ja, dat weet ik. Maar ik hou wel van een mysteriequote:Op woensdag 23 september 2009 02:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is net zo'n figuur als Jezus! Historisch gezien uiterst dubieus!
Zal mijn ogen er voor open houden.quote:Op woensdag 23 september 2009 02:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het is een politieserie waar hij een agent speelt die langzaam blind wordt en dat niet wil accepteren. Het is al heel oud (tien jaar of zo), en dat was het eerste waar ik hem in zag. Behoorlijk indrukwekkend
Been there done that.quote:Op woensdag 23 september 2009 02:09 schreef NoFidea het volgende:
[..]
Print het uit en kom klaar op z'n hoofd
Dan print ik die even uit om te komen!quote:
That's no middle finger sweetheartquote:
Zoveel inkt heb ik toch niet in mijn printer!quote:
De watte?quote:
dit is niet fijn ontwakenquote:Op woensdag 23 september 2009 02:16 schreef NoFidea het volgende:
-weg-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |