I'm going to see Miss Amos again darlingquote:Op woensdag 23 september 2009 15:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
3 uur treinen? Tering, wat ga je doen in Groningen eigenlijk? Moet je weer dansen and shit..
Misschien kun je hem als Marco Prostato een rolletje in je nieuwe film aanbieden?quote:Op woensdag 23 september 2009 15:00 schreef mike_hunt het volgende:
Ik las net dat Marco B. failliet is. Heel Nederland vindt het zielig and shit. Well not me, dumb bitch. Eigen schuld dikke bult. Meneer is ook geen zakenman.
Mieke is duidelijk weer niet wakker of actief maar een passief meisjequote:Op woensdag 23 september 2009 15:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
3 uur treinen? Tering, wat ga je doen in Groningen eigenlijk? Moet je weer dansen and shit..
quote:Op woensdag 23 september 2009 15:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I'm going to see Miss Amos again darling
een benefiet XXX film om ze de winter door te helpenquote:Op woensdag 23 september 2009 15:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien kun je hem als Marco Prostato een rolletje in je nieuwe film aanbieden?
Mja, ze is normaal ook geen 2x in NL.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o geweldig!
Toe maar twee keer!
Ja, maar ik was gisteren niet online. En heb net nu teruggelezen. Dit topic alleen hoor.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mieke is duidelijk weer niet wakker of actief maar een passief meisje![]()
er is een concert van Tori
en daar hebben we gisteren en vandaag vele malen hierover gesproken
Grapjas. Ik heb heul geen werk.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien kun je hem als Marco Prostato een rolletje in je nieuwe film aanbieden?
quote:
en jij kleinzerigquote:Op woensdag 23 september 2009 15:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja, maar ik was gisteren niet online. En heb net nu teruggelezen. Dit topic alleen hoor.![]()
je bent een beetje obstinaat he, popje
ga je toch zelf producerenquote:Op woensdag 23 september 2009 15:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Grapjas. Ik heb heul geen werk.![]()
quote:
zeker geen falafel voor ontbijt gehad ?quote:Op woensdag 23 september 2009 15:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik denk dat je bedoelt "happen" i.p.v. kleinzerig
hahahaha Nee, helaas.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zeker geen falafel voor ontbijt gehad ?
we hedden daar toch een afspraak over gemaakt?quote:Op woensdag 23 september 2009 15:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Ben je al aan het lopen geslagen?
Heb je al een Kennedy Mars (80 km) of de Dodentocht (100 km) gelopen?
O echt waar?quote:Op woensdag 23 september 2009 15:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
we hedden daar toch een afspraak over gemaakt?
per 1 maart gaan wij beiden weer aan het traienen
quote:Op woensdag 23 september 2009 15:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahahaha Nee, helaas.
wel een koud stuk pizza
jij bent niet eerder dan Feb 2010 in Nederland ?quote:Op woensdag 23 september 2009 15:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
O echt waar?wist ik niet. hing zeker weer in de vim
Maar ik ben dan wel in Nederland.ik vlieg 23 februari vanuit Thailand naar Amsterdam.
Jij weet al wat je volgend jaar february doet, dat vind ik toch zo knap. Ik kan nog geen maand vooruit plannenquote:Op woensdag 23 september 2009 15:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
O echt waar?wist ik niet. hing zeker weer in de vim
Maar ik ben dan wel in Nederland.ik vlieg 23 februari vanuit Thailand naar Amsterdam.
quote:Op woensdag 23 september 2009 15:56 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
koude pizza, dat is toch wel zo verschrikkelijk en zo amerikaans om te eten
quote:Op woensdag 23 september 2009 15:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Tis best te doen, koude pizza.![]()
is de vino al open?
ja wel hoor, God willing. Alleen moet ik nog plannen hoe of wat. Jaaaa, we gaan zeker een drankavond houden. trust me, dat gaat wel door hoor.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij bent niet eerder dan Feb 2010 in Nederland ?
O, dus had je had geen lunch.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |