ja, remember Millenium bug? das ook alweer bijna 10 jaar geleden. Gaat hard jongen.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:04 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
2010 is het al weer véél te snel![]()
allemaal
nee ik werk niet echt van 9 tot 5 maar dat heb ik nooit gedaan. Doe gewoon vanalles door elkaar, werken, lunchen, werken, naar de kapper etc etc.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
O, dus had je had geen lunch.![]()
Hoe bevalt het thuiswerken? Ben je wel gedisciplineerd?
hehe ja, maar liever niet bij stil staan to avoid going crazy & depressedquote:Op woensdag 23 september 2009 16:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, remember Millenium bug? das ook alweer bijna 10 jaar geleden. Gaat hard jongen.![]()
btw
Jouw ava? wie is dat popputje ook alweer? Xag dat ook bij andere users.quote:Op woensdag 23 september 2009 16:11 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hehe ja, maar liever niet bij stil staan to avoid going crazy & depressed
gelukkig, want die flessen staan dagelijks naar me te lachen, en ik kan moeilijk weerstand biedenquote:Op woensdag 23 september 2009 16:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja wel hoor, God willing. Alleen moet ik nog plannen hoe of wat. Jaaaa, we gaan zeker een drankavond houden. trust me, dat gaat wel door hoor.![]()
![]()
Maar dat van February is zeker.
quote:Op woensdag 23 september 2009 16:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gelukkig, want die flessen staan dagelijks naar me te lachen, en ik kan moeilijk weerstand bieden
Tuzki bunnyquote:Op woensdag 23 september 2009 16:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Jouw ava? wie is dat popputje ook alweer? Xag dat ook bij andere users.
half oktober kan ik weer nieuwe zending gaan ophalenquote:Op woensdag 23 september 2009 16:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
u crazy bitch! drink ze toch op. Je hebt toch wel een gall&gall in de buurt. Haal ik ze wel als ik in de buurt ben.
Of waren het die wijnen die je uit die container had? klinkt wel heel erg drugskartel-achtig
hehe ja dat ken ikquote:Op woensdag 23 september 2009 16:34 schreef Stroekie het volgende:
Zeg Mismo
volgens mij kan jij dit wel waarderen
moet toch wel herkenbaar zijn
ik vind het maar een raar plaatje elke keer dat ik het zie. Je ava. waar is dat van?quote:
quote:
Mijn trouwe vriendquote:
geen idee heb hem van de weblog gepluktquote:Op woensdag 23 september 2009 16:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik vind het maar een raar plaatje elke keer dat ik het zie. Je ava. waar is dat van?
het lijkt net op Mickey Mouse on acid.
àrstikke bdáánkquote:
ja, ik heb lekkere witte oogjesquote:Op woensdag 23 september 2009 16:45 schreef Xiance het volgende:
[quote]MIJN LIEF!
hoe is het?
weer lekker doorgepompt?![]()
en de kopkaas van je date nog aan je hoekranden!quote:Op woensdag 23 september 2009 16:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, ik heb lekkere witte oogjes![]()
die zijn jaloers aangezien ik wél toastjes bij me had voor de kopkaas.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:01 schreef Xiance het volgende:
[..]
en de kopkaas van je date nog aan je hoekranden!
veeg dat eens gauw weg! tis geen gezicht! wat moeten al die meekijkende heteroos wel niet denken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |