En ik aarzel dan niet om de politie te bellen en je aan te klagen wegens stalken.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
doen we koemnde zondag gewoon voor G_E en G_L hun deur onze versie van nationale burendag met subsidie van het Oranjefonds
Die toont belangstelling in alles met een pols en een pik.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daarom toont een andere fokker telkens belangstelling voor/in hem
En de politie aarzelt dan wel want kan pas iets doen als er fysiek iets gebeurd.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:46 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En ik aarzel dan niet om de politie te bellen en je aan te klagen wegens stalken.
mits alcohol vrij mag dat toch gewoon op de openbare weg ?quote:Op woensdag 23 september 2009 14:46 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En ik aarzel dan niet om de politie te bellen en je aan te klagen wegens stalken.
Gaan we piet phaf dan ook uitnodigen ?quote:Op woensdag 23 september 2009 14:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En de politie aarzelt dan wel want kan pas iets doen als er fysiek iets gebeurd.
Wil je dat G_E, wil je dat?
Hoe kom jij terug naar huis dan?quote:Op woensdag 23 september 2009 14:36 schreef Ang3l het volgende:
Ieks, ik kom vanavond gewoon in ASSEN
Wat een gedoe trouwens.... Groningen met de trein.
Vertrek 16:14, aankomst 19:14. 3 uur man! Dan zat ik in Parijs!
Maar nee, ik ga naar .... Groningen!
nee er stond geen plaatje onder.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Heb die levensgroot in kleur laten afdrukken en thuis op de deur gehangen
dus veel groter dan die foto's bij jullie aan de muur van de kamer waar je sling staat
Dat is niet meer: het is voldoende als je iemand lastig valt, terwijl je wist (of had kunnen weten) dat je iemandsquote:Op woensdag 23 september 2009 14:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En de politie aarzelt dan wel want kan pas iets doen als er fysiek iets gebeurd.
quote:Wil je dat G_E, wil je dat?
Tjaquote:
trein? kan je geen jet o.i.d. pakken?quote:Op woensdag 23 september 2009 14:36 schreef Ang3l het volgende:
Ieks, ik kom vanavond gewoon in ASSEN
Wat een gedoe trouwens.... Groningen met de trein.
Vertrek 16:14, aankomst 19:14. 3 uur man! Dan zat ik in Parijs!
Maar nee, ik ga naar .... Groningen!
Let them proove itquote:Op woensdag 23 september 2009 14:50 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat is niet meer: het is voldoende als je iemand lastig valt, terwijl je wist (of had kunnen weten) dat je iemands
rust en privacy daarmee ernstig zou verstoren.
quote:[..]
Eigen terrein. Als je hier ongewenst op de stoep staat, dan pleeg je al huisvredebreuk.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mits alcohol vrij mag dat toch gewoon op de openbare weg ?
het wordt een ander verhaal als we als geveltouristen buitenom ons een weg banen naar jullie balkon
Ik pak liever Wimmie dan Jet.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
trein? kan je geen jet o.i.d. pakken?
De stoep is openbaar terrein.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:52 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Eigen terrein. Als je hier ongewenst op de stoep staat, dan pleeg je al huisvredebreuk.
Volgens mij is de cityhopper dienstregeling Eindhoven Eelde enkele jaren geleden gestoptquote:Op woensdag 23 september 2009 14:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
trein? kan je geen jet o.i.d. pakken?
LE ZENquote:Op woensdag 23 september 2009 14:52 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Eigen terrein. Als je hier ongewenst op de stoep staat, dan pleeg je al huisvredebreuk.
o das kut. Maar er zijn toch genoeg bedrijven waarvan je een jet of een chopper kan huren? Of is Nederland daar te klein voor?quote:Op woensdag 23 september 2009 14:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Volgens mij is de cityhopper dienstregeling Eindhoven Eelde enkele jaren geleden gestopt
huisvredebreuk kan je dus nooit plegen vanaf de openbare wegquote:Op woensdag 23 september 2009 14:56 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja dus? Ik schreef eigen terrein..
Dat is dus irrelevant als we op de weg of stoep blijven staanquote:Op woensdag 23 september 2009 14:56 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja dus? Ik schreef eigen terrein..
Nee daar is mijn budget te klein voorquote:Op woensdag 23 september 2009 14:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o das kut. Maar er zijn toch genoeg bedrijven waarvan je een jet of een chopper kan huren? Of is Nederland daar te klein voor?
quote:Op woensdag 23 september 2009 14:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee daar is mijn budget te klein voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |