Kon je ook lang gaan staren, hij ging met de trein... Ik kreeg een smsje van hem dat hij langs zou komen, maja ik ben er niet eensquote:Op woensdag 23 september 2009 19:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee, kom niet langs de snelweg
langs het spoor woon ik ook nietquote:Op woensdag 23 september 2009 20:01 schreef MisterO het volgende:
[..]
Kon je ook lang gaan staren, hij ging met de trein... Ik kreeg een smsje van hem dat hij langs zou komen, maja ik ben er niet eens
Tori Amos heeft een heel bijzondere neusquote:Op woensdag 23 september 2009 21:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Die zit bij Tori toch?
quote:Op woensdag 23 september 2009 21:49 schreef Vlarp het volgende:
Jeps.. het is definitief, ik ga een bod doen op het appartement
quote:Op woensdag 23 september 2009 21:49 schreef Vlarp het volgende:
Eerst morgen eens bellen wat een aankoopmakelaar kost... ik raak nu al in de stress doordat ik geen idee heb wat ik nu allemaal moet gaan doenquote:Op woensdag 23 september 2009 21:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Succes, hopelijk pikken ze het op
Dat is dan misschien wel verstandig. Anders zit je ongewild nog ergens aan vast zonder er onderuit te kunnen.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Eerst morgen eens bellen wat een aankoopmakelaar kost... ik raak nu al in de stress doordat ik geen idee heb wat ik nu allemaal moet gaan doen
Succesquote:Op woensdag 23 september 2009 22:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Eerst morgen eens bellen wat een aankoopmakelaar kost... ik raak nu al in de stress doordat ik geen idee heb wat ik nu allemaal moet gaan doen
Oeh dus de bezichtiging is goed bevallen??quote:Op woensdag 23 september 2009 21:49 schreef Vlarp het volgende:
Daarom, dan maar wat extra geld uitgeven. Dan weet ik in ieder geval dat het goed gebeurdquote:Op woensdag 23 september 2009 22:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat is dan misschien wel verstandig. Anders zit je ongewild nog ergens aan vast zonder er onderuit te kunnen.
O ja, dat moet je inderdaad echt niet doen danquote:Op woensdag 23 september 2009 22:18 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oeh dus de bezichtiging is goed bevallen??![]()
Die van mij iets minder, ik kom er net vandaan, het was wel hilarisch![]()
Deur open, MisterO ziet een flamboyante jongen met gefohnde haar en een te lage v-hals![]()
Carlos uit Italie, echt een te foute type. Laat eerst zijn eigen ruimte zien. Bank met roze kussens, van die witte griekse beelden van naakte mannenroze kaarsen... Anyhoo, er viel niks meer te raden...
Mijn eigen ruimte bekeken, zag er netjes uit. MisterO was blij. Alleen toen kwam het: 'ja de huur wil ik maandelijks contant van je krijgen, oh en ik stel verder geen contract op. Illegaal dus. MisterO says bye
Ja, dat zou ik heel goed begrijpen... En dat hij dan zegt: or else ill kick you out...quote:Op woensdag 23 september 2009 22:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O ja, dat moet je inderdaad echt niet doen dan
Straks wil hij de huur in natura van je!![]()
Doe je niet liever makkelijk via directwonen iets vinden ipv deze strooptocht ?quote:Op woensdag 23 september 2009 22:28 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik heel goed begrijpen... En dat hij dan zegt: or else ill kick you out...
Het zou allemaal kunnen. Ik vertrouw hem voor geen meter
Via direct wonen is helemaal niks te vinden in Amsterdam.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:33 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Doe je niet liever makkelijk via directwonen iets vinden ipv deze strooptocht ?
wat stond er in de advertentie: toyboy gezocht?quote:Op woensdag 23 september 2009 22:18 schreef MisterO het volgende:
[..]
Deur open, MisterO ziet een flamboyante jongen met gefohnde haar en een te lage v-hals![]()
Carlos uit Italie, echt een te foute type. Laat eerst zijn eigen ruimte zien. Bank met roze kussens, van die witte griekse beelden van naakte mannenroze kaarsen... Anyhoo, er viel niks meer te raden...
Mijn eigen ruimte bekeken, zag er netjes uit. MisterO was blij. Alleen toen kwam het: 'ja de huur wil ik maandelijks contant van je krijgen, oh en ik stel verder geen contract op. Illegaal dus. MisterO says bye
Onder de 1200 is dat erg lastig jahquote:Op woensdag 23 september 2009 22:34 schreef MisterO het volgende:
[..]
Via direct wonen is helemaal niks te vinden in Amsterdam.
ow? okay dat is nw voor mequote:Op woensdag 23 september 2009 22:34 schreef MisterO het volgende:
[..]
Via direct wonen is helemaal niks te vinden in Amsterdam.
Jawel, jawel, help me asjeblieeeffftquote:Op woensdag 23 september 2009 22:45 schreef Peter het volgende:
-edit- ik ben nie aan het werk -
quote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 22:18 schreef MisterO het volgende:
wtf.. jij werkt toch in... wat is het ook al...assn grn? reis je dat iedere dag?quote:Op woensdag 23 september 2009 22:55 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jawel, jawel, help me asjeblieeeffft![]()
Ik zoek al 3mnd, ik woon al 1,5 mnd bij mn zus en ik slaap dus ook al 1,5 mnd op een opblaasmatras in een krappe keuken![]()
ja ik ben zielig! Ik zoek woonruimte HELLLUPPP
En ik kan maar 1 minuut douchen, anders lekt de douchebak. Het is een drama hier in zuid oost
Bij DW en k-net ( 1 bedrijf ), maar dat was toch al bekend?quote:Op woensdag 23 september 2009 22:56 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
![]()
cool , dus werk jij bij...laten we zeggen 'zoiets'
kan je niet bij dirk en pieter op de kamer?quote:Op woensdag 23 september 2009 22:55 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jawel, jawel, help me asjeblieeeffft![]()
Ik zoek al 3mnd, ik woon al 1,5 mnd bij mn zus en ik slaap dus ook al 1,5 mnd op een opblaasmatras in een krappe keuken![]()
ja ik ben zielig! Ik zoek woonruimte HELLLUPPP
En ik kan maar 1 minuut douchen, anders lekt de douchebak. Het is een drama hier in zuid oost
Ik heb in Groningen gestudeerd, ik ben nu naar de randstad verhuisd, nieuwe baan in Bussum. Wil wonen in Amsterdam en woon tijdelijk dus bij mijn zus in Zuid oostquote:Op woensdag 23 september 2009 22:57 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
wtf.. jij werkt toch in... wat is het ook al...assn grn? reis je dat iedere dag?
ow okay, leuke baan man :-) ik wist het niet.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:58 schreef Peter het volgende:
[..]
Bij DW en k-net ( 1 bedrijf ), maar dat was toch al bekend?
MrO, wat is je budget?
Ongeveer 600e pmquote:Op woensdag 23 september 2009 22:58 schreef Peter het volgende:
[..]
Bij DW en k-net ( 1 bedrijf ), maar dat was toch al bekend?
MrO, wat is je budget?
ach soquote:Op woensdag 23 september 2009 23:00 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb in Groningen gestudeerd, ik ben nu naar de randstad verhuisd, nieuwe baan in Bussum. Wil wonen in Amsterdam en woon tijdelijk dus bij mijn zus in Zuid oost
Nee welnee, dit was zo'n onzekere homo. Het was ook net uit met zijn relatie en hij moest bijna huilen waar ik bij stond. Ik snap niet waarom hij mij dat allemaal vertelde joh. Te hilarischquote:Op woensdag 23 september 2009 22:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb nou een mental image van een Italiaanse nuno..
quote:Op woensdag 23 september 2009 22:18 schreef MisterO het volgende:
[..]
Via DW kun je dat wel vergeten de komende maand is mijn ervaring. Na oktober is het nog lastig. Goed opletten op K-net en snel reageren, persoonlijke boodschap, in je reactie niet je profiel kopiëren, foto erbij en aangeven dat je een vast inkomen hebt wil helpenquote:
Oke, maar zeg. Kun jij niet iets via via voor mij regelen? Ik zou je echt eeuwig dankbaar zijn.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:05 schreef Peter het volgende:
[..]
Via DW kun je dat wel vergeten de komende maand is mijn ervaring. Na oktober is het nog lastig. Goed opletten op K-net en snel reageren, persoonlijke boodschap, in je reactie niet je profiel kopiëren, foto erbij en aangeven dat je een vast inkomen hebt wil helpen.
Openbare ruimte!!!!!quote:Op woensdag 23 september 2009 23:06 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oke, maar zeg. Kun jij niet iets via via voor mij regelen? Ik zou je echt eeuwig dankbaar zijn.
Ik ken niks in a'dam, heb er als 'oosterling in den haag wonend' een jaar geleden een 6 weken gewerkt.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:06 schreef MisterO het volgende:
[..]
Oke, maar zeg. Kun jij niet iets via via voor mij regelen? Ik zou je echt eeuwig dankbaar zijn.
Wat is er?quote:
Oke, ja ik heb me onlangs ingeschreven bij een Anti-kraak bureau. Dat is nog ff afwachten dus.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:10 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik ken niks in a'dam, heb er als 'oosterling in den haag wonend' een jaar geleden een 6 weken gewerkt.
Bovendien is er geen aanbod onder de 7-800 euro in a'dam en bij k-net heb ik totaal geen invloed op het proces van verhuurders...
Zoek eens bij anti-kraak anders?
Ad-hoc bewoning of alvast vastgoed?
Beetje een nare treinreis achter de rug met nare jongens.quote:
Hahahaquote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 23:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Beetje een nare treinreis achter de rug met nare jongens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |