Die zijn heel redelijk, ja. Heb nog wel eens wat zitten spelen met de Java Monkey Engine.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:16 schreef Pheno het volgende:
Ik zag trouwens wat opengl bindings voor java, toch eens wat oude demos van assembler zien te porten naar java. Gewoon, omdat het kan
Alleen echte c:rewquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:21 schreef Beaudelaire het volgende:
Bash mij.
Een spatie meer en je was gaan bashenquote:
Zou ik ook een ban kunnen krijgen omdat ik mezelf uitscheldquote:
Dan moet je eerst crew worden. Volgens mij zoeken ze nog mods voor VBL.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zou ik ook een ban kunnen krijgen omdat ik mezelf uitscheld?
Erger nog. Dezelfde titel als Sun.quote:
Maar die opent nog eigengeilerij items over spugende DJ's.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Erger nog. Dezelfde titel als Sun.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zou ik ook een ban kunnen krijgen omdat ik mezelf uitscheld?
En toen hij het opende zat hij waarschijnlijk heel opgewonden te f5'en met de gedachte dat hij het topic had geopend met het meeste gezeik van vandaag!quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar die opent nog eigengeilerij items over spugende DJ's.
Even mijn bruine hemd zoeken.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan moet je eerst crew worden. Volgens mij zoeken ze nog mods voor VBL.
Je vindt het vast niet erg dat ik mijn voorstellingsvermogen en een opgewonden Sun zover mogelijk bij elkaar uit de buurt wil houden?quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
En toen hij het opende zat hij waarschijnlijk heel opgewonden te f5'en met de gedachte dat hij het topic had geopend met het meeste gezeik van vandaag!
Korte mouwen zijn goed genoeg, de arm kleurt er snel genoeg bij.quote:
Graag gedaan!quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je vindt het vast niet erg dat ik mijn voorstellingsvermogen en een opgewonden Sun zover mogelijk bij elkaar uit de buurt wil houden?
dat viel tegen. Leuter in de hand en opeens allemaal FB topics over voetbal. Kut zeg!quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
En toen hij het opende zat hij waarschijnlijk heel opgewonden te f5'en met de gedachte dat hij het topic had geopend met het meeste gezeik van vandaag!
Dat wel, maar bij een pak is een hemd met korte mouwen een doodzonde.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Korte mouwen zijn goed genoeg, de arm kleurt er snel genoeg bij.
Ja, ik denk dat je de dresscode voor Fok!mods enigszins overschat...quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat wel, maar bij een pak is een hemd met korte mouwen een doodzonde.
Dat weet ik dus niet, ik weet te weinig van de mores van de crew af.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat je de dresscode voor Fok!mods enigszins overschat...
Weer niet gelukt om aandacht te krijgen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat viel tegen. Leuter in de hand en opeens allemaal FB topics over voetbal. Kut zeg!
quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Weer niet gelukt om aandacht te krijgen.
Je TTquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dit in tegenstelling tot je oorspronkelijk gekozen TT...quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:37 schreef Godtje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:42 schreef Pheno het volgende:
Na deze TT wijziging ga ikBijna jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kon je nu je eigen notes nog maar lezen...quote:
Het is heel eenvoudig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
Dat doet niemand meer, maar zo is de Eerste Wereldoorlog ook begonnen, een klein incident dat snel escaleerde en uiteindelijk wist niemand meer waarom er vier jaar gevochten isquote:
Vroeger maakte je als mod nog even melding in het topic dat je iets hebt gedaan. Tegenwoordig zie je steeds vaker dat dat niet meer gebeurd.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kon je nu je eigen notes nog maar lezen...
Ban!!!111!!!quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:44 schreef CherryLips het volgende:
Dus dit is ook gewoon weer de schuld van de Duitsers, zoals alles?
Beschuldig je nou de crew van nalatigheid?quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:44 schreef Godtje het volgende:
Vroeger maakte je als mod nog even melding in het topic dat je iets hebt gedaan. Tegenwoordig zie je steeds vaker dat dat niet meer gebeurd.
Batman trouwens net uitquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kon je nu je eigen notes nog maar lezen...
Het is maar zeer de vraag of de Eerste Wereldoorlog de schuld van de Duitsers was en ook hier heb ik mijn twijfelsquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:44 schreef CherryLips het volgende:
Dus dit is ook gewoon weer de schuld van de Duitsers, zoals alles?
Vroegah was alles beter.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vroeger maakte je als mod nog even melding in het topic dat je iets hebt gedaan. Tegenwoordig zie je steeds vaker dat dat niet meer gebeurd.
Ik werd in elkaar gemept door Bane. Daar ga ik morgen wel weer voor zitten. Heb je de storyline uit of alle extra's unlocked enzo?quote:
Dat klopt. Toen was ik nog modquote:
Het allereerste incident misschien niet, maar het maakt het allemaal wel een stuk makkelijkerquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is maar zeer de vraag of de Eerste Wereldoorlog de schuld van de Duitsers was en ook hier heb ik mijn twijfels.
Als je moet onderduiken weet je bij wie je welkom bent hequote:Op dinsdag 22 september 2009 22:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beschuldig je nou de crew van nalatigheid?
I have no recollection of that.quote:
Ik hou de deur gesloten hoor.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je moet onderduiken weet je bij wie je welkom bent he
De storyline uit. De rest ga ik denk ik niet aan beginnen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik werd in elkaar gemept door Bane. Daar ga ik morgen wel weer voor zitten. Heb je de storyline uit of alle extra's unlocked enzo?
Ik ga nog maar wat prikkelende posts plaatsen in FB. Deze kans laat ik niet aan mij voorbij gaan.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:48 schreef CherryLips het volgende:
Als je moet onderduiken weet je bij wie je welkom bent he
Nu is het je eigen schuld dat Danny dat hele forum over moet op zoek naar overtreders!quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:48 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Heb er alleen een spelfoutje eruit gehaald. Heus.
Ik ben nu nog voornemens van wel.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:49 schreef Godtje het volgende:
De storyline uit. De rest ga ik denk ik niet aan beginnen.
1 okt komt fifa alquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben nu nog voornemens van wel.
Ik hou me gewoon afzijdig, maar na de oorlog ga ik in het verzet.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je je NSB-speldjes al schoongepoetst?
Jij was toch meer van Pro Evolution?quote:
Hoezee!quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik hou me gewoon afzijdig, maar na de oorlog ga ik in het verzet.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
1 okt komt fifa al
en halverwege okt uncharted dus ik denk niet dat ik het ga redden.
Ik ben al Zwitserlandquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik hou me gewoon afzijdig, maar na de oorlog ga ik in het verzet.
Beide ga ik niet spelen. Of de FIFA demo moet wel heel erg bevallen. Ik hoopte er meer op dat de GoW remake van 1 en 2 dit jaar nog voor de PS3 zouden verschijnen...quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:51 schreef Godtje het volgende:
1 okt komt fifa al
en halverwege okt uncharted dus ik denk niet dat ik het ga redden.
Klopt. Ik was 100% voor pes. Maar als ik de demo goed begrijp is het weer slechter geworden. Dus als het goed is ga ik over stappen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jij was toch meer van Pro Evolution?
Ik heb PES 1 keer gekocht en ik vond er niet veel aan.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Klopt. Ik was 100% voor pes. Maar als ik de demo goed begrijp is het weer slechter geworden. Dus als het goed is ga ik over stappen.
Fifaquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beide ga ik niet spelen. Of de FIFA demo moet wel heel erg bevallen. Ik hoopte er meer op dat de GoW remake van 1 en 2 dit jaar nog voor de PS3 zouden verschijnen...
Dan heb je geen smaakquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb PES 1 keer gekocht en ik vond er niet veel aan.
Zelfs jij loopt nu naar ons kamp overquote:
Voor de eerste keer is PES slechter (op basis van de demo)quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zelfs jij loopt nu naar ons kamp over.
Uncharted 2quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Fifa
Uncharted 2
MAG
AC2
Modern Warfare 2
Ratchet and clank
GT5
en volgens mij nog 1/2 komen uit tussen nu en jan
Alleen SoM. En Dwarf Fortress.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beide ga ik niet spelen. Of de FIFA demo moet wel heel erg bevallen. Ik hoopte er meer op dat de GoW remake van 1 en 2 dit jaar nog voor de PS3 zouden verschijnen...
En het leukste subforum is geslotenquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:09 schreef CherryLips het volgende:
geneuzel over games en censuur in de TT
Het eiland is al jaren dicht, get over it.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En het leukste subforum is gesloten.
Het wat?quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het eiland is al jaren dicht, get over it.
Die lokte het ook wel uit.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:23 schreef Plato1980 het volgende:
Grrrrrrrr is kennelijk ook geband.
Je toont toch geen sympathie voor die collaborateur mag ik hopen?quote:
Nee, maar dat geldt voor nog veel meer users, het aantal bans was kennelijk niet meer bij te werkenquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:43 schreef Tegan het volgende:
Hij wordt niet genoemd in het Banmeldtopic...
waaromquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:23 schreef Plato1980 het volgende:
Grrrrrrrr is kennelijk ook geband.
Je kan toch om een weekban vragen?quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:53 schreef CherryLips het volgende:
Wat moet ik doen om een ban te krijgen? Dan kan ik volgende week goed aan m'n mega-opdracht werken.
Je kunt in de FB-topics over het sluiten van VBL vast wel wat inspiratie opdoenquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:53 schreef CherryLips het volgende:
Wat moet ik doen om een ban te krijgen? Dan kan ik volgende week goed aan m'n mega-opdracht werken.
Zaterdag even doen danquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je kan toch om een weekban vragen?
Ja, tig duizend woorden die er even doorgeknald moeten wordenquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:54 schreef Plato1980 het volgende:
Mega-opdracht klinkt trouwens goed!
quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:56 schreef CherryLips het volgende:
Maar goed, ik ben er weg van, morgenochtend vroeg naar Disney
gewoon melden dat de crew allemaal kut is en vergelijkingen naar '40~'45 doen het ook goed.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:53 schreef CherryLips het volgende:
Als ze de opdracht maar wel vast verstuurd heeft danquote:Op woensdag 23 september 2009 09:14 schreef Pheno het volgende:
Ze is nu in slaap gevallen achter haar pc
Klopt. Als ze dan maar op tijd wakker isquote:
Het zal er wel druk zijnquote:Op woensdag 23 september 2009 09:50 schreef Pheno het volgende:
Ach, zelfs VBL is weer open, dus alles waait over, ook een crisis.
VBL was altijd een goed functionerend forum en het is onzin om te zeggen dat er gezeurd werd over de sluiting.quote:Op woensdag 23 september 2009 09:53 schreef Pheno het volgende:
Ach, nu zijnz e aan het zeuren op een tijdelijk forum. En anders heb je de grootste raddraaiers weg. Alsof een SCH en tong80 niet terug komen, die zijn verkleefd met dit forum
Het blijven hooligans natuurlijk.quote:Op woensdag 23 september 2009 09:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
VBL was altijd een goed functionerend forum en het is onzin om te zeggen dat er gezeurd werd over de sluiting.
Ik weet niet hoe ik zou reageren als ik voor alles en nog wat zou worden uitgemaakt. Even afgezien van de oorzaak van deze "rel". Maar door zo te reageren maak je het duidelijk alleen maar ergerquote:
* MissMSX mompelt iets met de andere wang toekeren enzoquote:Op woensdag 23 september 2009 10:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik zou reageren als ik voor alles en nog wat zou worden uitgemaakt. Even afgezien van de oorzaak van deze "rel". Maar door zo te reageren maak je het duidelijk alleen maar erger
Ik ben geen hamster.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
* MissMSX mompelt iets met de andere wang toekeren enzo
Voetbal is emotie. Danny ook.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:30 schreef Pheno het volgende:
Ok, voetbal, 'nough said.
Dat weet iedereen hier toch wel? Hebben pinguins geen wangen dan?quote:
Ergo, Danny is een hooligan?quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 | class Cellulitis { Scanner scanner; String version; //Version A or B int rows; //Number of rows int generations; //Number of generations int[] cells; //Array with all the values of the cells String action; //init_start, init_end or an integer representing a full cell int full; //Full cells String end; //To store stop variable int i; //Counter one int j; //Counter two int[] cellsNew; //Array with the new cells public void calcCellulitis() { scanner = new Scanner(System.in); //Begin input //First input version = scanner.next(); rows = scanner.nextInt(); generations = scanner.nextInt(); cells = new int[rows+2]; //Second input action = scanner.next(); if (action.equals("init_start")) { action = scanner.next(); } while (!(action.equals("init_end"))) { if (!(action.equals("init_end"))) { full = Integer.parseInt(action); //Give all the full cells value 1 if (full > 0 && full <= rows) { cells[full] = 1; } action = scanner.next(); } } //Third input end = scanner.next(); //End input //Begin output first generation if (end.equals("end")) { i = 1; while (i <= rows) { if (cells[i] == 1) { System.out.print("*"); } else if (cells[i] == 0) { System.out.print(" "); } i++; } System.out.println(""); } //End output first generation //Begin calculations and output next generations i = 1; j = 1; cellsNew = new int[rows+2]; while (j <= generations) { while (i <= rows) { if (version.equals("A")) { if (cells[i] == 1) { if (cells[i-1] == 1 || cells[i+1] == 1) { cellsNew[i] = 1; System.out.print("*"); } else { cellsNew[i] = 0; System.out.print(" "); } } else if (cells[i] == 0) { if (cells[i-1] == 0 && cells[i+1] == 0) { cellsNew[i] = 0; System.out.print(" "); } else { cellsNew[i] = 1; System.out.print("*"); } } } else if (version.equals("B")) { if (cells[i] == 1) { if (cells[i+1] == 0) { cellsNew[i] = 1; System.out.print("*"); } else { cellsNew[i] = 0; System.out.print(" "); } } else if (cells[i] == 0) { if (cells[i-1] == 1 || cells[i+1] == 1) { cellsNew[i] = 1; System.out.print("*"); } else { cellsNew[i] = 0; System.out.print(" "); } } } i++; } System.out.println(""); System.arraycopy(cellsNew, 0, cells, 0, rows+2); j++; i = 1; } //End calculations and output next generations } public static void main(String[] args) { new Cellulitis().calcCellulitis(); } } |
Mail 2:quote:Hallo allemaal,
Omdat de derde huiswerkopdracht toch wel erg moeilijk was heb ik om extra aanwijzingen gevraagd.
Ik heb vandaag het onderstaande mailtje terug gehad. Hopelijk hebben jullie er iets aan.
Groeten, ...
[heel verhaal van vijf kantjes met hints, manieren uitgelegd, op een totaal andere manier dan ik heb gedaan]
Heb hem dus al gesubmit gisteravond.quote:Ivm de omvang van de opdracht is de deadline van Cellulitis uitgesteld tot donderdag 23:55.
Echt niet.quote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 09:50 schreef Pheno het volgende:
Ach, zelfs VBL is weer open, dus alles waait over, ook een crisis.
Ach, je hebt het gewoon al af. Laat de rest nog maar even zweten terwijl jij kunt gaan chillen omdat je zo goed bent om je zooi op tijd af te hebben.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:11 schreef Tegan het volgende:
Voor de liefhebber. Mijn programma (dat werkt)
[ code verwijderd ]
Heb wel stiekem arraycopy[]; gebruikt terwijl ik dat officieel nog niet ken. (Google ftw.)
En goedemorgen.
Lees ik zo net mijn mails.
Mail 1:
[..]
Mail 2:
[..]
Heb hem dus al gesubmit gisteravond.
Als ik dit had geweten was ik idd gestopt en donderdagavond verder gaan stressenquote:Op woensdag 23 september 2009 11:15 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ach, je hebt het gewoon al af. Laat de rest nog maar even zweten terwijl jij kunt gaan chillen omdat je zo goed bent om je zooi op tijd af te hebben.
Zoals een echte student.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als ik dit had geweten was ik idd gestopt en donderdagavond verder gaan stressen.
Dat was omdat er niet altijd meerdere optie's waren bij een variabele, en dan zou er steeds bijstaanquote:Op woensdag 23 september 2009 11:20 schreef Pheno het volgende:
Even afgezien van de vele geneste ifs (), mooi. Als programmeur zou je nog kunnen kijken naar het maken van functies, maar dat is volgens de opdracht totaal irrelevant.
1 |
Nee, uiteraard niet, op een gegeven moment schoot het door, maar het begon anders.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:30 schreef Pheno het volgende:
Ah, jij vindt nazi uitspraken, kanker toewensen en op andere sites van Danny schofferen normaal. Ok, voetbal, 'nough said.
Nu ben ik wel benieuwd wat ie zei om een ban te krijgen, maar het is vast beter om het niet te herhalen.quote:
Zoals gezegd, irrelevant voor de opdracht. Je zou de parameters kunnen zetten van een functie waarin het ge-if staat. Dus iets als (even psuedo)quote:Op woensdag 23 september 2009 11:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat was omdat er niet altijd meerdere optie's waren bij een variabele, en dan zou er steeds bijstaan
[ code verwijderd ]
. Normaal voorkom ik allemaal if's ook, alleen het was een beetje onmogelijk om het anders te doen in mijn gestress voor de deadline :p.
Ik wou in eerste instantie met zo'n if beginnen, alleen dan was ik allemaal dingen dubbel aan het doen. Dus nu checkt hij alleen de versie voor het berekenen van de next generations. En een functie maken dat kan ik idd nog niet.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zoals gezegd, irrelevant voor de opdracht. Je zou de parameters kunnen zetten van een functie waarin het ge-if staat. Dus iets als (even psuedo)
if version_A
calculateSomeCells(1);
if version_B
calculateSomeCells(0);
Maar goed, hij doet het en je krijgt toch geen punten om dingen die je nog niet weet of hoeft te doen
quote:Op woensdag 23 september 2009 11:24 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd wat ie zei om een ban te krijgen, maar het is vast beter om het niet te herhalen.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:07 schreef Anthraxx het volgende:
Laat ik het in ieder geval maar even en publique zeggen: ze zitten wel heel erg te calimero'en (is dat al een werkwoord?) over iets wat ze zelf veroorzaken. Het is en blijft een mongool. De volgende abbo verlenging kunnen ze in hun reet steken en ik ga over op een ad blocker.
Tot over twee weken.
programmeren is leuk, juist dat uitzoeken inderdaad. En dat het dan lukt geeft voldoening.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik wou in eerste instantie met zo'n if beginnen, alleen dan was ik allemaal dingen dubbel aan het doen. Dus nu checkt hij alleen de versie voor het berekenen van de next generations. En een functie maken dat kan ik idd nog niet.
Ik ben zo trots dat het was gelukt, want toen ik begon snapte ik er echt niets van.
Ik dacht dat het hierdoor kwam. Gezien de dit van NJ.quote:
Het kwam op hetzelfde neer. Ach, ze proberen een policy er door te drukken. Over een paar maanden is het weer koek en ei.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:31 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik dacht dat het hierdoor kwam. Gezien de dit van NJ.
Maar het was een soortgelijke post.
Ik hoorde het al van Annie via een andere weg.
Ach, als jullie het over een leven hebben weet ik weer niet waar het over gaat.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:32 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik voel me echt dom als jullie zo nerden. Ik begrijp er echt geen hol van.
quote:Op woensdag 23 september 2009 11:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
programmeren is leuk, juist dat uitzoeken inderdaad. En dat het dan lukt geeft voldoening.
Mijn eerste VESA 2.0 assembler coreAls ik nu terugkijk huil ik
Zegt hij die getrouwd is en wel eens gaat duiken en op vakantie naar Japan gaat.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, als jullie het over een leven hebben weet ik weer niet waar het over gaat.
+1quote:Op woensdag 23 september 2009 11:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, als jullie het over een leven hebben weet ik weer niet waar het over gaat.
quote:Op woensdag 23 september 2009 11:34 schreef Tegan het volgende:
Alleen jammer dat Java echt een irritante taal is.
Nice. Alhoewel de while op regel 34 de if op regel 35 al voor iedere iteratie van de loop uitvoert, dus die is dubbelop.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:11 schreef Tegan het volgende:
Voor de liefhebber. Mijn programma (dat werkt)
[ code verwijderd ]
Heb wel stiekem arraycopy[]; gebruikt terwijl ik dat officieel nog niet ken. (Google ftw.)
Mwoa, eens met een paar man naar een concert of gewoon eens uit zit er voor mij niet in hoorquote:Op woensdag 23 september 2009 11:34 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Zegt hij die getrouwd is en wel eens gaat duiken en op vakantie naar Japan gaat.
Als dat geen leven is.
Moeten we gaan userbashen?quote:
Nah, dat is flauw nu net haar grootste medestander van het forum af is geflikkerd.quote:
Boetes!quote:Op woensdag 23 september 2009 11:40 schreef Pheno het volgende:
Krijgt hij nu zijn abogeld terug?
Dat zit er voor mij anders ook nauwelijks in.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mwoa, eens met een paar man naar een concert of gewoon eens uit zit er voor mij niet in hoor
Over een maand naar Miami en Keys btw, ik ga nooit in de NL vakanties
Dat had een reden, ff denken. Waarschijnlijk omdat regel 43 eerder bovenaan in de while stond, en als dan "init_end" gegeven zou worden, dan geeft het een error omdat "init_end" niet om te zetten is als integer. Maar het is idd overbodig geworden zie ik... Tja.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nice. Alhoewel de while op regel 34 de if op regel 35 al voor iedere iteratie van de loop uitvoert, dus die is dubbelop.
netjesquote:
En wanneer wordt je groot (je hebt de ninja edit van me niet gezien gok ik zoquote:
Die was me idd even ontgaan.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
En wanneer wordt je groot (je hebt de ninja edit van me niet gezien gok ik zo).
Ik heb ook nog wat inbouwkasten op te ruimen en totaal geen zinquote:Op woensdag 23 september 2009 12:09 schreef Pheno het volgende:
Ik heb geen zin om 6 boekenkasten op te ruimen
"Ik laat het maar zo".quote:Op woensdag 23 september 2009 12:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wat inbouwkasten op te ruimen en totaal geen zin
Ah, ik hoef geen abonnement te nemen.quote:Op woensdag 23 september 2009 12:10 schreef Danny het volgende:
ik ben geen ondernemer. geld zal me jeuken.
Ik moet wel. Het is zo'n bende en ik wil ruimte!quote:
Ted wist het ook al veel eerder dat Danny geen ondernemer isquote:Op woensdag 23 september 2009 12:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ah, ik hoef geen abonnement te nemen.
Mijn boekenkasten zijn zo ongeveer de enige meubelstukken die altijd netjes opgeruimd zijnquote:Op woensdag 23 september 2009 12:04 schreef MissMSX het volgende:
De boekenkast is eindelijk opgeruimd
Nou ja, soort van dan he
Neurootquote:Op woensdag 23 september 2009 12:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Mijn boekenkasten zijn zo ongeveer de enige meubelstukken die altijd netjes opgeruimd zijn.
Jeeeeeeee, TwistedHipquote:Op woensdag 23 september 2009 13:04 schreef TwistedDarling het volgende:
Oeh, mobiel internet werkt. hoe hiptypt wel wat lastiger op zo'n schermpje.
Nu hoor je er helemaal bijquote:Op woensdag 23 september 2009 13:04 schreef TwistedDarling het volgende:
Oeh, mobiel internet werkt. hoe hiptypt wel wat lastiger op zo'n schermpje.
Samsung star. dat is voor mij wel uitgebreid en nieuwerwetsch genoegquote:Op woensdag 23 september 2009 13:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Nu hoor je er helemaal bij
Wat voor nieuwe foon heb je?
Fancy! Die van mij kan bellen en SMSen en verder niets.quote:Op woensdag 23 september 2009 13:15 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Samsung star. dat is voor mij wel uitgebreid en nieuwerwetsch genoeg
Dat kan die van mij ook!quote:Op woensdag 23 september 2009 13:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Fancy! Die van mij kan bellen en SMSen.
Ik sluit het niet uit, maar zaterdag is belangrijker.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Doeg
Hopelijk verliezen jullie vanavond
Mijn werkgever is sponsor van jullie tegenstander. Het is beter voor het humeur van mijn werkgever als jullie verliezen.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik sluit het niet uit, maar zaterdag is belangrijker.
Verder praat ik op FOK! niet meer over voetbal natuurlijk.
Blij dat ik niet meer voor Fortis werk.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mijn werkgever is sponsor van jullie tegenstander. Het is beter voor het humeur van mijn werkgever als jullie verliezen.
Beide niet.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:58 schreef Plato1980 het volgende:
Werk jij bij een bakker of bij een visser?
Daar werk ik ook voor maar dat is niet mijn werkgever.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Blij dat ik niet meer voor Fortis werk.
Terwijl 90% van de Spakenburgse bedrijven tot die categorie behoort.quote:
Ons bedrijf zit dan ook niet in spakenburg.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Terwijl 90% van de Spakenburgse bedrijven tot die categorie behoort.
OK, maar er zal wel een band zijn, want je baas sponsort niet voor niets een Spakenburgse club.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ons bedrijf zit dan ook niet in spakenburg.
Heb je de sponsoren lijst wel eens bekeken? Daar staan ok Aegon, ABN AMRO, Gulf Oliehandel Nederland B.V.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
OK, maar er zal wel een band zijn, want je baas sponsort niet voor niets een Spakenburgse club.
Het is natuurlijk wel de grootste amateurclub van Nederland, al kun je Ijsselmeervogels nauwelijks meer een amateurclub noemen. Ze zijn een stuk professioneler dan zogenaamde profclubs als Eindhoven en Telstar.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heb je de sponsoren lijst wel eens bekeken? Daar staan ok Aegon, ABN AMRO, Gulf Oliehandel Nederland B.V.
Volgens mij heeft mijn directeur vroeger ook redelijk hoog daar gespeeld. Dat verklaard de band met de club wel. Hij is ook hoofd van de sponsor commissie. Mijn ex collega is voorzitter van de Supporters club. Ik weet dus geheel onvrijwillig nog iets van die clubquote:Op woensdag 23 september 2009 18:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel de grootste amateurclub van Nederland, al kun je Ijsselmeervogels nauwelijks meer een amateurclub noemen. Ze zijn een stuk professioneler dan zogenaamde profclubs als Eindhoven en Telstar.
De interne of externe variant?quote:Op woensdag 23 september 2009 19:02 schreef Tegan het volgende:
Hoe is het in VBL?
Maar ze hebben tong80quote:Op woensdag 23 september 2009 19:08 schreef Godtje het volgende:
Die externe is er ook nog steeds? Vast ook een kansloos project.
Oh, geen idee. Ik doe niet aan voetbal. Of Voetbal.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:09 schreef Tegan het volgende:
Beide?
Wat is er mis met Java trouwens volgens jou? En wat is dan wel een goede programmeertaal?quote:Op woensdag 23 september 2009 19:13 schreef Tegan het volgende:
Ik wou dat ik al een punt had voor mijn opdracht. Normaal is het zondags nagekeken, maar nu misschien wel later door de nieuwe deadline...
PHP.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat is er mis met Java trouwens volgens jou? En wat is dan wel een goede programmeertaal?
quote:
Goed dat het een van ons dan duidelijk is. Volgens die theorie is BASIC een goede taal tenslotte.quote:print ""; vs. System.out.println("");
Lijkt me duidelijk.
Enige taal die ik verder ken. Maar, het is toch irritant bij Java al die dingen met puntjes ertussen, zucht.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:22 schreef Litpho het volgende:
[..].
.
.
[..]
Goed dat het een van ons dan duidelijk is. Volgens die theorie is BASIC een goede taal tenslotte.
Tot nu toe loopt het forum prima en een groot deel van de vaste VBL-users post nu daar.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:08 schreef Godtje het volgende:
Die externe is er ook nog steeds? Vast ook een kansloos project.
Ze heeft de ware schoonheid van het programmeren nog niet ontdekt. Gun haar wat geduld.quote:
Dat is al vaker gebeurd. Er zijn een hoop gebande en die kunnen nu hun leven nog een klein beetje betekenis geven.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Tot nu toe loopt het forum prima en een groot deel van de vaste VBL-users post nu daar.
Dat dan weer wel. Maar System.out.println gebruik je eigenlijk niet meer buiten schoolopdrachten of eventjes snel in elkaar gerammelde "programmaatjes".quote:Op woensdag 23 september 2009 19:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Enige taal die ik verder ken. Maar, het is toch irritant bij Java al die dingen met puntjes ertussen, zucht.
Ik gun T. alles. En met betrekking tot PHP mezelf geduld.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze heeft de ware schoonheid van het programmeren nog niet ontdekt. Gun haar wat geduld.
Wat is er mis met BASIC?quote:Op woensdag 23 september 2009 19:22 schreef Litpho het volgende:
[..].
.
.
[..]
Goed dat het een van ons dan duidelijk is. Volgens die theorie is BASIC een goede taal tenslotte.
PHP is tofquote:Op woensdag 23 september 2009 19:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik gun T. alles. En met betrekking tot PHP mezelf geduld.
quote:Op woensdag 23 september 2009 10:59 schreef NJ het volgende:
Anthraxx, crewbashen, twee weken.
We zullen zien.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is al vaker gebeurd. Er zijn een hoop gebande en die kunnen nu hun leven nog een klein beetje betekenis geven.
Kwestie van prioriteiten he schatquote:
Batmèèèn... nennienennienennienennienennie...quote:
Is die ook geband?quote:Op woensdag 23 september 2009 19:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Batmèèèn... nennienennienennienennienennie...
We komen hierop terug als je aan software architectuur gaat doenquote:
Kan dat dan in een ander topic?quote:Op woensdag 23 september 2009 19:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
We komen hierop terug als je aan software architectuur gaat doen.
Zodra jij dat ook consequent gaat doen met je voetbalgezwets!quote:
Dat doe ik, ik heb om jou niet langer tot last te zijn zelfs een ander forum opgezocht.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zodra jij dat ook consequent gaat doen met je voetbalgezwets!
Uiteraard. Tegen die tijd is dit topic allang dichtquote:Op woensdag 23 september 2009 19:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Kan dat dan in een ander topic?
Overloper!quote:Op woensdag 23 september 2009 19:45 schreef Plato1980 het volgende:
Dat doe ik, ik heb om jou niet langer tot last te zijn zelfs een ander forum opgezocht.
Heb je zulke twijfels bij het leervermogen van Teganquote:Op woensdag 23 september 2009 19:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uiteraard. Tegen die tijd is dit topic allang dicht.
Het is niet snel goed bij je he?quote:
Dat zou voor jou toch geen nieuws moeten zijn...quote:
They may take our subforum but they'll never take our freedom.quote:
Gewoon "sop" CTRL spatie in eclipse, klaarquote:Op woensdag 23 september 2009 19:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. Maar System.out.println gebruik je eigenlijk niet meer buiten schoolopdrachten of eventjes snel in elkaar gerammelde "programmaatjes".
Daarnaast is System.out (en System.in en System.err) een uitzondering, maar eigenlijk zou je de puntjes verder binnen de perken moeten houden. Zie ook Law of Demeter.
Ja, ik ging Tegan niet uitleggen hoe ze moet soppen, dank je.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:17 schreef Pheno het volgende:
Gewoon "sop" CTRL spatie in eclipse, klaar
Wordt het java echt leuk, stop je met uitleggen.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, ik ging Tegan niet uitleggen hoe ze moet soppen, dank je.
Sommige dingen moet je zelf ervaren. Zoals hoe Java geen PHP is.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wordt het java echt leuk, stop je met uitleggen.
Sowieso, de InputStream als Decoratorquote:Op woensdag 23 september 2009 21:27 schreef Pheno het volgende:
En dan moeten we de BufferedInputStream bij dat soppen nog betrekken....
Of je niets anders kan doen dan een UnsupportedOperationException gooienquote:Op woensdag 23 september 2009 21:42 schreef Pheno het volgende:
Zolang er geen LullPointerException gegooid wordt....
Zolang de garbagecollector maar op het eind zijn werk doet is er niets aan de hand.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Of je niets anders kan doen dan een UnsupportedOperationException gooien.
Waarbij in Singles best een boompje op te zetten valt hoe de garbage collector ophoudt met goed functioneren zo gauw de relaties sterker worden.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zolang de garbagecollector maar op het eind zijn werk doet is er niets aan de hand.
Bier?quote:Op woensdag 23 september 2009 22:21 schreef Q. het volgende:
Gaat het hier alweer over begrijpelijke dingen?
Ik ga nu even douchen en als ik daarmee klaar ben is mijnquote:
Er is overigens geen causaal verband tussen beidenquote:Op woensdag 23 september 2009 22:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ga nu even douchen en als ik daarmee klaar ben is mijnDuvel
op de juiste temperatuur
.
Sure.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Er is overigens geen causaal verband tussen beiden.
Vind je dat echt lekker op een niet al te warme herfstavond?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:02 schreef Tegan het volgende:
Hier ook niet, maar toch eet ik nu een Danoontje-ijsje...
Ik ga er vanuit dat ze binnen zit.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Vind je dat echt lekker op een niet al te warme herfstavond?
Zal ik hem opnieuw submitten zonder, of gewoon laten?quote:Op woensdag 23 september 2009 11:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nice. Alhoewel de while op regel 34 de if op regel 35 al voor iedere iteratie van de loop uitvoert, dus die is dubbelop.
Submitten, lijkt het dat je er echt mee zatquote:Op woensdag 23 september 2009 23:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zal ik hem opnieuw submitten zonder, of gewoon laten?
quote:Op woensdag 23 september 2009 22:24 schreef Pheno het volgende:
Glass glass = new Glass("Bier");
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 | a newly-instantiated wall of beer. */ public class Sing99Bob { public static void main(String[] args) { ((NeedToFindBeer)(new Drinkers())).pointAtBeer(new WallOfBeer()); } } interface NeedToFindBeer { void pointAtBeer(WallOfBeer wob); } /* an instance of Drinkers, after being pointed at a wall containing beer, will periodically take one down. The singing is driven by the taking of the beer. */ class Drinkers extends Thread implements NeedToFindBeer { static final int drinkRate = 2; WallOfBeer ourBeer; public void run() { while (ourBeer.takeOne()>0) { try { Thread.sleep(drinkRate*1000); } catch (InterruptedException ignore) {} } } public void pointAtBeer(WallOfBeer wob) { ourBeer = wob; this.start(); } } interface Countable { int howMany(); } /* an instance of a WallOfBeer will maintain a count of the beer bottles. The wall has an associated Narrator who reports each time the number of bottles is changed. */ class WallOfBeer implements Countable { static final int full = 99; int count = 0; WallWatcher ww; { ww = new Narrator(); putSome(full); } void putSome(int some) { count += some; if (ww!=null) ww.wallEvent(this); } int takeOne() { count--; if (ww!=null) ww.wallEvent(this); return count; } public int howMany() { return count; } } interface WallWatcher { void wallEvent(Countable wob); } /* an instance of Narrator sings the verse each time it is notified that something has happened to the wall. This narrator attempts to be grammatical, and uses words for the bottle count (singers sing words not numerals). The singing is paced, not merely lump-dumped to sysout. */ class Narrator implements WallWatcher { static final int singspeed = 500; public void wallEvent(Countable wob) { int b = wob.howMany(); try { System.out.print(bob(b, true)+onwall+", "); Thread.sleep(singspeed); System.out.print(bob(b, false)+".\n"); Thread.sleep(singspeed); System.out.print((b>0)?takedown:gostore); Thread.sleep(singspeed); System.out.print((b>0)?bob(b-1, false):bob(WallOfBeer.full, false)); System.out.print(onwall+".\n"); } catch (InterruptedException ignore) {} } static final String bob(int i, boolean c) { String word = word( i ); if (c) word = (word.substring(0, 1).toUpperCase())+word.substring(1); return word+" bottle"+((i==1)?"":"s")+" of beer"; } static final String word(int i) { if (i==0) return "no more"; if (i<20) return units[i]; return tens[i/10]+((units[i%10]=="")?"":"-"+units[i%10]); } static final String onwall = " on the wall", takedown = "Take one down and pass it around, ", gostore = "Go to the store, get some more, "; static final String[] tens = {"", "", "twenty", "thirty", "forty", "fifty", "sixty", "seventy", "eighty", "ninety"}, units = {"", "one", "two", "three", "four", "five", "six", "seven", "eight", "nine", "ten", "eleven", "twelve", "thirteen", "fourteen", "fifteen", "sixteen", "seventeen", "eighteen", "nineteen"}; } |
Het staat dan ook voor relaties en pc's.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:35 schreef El_Matador het volgende:
R&P en het enige wat je tegenkomt is softwarenerds.
Wat als je een Mac hebt?quote:Op donderdag 24 september 2009 07:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het staat dan ook voor relaties en pc's.
En toch doe je het hè?quote:Op donderdag 24 september 2009 07:44 schreef Pheno het volgende:
Ik mag hier ook niet posten, dat is hetzelfde als in singles toentertijd.
Whehehehe, zie ninja edit.quote:Op donderdag 24 september 2009 07:50 schreef Q. het volgende:
PC < - > Mac
Single < - > Relatie
Niet helemaal hetzelfde. Doch close. Ook de Mac is Verder.
Garageband heeft geen violen, toch?quote:Op donderdag 24 september 2009 08:19 schreef nectarientje het volgende:
Dan mag ik nu ook wel even meedoen denk ik he? Zit nu op een Mac te klootviolen
Dat ligt an sich niet buiten de mogelijkheden van het programma.quote:Op donderdag 24 september 2009 08:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Garageband heeft geen violen, toch?
Stelletjes in het zwembad zijn altijd stomquote:Op donderdag 24 september 2009 13:06 schreef rhubarbje het volgende:
Jij ook al?
Hebben we het zelfde huis?
Ik heb spierpijn
Ben gisteren een dagje gaan zwemmen met vriendje
was briljant leuk
Alsof dat ooit een reden is geweest om een bericht hier niet te plaatsenquote:Op donderdag 24 september 2009 12:50 schreef nectarientje het volgende:
Compleet zinloze post natuurlijk,
voor mij nietquote:Op donderdag 24 september 2009 16:30 schreef Plato1980 het volgende:
Alsof dat ooit een reden is geweest om een bericht hier niet te plaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |