Die zijn heel redelijk, ja. Heb nog wel eens wat zitten spelen met de Java Monkey Engine.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:16 schreef Pheno het volgende:
Ik zag trouwens wat opengl bindings voor java, toch eens wat oude demos van assembler zien te porten naar java. Gewoon, omdat het kan
Alleen echte c:rewquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:21 schreef Beaudelaire het volgende:
Bash mij.
Een spatie meer en je was gaan bashenquote:
Zou ik ook een ban kunnen krijgen omdat ik mezelf uitscheldquote:
Dan moet je eerst crew worden. Volgens mij zoeken ze nog mods voor VBL.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zou ik ook een ban kunnen krijgen omdat ik mezelf uitscheld?
Erger nog. Dezelfde titel als Sun.quote:
Maar die opent nog eigengeilerij items over spugende DJ's.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Erger nog. Dezelfde titel als Sun.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zou ik ook een ban kunnen krijgen omdat ik mezelf uitscheld?
En toen hij het opende zat hij waarschijnlijk heel opgewonden te f5'en met de gedachte dat hij het topic had geopend met het meeste gezeik van vandaag!quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar die opent nog eigengeilerij items over spugende DJ's.
Even mijn bruine hemd zoeken.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan moet je eerst crew worden. Volgens mij zoeken ze nog mods voor VBL.
Je vindt het vast niet erg dat ik mijn voorstellingsvermogen en een opgewonden Sun zover mogelijk bij elkaar uit de buurt wil houden?quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
En toen hij het opende zat hij waarschijnlijk heel opgewonden te f5'en met de gedachte dat hij het topic had geopend met het meeste gezeik van vandaag!
Korte mouwen zijn goed genoeg, de arm kleurt er snel genoeg bij.quote:
Graag gedaan!quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je vindt het vast niet erg dat ik mijn voorstellingsvermogen en een opgewonden Sun zover mogelijk bij elkaar uit de buurt wil houden?
dat viel tegen. Leuter in de hand en opeens allemaal FB topics over voetbal. Kut zeg!quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
En toen hij het opende zat hij waarschijnlijk heel opgewonden te f5'en met de gedachte dat hij het topic had geopend met het meeste gezeik van vandaag!
Dat wel, maar bij een pak is een hemd met korte mouwen een doodzonde.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Korte mouwen zijn goed genoeg, de arm kleurt er snel genoeg bij.
Ja, ik denk dat je de dresscode voor Fok!mods enigszins overschat...quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat wel, maar bij een pak is een hemd met korte mouwen een doodzonde.
Dat weet ik dus niet, ik weet te weinig van de mores van de crew af.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat je de dresscode voor Fok!mods enigszins overschat...
Weer niet gelukt om aandacht te krijgen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat viel tegen. Leuter in de hand en opeens allemaal FB topics over voetbal. Kut zeg!
quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Weer niet gelukt om aandacht te krijgen.
Je TTquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dit in tegenstelling tot je oorspronkelijk gekozen TT...quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:37 schreef Godtje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:42 schreef Pheno het volgende:
Na deze TT wijziging ga ikBijna jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kon je nu je eigen notes nog maar lezen...quote:
Het is heel eenvoudig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
Dat doet niemand meer, maar zo is de Eerste Wereldoorlog ook begonnen, een klein incident dat snel escaleerde en uiteindelijk wist niemand meer waarom er vier jaar gevochten isquote:
Vroeger maakte je als mod nog even melding in het topic dat je iets hebt gedaan. Tegenwoordig zie je steeds vaker dat dat niet meer gebeurd.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kon je nu je eigen notes nog maar lezen...
Ban!!!111!!!quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:44 schreef CherryLips het volgende:
Dus dit is ook gewoon weer de schuld van de Duitsers, zoals alles?
Beschuldig je nou de crew van nalatigheid?quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:44 schreef Godtje het volgende:
Vroeger maakte je als mod nog even melding in het topic dat je iets hebt gedaan. Tegenwoordig zie je steeds vaker dat dat niet meer gebeurd.
Batman trouwens net uitquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kon je nu je eigen notes nog maar lezen...
Het is maar zeer de vraag of de Eerste Wereldoorlog de schuld van de Duitsers was en ook hier heb ik mijn twijfelsquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:44 schreef CherryLips het volgende:
Dus dit is ook gewoon weer de schuld van de Duitsers, zoals alles?
Vroegah was alles beter.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vroeger maakte je als mod nog even melding in het topic dat je iets hebt gedaan. Tegenwoordig zie je steeds vaker dat dat niet meer gebeurd.
Ik werd in elkaar gemept door Bane. Daar ga ik morgen wel weer voor zitten. Heb je de storyline uit of alle extra's unlocked enzo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |