De interne of externe variant?quote:Op woensdag 23 september 2009 19:02 schreef Tegan het volgende:
Hoe is het in VBL?
Maar ze hebben tong80quote:Op woensdag 23 september 2009 19:08 schreef Godtje het volgende:
Die externe is er ook nog steeds? Vast ook een kansloos project.
Oh, geen idee. Ik doe niet aan voetbal. Of Voetbal.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:09 schreef Tegan het volgende:
Beide?
Wat is er mis met Java trouwens volgens jou? En wat is dan wel een goede programmeertaal?quote:Op woensdag 23 september 2009 19:13 schreef Tegan het volgende:
Ik wou dat ik al een punt had voor mijn opdracht. Normaal is het zondags nagekeken, maar nu misschien wel later door de nieuwe deadline...
PHP.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat is er mis met Java trouwens volgens jou? En wat is dan wel een goede programmeertaal?
quote:
Goed dat het een van ons dan duidelijk is. Volgens die theorie is BASIC een goede taal tenslotte.quote:print ""; vs. System.out.println("");
Lijkt me duidelijk.
Enige taal die ik verder ken. Maar, het is toch irritant bij Java al die dingen met puntjes ertussen, zucht.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:22 schreef Litpho het volgende:
[..].
.
.
[..]
Goed dat het een van ons dan duidelijk is. Volgens die theorie is BASIC een goede taal tenslotte.
Tot nu toe loopt het forum prima en een groot deel van de vaste VBL-users post nu daar.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:08 schreef Godtje het volgende:
Die externe is er ook nog steeds? Vast ook een kansloos project.
Ze heeft de ware schoonheid van het programmeren nog niet ontdekt. Gun haar wat geduld.quote:
Dat is al vaker gebeurd. Er zijn een hoop gebande en die kunnen nu hun leven nog een klein beetje betekenis geven.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Tot nu toe loopt het forum prima en een groot deel van de vaste VBL-users post nu daar.
Dat dan weer wel. Maar System.out.println gebruik je eigenlijk niet meer buiten schoolopdrachten of eventjes snel in elkaar gerammelde "programmaatjes".quote:Op woensdag 23 september 2009 19:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Enige taal die ik verder ken. Maar, het is toch irritant bij Java al die dingen met puntjes ertussen, zucht.
Ik gun T. alles. En met betrekking tot PHP mezelf geduld.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze heeft de ware schoonheid van het programmeren nog niet ontdekt. Gun haar wat geduld.
Wat is er mis met BASIC?quote:Op woensdag 23 september 2009 19:22 schreef Litpho het volgende:
[..].
.
.
[..]
Goed dat het een van ons dan duidelijk is. Volgens die theorie is BASIC een goede taal tenslotte.
PHP is tofquote:Op woensdag 23 september 2009 19:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik gun T. alles. En met betrekking tot PHP mezelf geduld.
quote:Op woensdag 23 september 2009 10:59 schreef NJ het volgende:
Anthraxx, crewbashen, twee weken.
We zullen zien.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is al vaker gebeurd. Er zijn een hoop gebande en die kunnen nu hun leven nog een klein beetje betekenis geven.
Kwestie van prioriteiten he schatquote:
Batmèèèn... nennienennienennienennienennie...quote:
Is die ook geband?quote:Op woensdag 23 september 2009 19:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Batmèèèn... nennienennienennienennienennie...
We komen hierop terug als je aan software architectuur gaat doenquote:
Kan dat dan in een ander topic?quote:Op woensdag 23 september 2009 19:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
We komen hierop terug als je aan software architectuur gaat doen.
Zodra jij dat ook consequent gaat doen met je voetbalgezwets!quote:
Dat doe ik, ik heb om jou niet langer tot last te zijn zelfs een ander forum opgezocht.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zodra jij dat ook consequent gaat doen met je voetbalgezwets!
Uiteraard. Tegen die tijd is dit topic allang dichtquote:Op woensdag 23 september 2009 19:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Kan dat dan in een ander topic?
Overloper!quote:Op woensdag 23 september 2009 19:45 schreef Plato1980 het volgende:
Dat doe ik, ik heb om jou niet langer tot last te zijn zelfs een ander forum opgezocht.
Heb je zulke twijfels bij het leervermogen van Teganquote:Op woensdag 23 september 2009 19:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uiteraard. Tegen die tijd is dit topic allang dicht.
Het is niet snel goed bij je he?quote:
Dat zou voor jou toch geen nieuws moeten zijn...quote:
They may take our subforum but they'll never take our freedom.quote:
Gewoon "sop" CTRL spatie in eclipse, klaarquote:Op woensdag 23 september 2009 19:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. Maar System.out.println gebruik je eigenlijk niet meer buiten schoolopdrachten of eventjes snel in elkaar gerammelde "programmaatjes".
Daarnaast is System.out (en System.in en System.err) een uitzondering, maar eigenlijk zou je de puntjes verder binnen de perken moeten houden. Zie ook Law of Demeter.
Ja, ik ging Tegan niet uitleggen hoe ze moet soppen, dank je.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:17 schreef Pheno het volgende:
Gewoon "sop" CTRL spatie in eclipse, klaar
Wordt het java echt leuk, stop je met uitleggen.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, ik ging Tegan niet uitleggen hoe ze moet soppen, dank je.
Sommige dingen moet je zelf ervaren. Zoals hoe Java geen PHP is.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wordt het java echt leuk, stop je met uitleggen.
Sowieso, de InputStream als Decoratorquote:Op woensdag 23 september 2009 21:27 schreef Pheno het volgende:
En dan moeten we de BufferedInputStream bij dat soppen nog betrekken....
Of je niets anders kan doen dan een UnsupportedOperationException gooienquote:Op woensdag 23 september 2009 21:42 schreef Pheno het volgende:
Zolang er geen LullPointerException gegooid wordt....
Zolang de garbagecollector maar op het eind zijn werk doet is er niets aan de hand.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Of je niets anders kan doen dan een UnsupportedOperationException gooien.
Waarbij in Singles best een boompje op te zetten valt hoe de garbage collector ophoudt met goed functioneren zo gauw de relaties sterker worden.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zolang de garbagecollector maar op het eind zijn werk doet is er niets aan de hand.
Bier?quote:Op woensdag 23 september 2009 22:21 schreef Q. het volgende:
Gaat het hier alweer over begrijpelijke dingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |