Het allereerste incident misschien niet, maar het maakt het allemaal wel een stuk makkelijkerquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is maar zeer de vraag of de Eerste Wereldoorlog de schuld van de Duitsers was en ook hier heb ik mijn twijfels.
Als je moet onderduiken weet je bij wie je welkom bent hequote:Op dinsdag 22 september 2009 22:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beschuldig je nou de crew van nalatigheid?
I have no recollection of that.quote:
Ik hou de deur gesloten hoor.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je moet onderduiken weet je bij wie je welkom bent he
De storyline uit. De rest ga ik denk ik niet aan beginnen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik werd in elkaar gemept door Bane. Daar ga ik morgen wel weer voor zitten. Heb je de storyline uit of alle extra's unlocked enzo?
Ik ga nog maar wat prikkelende posts plaatsen in FB. Deze kans laat ik niet aan mij voorbij gaan.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:48 schreef CherryLips het volgende:
Als je moet onderduiken weet je bij wie je welkom bent he
Nu is het je eigen schuld dat Danny dat hele forum over moet op zoek naar overtreders!quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:48 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Heb er alleen een spelfoutje eruit gehaald. Heus.
Ik ben nu nog voornemens van wel.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:49 schreef Godtje het volgende:
De storyline uit. De rest ga ik denk ik niet aan beginnen.
1 okt komt fifa alquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben nu nog voornemens van wel.
Ik hou me gewoon afzijdig, maar na de oorlog ga ik in het verzet.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je je NSB-speldjes al schoongepoetst?
Jij was toch meer van Pro Evolution?quote:
Hoezee!quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik hou me gewoon afzijdig, maar na de oorlog ga ik in het verzet.
quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
1 okt komt fifa al
en halverwege okt uncharted dus ik denk niet dat ik het ga redden.
Ik ben al Zwitserlandquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik hou me gewoon afzijdig, maar na de oorlog ga ik in het verzet.
Beide ga ik niet spelen. Of de FIFA demo moet wel heel erg bevallen. Ik hoopte er meer op dat de GoW remake van 1 en 2 dit jaar nog voor de PS3 zouden verschijnen...quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:51 schreef Godtje het volgende:
1 okt komt fifa al
en halverwege okt uncharted dus ik denk niet dat ik het ga redden.
Klopt. Ik was 100% voor pes. Maar als ik de demo goed begrijp is het weer slechter geworden. Dus als het goed is ga ik over stappen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jij was toch meer van Pro Evolution?
Ik heb PES 1 keer gekocht en ik vond er niet veel aan.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Klopt. Ik was 100% voor pes. Maar als ik de demo goed begrijp is het weer slechter geworden. Dus als het goed is ga ik over stappen.
Fifaquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beide ga ik niet spelen. Of de FIFA demo moet wel heel erg bevallen. Ik hoopte er meer op dat de GoW remake van 1 en 2 dit jaar nog voor de PS3 zouden verschijnen...
Dan heb je geen smaakquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb PES 1 keer gekocht en ik vond er niet veel aan.
Zelfs jij loopt nu naar ons kamp overquote:
Voor de eerste keer is PES slechter (op basis van de demo)quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zelfs jij loopt nu naar ons kamp over.
Uncharted 2quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Fifa
Uncharted 2
MAG
AC2
Modern Warfare 2
Ratchet and clank
GT5
en volgens mij nog 1/2 komen uit tussen nu en jan
Alleen SoM. En Dwarf Fortress.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beide ga ik niet spelen. Of de FIFA demo moet wel heel erg bevallen. Ik hoopte er meer op dat de GoW remake van 1 en 2 dit jaar nog voor de PS3 zouden verschijnen...
En het leukste subforum is geslotenquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:09 schreef CherryLips het volgende:
geneuzel over games en censuur in de TT
Het eiland is al jaren dicht, get over it.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En het leukste subforum is gesloten.
Het wat?quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het eiland is al jaren dicht, get over it.
Die lokte het ook wel uit.quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:23 schreef Plato1980 het volgende:
Grrrrrrrr is kennelijk ook geband.
Je toont toch geen sympathie voor die collaborateur mag ik hopen?quote:
Nee, maar dat geldt voor nog veel meer users, het aantal bans was kennelijk niet meer bij te werkenquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:43 schreef Tegan het volgende:
Hij wordt niet genoemd in het Banmeldtopic...
waaromquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:23 schreef Plato1980 het volgende:
Grrrrrrrr is kennelijk ook geband.
Je kan toch om een weekban vragen?quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:53 schreef CherryLips het volgende:
Wat moet ik doen om een ban te krijgen? Dan kan ik volgende week goed aan m'n mega-opdracht werken.
Je kunt in de FB-topics over het sluiten van VBL vast wel wat inspiratie opdoenquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:53 schreef CherryLips het volgende:
Wat moet ik doen om een ban te krijgen? Dan kan ik volgende week goed aan m'n mega-opdracht werken.
Zaterdag even doen danquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je kan toch om een weekban vragen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |