abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72995191
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik heb wat weekendjes weg in het verschiet de komende maanden, heb nooit echt griep, ik verwacht dat ik juist dan bezoek krijg van onze grote mexicaanse vriend
Ach, ik ben er straks toch in de buurt, ik zal hem de groeten van je doen.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_72995277
Dit is (organisatie)politiek in het klein. In plaats van nader onderzoek te doen naar de kritiek die mensen leveren (waar komt het vandaan?, kunnen we er wat mee om verbeteringen aan te brengen?) nemen we afscheid van de persoon die deze kritiek uit
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_72995278
Danny trekt het blijkbaar niet:
quote:
Om te voorkomen dat er crewleden overspannen raken, een grens waar ik al meerdere keren heb gezeten, is besloten dat we crewbashing niet langer toestaan.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_72995304
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:28 schreef Pheno het volgende:

[..]

het gaat om het nu.
De welbekende oeuvreban?
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_72995307
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat laat hij Knorretje toch doen?
  dinsdag 22 september 2009 @ 11:36:17 #206
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_72995333
Het verbaasd me wel een beetje dat ik zelf nog geen mexicaanse griep heb. Ik ben altijd zo vatbaar voor alle griep en verkoudheidjes die er maar rondwaren. Goed bezig.
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
pi_72995358
quote:
Daar heeft men delegeren voor uitgevonden.

Oh, en dit:
quote:
Op maandag 14 november 2005 23:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
Danny doet me denken aan een manager die normaal op de 13e verdieping zit maar één keer per half jaar naar beneden komt, een willekeurige afdeling inloopt, en bizarre adviezen geeft. wAlle werknemers knikken even begripvol, zeggen dat het wijze inzichten zijn en dat ze het nu anders gaan doen,, en op het moment dat de manager de deur uitloopt halen ze de schouders op en gaan ze weer verder waarmee ze bezig waren.
pi_72995400
quote:
[..]
Dat is toch geen manier om een organisatie te leiden?
Symptoombestrijding
50.000 O+
pi_72995401
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:34 schreef MissMSX het volgende:
Dit is (organisatie)politiek in het klein. In plaats van nader onderzoek te doen naar de kritiek die mensen leveren (waar komt het vandaan?, kunnen we er wat mee om verbeteringen aan te brengen?) nemen we afscheid van de persoon die deze kritiek uit
Tja...

Kijk, dat je wat ramptoeristen die alleen maar komen trollen op zo'n moment een dagje op ijs zet kan ik me voorstellen. Maar dit is gewoon kleinzielig rucksichtlos alles bannen. Overigens moet je als je al die jaren op fok zit toch ook wel een behoorlijke immuniteit voor trolls ontwikkeld hebben.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 22 september 2009 @ 11:38:38 #210
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_72995417
Dit is gewoon heel erg triest. Geen woorden voor.
pi_72995444
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:36 schreef Litpho het volgende:

[..]

Daar heeft men delegeren voor uitgevonden.

Oh, en dit:
[..]
I.R. heeft gelijk. Danny is compleet niet geschikt als leidinggevende
50.000 O+
pi_72995472
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:38 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Dat is toch geen manier om een organisatie te leiden?
Symptoombestrijding
Tja, het is zijn site en hij mag alles doen wat hij wil, alleen jammer dat hij dan wél helemaal over de flos gaat als hij voor dictator wordt uitgemaakt als hij zich wel degelijk zo gedraagt.
pi_72995482
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:39 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ook al geen commercieel inzicht. Oh dear.
pi_72995495
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Tja...

Kijk, dat je wat ramptoeristen die alleen maar komen trollen op zo'n moment een dagje op ijs zet kan ik me voorstellen. Maar dit is gewoon kleinzielig rucksichtlos alles bannen. Overigens moet je als je al die jaren op fok zit toch ook wel een behoorlijke immuniteit voor trolls ontwikkeld hebben.
Ook wel bekend als 'geen controle over de situatie hebben'...
50.000 O+
pi_72995548
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Tja, het is zijn site en hij mag alles doen wat hij wil, alleen jammer dat hij dan wél helemaal over de flos gaat als hij voor dictator wordt uitgemaakt als hij zich wel degelijk zo gedraagt.
Natuurlijk is het zijn organisatie en hij mag dat leiden zoals hij wil. Het is alleen niet bepaald een productieve manier van leidinggeven. Als hij nou eens open zou staan voor kritiek dan zou niemand hem een dictator noemen. Kringetje rond
50.000 O+
pi_72995570
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:40 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ook al geen commercieel inzicht. Oh dear.
Ook dat nog. Het is een wonder dat Fok! nog bestaat eigenlijk
50.000 O+
pi_72995585
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:39 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Maar dat geldt in mijn ervaring voor het overgrote gedeelte van de leidinggevenden. Ik heb nog nooit een leidinggevende meegemaakt die écht geschikt was. De helft is ronduit ongeschikt en broddelt maar wat aan en misbruikt hun machtspositie om er te blijven zitten, dan heb je nog een kwart ofzo wat het wel redelijk goed bedoelt maar het gewoon niet kan en in de laatste 25 % zitten de redelijken en de goeden
pi_72995650
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:40 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ook wel bekend als 'geen controle over de situatie hebben'...
Jep, en dan is dit zijn manier van controle maken. Maar jezelf opvreten over alle plaagstootjes en beledigingen op een internetforum lijkt mij niet de manier om overspannenheid te voorkomen idd
pi_72995685
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Maar dat geldt in mijn ervaring voor het overgrote gedeelte van de leidinggevenden. Ik heb nog nooit een leidinggevende meegemaakt die écht geschikt was. De helft is ronduit ongeschikt en broddelt maar wat aan en misbruikt hun machtspositie om er te blijven zitten, dan heb je nog een kwart ofzo wat het wel redelijk goed bedoelt maar het gewoon niet kan en in de laatste 25 % zitten de redelijken en de goeden
Meestal is er wel iets van discussie te voeren. Maar blijkbaar is er een druppel er over heen gegaan en is dit het resultaat. Er wordt natuurlijk ook wat afgezeken, maar open dan ook geen ZUU, dan vraag je er om
pi_72995691
quote:

[..]

Maar dat geldt in mijn ervaring voor het overgrote gedeelte van de leidinggevenden. Ik heb nog nooit een leidinggevende meegemaakt die écht geschikt was.
Ik heb er de laatste jaren redelijk wat die competent zijn.

Dieptepunt was een eerdere baan waar een horecagelegenheid in handen was van een echtpaar. Het echtpaar had een bedrijfsleider in dienst genomen, maar vond het geen probleem om zonder te overleggen ook zelf nog orders aan het personeel te geven. Met als gevolg dat je drie leidinggevenden had die alledrie van mening waren elkaar te kunnen vetoën .
pi_72995740
quote:

[..]

Klopt. Maar dat pleit hem niet vrij wat mij betreft
Ik ben iig blij dat ik niet voor hem werk
50.000 O+
pi_72995765
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:45 schreef Pheno het volgende:

[..]

Meestal is er wel iets van discussie te voeren. Maar blijkbaar is er een druppel er over heen gegaan en is dit het resultaat. Er wordt natuurlijk ook wat afgezeken, maar open dan ook geen ZUU, dan vraag je er om
Precies. Dat was wel een verschrikkelijk grote faal. Wat dachten ze dan? Dat iedereen daar onschuldige opmerkingen ging zitten maken?
pi_72995815
Wel leuk Appeltje-R'en in dat bantopic.
pi_72995823
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:47 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Klopt. Maar dat pleit hem niet vrij wat mij betreft
Ik ben iig blij dat ik niet voor hem werk
Dat pleit hem niet vrij, ik wil er alleen maar mee zeggen dat goed leiding kunnen geven een zeldzame kwaliteit is (die ik zelf ook niet bezit overigens). Voor echte goede leidinggevenden heb ik dan ook oprechte bewondering
pi_72995869
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:45 schreef Pheno het volgende:

[..]

Als ik de post goed begrijp is Raymania gefrustreerd dat er met kritiek die achter de schermen wordt geuit weinig tot niets wordt gedaan. Als de leidinggevende daar niet adequaat mee omgaat gaat kritiek een eigen leven leiden. Ook voor de schermen. Hier is waarschijnlijk een situatie geescaleerd die in de kiem gesmoord had kunnen worden. De onkunde van Danny is de reden voor dit 'ontslag', niet het feit dat raymania kritiek heeft.
50.000 O+
pi_72995875
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:45 schreef Litpho het volgende:

[..]

Ik heb er de laatste jaren redelijk wat die competent zijn.

Dieptepunt was een eerdere baan waar een horecagelegenheid in handen was van een echtpaar. Het echtpaar had een bedrijfsleider in dienst genomen, maar vond het geen probleem om zonder te overleggen ook zelf nog orders aan het personeel te geven. Met als gevolg dat je drie leidinggevenden had die alledrie van mening waren elkaar te kunnen vetoën .
1 schip, 1 kapitein zeg ik altijd
pi_72995898
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:49 schreef Pheno het volgende:
Wel leuk Appeltje-R'en in dat bantopic.
Het wachten is tot het Ctrl-F'en wordt .
pi_72995909
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat pleit hem niet vrij, ik wil er alleen maar mee zeggen dat goed leiding kunnen geven een zeldzame kwaliteit is (die ik zelf ook niet bezit overigens). Voor echte goede leidinggevenden heb ik dan ook oprechte bewondering
Klopt. Als hij slim is huurt hij daar iemand met leidinggevende capaciteiten voor in...
50.000 O+
pi_72995917
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

1 schip, 1 kapitein zeg ik altijd
Dit was meer 1 schip, 3 ijsbergen.
pi_72995926
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:51 schreef Litpho het volgende:

[..]

Het wachten is tot het Ctrl-F'en wordt .
Neuh, daar wacht ik niet op.
pi_72995972
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:50 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Als ik de post goed begrijp is Raymania gefrustreerd dat er met kritiek die achter de schermen wordt geuit weinig tot niets wordt gedaan. Als de leidinggevende daar niet adequaat mee omgaat gaat kritiek een eigen leven leiden. Ook voor de schermen. Hier is waarschijnlijk een situatie geescaleerd die in de kiem gesmoord had kunnen worden. De onkunde van Danny is de reden voor dit 'ontslag', niet het feit dat raymania kritiek heeft.
Oh, ik heb het over dat raymania de druppel voor iets was, dit komt niet uit de lucht vallen. Maar als je niet tegen kritiek kan, moet je ook geen ZUU openen. Of ook FB in zijn geheel maar sluiten.
pi_72995991
En nou ga ik genieten van mijn vrije dag en eens flink ontbijten met een krantje, daar zit tenminste geen banrisico bij
pi_72996040
Ik heb er ook wel weer genoeg van
50.000 O+
pi_72996063
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:50 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Je maakt hier conclusies die niet kloppen .
  dinsdag 22 september 2009 @ 11:56:59 #235
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_72996078
Ik weet niet waar het over gaat, maar ik weet wel dat Ray een prima VBL-mod was en het zonde is dat hij weg is, terwijl de user die VBL al jarenlang verpest met onzin nog steeds mag blijven posten.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  dinsdag 22 september 2009 @ 11:57:22 #236
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_72996086
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:56 schreef Mordreth het volgende:

[..]

Welke conclusies kloppen dan wel ?
pi_72996120
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:56 schreef Plato1980 het volgende:
de user die VBL al jarenlang verpest met onzin
Nee, SCH is ook weg.
pi_72996160
ik snap er geen kont meer van
Tap tap tap
  dinsdag 22 september 2009 @ 11:59:39 #239
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_72996171
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:58 schreef Litpho het volgende:

[..]

Nee, SCH is ook weg.
Ik had het over DAM, SCH post ook nog weleens zinnige dingen.
pi_72996175
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:59 schreef CherryLips het volgende:
ik snap er geen kont meer van
Jij bent lief, jij mag blijven.
pi_72996277
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:57 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Welke conclusies kloppen dan wel ?
Die iig niet .
pi_72996283
quote:

[..]

Het zijn dan ook waarschijnlijkheden

Maar goed, ongetwijfeld weet ik niet wat er allemal speelt, maar dit is natuurlijk niet de eerste keer dat er zoiets speelt en ik vraag me dan ook af hoe dat steeds kan. Ligt dat aan de individuele crewleden die 'ontslagen' worden of is er een groter probleem.

Er is ook niemand die eens objectief vertelt wat er precies aan de hand is. Het is altijd kinderachtig, subjectief vingertjes wijzen.

Owh ja, en een conclusie maak je niet, die trek je
50.000 O+
  dinsdag 22 september 2009 @ 12:03:36 #243
13783 Anthraxx
pi_72996315
Worden wij nu allemaal gebanned vanwege crewbashing?
  dinsdag 22 september 2009 @ 12:04:37 #244
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_72996351
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 12:03 schreef Anthraxx het volgende:
Eindelijk deze kutreeks in de shredder. Hoppa.
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
pi_72996370
quote:
He, de crew komt opeens in de SC, wat denk je zelf
pi_72996373
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 12:02 schreef Mordreth het volgende:

[..]

Die iig niet .
Kijk, dit soort reacties bedoel ik dus. Waarom wordt er altijd zo geheimzinnig gedaan? Waarom kan er niet gewoon eerlijk vertelt worden wat er is gebeurd?

Ongeacht de inhoud vind ik de vorm overigens niet erg netjes. Iemand een PM sturen dat hij 'ontslagen' is en dat dan meteen wereldkundig maken vind ik niet erg netjes. neem gewoon even persoonlijk contact met iemand op en praat dit uit als volwassen mensen.
50.000 O+
pi_72996392
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 12:04 schreef TwistedDarling het volgende:

[..]

Eindelijk deze kutreeks in de shredder. Hoppa.
Ik stel voor dat we dan een enkele kliekjeskloon maken. R&PSC of zo. Alhoewel de ampersand vast net zo toegestaan is als de spatie. Hmm.
pi_72996403
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 12:05 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Kijk, dit soort reacties bedoel ik dus. Waarom wordt er altijd zo geheimzinnig gedaan? Waarom kan er niet gewoon eerlijk vertelt worden wat er is gebeurd?

Ongeacht de inhoud vind ik de vorm overigens niet erg netjes. Iemand een PM sturen dat hij 'ontslagen' is en dat dan meteen wereldkundig maken vind ik niet erg netjes. neem gewoon even persoonlijk contact met iemand op en praat dit uit als volwassen mensen.
dat noemen ze een "ik weet meer dan het gepeupel en dat houden we zo" reactie.
pi_72996415
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 12:05 schreef Litpho het volgende:

[..]

Ik stel voor dat we dan een enkele kliekjeskloon maken. R&PSC of zo. Alhoewel de ampersand vast net zo toegestaan is als de spatie. Hmm.
Zouden html escapecodes werken?
pi_72996416
quote:
Oeh goed moment om de R&P SC op te doeken ja . Nahh.. .
pi_72996419
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 12:05 schreef Litpho het volgende:

[..]

Als je de juiste mensen kent hoeft dat geen probleem te zijn natuurlijk
50.000 O+
  dinsdag 22 september 2009 @ 12:07:48 #252
13783 Anthraxx
pi_72996453
Laat ik het in ieder geval maar even en publique zeggen: ze zitten wel heel erg te calimero'en (is dat al een werkwoord?) over iets wat ze zelf veroorzaken. Het is en blijft een mongool. De volgende abbo verlenging kunnen ze in hun reet steken en ik ga over op een ad blocker.

Tot over twee weken .
pi_72996454
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 12:06 schreef Pheno het volgende:

[..]

Zouden html escapecodes werken?
Voor de ampersand mogelijk niet zo goed .
pi_72996466
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 12:06 schreef Pheno het volgende:

[..]

dat noemen ze een "ik weet meer dan het gepeupel en dat houden we zo" reactie.
Net echte politiek he... Mensen zijn walgelijke wezens...
50.000 O+
pi_72996485
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 12:07 schreef Anthraxx het volgende:
Laat ik het in ieder geval maar even en publique zeggen: ze zitten wel heel erg te calimero'en (is dat al een werkwoord?) over iets wat ze zelf veroorzaken. Het is en blijft een mongool. De volgende abbo verlenging kunnen ze in hun reet steken en ik ga over op een ad blocker.

Tot over twee weken .
50.000 O+
pi_72996486
quote:

Tot over twee weken .
Nou ja, ik block geen ads (tenzij ze popoverunderinYOURFACE zijn), maar dat abonnement konden ze met dit soort gedoe sowieso al vergeten.
pi_72996489
quote:

[..]

Maar waarom moet dat verteld worden? Moet men dan alles gaan opsommen waarom een mod van blauw af is gegaan?
pi_72996552
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 12:08 schreef Mordreth het volgende:
Maar waarom moet dat verteld worden? Moet men dan alles gaan opsommen waarom een mod van blauw af is gegaan?
Nee. Maar een beter antwoord dan "het is nu eenmaal zo, breken jullie je bolletje daar nou maar niet over" is ook niet zo moeilijk. Zou je denken. Kwestie van respect naar, in dit geval, de users in VBL die terecht een groot deel van de ingezette lijn aan Raymania danken en toch graag willen weten of die lijn voortgezet wordt.

Klinkt dat heel onredelijk?
pi_72996563
quote:

Tot over twee weken .
pi_72996568
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 12:08 schreef Litpho het volgende:

[..]

Nou ja, ik block geen ads (tenzij ze popoverunderinYOURFACE zijn), maar dat abonnement konden ze met dit soort gedoe sowieso al vergeten.
Ik wilde het bij het begin van de abos even aankijken. Ik verbruik toch veel tijd op fok en zie het als entertainment. Maar als je zo met mensen om gaat, dan kan hij dat minuscule bedrag ook vergeten. Ik wil best betalen voor een fok, als ik ook verbetering zie, nu zie ik alleen maar vage beslissingen en schopgedrag.
pi_72996573
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 12:08 schreef Mordreth het volgende:

[..]

Ja. Geef een goede reden en mensen zullen dat accepteren. Ga lopen draaikonten en mensen worden opstandig.

En deze opmerking geeft voor mij maar weer eens aan dat je als user hier absoluut niet serieus genomen wordt. Ja, Fok! is eigendom van danny, maar zonder alle users is Fok! niet wat het is.
50.000 O+
pi_72996610
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 12:10 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik wilde het bij het begin van de abos even aankijken. Ik verbruik toch veel tijd op fok en zie het als entertainment. Maar als je zo met mensen om gaat, dan kan hij dat minuscule bedrag ook vergeten. Ik wil best betalen voor een fok, als ik ook verbetering zie, nu zie ik alleen maar vage beslissingen en schopgedrag.
Fok! is de enige site waar ik veel tijd doorbreng waar ik niet vrijwillig voor betaal. Dat is niet per ongeluk.
pi_72996629
Om het met de woorden van FNM te zeggen: You're perfect, yes it's true. But without me, you're only you.

En meer ga ik er niet over zeggen
50.000 O+
pi_72996706
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 12:10 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ja. Geef een goede reden en mensen zullen dat accepteren. Ga lopen draaikonten en mensen worden opstandig.

En deze opmerking geeft voor mij maar weer eens aan dat je als user hier absoluut niet serieus genomen wordt. Ja, Fok! is eigendom van danny, maar zonder alle users is Fok! niet wat het is.
Hoezo haal jij eruit dat ik je niet serieus neem.
Geef een goede reden en er zijn altijd mensen die dat gaan betwisten. Geeft je weer een hoop FB topics enz. En meestal komt de echte reden toch wel na verloop van tijd naar boven .
pi_72996731
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 12:15 schreef Mordreth het volgende:
meestal komt de echte reden toch wel na verloop van tijd naar boven .
En dat is een reden om hem in eerste instantie verborgen te houden? .
pi_72996820
quote:

[..]

Geef een goede reden en er zijn altijd mensen die dat gaan betwisten. Geeft je weer een hoop FB topics enz. En meestal komt de echte reden toch wel na verloop van tijd naar boven .
OK, echt mijn laatste opmerking dan.

Nu heb je niet een hoop FB-topics?

+
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 12:15 schreef Litpho het volgende:

[..]

En dat is een reden om hem in eerste instantie verborgen te houden? .
Je zou zo de politiek inkunnen wat mij betreft...
50.000 O+
pi_72996829
quote:

[..]

Slechte instelling. Het gaat om de "hoe", niet om het "waarom". Het zal me aan mijn anus oxideren waarom raymania precies is geband, wel het hoe. Geen terugroep actie, gewoon een pm en alvast een onpersoonlijke "bedankt, andere inzicht, doei". VBL is een groot subforum, wat een beetje dreef op hem. En dan ruim je iemand zo op. Doe het dan iig met stijl: bedank hem voor de moeite die hij in het forum heeft gestoken. En laat je niet zo kennen door een paar users die altijd komen zeiken in fora waar ze normaal nooit komen.
pi_72996916
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 12:19 schreef MissMSX het volgende:
Je zou zo de politiek inkunnen wat mij betreft...
Het zijn de one-liners, he? .
pi_72996933
quote:

[..]

Owh nee, wacht even Mordreth. Ik heb je hier (het boldstuk) nog niet op zien reageren.
50.000 O+
pi_72996973
Goed, ik lees het wel als ik weer terug ben
50.000 O+
pi_72997051
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 12:22 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Owh nee, wacht even Mordreth. Ik heb je hier (het boldstuk) nog niet op zien reageren.
Klopt . En hier praat je dus over iets waar je nog niet alles van weet .

Ik zeg niet dat het netjes is gegaan (een bedankje voor de vele moeite etc had zeker wel gemogen wegens bekende redenen ). Ik zeg dat de reden daarachter niet bekend gemaakt hoeft te worden. Waarom alles gaan opsommen wat diegene heeft misdaan?
pi_72997093
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 12:27 schreef Mordreth het volgende:

[..]

Klopt . En hier praat je dus over iets waar je nog niet alles van weet . Ik zeg niet dat het netjes is gedaan (een bedankje voor de vele moeite etc had zeker wel gemogen wegens bekende redenen ). Ik zeg dat de reden daarachter niet bekend hoeft te worden gemaakt. Waarom alles gaan opsommen wat diegene heeft misdaan?
Zie mijn reply over dat gedeelte
50.000 O+
pi_72997197
quote:

[..]

Over 10 minuten:

"Mordreth lekte uit de crew en is accuut op zwart gezet en heeft een permban gekregen. Wij vinden het jammer dat het zo heeft moeten lopen maar ze heeft het er zelf naar gemaakt."

pi_72997200
quote:

[..]

Klopt . En hier praat je dus over iets waar je nog niet alles van weet .

Ik zeg niet dat het netjes is gegaan (een bedankje voor de vele moeite etc had zeker wel gemogen wegens bekende redenen ). Ik zeg dat de reden daarachter niet bekend gemaakt hoeft te worden. Waarom alles gaan opsommen wat diegene heeft misdaan?
Waarom afvragen waarom er zo'n heisa om wordt gemaakt als men van niets weet en dus denkt dat Raymania 1 schieter heeft gemaakt met zijn HOOLS reactie? Want dat is namelijk wat er alleen maar naar buiten wordt gebracht.

Maar goed, daar heb jij ook niets over te zeggen.
  dinsdag 22 september 2009 @ 12:33:53 #275
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_72997232
quote:

[..]

Waarom alles gaan opsommen wat diegene heeft misdaan?
Lijkt me duidelijk: Dat is vermakelijk voor meegluurders! .
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
pi_72997234
quote:

Tot over twee weken .
Je zal hier maar een abbo hebben en gebanned worden omdat je zo'n opmerking als Ray maakt
pi_72997281
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 12:32 schreef Pheno het volgende:

[..]

Waarom afvragen waarom er zo'n heisa om wordt gemaakt als men van niets weet en dus denkt dat Raymania 1 schieter heeft gemaakt met zijn HOOLS reactie? Want dat is namelijk wat er alleen maar naar buiten wordt gebracht.

Maar goed, daar heb jij ook niets over te zeggen.
Sommige ex-modjes hebben over een langere periode een opeenstapeling van dingen gedaan. Moet men die dan allemaal gaan opsommen?

En ik heb er (godzijdank) ook niks over te zeggen .
pi_72997322
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 12:35 schreef Mordreth het volgende:

[..]

Sommige ex-modjes hebben over een langere periode een opeenstapeling van dingen gedaan. Moet men die dan allemaal gaan opsommen?

Die zouden in dit geval wel naar Ray gecommuniceerd moeten worden ja. Niet tegen hem zeggen dat een vrij nietszeggende post (dat hij niks met de rest van FOK heeft en alleen VBL hem boeit) hem de das heeft omgedaan.
pi_72997549
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 12:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Die zouden in dit geval wel naar Ray gecommuniceerd moeten worden ja. Niet tegen hem zeggen dat een vrij nietszeggende post (dat hij niks met de rest van FOK heeft en alleen VBL hem boeit) hem de das heeft omgedaan.
Mja, ik heb geen idee hoe de communicatie tussen Danny en Ray is verlopen. Ik heb het dan ook meer over de communicatie naar de gebruikers toe .
pi_72997691
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 12:44 schreef Mordreth het volgende:

[..]

Mja, ik heb geen idee hoe de communicatie tussen Danny en Ray is verlopen. Ik heb het dan ook meer over de communicatie naar de gebruikers toe .
Zoals Ray het zegt (en die geloof ik meteen, hij gedraagt zich voorbeeldig na te zijn kaltgestellt) kreeg hij een pm met die uitleg. Dat lijkt mij alsof ze een stok zochten om mee te slaan. Of zou danny echt vallen over de woorden "in de stront zakken"?
pi_72998962
Danny moet eens tropico gaan spelen
altijd als ik daar mn mensjes de kop in druk en ze geen kranten geef en zo gaan ze mn paleis aan vallen
Misschien kan ie daar van leren?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_72998999
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 12:35 schreef Mordreth het volgende:

[..]

nee maar je kunt toch zeggen het was een opeen stapeling van dingen zoals....
of de druppel was...

9 van de 10 keer is mij totaal onduidelijk waarom er bepaalde acties worden ondernomen
of waarom sommige dingen niet mogen op fok of iets dergelijk
ook word er nogal krom omgegaan met de regels die er zijn
Ik snap er dus geen zak meer van (gelukkig kan het me ook weinig schelen)
En daardoor kan ik het allemaal niet heel erg serieus nemen (ook omdat ik vind dat "wij users" zo niet echt serieus genomen worden)

[ Bericht 23% gewijzigd door rhubarbje op 22-09-2009 13:36:13 ]
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_72999103
even iets anders...
Ik heb morgen mijn eerste gesprek op mijn nieuwe stage school
kan een legging (een helemaal lange tot mn enkels) met een jurkje en een vestje?
of is dat te hip en onserieus en te strak en te kort en zo?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_72999285
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 13:33 schreef rhubarbje het volgende:
even iets anders...
kan een legging (een helemaal lange tot mn enkels) met een jurkje en een vestje?
Als het een kostschool is wel. Anders voorzie ik weinig problemen.
pi_72999439
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 13:39 schreef Pheno het volgende:

[..]

Als het een kostschool is wel. Anders voorzie ik weinig problemen.
Het traditionele antwoord is uiteraard dat dat zonder foto's niet te beoordelen valt. Eventueel met achterlating van een mailadres.
  dinsdag 22 september 2009 @ 13:44:36 #286
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_72999448
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 13:33 schreef rhubarbje het volgende:
even iets anders...
Hangt ook van de religieuze kleur van de school af .
  dinsdag 22 september 2009 @ 13:44:56 #287
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_72999456
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 13:44 schreef Litpho het volgende:

[..]

Het traditionele antwoord is uiteraard dat dat zonder foto's niet te beoordelen valt. Eventueel met achterlating van een mailadres.
En dat natuurlijk ook.
pi_72999495
Nee geen kostschool
maar ik ben altijd een beetje gestresst als het daar over gaat omdat ik op mn eerste stage commentaar heb gehad
Te sexy... Ik had een blote schouder (je weet wel zo'n truitje dat heel nonchalant een schouder bloot laat) (en nee dat was gewoon een vmbo)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_72999541
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 13:46 schreef rhubarbje het volgende:
Nee geen kostschool
maar ik ben altijd een beetje gestresst als het daar over gaat omdat ik op mn eerste stage commentaar heb gehad
Te sexy... Ik had een blote schouder (je weet wel zo'n truitje dat heel nonchalant een schouder bloot laat) (en nee dat was gewoon een vmbo)
Pics...
  dinsdag 22 september 2009 @ 13:48:42 #290
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_72999575
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 13:46 schreef rhubarbje het volgende:
Nee geen kostschool
In zijn algemeenheid vind ik overigens dat (met name mannelijke) leraren te nonchalant gekleed gaan en ze weleens zouden mogen overwegen om eens een keer een pak aan te trekken i.p.v. een oude spijkerbroek en een vaal t-shirt.
pi_72999604
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 13:48 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

In zijn algemeenheid vind ik overigens dat (met name mannelijke) leraren te nonchalant gekleed gaan en ze weleens zouden mogen overwegen om eens een keer een pak aan te trekken i.p.v. een oude spijkerbroek en een vaal t-shirt.
Op een VMBO is een pak ook weer uit den boze
pi_72999689
Een pak werkt juist niet
Leerlingen nemen meer van je aan als ze je hip vinden en denken dat je op hun niveau zit (dus ook met mode en zo)

Stond trouwens een heel leuk artikeltje over in de volkskrant magazine van 2 weken terug (of 3, pin me er niet op vast)
Hadden ze leerlingen gevraagd wat ze van de kleding van hun docenten vonden en de docenten waarom ze die kleding kozen
Het was nog een school hier in de buurt ook
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 22 september 2009 @ 13:54:12 #293
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_72999744
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 13:52 schreef rhubarbje het volgende:
Een pak werkt juist niet
Leerlingen nemen meer van je aan als ze je hip vinden en denken dat je op hun niveau zit (dus ook met mode en zo)
Daar geloof ik niks van.
pi_72999761
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 13:54 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Daar geloof ik niks van.
Jij vindt pakken hip, dus neem jij alleen maar dingen aan van mensen in pak. ZIe, het werkt
  dinsdag 22 september 2009 @ 13:58:38 #295
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_72999874
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 13:55 schreef Pheno het volgende:

[..]

Jij vindt pakken hip, dus neem jij alleen maar dingen aan van mensen in pak. ZIe, het werkt
Heeft niks met hip te maken, maar met de juiste kleding voor de juiste gelegenheden.
pi_72999934
quote:

[..]

Daar geloof ik niks van.
Geloof het toch maar wel, zelf niet jong geweest? Al zou een leraar met een extreem duur italiaans pak nog wel indruk maken vermoed ik.
pi_72999944
quote:

[..]

Daar geloof ik niks van.
Nou dan ga dat artikel even opzoeken zou ik zeggen

(btw ik zeg niet dat ze een vaal en verwassen t shirt meer waarderen dan een pak, ik denk dat pak dan weer wint, maar het liefst hebben ze gewoon een leuke outfit, niet te ingewikkeld niet te pretentieus. Bijvoorbeeld een spijkerbroek met een shirt of een trui of zo) (of super leuk een spijkerbroek met een trui met een klein v halsje en een shirt er onder in een andere kleur, zodat je net een stukje er van ziet)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_72999958
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 13:58 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Heeft niks met hip te maken, maar met de juiste kleding voor de juiste gelegenheden.
En de juiste gelegenheid voor een pak is bij een erg formeel iets, niet om dagelijks voor je wiskundeklas mee te staan....
pi_72999969
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 13:58 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

je vindt een pak voor een leraar op VMBO een juiste gelegenheid?
pi_73000004
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 14:01 schreef Pheno het volgende:

[..]

je vindt een pak voor een leraar op VMBO een juiste gelegenheid?
Op het VWO net zo min eerlijk gezegd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')