1 schip, 1 kapitein zeg ik altijdquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb er de laatste jaren redelijk wat die competent zijn.
Dieptepunt was een eerdere baan waar een horecagelegenheid in handen was van een echtpaar. Het echtpaar had een bedrijfsleider in dienst genomen, maar vond het geen probleem om zonder te overleggen ook zelf nog orders aan het personeel te geven. Met als gevolg dat je drie leidinggevenden had die alledrie van mening waren elkaar te kunnen vetoën.
Het wachten is tot het Ctrl-F'en wordtquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:49 schreef Pheno het volgende:
Wel leuk Appeltje-R'en in dat bantopic.
Klopt. Als hij slim is huurt hij daar iemand met leidinggevende capaciteiten voor in...quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat pleit hem niet vrij, ik wil er alleen maar mee zeggen dat goed leiding kunnen geven een zeldzame kwaliteit is (die ik zelf ook niet bezit overigens). Voor echte goede leidinggevenden heb ik dan ook oprechte bewondering
Dit was meer 1 schip, 3 ijsbergen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
1 schip, 1 kapitein zeg ik altijd
Neuh, daar wacht ik niet op.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het wachten is tot het Ctrl-F'en wordt.
Oh, ik heb het over dat raymania de druppel voor iets was, dit komt niet uit de lucht vallen. Maar als je niet tegen kritiek kan, moet je ook geen ZUU openen. Of ook FB in zijn geheel maar sluiten.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als ik de post goed begrijp is Raymania gefrustreerd dat er met kritiek die achter de schermen wordt geuit weinig tot niets wordt gedaan. Als de leidinggevende daar niet adequaat mee omgaat gaat kritiek een eigen leven leiden. Ook voor de schermen. Hier is waarschijnlijk een situatie geescaleerd die in de kiem gesmoord had kunnen worden. De onkunde van Danny is de reden voor dit 'ontslag', niet het feit dat raymania kritiek heeft.
Je maakt hier conclusies die niet kloppenquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als ik de post goed begrijp is Raymania gefrustreerd dat er met kritiek die achter de schermen wordt geuit weinig tot niets wordt gedaan. Als de leidinggevende daar niet adequaat mee omgaat gaat kritiek een eigen leven leiden. Ook voor de schermen. Hier is waarschijnlijk een situatie geescaleerd die in de kiem gesmoord had kunnen worden. De onkunde van Danny is de reden voor dit 'ontslag', niet het feit dat raymania kritiek heeft.
Welke conclusies kloppen dan welquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:56 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Je maakt hier conclusies die niet kloppen.
Nee, SCH is ook weg.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:56 schreef Plato1980 het volgende:
de user die VBL al jarenlang verpest met onzin
Ik had het over DAM, SCH post ook nog weleens zinnige dingen.quote:
Jij bent lief, jij mag blijven.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:59 schreef CherryLips het volgende:
ik snap er geen kont meer van
Die iig nietquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Welke conclusies kloppen dan wel?
Het zijn dan ook waarschijnlijkhedenquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:56 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Je maakt hier conclusies die niet kloppen.
Eindelijk deze kutreeks in de shredder. Hoppa.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:03 schreef Anthraxx het volgende:
Worden wij nu allemaal gebanned vanwege crewbashing?
He, de crew komt opeens in de SC, wat denk je zelfquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:03 schreef Anthraxx het volgende:
Kijk, dit soort reacties bedoel ik dus. Waarom wordt er altijd zo geheimzinnig gedaan? Waarom kan er niet gewoon eerlijk vertelt worden wat er is gebeurd?quote:
Ik stel voor dat we dan een enkele kliekjeskloon maken. R&PSC of zo. Alhoewel de ampersand vast net zo toegestaan is als de spatie. Hmm.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:04 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Eindelijk deze kutreeks in de shredder. Hoppa.
dat noemen ze een "ik weet meer dan het gepeupel en dat houden we zo" reactie.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kijk, dit soort reacties bedoel ik dus. Waarom wordt er altijd zo geheimzinnig gedaan? Waarom kan er niet gewoon eerlijk vertelt worden wat er is gebeurd?
Ongeacht de inhoud vind ik de vorm overigens niet erg netjes. Iemand een PM sturen dat hij 'ontslagen' is en dat dan meteen wereldkundig maken vind ik niet erg netjes. neem gewoon even persoonlijk contact met iemand op en praat dit uit als volwassen mensen.
Zouden html escapecodes werken?quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we dan een enkele kliekjeskloon maken. R&PSC of zo. Alhoewel de ampersand vast net zo toegestaan is als de spatie. Hmm.
Oeh goed moment om de R&P SC op te doeken jaquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:03 schreef Anthraxx het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |