Ach, ik ben er straks toch in de buurt, ik zal hem de groeten van je doen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb wat weekendjes weg in het verschiet de komende maanden, heb nooit echt griep, ik verwacht dat ik juist dan bezoek krijg van onze grote mexicaanse vriend
quote:Om te voorkomen dat er crewleden overspannen raken, een grens waar ik al meerdere keren heb gezeten, is besloten dat we crewbashing niet langer toestaan.
Dat laat hij Knorretje toch doen?quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Danny trekt het blijkbaar niet:
[..]
Daar heeft men delegeren voor uitgevonden.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
quote:Op maandag 14 november 2005 23:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
Danny doet me denken aan een manager die normaal op de 13e verdieping zit maar één keer per half jaar naar beneden komt, een willekeurige afdeling inloopt, en bizarre adviezen geeft. wAlle werknemers knikken even begripvol, zeggen dat het wijze inzichten zijn en dat ze het nu anders gaan doen,, en op het moment dat de manager de deur uitloopt halen ze de schouders op en gaan ze weer verder waarmee ze bezig waren.
Dat is toch geen manier om een organisatie te leiden?quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja...quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:34 schreef MissMSX het volgende:
Dit is (organisatie)politiek in het klein. In plaats van nader onderzoek te doen naar de kritiek die mensen leveren (waar komt het vandaan?, kunnen we er wat mee om verbeteringen aan te brengen?) nemen we afscheid van de persoon die deze kritiek uit
I.R. heeft gelijk. Danny is compleet niet geschikt als leidinggevendequote:Op dinsdag 22 september 2009 11:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daar heeft men delegeren voor uitgevonden.
Oh, en dit:
[..]
Tja, het is zijn site en hij mag alles doen wat hij wil, alleen jammer dat hij dan wél helemaal over de flos gaat als hij voor dictator wordt uitgemaakt als hij zich wel degelijk zo gedraagt.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is toch geen manier om een organisatie te leiden?
Symptoombestrijding
Ook al geen commercieel inzicht. Oh dear.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
I.R. heeft gelijk. Danny is compleet niet geschikt als leidinggevende
Ook wel bekend als 'geen controle over de situatie hebben'...quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja...
Kijk, dat je wat ramptoeristen die alleen maar komen trollen op zo'n moment een dagje op ijs zet kan ik me voorstellen. Maar dit is gewoon kleinzielig rucksichtlos alles bannen. Overigens moet je als je al die jaren op fok zit toch ook wel een behoorlijke immuniteit voor trolls ontwikkeld hebben.
Natuurlijk is het zijn organisatie en hij mag dat leiden zoals hij wil. Het is alleen niet bepaald een productieve manier van leidinggeven. Als hij nou eens open zou staan voor kritiek dan zou niemand hem een dictator noemen. Kringetje rondquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja, het is zijn site en hij mag alles doen wat hij wil, alleen jammer dat hij dan wél helemaal over de flos gaat als hij voor dictator wordt uitgemaakt als hij zich wel degelijk zo gedraagt.
Ook dat nog. Het is een wonder dat Fok! nog bestaat eigenlijkquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook al geen commercieel inzicht. Oh dear.
Maar dat geldt in mijn ervaring voor het overgrote gedeelte van de leidinggevenden. Ik heb nog nooit een leidinggevende meegemaakt die écht geschikt was. De helft is ronduit ongeschikt en broddelt maar wat aan en misbruikt hun machtspositie om er te blijven zitten, dan heb je nog een kwart ofzo wat het wel redelijk goed bedoelt maar het gewoon niet kan en in de laatste 25 % zitten de redelijken en de goedenquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
I.R. heeft gelijk. Danny is compleet niet geschikt als leidinggevende
Jep, en dan is dit zijn manier van controle maken. Maar jezelf opvreten over alle plaagstootjes en beledigingen op een internetforum lijkt mij niet de manier om overspannenheid te voorkomen iddquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ook wel bekend als 'geen controle over de situatie hebben'...
Meestal is er wel iets van discussie te voeren. Maar blijkbaar is er een druppel er over heen gegaan en is dit het resultaat. Er wordt natuurlijk ook wat afgezeken, maar open dan ook geen ZUU, dan vraag je er omquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar dat geldt in mijn ervaring voor het overgrote gedeelte van de leidinggevenden. Ik heb nog nooit een leidinggevende meegemaakt die écht geschikt was. De helft is ronduit ongeschikt en broddelt maar wat aan en misbruikt hun machtspositie om er te blijven zitten, dan heb je nog een kwart ofzo wat het wel redelijk goed bedoelt maar het gewoon niet kan en in de laatste 25 % zitten de redelijken en de goeden
Ik heb er de laatste jaren redelijk wat die competent zijn.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar dat geldt in mijn ervaring voor het overgrote gedeelte van de leidinggevenden. Ik heb nog nooit een leidinggevende meegemaakt die écht geschikt was.
Klopt. Maar dat pleit hem niet vrij wat mij betreftquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar dat geldt in mijn ervaring voor het overgrote gedeelte van de leidinggevenden. Ik heb nog nooit een leidinggevende meegemaakt die écht geschikt was. De helft is ronduit ongeschikt en broddelt maar wat aan en misbruikt hun machtspositie om er te blijven zitten, dan heb je nog een kwart ofzo wat het wel redelijk goed bedoelt maar het gewoon niet kan en in de laatste 25 % zitten de redelijken en de goeden
Precies. Dat was wel een verschrikkelijk grote faal. Wat dachten ze dan? Dat iedereen daar onschuldige opmerkingen ging zitten maken?quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Meestal is er wel iets van discussie te voeren. Maar blijkbaar is er een druppel er over heen gegaan en is dit het resultaat. Er wordt natuurlijk ook wat afgezeken, maar open dan ook geen ZUU, dan vraag je er om
Dat pleit hem niet vrij, ik wil er alleen maar mee zeggen dat goed leiding kunnen geven een zeldzame kwaliteit is (die ik zelf ook niet bezit overigens). Voor echte goede leidinggevenden heb ik dan ook oprechte bewonderingquote:Op dinsdag 22 september 2009 11:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat pleit hem niet vrij wat mij betreft
Ik ben iig blij dat ik niet voor hem werk
Als ik de post goed begrijp is Raymania gefrustreerd dat er met kritiek die achter de schermen wordt geuit weinig tot niets wordt gedaan. Als de leidinggevende daar niet adequaat mee omgaat gaat kritiek een eigen leven leiden. Ook voor de schermen. Hier is waarschijnlijk een situatie geescaleerd die in de kiem gesmoord had kunnen worden. De onkunde van Danny is de reden voor dit 'ontslag', niet het feit dat raymania kritiek heeft.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Meestal is er wel iets van discussie te voeren. Maar blijkbaar is er een druppel er over heen gegaan en is dit het resultaat. Er wordt natuurlijk ook wat afgezeken, maar open dan ook geen ZUU, dan vraag je er om
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |