abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72995191
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik heb wat weekendjes weg in het verschiet de komende maanden, heb nooit echt griep, ik verwacht dat ik juist dan bezoek krijg van onze grote mexicaanse vriend
Ach, ik ben er straks toch in de buurt, ik zal hem de groeten van je doen.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_72995277
Dit is (organisatie)politiek in het klein. In plaats van nader onderzoek te doen naar de kritiek die mensen leveren (waar komt het vandaan?, kunnen we er wat mee om verbeteringen aan te brengen?) nemen we afscheid van de persoon die deze kritiek uit
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_72995278
Danny trekt het blijkbaar niet:
quote:
Om te voorkomen dat er crewleden overspannen raken, een grens waar ik al meerdere keren heb gezeten, is besloten dat we crewbashing niet langer toestaan.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_72995304
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:28 schreef Pheno het volgende:

[..]

het gaat om het nu.
De welbekende oeuvreban?
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_72995307
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat laat hij Knorretje toch doen?
  dinsdag 22 september 2009 @ 11:36:17 #206
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_72995333
Het verbaasd me wel een beetje dat ik zelf nog geen mexicaanse griep heb. Ik ben altijd zo vatbaar voor alle griep en verkoudheidjes die er maar rondwaren. Goed bezig.
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
pi_72995358
quote:
Daar heeft men delegeren voor uitgevonden.

Oh, en dit:
quote:
Op maandag 14 november 2005 23:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
Danny doet me denken aan een manager die normaal op de 13e verdieping zit maar één keer per half jaar naar beneden komt, een willekeurige afdeling inloopt, en bizarre adviezen geeft. wAlle werknemers knikken even begripvol, zeggen dat het wijze inzichten zijn en dat ze het nu anders gaan doen,, en op het moment dat de manager de deur uitloopt halen ze de schouders op en gaan ze weer verder waarmee ze bezig waren.
pi_72995400
quote:
[..]
Dat is toch geen manier om een organisatie te leiden?
Symptoombestrijding
50.000 O+
pi_72995401
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:34 schreef MissMSX het volgende:
Dit is (organisatie)politiek in het klein. In plaats van nader onderzoek te doen naar de kritiek die mensen leveren (waar komt het vandaan?, kunnen we er wat mee om verbeteringen aan te brengen?) nemen we afscheid van de persoon die deze kritiek uit
Tja...

Kijk, dat je wat ramptoeristen die alleen maar komen trollen op zo'n moment een dagje op ijs zet kan ik me voorstellen. Maar dit is gewoon kleinzielig rucksichtlos alles bannen. Overigens moet je als je al die jaren op fok zit toch ook wel een behoorlijke immuniteit voor trolls ontwikkeld hebben.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 22 september 2009 @ 11:38:38 #210
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_72995417
Dit is gewoon heel erg triest. Geen woorden voor.
pi_72995444
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:36 schreef Litpho het volgende:

[..]

Daar heeft men delegeren voor uitgevonden.

Oh, en dit:
[..]
I.R. heeft gelijk. Danny is compleet niet geschikt als leidinggevende
50.000 O+
pi_72995472
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:38 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Dat is toch geen manier om een organisatie te leiden?
Symptoombestrijding
Tja, het is zijn site en hij mag alles doen wat hij wil, alleen jammer dat hij dan wél helemaal over de flos gaat als hij voor dictator wordt uitgemaakt als hij zich wel degelijk zo gedraagt.
pi_72995482
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:39 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ook al geen commercieel inzicht. Oh dear.
pi_72995495
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Tja...

Kijk, dat je wat ramptoeristen die alleen maar komen trollen op zo'n moment een dagje op ijs zet kan ik me voorstellen. Maar dit is gewoon kleinzielig rucksichtlos alles bannen. Overigens moet je als je al die jaren op fok zit toch ook wel een behoorlijke immuniteit voor trolls ontwikkeld hebben.
Ook wel bekend als 'geen controle over de situatie hebben'...
50.000 O+
pi_72995548
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Tja, het is zijn site en hij mag alles doen wat hij wil, alleen jammer dat hij dan wél helemaal over de flos gaat als hij voor dictator wordt uitgemaakt als hij zich wel degelijk zo gedraagt.
Natuurlijk is het zijn organisatie en hij mag dat leiden zoals hij wil. Het is alleen niet bepaald een productieve manier van leidinggeven. Als hij nou eens open zou staan voor kritiek dan zou niemand hem een dictator noemen. Kringetje rond
50.000 O+
pi_72995570
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:40 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ook al geen commercieel inzicht. Oh dear.
Ook dat nog. Het is een wonder dat Fok! nog bestaat eigenlijk
50.000 O+
pi_72995585
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:39 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Maar dat geldt in mijn ervaring voor het overgrote gedeelte van de leidinggevenden. Ik heb nog nooit een leidinggevende meegemaakt die écht geschikt was. De helft is ronduit ongeschikt en broddelt maar wat aan en misbruikt hun machtspositie om er te blijven zitten, dan heb je nog een kwart ofzo wat het wel redelijk goed bedoelt maar het gewoon niet kan en in de laatste 25 % zitten de redelijken en de goeden
pi_72995650
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:40 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ook wel bekend als 'geen controle over de situatie hebben'...
Jep, en dan is dit zijn manier van controle maken. Maar jezelf opvreten over alle plaagstootjes en beledigingen op een internetforum lijkt mij niet de manier om overspannenheid te voorkomen idd
pi_72995685
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Maar dat geldt in mijn ervaring voor het overgrote gedeelte van de leidinggevenden. Ik heb nog nooit een leidinggevende meegemaakt die écht geschikt was. De helft is ronduit ongeschikt en broddelt maar wat aan en misbruikt hun machtspositie om er te blijven zitten, dan heb je nog een kwart ofzo wat het wel redelijk goed bedoelt maar het gewoon niet kan en in de laatste 25 % zitten de redelijken en de goeden
Meestal is er wel iets van discussie te voeren. Maar blijkbaar is er een druppel er over heen gegaan en is dit het resultaat. Er wordt natuurlijk ook wat afgezeken, maar open dan ook geen ZUU, dan vraag je er om
pi_72995691
quote:

[..]

Maar dat geldt in mijn ervaring voor het overgrote gedeelte van de leidinggevenden. Ik heb nog nooit een leidinggevende meegemaakt die écht geschikt was.
Ik heb er de laatste jaren redelijk wat die competent zijn.

Dieptepunt was een eerdere baan waar een horecagelegenheid in handen was van een echtpaar. Het echtpaar had een bedrijfsleider in dienst genomen, maar vond het geen probleem om zonder te overleggen ook zelf nog orders aan het personeel te geven. Met als gevolg dat je drie leidinggevenden had die alledrie van mening waren elkaar te kunnen vetoën .
pi_72995740
quote:

[..]

Klopt. Maar dat pleit hem niet vrij wat mij betreft
Ik ben iig blij dat ik niet voor hem werk
50.000 O+
pi_72995765
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:45 schreef Pheno het volgende:

[..]

Meestal is er wel iets van discussie te voeren. Maar blijkbaar is er een druppel er over heen gegaan en is dit het resultaat. Er wordt natuurlijk ook wat afgezeken, maar open dan ook geen ZUU, dan vraag je er om
Precies. Dat was wel een verschrikkelijk grote faal. Wat dachten ze dan? Dat iedereen daar onschuldige opmerkingen ging zitten maken?
pi_72995815
Wel leuk Appeltje-R'en in dat bantopic.
pi_72995823
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:47 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Klopt. Maar dat pleit hem niet vrij wat mij betreft
Ik ben iig blij dat ik niet voor hem werk
Dat pleit hem niet vrij, ik wil er alleen maar mee zeggen dat goed leiding kunnen geven een zeldzame kwaliteit is (die ik zelf ook niet bezit overigens). Voor echte goede leidinggevenden heb ik dan ook oprechte bewondering
pi_72995869
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:45 schreef Pheno het volgende:

[..]

Als ik de post goed begrijp is Raymania gefrustreerd dat er met kritiek die achter de schermen wordt geuit weinig tot niets wordt gedaan. Als de leidinggevende daar niet adequaat mee omgaat gaat kritiek een eigen leven leiden. Ook voor de schermen. Hier is waarschijnlijk een situatie geescaleerd die in de kiem gesmoord had kunnen worden. De onkunde van Danny is de reden voor dit 'ontslag', niet het feit dat raymania kritiek heeft.
50.000 O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')