abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72995191
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik heb wat weekendjes weg in het verschiet de komende maanden, heb nooit echt griep, ik verwacht dat ik juist dan bezoek krijg van onze grote mexicaanse vriend
Ach, ik ben er straks toch in de buurt, ik zal hem de groeten van je doen.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_72995277
Dit is (organisatie)politiek in het klein. In plaats van nader onderzoek te doen naar de kritiek die mensen leveren (waar komt het vandaan?, kunnen we er wat mee om verbeteringen aan te brengen?) nemen we afscheid van de persoon die deze kritiek uit
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_72995278
Danny trekt het blijkbaar niet:
quote:
Om te voorkomen dat er crewleden overspannen raken, een grens waar ik al meerdere keren heb gezeten, is besloten dat we crewbashing niet langer toestaan.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_72995304
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:28 schreef Pheno het volgende:

[..]

het gaat om het nu.
De welbekende oeuvreban?
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_72995307
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat laat hij Knorretje toch doen?
  dinsdag 22 september 2009 @ 11:36:17 #206
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_72995333
Het verbaasd me wel een beetje dat ik zelf nog geen mexicaanse griep heb. Ik ben altijd zo vatbaar voor alle griep en verkoudheidjes die er maar rondwaren. Goed bezig.
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
pi_72995358
quote:
Daar heeft men delegeren voor uitgevonden.

Oh, en dit:
quote:
Op maandag 14 november 2005 23:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
Danny doet me denken aan een manager die normaal op de 13e verdieping zit maar één keer per half jaar naar beneden komt, een willekeurige afdeling inloopt, en bizarre adviezen geeft. wAlle werknemers knikken even begripvol, zeggen dat het wijze inzichten zijn en dat ze het nu anders gaan doen,, en op het moment dat de manager de deur uitloopt halen ze de schouders op en gaan ze weer verder waarmee ze bezig waren.
pi_72995400
quote:
[..]
Dat is toch geen manier om een organisatie te leiden?
Symptoombestrijding
50.000 O+
pi_72995401
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:34 schreef MissMSX het volgende:
Dit is (organisatie)politiek in het klein. In plaats van nader onderzoek te doen naar de kritiek die mensen leveren (waar komt het vandaan?, kunnen we er wat mee om verbeteringen aan te brengen?) nemen we afscheid van de persoon die deze kritiek uit
Tja...

Kijk, dat je wat ramptoeristen die alleen maar komen trollen op zo'n moment een dagje op ijs zet kan ik me voorstellen. Maar dit is gewoon kleinzielig rucksichtlos alles bannen. Overigens moet je als je al die jaren op fok zit toch ook wel een behoorlijke immuniteit voor trolls ontwikkeld hebben.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 22 september 2009 @ 11:38:38 #210
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_72995417
Dit is gewoon heel erg triest. Geen woorden voor.
pi_72995444
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:36 schreef Litpho het volgende:

[..]

Daar heeft men delegeren voor uitgevonden.

Oh, en dit:
[..]
I.R. heeft gelijk. Danny is compleet niet geschikt als leidinggevende
50.000 O+
pi_72995472
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:38 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Dat is toch geen manier om een organisatie te leiden?
Symptoombestrijding
Tja, het is zijn site en hij mag alles doen wat hij wil, alleen jammer dat hij dan wél helemaal over de flos gaat als hij voor dictator wordt uitgemaakt als hij zich wel degelijk zo gedraagt.
pi_72995482
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:39 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ook al geen commercieel inzicht. Oh dear.
pi_72995495
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Tja...

Kijk, dat je wat ramptoeristen die alleen maar komen trollen op zo'n moment een dagje op ijs zet kan ik me voorstellen. Maar dit is gewoon kleinzielig rucksichtlos alles bannen. Overigens moet je als je al die jaren op fok zit toch ook wel een behoorlijke immuniteit voor trolls ontwikkeld hebben.
Ook wel bekend als 'geen controle over de situatie hebben'...
50.000 O+
pi_72995548
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Tja, het is zijn site en hij mag alles doen wat hij wil, alleen jammer dat hij dan wél helemaal over de flos gaat als hij voor dictator wordt uitgemaakt als hij zich wel degelijk zo gedraagt.
Natuurlijk is het zijn organisatie en hij mag dat leiden zoals hij wil. Het is alleen niet bepaald een productieve manier van leidinggeven. Als hij nou eens open zou staan voor kritiek dan zou niemand hem een dictator noemen. Kringetje rond
50.000 O+
pi_72995570
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:40 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ook al geen commercieel inzicht. Oh dear.
Ook dat nog. Het is een wonder dat Fok! nog bestaat eigenlijk
50.000 O+
pi_72995585
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:39 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Maar dat geldt in mijn ervaring voor het overgrote gedeelte van de leidinggevenden. Ik heb nog nooit een leidinggevende meegemaakt die écht geschikt was. De helft is ronduit ongeschikt en broddelt maar wat aan en misbruikt hun machtspositie om er te blijven zitten, dan heb je nog een kwart ofzo wat het wel redelijk goed bedoelt maar het gewoon niet kan en in de laatste 25 % zitten de redelijken en de goeden
pi_72995650
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:40 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ook wel bekend als 'geen controle over de situatie hebben'...
Jep, en dan is dit zijn manier van controle maken. Maar jezelf opvreten over alle plaagstootjes en beledigingen op een internetforum lijkt mij niet de manier om overspannenheid te voorkomen idd
pi_72995685
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Maar dat geldt in mijn ervaring voor het overgrote gedeelte van de leidinggevenden. Ik heb nog nooit een leidinggevende meegemaakt die écht geschikt was. De helft is ronduit ongeschikt en broddelt maar wat aan en misbruikt hun machtspositie om er te blijven zitten, dan heb je nog een kwart ofzo wat het wel redelijk goed bedoelt maar het gewoon niet kan en in de laatste 25 % zitten de redelijken en de goeden
Meestal is er wel iets van discussie te voeren. Maar blijkbaar is er een druppel er over heen gegaan en is dit het resultaat. Er wordt natuurlijk ook wat afgezeken, maar open dan ook geen ZUU, dan vraag je er om
pi_72995691
quote:

[..]

Maar dat geldt in mijn ervaring voor het overgrote gedeelte van de leidinggevenden. Ik heb nog nooit een leidinggevende meegemaakt die écht geschikt was.
Ik heb er de laatste jaren redelijk wat die competent zijn.

Dieptepunt was een eerdere baan waar een horecagelegenheid in handen was van een echtpaar. Het echtpaar had een bedrijfsleider in dienst genomen, maar vond het geen probleem om zonder te overleggen ook zelf nog orders aan het personeel te geven. Met als gevolg dat je drie leidinggevenden had die alledrie van mening waren elkaar te kunnen vetoën .
pi_72995740
quote:

[..]

Klopt. Maar dat pleit hem niet vrij wat mij betreft
Ik ben iig blij dat ik niet voor hem werk
50.000 O+
pi_72995765
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:45 schreef Pheno het volgende:

[..]

Meestal is er wel iets van discussie te voeren. Maar blijkbaar is er een druppel er over heen gegaan en is dit het resultaat. Er wordt natuurlijk ook wat afgezeken, maar open dan ook geen ZUU, dan vraag je er om
Precies. Dat was wel een verschrikkelijk grote faal. Wat dachten ze dan? Dat iedereen daar onschuldige opmerkingen ging zitten maken?
pi_72995815
Wel leuk Appeltje-R'en in dat bantopic.
pi_72995823
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:47 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Klopt. Maar dat pleit hem niet vrij wat mij betreft
Ik ben iig blij dat ik niet voor hem werk
Dat pleit hem niet vrij, ik wil er alleen maar mee zeggen dat goed leiding kunnen geven een zeldzame kwaliteit is (die ik zelf ook niet bezit overigens). Voor echte goede leidinggevenden heb ik dan ook oprechte bewondering
pi_72995869
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:45 schreef Pheno het volgende:

[..]

Als ik de post goed begrijp is Raymania gefrustreerd dat er met kritiek die achter de schermen wordt geuit weinig tot niets wordt gedaan. Als de leidinggevende daar niet adequaat mee omgaat gaat kritiek een eigen leven leiden. Ook voor de schermen. Hier is waarschijnlijk een situatie geescaleerd die in de kiem gesmoord had kunnen worden. De onkunde van Danny is de reden voor dit 'ontslag', niet het feit dat raymania kritiek heeft.
50.000 O+
pi_72995875
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:45 schreef Litpho het volgende:

[..]

Ik heb er de laatste jaren redelijk wat die competent zijn.

Dieptepunt was een eerdere baan waar een horecagelegenheid in handen was van een echtpaar. Het echtpaar had een bedrijfsleider in dienst genomen, maar vond het geen probleem om zonder te overleggen ook zelf nog orders aan het personeel te geven. Met als gevolg dat je drie leidinggevenden had die alledrie van mening waren elkaar te kunnen vetoën .
1 schip, 1 kapitein zeg ik altijd
pi_72995898
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:49 schreef Pheno het volgende:
Wel leuk Appeltje-R'en in dat bantopic.
Het wachten is tot het Ctrl-F'en wordt .
pi_72995909
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat pleit hem niet vrij, ik wil er alleen maar mee zeggen dat goed leiding kunnen geven een zeldzame kwaliteit is (die ik zelf ook niet bezit overigens). Voor echte goede leidinggevenden heb ik dan ook oprechte bewondering
Klopt. Als hij slim is huurt hij daar iemand met leidinggevende capaciteiten voor in...
50.000 O+
pi_72995917
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

1 schip, 1 kapitein zeg ik altijd
Dit was meer 1 schip, 3 ijsbergen.
pi_72995926
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:51 schreef Litpho het volgende:

[..]

Het wachten is tot het Ctrl-F'en wordt .
Neuh, daar wacht ik niet op.
pi_72995972
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:50 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Als ik de post goed begrijp is Raymania gefrustreerd dat er met kritiek die achter de schermen wordt geuit weinig tot niets wordt gedaan. Als de leidinggevende daar niet adequaat mee omgaat gaat kritiek een eigen leven leiden. Ook voor de schermen. Hier is waarschijnlijk een situatie geescaleerd die in de kiem gesmoord had kunnen worden. De onkunde van Danny is de reden voor dit 'ontslag', niet het feit dat raymania kritiek heeft.
Oh, ik heb het over dat raymania de druppel voor iets was, dit komt niet uit de lucht vallen. Maar als je niet tegen kritiek kan, moet je ook geen ZUU openen. Of ook FB in zijn geheel maar sluiten.
pi_72995991
En nou ga ik genieten van mijn vrije dag en eens flink ontbijten met een krantje, daar zit tenminste geen banrisico bij
pi_72996040
Ik heb er ook wel weer genoeg van
50.000 O+
pi_72996063
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:50 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Je maakt hier conclusies die niet kloppen .
  dinsdag 22 september 2009 @ 11:56:59 #235
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_72996078
Ik weet niet waar het over gaat, maar ik weet wel dat Ray een prima VBL-mod was en het zonde is dat hij weg is, terwijl de user die VBL al jarenlang verpest met onzin nog steeds mag blijven posten.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  dinsdag 22 september 2009 @ 11:57:22 #236
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_72996086
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:56 schreef Mordreth het volgende:

[..]

Welke conclusies kloppen dan wel ?
pi_72996120
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:56 schreef Plato1980 het volgende:
de user die VBL al jarenlang verpest met onzin
Nee, SCH is ook weg.
pi_72996160
ik snap er geen kont meer van
Tap tap tap
  dinsdag 22 september 2009 @ 11:59:39 #239
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_72996171
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:58 schreef Litpho het volgende:

[..]

Nee, SCH is ook weg.
Ik had het over DAM, SCH post ook nog weleens zinnige dingen.
pi_72996175
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:59 schreef CherryLips het volgende:
ik snap er geen kont meer van
Jij bent lief, jij mag blijven.
pi_72996277
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:57 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Welke conclusies kloppen dan wel ?
Die iig niet .
pi_72996283
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 11:56 schreef Mordreth het volgende:

[..]

Het zijn dan ook waarschijnlijkheden

Maar goed, ongetwijfeld weet ik niet wat er allemal speelt, maar dit is natuurlijk niet de eerste keer dat er zoiets speelt en ik vraag me dan ook af hoe dat steeds kan. Ligt dat aan de individuele crewleden die 'ontslagen' worden of is er een groter probleem.

Er is ook niemand die eens objectief vertelt wat er precies aan de hand is. Het is altijd kinderachtig, subjectief vingertjes wijzen.

Owh ja, en een conclusie maak je niet, die trek je
50.000 O+
  dinsdag 22 september 2009 @ 12:03:36 #243
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_72996315
Worden wij nu allemaal gebanned vanwege crewbashing?
  dinsdag 22 september 2009 @ 12:04:37 #244
176394 TwistedDarling
Grumpy... but gorgeous.
pi_72996351
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 12:03 schreef Anthraxx het volgende:
Eindelijk deze kutreeks in de shredder. Hoppa.
People assume that time is a strict progression of cause to effect... but actually, from a non-linear, non-subjective viewpoint, it's more like a big ball of wibbly-wobbly... timey-wimey... stuff. (The Doctor)
pi_72996370
quote:
He, de crew komt opeens in de SC, wat denk je zelf
pi_72996373
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 12:02 schreef Mordreth het volgende:

[..]

Die iig niet .
Kijk, dit soort reacties bedoel ik dus. Waarom wordt er altijd zo geheimzinnig gedaan? Waarom kan er niet gewoon eerlijk vertelt worden wat er is gebeurd?

Ongeacht de inhoud vind ik de vorm overigens niet erg netjes. Iemand een PM sturen dat hij 'ontslagen' is en dat dan meteen wereldkundig maken vind ik niet erg netjes. neem gewoon even persoonlijk contact met iemand op en praat dit uit als volwassen mensen.
50.000 O+
pi_72996392
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 12:04 schreef TwistedDarling het volgende:

[..]

Eindelijk deze kutreeks in de shredder. Hoppa.
Ik stel voor dat we dan een enkele kliekjeskloon maken. R&PSC of zo. Alhoewel de ampersand vast net zo toegestaan is als de spatie. Hmm.
pi_72996403
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 12:05 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Kijk, dit soort reacties bedoel ik dus. Waarom wordt er altijd zo geheimzinnig gedaan? Waarom kan er niet gewoon eerlijk vertelt worden wat er is gebeurd?

Ongeacht de inhoud vind ik de vorm overigens niet erg netjes. Iemand een PM sturen dat hij 'ontslagen' is en dat dan meteen wereldkundig maken vind ik niet erg netjes. neem gewoon even persoonlijk contact met iemand op en praat dit uit als volwassen mensen.
dat noemen ze een "ik weet meer dan het gepeupel en dat houden we zo" reactie.
pi_72996415
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 12:05 schreef Litpho het volgende:

[..]

Ik stel voor dat we dan een enkele kliekjeskloon maken. R&PSC of zo. Alhoewel de ampersand vast net zo toegestaan is als de spatie. Hmm.
Zouden html escapecodes werken?
pi_72996416
quote:
Oeh goed moment om de R&P SC op te doeken ja . Nahh.. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')