+1quote:Op woensdag 23 september 2009 11:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, als jullie het over een leven hebben weet ik weer niet waar het over gaat.
quote:Op woensdag 23 september 2009 11:34 schreef Tegan het volgende:
Alleen jammer dat Java echt een irritante taal is.
Nice. Alhoewel de while op regel 34 de if op regel 35 al voor iedere iteratie van de loop uitvoert, dus die is dubbelop.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:11 schreef Tegan het volgende:
Voor de liefhebber. Mijn programma (dat werkt)
[ code verwijderd ]
Heb wel stiekem arraycopy[]; gebruikt terwijl ik dat officieel nog niet ken. (Google ftw.)
Mwoa, eens met een paar man naar een concert of gewoon eens uit zit er voor mij niet in hoorquote:Op woensdag 23 september 2009 11:34 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Zegt hij die getrouwd is en wel eens gaat duiken en op vakantie naar Japan gaat.
Als dat geen leven is.
Moeten we gaan userbashen?quote:
Nah, dat is flauw nu net haar grootste medestander van het forum af is geflikkerd.quote:
Boetes!quote:Op woensdag 23 september 2009 11:40 schreef Pheno het volgende:
Krijgt hij nu zijn abogeld terug?
Dat zit er voor mij anders ook nauwelijks in.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mwoa, eens met een paar man naar een concert of gewoon eens uit zit er voor mij niet in hoor
Over een maand naar Miami en Keys btw, ik ga nooit in de NL vakanties
Dat had een reden, ff denken. Waarschijnlijk omdat regel 43 eerder bovenaan in de while stond, en als dan "init_end" gegeven zou worden, dan geeft het een error omdat "init_end" niet om te zetten is als integer. Maar het is idd overbodig geworden zie ik... Tja.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nice. Alhoewel de while op regel 34 de if op regel 35 al voor iedere iteratie van de loop uitvoert, dus die is dubbelop.
netjesquote:
En wanneer wordt je groot (je hebt de ninja edit van me niet gezien gok ik zoquote:
Die was me idd even ontgaan.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
En wanneer wordt je groot (je hebt de ninja edit van me niet gezien gok ik zo).
Ik heb ook nog wat inbouwkasten op te ruimen en totaal geen zinquote:Op woensdag 23 september 2009 12:09 schreef Pheno het volgende:
Ik heb geen zin om 6 boekenkasten op te ruimen
"Ik laat het maar zo".quote:Op woensdag 23 september 2009 12:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wat inbouwkasten op te ruimen en totaal geen zin
Ah, ik hoef geen abonnement te nemen.quote:Op woensdag 23 september 2009 12:10 schreef Danny het volgende:
ik ben geen ondernemer. geld zal me jeuken.
Ik moet wel. Het is zo'n bende en ik wil ruimte!quote:
Ted wist het ook al veel eerder dat Danny geen ondernemer isquote:Op woensdag 23 september 2009 12:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ah, ik hoef geen abonnement te nemen.
Mijn boekenkasten zijn zo ongeveer de enige meubelstukken die altijd netjes opgeruimd zijnquote:Op woensdag 23 september 2009 12:04 schreef MissMSX het volgende:
De boekenkast is eindelijk opgeruimd
Nou ja, soort van dan he
Neurootquote:Op woensdag 23 september 2009 12:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Mijn boekenkasten zijn zo ongeveer de enige meubelstukken die altijd netjes opgeruimd zijn.
Jeeeeeeee, TwistedHipquote:Op woensdag 23 september 2009 13:04 schreef TwistedDarling het volgende:
Oeh, mobiel internet werkt. hoe hiptypt wel wat lastiger op zo'n schermpje.
Nu hoor je er helemaal bijquote:Op woensdag 23 september 2009 13:04 schreef TwistedDarling het volgende:
Oeh, mobiel internet werkt. hoe hiptypt wel wat lastiger op zo'n schermpje.
Samsung star. dat is voor mij wel uitgebreid en nieuwerwetsch genoegquote:Op woensdag 23 september 2009 13:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Nu hoor je er helemaal bij
Wat voor nieuwe foon heb je?
Fancy! Die van mij kan bellen en SMSen en verder niets.quote:Op woensdag 23 september 2009 13:15 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Samsung star. dat is voor mij wel uitgebreid en nieuwerwetsch genoeg
Dat kan die van mij ook!quote:Op woensdag 23 september 2009 13:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Fancy! Die van mij kan bellen en SMSen.
Ik sluit het niet uit, maar zaterdag is belangrijker.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Doeg
Hopelijk verliezen jullie vanavond
Mijn werkgever is sponsor van jullie tegenstander. Het is beter voor het humeur van mijn werkgever als jullie verliezen.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik sluit het niet uit, maar zaterdag is belangrijker.
Verder praat ik op FOK! niet meer over voetbal natuurlijk.
Blij dat ik niet meer voor Fortis werk.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mijn werkgever is sponsor van jullie tegenstander. Het is beter voor het humeur van mijn werkgever als jullie verliezen.
Beide niet.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:58 schreef Plato1980 het volgende:
Werk jij bij een bakker of bij een visser?
Daar werk ik ook voor maar dat is niet mijn werkgever.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Blij dat ik niet meer voor Fortis werk.
Terwijl 90% van de Spakenburgse bedrijven tot die categorie behoort.quote:
Ons bedrijf zit dan ook niet in spakenburg.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Terwijl 90% van de Spakenburgse bedrijven tot die categorie behoort.
OK, maar er zal wel een band zijn, want je baas sponsort niet voor niets een Spakenburgse club.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ons bedrijf zit dan ook niet in spakenburg.
Heb je de sponsoren lijst wel eens bekeken? Daar staan ok Aegon, ABN AMRO, Gulf Oliehandel Nederland B.V.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
OK, maar er zal wel een band zijn, want je baas sponsort niet voor niets een Spakenburgse club.
Het is natuurlijk wel de grootste amateurclub van Nederland, al kun je Ijsselmeervogels nauwelijks meer een amateurclub noemen. Ze zijn een stuk professioneler dan zogenaamde profclubs als Eindhoven en Telstar.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heb je de sponsoren lijst wel eens bekeken? Daar staan ok Aegon, ABN AMRO, Gulf Oliehandel Nederland B.V.
Volgens mij heeft mijn directeur vroeger ook redelijk hoog daar gespeeld. Dat verklaard de band met de club wel. Hij is ook hoofd van de sponsor commissie. Mijn ex collega is voorzitter van de Supporters club. Ik weet dus geheel onvrijwillig nog iets van die clubquote:Op woensdag 23 september 2009 18:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel de grootste amateurclub van Nederland, al kun je Ijsselmeervogels nauwelijks meer een amateurclub noemen. Ze zijn een stuk professioneler dan zogenaamde profclubs als Eindhoven en Telstar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |