quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:20 schreef koei het volgende:
Ik heb Fat Princess, meer heb ik voorlopig niet nodig!
Even het fornuis opschuiven is natuurlijk geen optie..quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:55 schreef koei het volgende:
Ik heb mn kaasrasp achter mn fornuis laten vallenDat wordt een nieuwe rasp kopen
Lijkt me een moment voor Baus om indruk te makenquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:58 schreef ursel het volgende:
Even het fornuis opschuiven is natuurlijk geen optie..
Ze heeft al een Fat Princess, meer heeft ze niet nodig..quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Lijkt me een moment voor Baus om indruk te maken
Maak er eens een foto vanquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:01 schreef koei het volgende:
Nee, die zit ingeklemd tussen mn koelkast en mn keukenblad en naar voren trekken kan wel, maar dan kan ik er alsnog achter niet bij, want hij kan niet helemaal naar voren, daarvoor is mn keuken te klein
Etenquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:03 schreef koei het volgende:
ja, maar geen magneetje van 1 meter lang of die sterk genoeg is om de kaasrasp erachter vandaan te vissen...
Nouja, ik ga straks wel wat pielen als mn eten klaar is...
Magneetje + touwtje + stokje/lepel/vork/mes/breinaald etc / Mac Gyver = lekker vissenquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:03 schreef koei het volgende:
ja, maar geen magneetje van 1 meter lang of die sterk genoeg is om de kaasrasp erachter vandaan te vissen...
Nouja, ik ga straks wel wat pielen als mn eten klaar is...
quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:06 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
Voedsel in je mond stoppen, kauwen en doorslikken. Je weet toch!
Doeiquote:
Hou je van stinksteden? Nou ja, ieder zijn meug natuurlijk!quote:
AC Milanquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kreeg net van EA Sports een mail met de mededeling dat zojuist de meest slechte 2 tegen 1 wedstrijd ooit is gespeeld. Ging om 3 Nederlanders met de bijnamen "DeStudent, DutchKeltie & Sickert". Het komt er dus op neer dat "DutchKeltie & Sickert" met z'n tweeen met 13 - 0 hebben verloren van "DeStudent". De meest dramatische nederlaag ooit door ons gemeten.
Een screenshot ter verduidelijking:
[ afbeelding ]
Met vriendelijke groet,
EA Sports.
quote:
Behalve Amsterdamquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:28 schreef Bart het volgende:
Hou je van stinksteden? Nou ja, ieder zijn meug natuurlijk!
Ben echt nog nooit zo makkelijk door de verdediging vd tegenstander geschotenquote:Op woensdag 23 september 2009 07:02 schreef Keltie het volgende:
AC Milan
Expres eigen doelpunt maken![]()
quote:[ afbeelding ]
Had, met dat gekke Zuid Afrika, Portugal nog bijna op de knieën ookquote:Op woensdag 23 september 2009 07:46 schreef FJD het volgende:
[..]
Ben echt nog nooit zo makkelijk door de verdediging vd tegenstander geschotenOngelofelijk
Heb zelfs nog een opgelegde kans of 4 gemist
![]()
Die wedstrijd daarna was ook geniaalRonaldo draait weg bij de aftrap en krijgt alle ruimte, dom je moet meteen z'n poten breken. Scoort ik meteen de 1-0
quote:[..]
Mogguh
Arnhem is inderdaad ook zo'n stinkstadquote:
Pienaarquote:Op woensdag 23 september 2009 07:50 schreef Keltie het volgende:
Had, met dat gekke Zuid Afrika, Portugal nog bijna op de knieën ook
quote:Op woensdag 23 september 2009 08:37 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Goeiemorgen
Gaat weer snel die topics. Misschien is zo'n overstapje zo slecht nog niet.
Hoe is het nu met je Frank? Ben je al moe?
quote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 17:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik zal niet rusten voordat BoF! weer in GAM staat!
Oh datquote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 10:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Oh datHeb me er maar bij neergelegd, tis toch wel leuk hier
quote:Op donderdag 17 september 2009 23:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Heul niet dat ik me erbij neerleg! Ik ben strijdbaar!![]()
Verandering, schreeuw! Denk, leukquote:Op woensdag 23 september 2009 10:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Oh datHeb me er maar bij neergelegd, tis toch wel leuk hier
Drugges are bad mmmmkeyquote:Op woensdag 23 september 2009 13:44 schreef Keltie het volgende:
[..]
En verkoop je daar ook Crystal?
Zojah, waar zit dat hok?
In amerika is toch zo'n heel stadjes dat naar de tering is omdat daar heel veel mensen verslaafd zijn aan crystal?quote:
"Crystal Meth (Methamfetamine of speed, chalk, ijs, crank, glas) is een versterkte vorm van speed" ..quote:Op woensdag 23 september 2009 14:18 schreef staticdata het volgende:
[..]
In amerika is toch zo'n heel stadjes dat naar de tering is omdat daar heel veel mensen verslaafd zijn aan crystal?
Check gevonden![]()
quote:http://www.weedseedshop.com/wiet-zaden/Crystal.html
CRYSTAL is een WHITE WIDOW gekruisd met een NORTHERN LIGHT CRYSTAL´S TOPPEN zijn groot en harsrijk met een bijna naar kerosine ruikend aroma en en snel inslaand effect. een f1 hybride, met prima opbrengst en van top kwaliteit. Makkelijk te drogen en te kweken. Hij heeft de eerste prijs gewonnen van de nederlandse highlife cup!
Uhuhquote:Op woensdag 23 september 2009 14:22 schreef Major-Balls het volgende:
Ik denk dat Keltie een ander soort Crystal bedoeld
Drugs is geen meuk... Net zoals met alcohol ligt het er maar net aan wie het gebruikt en hoe het gebruikt wordquote:Op woensdag 23 september 2009 14:28 schreef staticdata het volgende:
Zo zie je mijn gebrek aan ervaring met dat soort meuk
Ik welquote:Niet dat ik de behoefte heb om de ervaring op te doen trouwens.
Ik noem wel meer meuk. was niet zo bedoeld dat het allemaal teringzooi isquote:Op woensdag 23 september 2009 14:31 schreef Keltie het volgende:
[..]
Drugs is geen meuk... Net zoals met alcohol ligt het er maar net aan wie het gebruikt en hoe het gebruikt word
[..]
Ik wel
Niet echt qua nieuwe ervaringen ofzo... Paddo's was leuk voor een keer, cocaine is ook leuk voor afentoe gebruik (gevoel wat je daarvan krijgt is, voor mij in ieder geval, wel verslavend) .. Blowen is pure ontspanning voor mij, kom er ook niet vanaf (wil er ook niet vanaf komen, dus dan houd het op)..
Lekker tijdens de avondronde met de hond, of zittende in de achtertuin ..
Als je wat lekkers wilt Morning Glory Ice at AA te Leiden... Wel 30eu de g...quote:Op woensdag 23 september 2009 14:25 schreef Keltie het volgende:
[..]
"Crystal Meth (Methamfetamine of speed, chalk, ijs, crank, glas) is een versterkte vorm van speed" ..
Daar doe ik niet aan. Incidenteel wat cocaine.
De Crystal die ik bedoel is:
[..]
Asperine op zondagochtendquote:Op woensdag 23 september 2009 14:40 schreef Incolumis het volgende:
ach een pilletje zo nu en dan is helemaal niet zo verkeerd hoor
het geeft me een lekker gevoel, maar ik heb absoluut niet de drang om steeds meer te nemen of zo. voordat ik iets gebruik, wil ik eerst er van alles vanaf weten. zo weet je wat de "goede" maar ook de "slechte" eigenschappen zijn. drugsverslaving wordt m.i. wel erg overtrokken, vooral in Amerika. er was zo'n test om te zien of muizen snel verslaafd raakten, waar ze de muizen dus alleen maar met drugs voerden en geen eten. tja logisch dat ie dan verslaafd raakt. daar kwam een andere wetenschapper tegen in opstand, die verklaarde dat de muis geen keuzes had, of hij kon eten/drinken pakken, of drugs. wat bleek nou, in zijn tests pakten de muizen helemaal niet zo vaak drugs.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:52 schreef staticdata het volgende:
[..]
Ik noem wel meer meuk. was niet zo bedoeld dat het allemaal teringzooi is.
Maar zolang je het in de hand kan houden prima toch. Net wat inco zegt, als hij het fijn vindt een pilletje op zijn tijd te nemen prima.
Lijkt me wel dat het lastig is om de lijn te bewaken tot hoever je gaat. Als iets een lekker gevoel geeft wil je daar al snel meer van.
Kan me voorstellen dat mensen die in een mindere periode van hun leven zitten sneller meer gaan gebruiken als ze weten dat het middel hun een goed gevoel geeft. Dat is niet alleen qua drugs maar ook alcohol en zelfs eten. Zijn ook ontiegelijk veel mensen verslaafd aan eten.
Je kunt ook beter MDMA nemen dan legale drugs van smartshops. Dit wordt onderbouwd in een docu op BBC die ik laatst zag, en er zit wat in!quote:Op woensdag 23 september 2009 15:15 schreef Incolumis het volgende:
[..]
het geeft me een lekker gevoel, maar ik heb absoluut niet de drang om steeds meer te nemen of zo. voordat ik iets gebruik, wil ik eerst er van alles vanaf weten. zo weet je wat de "goede" maar ook de "slechte" eigenschappen zijn. drugsverslaving wordt m.i. wel erg overtrokken, vooral in Amerika. er was zo'n test om te zien of muizen snel verslaafd raakten, waar ze de muizen dus alleen maar met drugs voerden en geen eten. tja logisch dat ie dan verslaafd raakt. daar kwam een andere wetenschapper tegen in opstand, die verklaarde dat de muis geen keuzes had, of hij kon eten/drinken pakken, of drugs. wat bleek nou, in zijn tests pakten de muizen helemaal niet zo vaak drugs.
w.m.b. zijn alcohol en nicotine vele malen slechter dan bijv. xtc, wiet, hash. coke of heroine is ook troep.
quote:Documentary in which George Lamb dives into the world of legal party pills and herbal highs.
Legal highs are sold openly and legally in shops across the UK and on the internet. There are thousands of different pills, powders and herbs that promise the same effects as illegal drugs, but for much less hassle - no arrests for possession and no backstreet dealers to visit.
Lamb sets out to discover why they are legal and whether this means they can also be called safe. He meets people who take them, a man who sells them and a doctor who says they are potentially more dangerous than class A drugs. He travels to Guernsey, where most of the young people he meets have tried them, and finally decides to try one for himself.
They might be legal and easily accessible, but should they be used? This film presents all the information needed to make a decision.
zaterdag nog gehad bij Evolutionquote:Op woensdag 23 september 2009 15:32 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Je kunt ook beter MDMA nemen dan legale drugs van smartshops. Dit wordt onderbouwd in een docu op BBC die ik laatst zag, en er zit wat in!
Maakt niet uit, tis gezellig hier..quote:Op woensdag 23 september 2009 15:57 schreef Incolumis het volgende:
- PC exclusive
- Frostbite 2 game engine running DX11
- DICE is the producer
- EA is the publisher
- Will feature some sort of destructible environment or the ability to destroy objects (canisters, windows, etc.)
- Won't be as system resource heavy as previous Battlefield's (by ratio)
- First Person Shooter
- Released no later than March 2011
- BF:BC2 =/= BF3
2011![]()
zolang moeten we nog in ONZ blijven
Bron?quote:Op woensdag 23 september 2009 15:57 schreef Incolumis het volgende:
- PC exclusive
- Frostbite 2 game engine running DX11
- DICE is the producer
- EA is the publisher
- Will feature some sort of destructible environment or the ability to destroy objects (canisters, windows, etc.)
- Won't be as system resource heavy as previous Battlefield's (by ratio)
- First Person Shooter
- Released no later than March 2011
- BF:BC2 =/= BF3
2011![]()
zolang moeten we nog in ONZ blijven
Volgens mij is alcohol niet slechter dan Coke of Heroine of XTC. Wiet en Hash wel zover ik weetquote:Op woensdag 23 september 2009 15:15 schreef Incolumis het volgende:
[..]
het geeft me een lekker gevoel, maar ik heb absoluut niet de drang om steeds meer te nemen of zo. voordat ik iets gebruik, wil ik eerst er van alles vanaf weten. zo weet je wat de "goede" maar ook de "slechte" eigenschappen zijn. drugsverslaving wordt m.i. wel erg overtrokken, vooral in Amerika. er was zo'n test om te zien of muizen snel verslaafd raakten, waar ze de muizen dus alleen maar met drugs voerden en geen eten. tja logisch dat ie dan verslaafd raakt. daar kwam een andere wetenschapper tegen in opstand, die verklaarde dat de muis geen keuzes had, of hij kon eten/drinken pakken, of drugs. wat bleek nou, in zijn tests pakten de muizen helemaal niet zo vaak drugs.
w.m.b. zijn alcohol en nicotine vele malen slechter dan bijv. xtc, wiet, hash. coke of heroine is ook troep.
quote:Op woensdag 23 september 2009 18:57 schreef staticdata het volgende:
Gelijk een banner van online hulp Cannabis
niet zo heel veel hoor, vroegah deed ik regelmatig blowen, van mijn 16e tot 19equote:Op woensdag 23 september 2009 18:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Volgens mij is alcohol niet slechter dan Coke of Heroine of XTC. Wiet en Hash wel zover ik weet
Wat heb je allemaal, qua drugs, al doorgeslikt, ingespoten en opgesnoven in je leven?
oh absoluut, ben ook vaker nuchter bij een feest geweest dan dat ik wappie was. ik ben sowieso al niet zo'n drinker, ik heb het niet nodig. maar drugs "geeft me wel een lekker gevoel" hoorquote:Dat van "het geeft me een lekker gevoel" vind ik wel zo'n kulreden. Ook zonder alcohol of drugs kan ik een supergezellige avond hebben! Als je dat niet kan ben je wat mij betreft vrij kansloos.
Nee dat is lekker, 14.000 man in van die strakke racepakjesquote:Op woensdag 23 september 2009 19:19 schreef FJD het volgende:
Sport is nog steeds de beste drug maar ja kan me voorstellen dat 14.000 fietsers in Ahoy best druk is![]()
Weer 67.5km weggefietst
73quote:Op woensdag 23 september 2009 19:19 schreef FJD het volgende:
Sport is nog steeds de beste drug maar ja kan me voorstellen dat 14.000 fietsers in Ahoy best druk is![]()
Weer 67.5km weggefietst
+30 int uur gemiddeldquote:
Jajaquote:Op woensdag 23 september 2009 20:00 schreef ursel het volgende:
Naarmate je afstand groter wordt, wordt je gemiddelde iets lager.
JP begint alvast met bouwen voor Kevquote:
alweer?quote:
Ohquote:Op woensdag 23 september 2009 20:58 schreef Sickert het volgende:
[..]
alweer?
mn huidige is uit 2006 met daarvan 2 upgrades uit 2007 (raptor disk en 8600 Gtx)
tijd voor wat nieuws frankie!!
Hoe was de huwelijksreis onder die steen??quote:
jah, newly wed zijn rocks!quote:Op woensdag 23 september 2009 22:31 schreef ursel het volgende:
[..]
Hoe was de huwelijksreis onder die steen??![]()
Tis hier reuze gezellie joh. Een hoop vriendjes erbij..
Zijn wij nu ook FUK! mongolen dan??quote:Op woensdag 23 september 2009 22:37 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
jah, newly wed zijn rocks!![]()
![]()
kan alleen niet bij de bierproef meet zijn>> sorry JP
![]()
tevens post ik niet (als ik nuchter ben) in [ONZ], het subforum met de grootste FUK! mongolen die er zijn dus mail me maar als we weer in [GAM] zitten!
quote:Op woensdag 23 september 2009 23:01 schreef IJsmuts het volgende:
Jullie zijn lieve BoF!ers! En ach, wat kan het mij ook schijten, als jij zegt dat het goed is zal het wel zo zijn! Wel prima dat die GAM mods nu weg zijn!
Ja, werk nu 3 dagen in de week, vrijdag plus weekend. Gaat wel lekker verder, als het rustig is kan ik een beetje leren. Komen ook wel relaxte mensen, leuke meisjesquote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 23:30 schreef koei het volgende:
In het kader van faalacties: Ik ben net buitengesloten door de kat Was thuis gekomen en beide katten waren buiten. Kat 1naar binnen gelaten en kat 2 zat nog een beetje de dreinen voor de deur van 'ik wil wel naar binnen, maar ik wil dat je me haalt!' zoals hij vaker doet. Dus ik de deur op een kiertje zodat kat 1 niet weer naar buiten glipt en Kat 2 gepakt. Op dat moment hoor ik de deur dichtklikken en staat kat 1 gezellig met zn voorpoten tegen het raampje aan naar buiten te kijken
Gelukkig wonen mn ouders op 10 minuten afstand, dus die heb ik maar wakker gebeld
quote:Op woensdag 23 september 2009 23:44 schreef koei het volgende:
Nee, ik kwam gelukkig net uit de bios en daar ga ik nooit in mijn pyjama heenIk zet wel vrij regelmatig in alleen een badjas de vuilniszak buiten, dus wat dat betreft was het nog best goed gepland
En kat 2 heeft wat qualitytime gehad buiten!
Je hebt niet eens gefietst vandaag..quote:Op woensdag 23 september 2009 23:49 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Weltrusten allemaal ben helemaal kapot
Wiet, hasj, coke, paddo's. Valt dus wel mee.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Volgens mij is alcohol niet slechter dan Coke of Heroine of XTC. Wiet en Hash wel zover ik weet
Wat heb je allemaal, qua drugs, al doorgeslikt, ingespoten en opgesnoven in je leven?
Want? Er word niet gezegd dat het niet zonder kan, het geeft de avond alleen een meerwaardequote:Dat van "het geeft me een lekker gevoel" vind ik wel zo'n kulreden. Ook zonder alcohol of drugs kan ik een supergezellige avond hebben! Als je dat niet kan ben je wat mij betreft vrij kansloos.
Beetje watje is het welquote:Op donderdag 24 september 2009 00:04 schreef ursel het volgende:
Je hebt niet eens gefietst vandaag..
Dat was IJsquote:Op donderdag 24 september 2009 07:53 schreef remlof het volgende:
IJsmuts, mods voor nazi uitmaken, twee weken weg.
Jij was het hè? Ouwe NSBerquote:
Het grote BoF! BF2 topic deel 2 in ONZ: IBTLquote:
Das dan x2 als je blauw bent en wss x4 als je rood bentquote:Op donderdag 24 september 2009 08:40 schreef staticdata het volgende:
Waar mensen zich al niet druk om maken
Nou blijkbaar ook genoeg mensen die zwart zijn hoor. En ik bedoel dan ook zwart als in username, voordat dat weer een discussiepunt wordquote:Op donderdag 24 september 2009 08:47 schreef FJD het volgende:
[..]
Das dan x2 als je blauw bent en wss x4 als je rood bentongelofelijk wat een droeftoeters je dan tegenkomt zeg!
quote:Op donderdag 24 september 2009 07:35 schreef FJD het volgende:
[..]
Beetje watje is het wel
Goedemorgen
quote:Op donderdag 24 september 2009 12:02 schreef ursel het volgende:
Ajax verkoopt zijn kamioenschap weer eens..
\'Suárez in de winter naar FC Barcelona\'
quote:Op woensdag 23 september 2009 23:44 schreef koei het volgende:
Nee, ik kwam gelukkig net uit de bios en daar ga ik nooit in mijn pyjama heenIk zet wel vrij regelmatig in alleen een badjas de vuilniszak buiten, dus wat dat betreft was het nog best goed gepland
En kat 2 heeft wat qualitytime gehad buiten!
Fuck no beter is dit niet waarquote:Op donderdag 24 september 2009 12:02 schreef ursel het volgende:
Ajax verkoopt zijn kamioenschap weer eens..
\'Suárez in de winter naar FC Barcelona\'
Omg, censuur op FoK!, te erg voor woordenquote:Op donderdag 24 september 2009 08:27 schreef ursel het volgende:
[..]
Het grote BoF! BF2 topic deel 2 in ONZ: IBTLMaar is aangepast.
Nu vindt die ONZ waarschijnlijk helemaal niet tof meer natuurlijk..![]()
Tis stil, op het Leidscheplein....quote:Op donderdag 24 september 2009 13:06 schreef Sickert het volgende:
Fuck no beter is dit niet waar
als Suarez niet gelogen heeft dan blijft hij tot het eind.
Wat moet Barca nu met onze Luisdie hebben al genoeg lopen daar!
Je gaat me toch niet vertellen dat je die fopduikkoning ooit hebt geloofdquote:Op donderdag 24 september 2009 13:06 schreef Sickert het volgende:
[..]
Fuck no beter is dit niet waar
als Suarez niet gelogen heeft dan blijft hij tot het eind.
Wat moet Barca nu met onze Luisdie hebben al genoeg lopen daar!
quote:bron: Nu.nl
Marktplaats
Maar veel leuker dan Moke luisteren en de drift langzaam bezit laten nemen van je lichaam, is mensen op Marktplaats.nl lastig vallen.
Mag ik graag doen. Ik deed het jaren eerder al eens en schreef daar een stukje over. In de tussentijd is er inmiddels veel gebeurd.
De Marktplaats-aanbieder is nu nog weerlozer. Jaren geleden werd de site nog bevolkt door diehard-verkopers. Die nam je moeilijk in de zeik. Nu zit half Nederland op marktplaats zijn zoldertje op te ruimen. Het wemelt van de slachtoffers. Leuk.
Verwarrend
Wat ik doe. Ik zoek een aansprekende advertentie en probeer een zo verwarrend mogelijke vraag te formuleren over het aangeboden product. Twee voorbeelden.
Op de volgende advertentie: "Ik heb nog 1 zwarte kruk staan voor bijvoorbeeld aan een bar......voor een mooi bod is hij binnenkort wel misschien voor jou!" reageerde ik als volgt.
Beste Mark, ik lees net op Marktplaats dat je nog 1 zwarte kruk hebt staan. Het is hier nu half drie 's nachts en het maalt maar door mijn hoofd. Wat is er met die andere barkrukken gebeurd? Was het een heel rijtje? Dat moet wel. Niet veel mensen kopen 1 barkruk. Ze zitten namelijk nogal kudt. Een barkruk koop je als je vrienden hebt. Dat is waar de barkruk voor staat: gezelligheid. Je huis straalt uit dat je vrienden altijd welkom zijn.
Ik ben zelf nu aan mijn derde huisbar toe. Met een bel er boven, wat dus ontzettend lachen is. Mijn eerste huisbar kocht ik in 1976 en die staat nu nog bij tante Dinie. Niet kapot te krijgen. Ik heb nu een huisbar van het merk Kusters, je kent ze wel, van de reclame. "Kusters, als je van huisbarretjes houdt." En dan zingen ze er achter aan: "bij Kusters... dan zit je goed", wat een dubbele betekenis heeft, namelijk dat je goed zit, qua vertrouwen, maar ook dat je goed zit, qua zitten. Maar ik dwaal af.
Mark luister. Op een barkruk zitten, dat moet je kunnen. Je zit hoog en je wordt bijna gedwongen om lekker los met je elleboog op de bar te hangen. Dat kan raar voelen in je eigen huiskamer. Nu lag ik net in bed en dacht: hij zal die barkrukken toch niet te vroeg weg hebben gedaan? Een goede barkruk koop je in principe voor het leven.
Snap je wat ik bedoel, Mark? Wat ik dus wilde vragen, al doe je het alleen voor mij, is om het nog even aan te kijken. Geef die barkruk een kans. Natuurlijk, ik snap best dat je dood wilt als je alleen bent en je hebt als gezelschap midden in je huiskamer 1 barkruk staan. Eenzamer wordt het leven niet. Maar hem verkopen lost niets op. Je blijft eeuwig een fantoom-barkruk zien. Je kent het fenomeen: je arm wordt afgezet en je blijft jeuk houden aan een pols die je niet hebt. Zo is het ook met jouw barkruk. Al doe je hem weg, hij zal voor altijd in je huiskamer staan. Nu ga ik naar bed. Denk er even over. Ik mail je morgen weer.
En de tweede. "Circa 700 Stapelbare kunststof kisten, voor groente, fruit, boeken, aardbeiplanten, appels, peren, tomaten, rommelmarkt, zolderspullen huisraad etc.aangeboden."
Beste Bruijn, even een vraagje van Nico Dijkshoorn. Ik zie dat je 700 kunststof kisten aanbiedt, maar helaas meld je maar mondjesmaat wat er zoal in kan. Kijk, volstouwen met fruit, boeken of zolderspullen, dat kunnen we allemaal. Dat vind ik zo makkelijk. Mijn vraag is of ik er ook lemmingen in kan doen. Ik zit hier thuis door een ongelukkige samenloop van omstandigheden, met 3000 lemmingen in huis. Dat geeft wat onrust. Mijn vraag is, heb jij een idee hoeveel lemmingen er in 1 kratje passen?
Om je een idee te geven: enkele jaren geleden kreeg ik, met flink wat aandrukken en de hiel van mijn schoen er in drukken, 90 hamsters in een vergelijkbare krat. Dat was tijdens de actie Hamsters voor Algerije. Als jij mij garandeert dat ik ze er in kan proppen, 3000 lemmingen, dan kom ik morgen even langs. Weet je wat, ik kom gewoon sowieso even langs. Gezellig. Tot morgen!!
Trieste droeftoeter dat is wat ie is.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:14 schreef RudyCarell het volgende:
Ja, ik ben een grote fan van Nico Dijkshoorn...
[..]
Fantastisch toch?! Al het mijn advertentie zou zijn en ik krijg een mail langer dan 3 regels, skip ik door naar het eind waar de conclusie staat...quote:Op donderdag 24 september 2009 14:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Trieste droeftoeter dat is wat ie is.
Als het mijn advertentie zou zijn waar hij zulke mails over tikt, is het zijn verlies niet de mijne.
Duidelijk gevalletje van zelf 15min investeren om 1 min te verstieren bij een ander.
Werk je soms bij SBS6quote:Op donderdag 24 september 2009 14:29 schreef RudyCarell het volgende:
Dit moet IEDEREEN kijken! De trailer van This Is It van Michael Jackson!
http://www.michaeljackson.com/us/videos
quote:Op donderdag 24 september 2009 17:31 schreef diamondvoodoo het volgende:
Suarez blijft gewoon bij Ajax. Na het seizoen word hij voor 10 mil minder verkocht aan Barca
Het gaat ook niet om de 10 mil die barca meer of minder wil betalen. Het gaat erom dat Ajax hem niet verkoopt in de winterstop maar met barca einde van het seizoen afspreekt tegen een misschien relatief lager bedrag.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:07 schreef ursel het volgende:
[..]Ik denk dat Barcelona liever die 10 mln wel neerlegt hoor..
Mja, die af-/uitspraken van Ajax en spelers kennen we momenteel wel..quote:Op donderdag 24 september 2009 18:54 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om de 10 mil die barca meer of minder wil betalen. Het gaat erom dat Ajax hem niet verkoopt in de winterstop maar met barca einde van het seizoen afspreekt tegen een misschien relatief lager bedrag.
Hmm vaag, geen problemen mee, L4D werkt hier prima...quote:Op donderdag 24 september 2009 20:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Wat is steam een kut product
Ik wil een spel dat ik gekocht (L4D) heb installeren, maar ik krijg steam niet geinstalleerd![]()
Mogelijke oplossing is dat ik maar even alle virusscanners op mijn pc moet deinstalleren![]()
Echt dat men dat durft te verkopen
Als de baas zegt dat een kut-product is dan is het een kut-product, kut-newbeequote:Op donderdag 24 september 2009 21:16 schreef Bart het volgende:
Hmm vaag, geen problemen mee, L4D werkt hier prima...
quote:Op donderdag 24 september 2009 21:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Als de baas zegt dat een kut-product is dan is het een kut-product, kut-newbee
Tyf lekker een eind op, kutkneusquote:Op donderdag 24 september 2009 21:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Als de baas zegt dat een kut-product is dan is het een kut-product, kut-newbee
Hey niet van die onvriendelijke praat hierquote:Op donderdag 24 september 2009 21:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Tyf lekker een eind op, kutkneus
Ik loop langer op Fok rond dan jullie
Fok! is een goed begin van je ontwikkeling maar het echte leven begint bij BoF!quote:Op donderdag 24 september 2009 21:40 schreef Bart het volgende:
Da's alleen als je het tegen mods doetquote:Op donderdag 24 september 2009 21:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Hey niet van die onvriendelijke praat hier![]()
Voor je het weet mag je 2 weken nadenken over je gedrag
Daarom kom ik zaterdag ook meebierenquote:Op donderdag 24 september 2009 21:46 schreef FJD het volgende:
[..]
Fok! is een goed begin van je ontwikkeling maar het echte leven begint bij BoF!
De een heeft problemen met Steam, de ander met UPC. Ik heb nergens last van. Misschien toch maar snel weg bij dat BoF-gebeurenquote:Het enige stabiele aan UPC is het moment waarop m'n verbinding eruit klapt
Heul nietquote:Op donderdag 24 september 2009 21:40 schreef Bart het volgende:
[..]
Tyf lekker een eind op, kutkneus
moet je het programmaatje Unlocker eens proberen. werkt prima om dingen te verwijderen die vast zittenquote:Op donderdag 24 september 2009 20:15 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik denk ik probeer het nog een keer en weer doet hij het niet. Delete mocht niet access denied.
Ik denk, vooruit een laatste keer en dan ga ik terwijl hij het zelf probeert handmatig het bestandje verwijderen. Lukt natuurlijk nooit, maar goed je bent wanhopig.
En wat denk je...
Inderdaad het deleten werkt niet, maar de installatie loopt nu wel door
Het zal wel.
Ja.quote:
Echt wel. Ik ben een late registrant.quote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 21:45 schreef FJD het volgende:
Ow ja Baussie! Net toen ik terugkwam waren er 20 vriendjes van je in uniform de parkeerplaats bij Pathe onder schot aan het houdenZag er wel stoer uit met al die half/vol-automatische wapens.
Volgens mij waren het Belgen trouwens, het Suikerfeest was nml. afgelopen maandag al
Bewijs het maar..quote:Op donderdag 24 september 2009 22:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Echt wel. Ik ben een late registrant.
Waarom doe je het dan?quote:Op donderdag 24 september 2009 23:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hehe de eerste reactie
Nee helaas, heb zoiezo al die rechten niet
Nu nog wel ja....quote:Op donderdag 24 september 2009 22:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Da's alleen als je het tegen mods doet
Omdat het me leuk lijkt? En Voetbal is een tof forumquote:
Was ik toch precies op tijd met je uitschelden Frankquote:
Ik heb het wel een beetje aangedikt hoor Baussiequote:Op donderdag 24 september 2009 22:51 schreef Major-Balls het volgende:
20? Dat is geen kattepis, en ik heb ook helemaal niets gehoord of gelezen?
Wat voor uniformen? MP5 pistooltjes? Hadden ze helmen op of blauwe baretten of bivakmutsen?
Beenholsters of heupholsters? DSI of AT insignes? Wat voor voertuigen? Lagen er jongens op de daken?
Hadden ze oortjes of oorschelpen? Mossberg shotgun?
Ik denk dat je het (Inter)regionale AT team en/of KMAR hebt gezien. De kans dat het het UIM of DSI was lijkt mij heel erg klein, 20 man is erg veel.
Haha ja! Ik dacht, daar reageer ik nog ff niet opquote:Op donderdag 24 september 2009 23:20 schreef FJD het volgende:
[..]
Was ik toch precies op tijd met je uitschelden Frank
[ afbeelding ]
[..]
Ik heb het wel een beetje aangedikt hoor Baussie
Int echie waren het grofweg 20 tot 30 man, in leger uniform met ik geloof baretten op. Geen felle kleur eerder iets van donkerblauw. Vier man lagen 2 aan 2 aan de buiten kanten van het peleton op de grond op hun rugtas met iets wat idd zomaar een MP5 had kunnen zijn maar niet echt actief ergens op gericht. De rest stond in rijen van 2 achter elkaar opgesteld alsof ze een oefening zouden krijgen van de sergeant (of weet ik wie er in charge is). Verder zaten er nog een man of 4 a 5 een beetje non-chalant in een openstaand busje. Denk type Ford Transit met schuifdeur aan de zijkant en geen zichtbare bepantsering. Leek ook niet echt iets aan de hand wat dat betreft.
Waarom dacht je dat ik t deedquote:Op donderdag 24 september 2009 23:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Haha ja! Ik dacht, daar reageer ik nog ff niet op
Jawel. Nieuwsposter Sport, FP Moderator en heeeeeeeeel kort Mod in BoF!quote:Op donderdag 24 september 2009 23:26 schreef koei het volgende:
Oeh, jullie gaan wel echt de gijsjes achter na zo... Eerst vanuit GAM naar ONZ, daarna worden één voor één de users allemaal crew...
Maar Morpheus, ben jij nooit eerder crew geweest? Of was dat een andere Morpheus?
Ah, jij bent de Magneet dusquote:Op donderdag 24 september 2009 23:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jawel. Nieuwsposter Sport, FP Moderator en heeeeeeeeel kort Mod in BoF!
Magneetquote:Op donderdag 24 september 2009 23:29 schreef koei het volgende:
[..]
Ah, jij bent de Magneet dusMaar dan had ik je username toch goed herkend!
Rode patch op de baret? En die bus, donkerblauw? Kenteken beginnend met KM?quote:Op donderdag 24 september 2009 23:20 schreef FJD het volgende:
Ik heb het wel een beetje aangedikt hoor Baussie
Int echie waren het grofweg 20 tot 30 man, in leger uniform met ik geloof baretten op. Geen felle kleur eerder iets van donkerblauw. Vier man lagen 2 aan 2 aan de buiten kanten van het peleton op de grond op hun rugtas met iets wat idd zomaar een MP5 had kunnen zijn maar niet echt actief ergens op gericht. De rest stond in rijen van 2 achter elkaar opgesteld alsof ze een oefening zouden krijgen van de sergeant (of weet ik wie er in charge is). Verder zaten er nog een man of 4 a 5 een beetje non-chalant in een openstaand busje. Denk type Ford Transit met schuifdeur aan de zijkant en geen zichtbare bepantsering. Leek ook niet echt iets aan de hand wat dat betreft.
quote:Op donderdag 24 september 2009 23:36 schreef Incolumis het volgende:![]()
ik heb het al gedaan paar jaar terug, ik durf nu nog steeds niet aan mijn hand te ruiken
quote:Op donderdag 24 september 2009 23:37 schreef Major-Balls het volgende:
En die bus, donkerblauw?
Geen idee. Het viel me wel op dat er geen mooie vrouwen in bikini aanwezig waren. Weet niet of dat je verder helpt?quote:Rode patch op de baret? Kenteken beginnend met KM?
Eng he, deo?quote:Op donderdag 24 september 2009 23:36 schreef Incolumis het volgende:![]()
ik heb het al gedaan paar jaar terug, ik durf nu nog steeds niet aan mijn hand te ruiken
Dan was het of het Korps of de KMARquote:Op donderdag 24 september 2009 23:38 schreef FJD het volgende:
Geen idee. Het viel me wel op dat er geen mooie vrouwen in bikini aanwezig waren. Weet niet of dat je verder helpt?
Nee sorry... Modjes zijn de kneusjes uit de crew (na de FP-crew dan, daar lopen mensen rond bij wie echt een steekje los zit).quote:Op donderdag 24 september 2009 23:32 schreef FJD het volgende:
Ik heb ooit een heel subforum onder me gehad, wie wil me aanraken?Koei, jij eerst?
quote:Op donderdag 24 september 2009 23:48 schreef koei het volgende:
Modjes zijn de kneusjes uit de crew
En ik ben niet getrouwd!quote:Op donderdag 24 september 2009 23:51 schreef ursel het volgende:
Hoor je dat Baus, alleen wij 2 zijn nog in de race
quote:Op donderdag 24 september 2009 23:48 schreef koei het volgende:
[..]
Nee sorry... Modjes zijn de kneusjes uit de crew (na de FP-crew dan, daar lopen mensen rond bij wie echt een steekje los zit).
Als je dan later maar niet bij mij uit komt huilen als Ursel homo blijkt te zijnquote:Op donderdag 24 september 2009 23:48 schreef koei het volgende:
Nee sorry... Modjes zijn de kneusjes uit de crew (na de FP-crew dan, daar lopen mensen rond bij wie echt een steekje los zit).
Pfff.. kleine strandwandelingquote:Op donderdag 24 september 2009 23:56 schreef ursel het volgende:
Maar woont niet in die mooie stad achter de duinen
koei modje-bashen, 2 weken melk halenquote:Op donderdag 24 september 2009 23:48 schreef koei het volgende:
[..]
Dat is alleen maar een dekmantel om het getrouwd zijn te verhullen..quote:Op donderdag 24 september 2009 23:57 schreef FJD het volgende:
[..]
Als je dan later maar niet bij mij uit komt huilen als Ursel homo blijkt te zijn
Ja, maar jij bent sportcrew geweest, en dat zijn dan wel weer toffe mensen over het algemeen, dus dat geeft jou een plusje! Net als dat Bart een plusje heeft omdat hij gamescrew is geweest!quote:
Doe je mee met de 100-colls-tocht? Je hebt nog even de tijd om te trainenquote:
Wie wat waar hoe?quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:03 schreef FJD het volgende:
[..]
Doe je mee met de 100-colls-tocht? Je hebt nog even de tijd om te trainen
Maar hij is ambtenaar!quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:03 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent sportcrew geweest, en dat zijn dan wel weer toffe mensen over het algemeen, dus dat geeft jou een plusje! Net als dat Bart een plusje heeft omdat hij gamescrew is geweest!
Dat maakt hem wel erg geschikt als modje idd. Die zijn wel gewend dat alles wat ze doen wordt afgekraakt, als ze al iets doen...quote:
Tis een zwarte dag Baus, wij jonge sportieve goden leggen het af tegen een passief sportende ambtenaarquote:Op vrijdag 25 september 2009 00:05 schreef Major-Balls het volgende:
Maar hij is ambtenaar!
In principe 2011 maar efkes afhankelijk van training in de winter en of ik weer kan hardlopen. Als ik weer zou kunme hardlopen (fingers crossed) dan ga ik nml. voor triatlonquote:Op vrijdag 25 september 2009 00:06 schreef Major-Balls het volgende:
Wanneer?
Wat een blauw kleurtje al niet kan doen...quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Tis een zwarte dag Baus, wij jonge sportieve goden leggen het af tegen een passief sportende ambtenaar
Vrouwen en macht...waar is toch de tijd dat het gewoon ging om wie de grootste lul had.quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:11 schreef koei het volgende:
Wat een blauw kleurtje al niet kan doen...
quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:12 schreef FJD het volgende:
[..]
Vrouwen en macht...waar is toch de tijd dat het gewoon ging om wie de grootste lul had.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:12 schreef Major-Balls het volgende:
Oh nou, misschien ga ik wel mee dan.. maar dat zie ik tegen die tijd dan wel
Kwam je daar weleens dan?quote:Op donderdag 24 september 2009 23:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Omdat het me leuk lijkt? En Voetbal is een tof forum
Die 4000km kan makkelijk zonder trainingquote:
Een freeriderquote:Op vrijdag 25 september 2009 07:02 schreef FJD het volgende:
[..]
Die 4000km kan makkelijk zonder trainingZelfs op een crossfietsje
Leuk die treincrash bij Barendrecht, moet ik op de fiets naar t werk
Yep las vooral veel. Maar kwam soms in het Feyenoord topic en vaak in het VI topic. En meestal tijdens wedstrijden in de betreffende topicsquote:
Dat is inderdaad de genuanceerde versie jah.quote:Op vrijdag 25 september 2009 08:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Yep las vooral veel. Maar kwam soms in het Feyenoord topic en vaak in het VI topic. En meestal tijdens wedstrijden in de betreffende topics
Ik zie dat je je genuanceerde mening over Landzaat hebt gepost
Wereldnieuwsquote:
Dat mag ik niet zomaar doenquote:Op vrijdag 25 september 2009 08:10 schreef staticdata het volgende:
Frank, verplaats ons even naar [GAM] nu je mod bent
quote:Op vrijdag 25 september 2009 08:40 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de genuanceerde versie jah.
Aan de andere kant kan ik nu natuurlijk alle versies plaatsen aangezien ik van jou toch geen ban krijg... Toch?
Tyfusmod.quote:Op vrijdag 25 september 2009 08:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat mag ik niet zomaar doen
[..]Doe maar niet, al kan ik geen bans uitdelen. Daar moet je FA voor zijn
Ik mag jou ook wel hoorquote:
Neequote:Op vrijdag 25 september 2009 09:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik mag jou ook wel hoorBen je er zaterdag bij?
Moet de wedstrijd wel doorgaanquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:41 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nee
Heb een verjaardagVan een negerin
Een zwangere
Zondag naar Breda
Moeten wel weer eens een meet doen waar ik ook bij kan zijn
quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:41 schreef Keltie het volgende:
Moeten wel weer eens een meet doen waar ik ook bij kan zijn
Ik moet altijd met de fiets naar het werk.quote:Op vrijdag 25 september 2009 08:43 schreef FJD het volgende:
[..]
WereldnieuwsBen maar op de fiets naar
m'n werk gegaan
Die tyfusratten moeten niet zeuren.quote:
Tis andersomquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik met de trein maar das opzich geen probleem. Half uurtje in totaalquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik moet altijd met de fiets naar het werk.![]()
Ja jullie doen een biermeet op een dag dat ik de FoD lan heb en die stond al een tijdje vastquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Tis andersomJe moet zorgen dat je er weer een keer bij bent.
wat een stelletje Josti's op je werkquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:24 schreef ursel het volgende:
Ook handig, 3 meetings op 1 ochtend. Kom je uit de laatste meeting zitten de mensen uit de eerste meeting gelijk te janken dat ze nog steeds geen verslag hebben ontvangen uit de eerste meeting...
Da's mijn manager idd..quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:11 schreef staticdata het volgende:
[..]
wat een stelletje Josti's op je werk
quote:Op vrijdag 25 september 2009 07:02 schreef FJD het volgende:
Die 4000km kan makkelijk zonder trainingZelfs op een crossfietsje
en op een echt mannen-tempoquote:
Dan nog.. Wil je een WR neerzetten of een asociaal rappe tijd, dan moet je meer richting topsport niveau gaan denken. Maar 30 dagen lang fietsen is echt geen wereldprestatie hoor.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:51 schreef FJD het volgende:
Maak daar maar 150 gemiddeld van met 100 colls & 68 cotes
Tot nog toe ben jij de enige die roept dat ut kan..quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:45 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
Dan nog.. Wil je een WR neerzetten of een asociaal rappe tijd, dan moet je meer richting topsport niveau gaan denken. Maar 30 dagen lang fietsen is echt geen wereldprestatie hoor.
Ik heb het al eerder gezegd en ik denk dat jij heel goed begrijpt wat ik bedoel. Het zit voornamelijk tussen je oren en de rest is gewoon gezond verstand.
Ben je een normaal gezond en redelijk sportief persoon, dan is de kans op blessures erg klein.
Ben je een zitvleeskweker en loop je al te puffen bij de gedachte om aan zoiets te beginnen; {X} ONGESCHIKT.
Je kan van niemand verwachten dat hij/zij zomaar topniveau prestaties neerzet, maar zo'n toer uitrijden op een leuk pittig niveautje dat moet te doen zijn. Goed weten waar je mee bezig bent, je lichaam kennen en daar naar luisteren en zorgen dat wat je verbrand ook weer aangevuld wordt en dat soort zaakjes..
SJE WEETS TOG??
It's all in the head, mensen zijn ook verschillend heh.. je kan niet alles over 1 kam scheren. Feit, toch?
De mensen die bij voorbaat al gaan roepen dat het onmogelijk is enzo, die moeten ook echt niet aan zoiets beginnen.. Stel je voor dat je moe wordt zeg! Motivatie is het allerbelangrijkste onderdeeltje.. als dat al ontbreekt, dan ben je echt volledig kansloos. En daarnaast moet je gewoon in redelijke gezondheid verkeren, hoeft helemaal niet atletisch topniveau te zijn.. als je maar iets gewend bent en niet lui bent.
Miepjes die van te voren al gaan lopen klagen... WHAT ARE U THINKING???!!!!
Hup, op het zadel en trappen met je kut!
quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:58 schreef ursel het volgende:
[..]
Tot nog toe ben jij de enige die roept dat ut kan..
Mja, en die 2 gekken die zoiets hebben van, hoe harder men roept dat ut niet kan, hoe harder we het tegendeel bewijzen..
Wedden dat JP je niet gelooft..quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:14 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
Heb het er net nog met mijn pa over gehad; Pap? 30 dgn lang 150km per dag fietsen is toch geen onmogelijke opgave, dat is voor een beetje vent toch gewoon te doen of niet? ooh, makkelijk!
![]()
Jij en Fer hebben iig de juiste spirit![]()
En dát is wat je écht nodig hebt bij dit soort dingen
![]()
En omdat jullie ook gewend zijn om te fietsen (écht fietsen), moet het voor jullie ook prima te doen zijn..
Je hoeft echt geen olympische god te zijn voor zoiets hoor, of willen jullie geschiedenis gaan schrijven?
Het zijn een hoop cols en een hoop cotes en enorme afstanden maar de moeilijkheid ligt niet in de afstand maar de tijd waarin je de afstand af gaat leggen. Ieder mens kan een Tour de France fietsen als er genoeg tijd voor is. Er zijn er maar een honderdtal per jaar die een Tour de France uitfietsen op 107% v/d winnaar (oid & los van een grote bus).quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:45 schreef Major-Balls het volgende:
Maar 30 dagen lang fietsen is echt geen wereldprestatie hoor.
Tis maar net hoe je er in staat. Als je gaat voor het uitrijden dan is het puur een kwestie van motivatie. Conditie doe je onderweg op en doordat je geen echte vaart maakt zul je je lichaam amper echt pijnigen. Tja, persoonlijk vind ik mensen die meedoen om het uitrijden/uitlopen maar een stel ambitieloze sportersquote:Het zit voornamelijk tussen je oren en de rest is gewoon gezond verstand.
Zolang je maar naar je lichaam luistert en het goed verzorgt dan voorkom je 80% van de blessures en pijntjes.quote:Ben je een normaal gezond en redelijk sportief persoon, dan is de kans op blessures erg klein.
Morgen vlammen, kijken of die JP t een beetje bij kan houdenquote:Hup, op het zadel en trappen met je kut!
Het dient natuurlijk wel een beetje op niveau te gaan heh.. Gewoon maximaal, ik weet niet beterquote:Op vrijdag 25 september 2009 17:12 schreef FJD het volgende:
Tja, persoonlijk vind ik mensen die meedoen om het uitrijden/uitlopen maar een stel ambitieloze sportersBeetje scherp aangesneden maar toch
![]()
Als je maar niet denkt dat ik je kom reddenquote:
Als je het niet haalt dan kom ik je hoogstpersoonlijk bitchslappenquote:Op vrijdag 25 september 2009 21:00 schreef ursel het volgende:
euh. Ik denk dat dit streven al hoog genoeg is om te mogen stellen dat ik het gewoon wil halen.
Moet je ons eerst bijhalenquote:Op vrijdag 25 september 2009 21:11 schreef Major-Balls het volgende:
Als je het niet haalt dan kom ik je hoogstpersoonlijk bitchslappen![]()
Jonguh.. ik wacht jullie op!quote:
Wedstrijdje doen? We rijden beide de Alp op en ik wed met jou dat ik hem 2x op rij en jij 1 keer en dat ik nog sneller ben. Als ik win betaal jij de reiskosten zo niet mag jij een lening afsluiten.quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:22 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
Jonguh.. ik wacht jullie op!En nog steeds op een freeride bike jah.. racemotors zijn ook afgeveerd...
En er is altijd nog de lockout functie
![]()
Kan ik ook nog uren over lullen... wat denken jullie nou dat het nadeel is, of het voordeel met een racefiets.
Gewicht? Zo heel veel scheelt het niet, niet iets dat minuten verschil uit zou maken. Banden? Ik weet het niet.. Gewicht en banden = weerstand.. jah ik meer weerstand, maar dat is toch kicken? Ik vind het prettig rijden, en nogmaals.. het zal echt geen minuten uitmaken.
Ik heb echt helemaal niets met racefietsen heh, kan er ook gewoon niet lekker op rijden. Mijn malle broertje (niet die rooie) die is wél helemaal into racefietsen en is een snelle Jelle op zijn knappe Gazelle V.3, en ik heb wel eens geprobeerd om met dat ding te punken... maar nee, ik heb een ander soort feeling zeg maar. Ik kan echt niet lekker fietsen op een racefiets.
Dat staat er tochquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:40 schreef Major-Balls het volgende:
Ja van lezen wordt je echt een sportman!![]()
Dus jij fietst 2 keer de Alpe op binnen de tijd dat ik hem rij?
Laten we eens kijken wie er komen!quote:Op zaterdag 26 september 2009 10:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wie komen er nou eigenlijk allemaal vanavond?
Ben ik enige die gewoon met de auto komt?
Half 5 en zo lam als een toeterquote:Op zaterdag 26 september 2009 10:11 schreef ursel het volgende:
whehe. Fer die zich al indekt
lag er zelf ook pas om 2 uur in hoor.
En hoe weet ik nou WIE er ja hebben gestemd?quote:Op zaterdag 26 september 2009 10:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Laten we eens kijken wie er komen!
Poll: Kom jij vanavond?Ja. Ik ben een slappe zak.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Dat is nou juist de garpquote:Op zaterdag 26 september 2009 11:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
En hoe weet ik nou WIE er ja hebben gestemd?
Ik geef toe dat ie misschien iets te hoog gegrepen was voor jequote:
Zonder zadel?quote:Er komen zo 2 homo's hun spullen brengen voordat ze naar België gaan fietsen
quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:16 schreef FJD het volgende:
Prinsenbeek gehaald, blijkt JP hier helemaal niet meer
te wonen. Moeten we nog 40km fietsen
Ow ja en Frank gaat z'n eerste illegale Xbox spelletje branden
Aandachttekortquote:Op zaterdag 26 september 2009 17:55 schreef BattleLies het volgende:
Help! homo's over de vloer!
quote:
Prijzen vergeten? Dan ben je je titel ook niet waardquote:Op zondag 27 september 2009 13:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
BoF! Bierkenner *O Ben alleen mn prijzen vergeten
Ja wel een beetje erg dom! Ik vrees dat Jp het niet zal kunnen laten om dat flesje Duvel dicht te laten.quote:Op zondag 27 september 2009 13:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
BoF! Bierkenner *O Ben alleen mn prijzen vergeten
Moet ie hem wel helemaal in z'n eentje opdrinkenquote:Op zondag 27 september 2009 14:55 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ja wel een beetje erg dom! Ik vrees dat Jp het niet zal kunnen laten om dat flesje Duvel dicht te laten.
Dat zouden we onder ons houdenquote:Op zondag 27 september 2009 15:00 schreef BattleLies het volgende:
*getver dit is toch wel het smerigste koolzuurhoudende biertje!* Blijkt het achteraf DUVEL te zijn geweest!![]()
LOL! jullie zijn flink tekeer gegaan hoorde ik. Hij is toch maar even bij z'n ouders gestopt. Nu is hij (als het goed is) weer op de terugweg! Zal wel niet zo hard gaanquote:Op zondag 27 september 2009 15:22 schreef FJD het volgende:
Nou Lies, dat wordt masseren vrees ik voor je
83? dat is dan toch 90 km fer??quote:Op zondag 27 september 2009 15:36 schreef FJD het volgende:
Hij begon! We waren Minderhout nog niet uit of meneer moest met 35 op kop rijden. We dachten nog dat we JP onderschat hadden dus deden we vrolijk mee maar toen ik richting Rijsbergen even van kop af doortrok tot boven de 40int uur toen deed t wel even pijn bij hem![]()
Uiteindelijk 83km gereden
quote:Op zondag 27 september 2009 16:06 schreef jpjedi het volgende:
Was gezellig boyzzz.
@Fer.. Die 34/35 trek ik nog wel enigzins maar bij dat 2e stuk 40 kraakte ik inderdaad![]()
62 gedaan en lekker gereden.
wtf paarden ?quote:Op zondag 27 september 2009 16:04 schreef ursel het volgende:ondertussen ook in 's gravendeel.
65km met 30 in 't uur
Daarna ff die paardenkar getest, maar eruit met ut paard ging niet geheel vlekkeloos en zit nu met een zak ijs op mijn knie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |