Zijn wij nu ook FUK! mongolen dan??quote:Op woensdag 23 september 2009 22:37 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
jah, newly wed zijn rocks!![]()
![]()
kan alleen niet bij de bierproef meet zijn>> sorry JP
![]()
tevens post ik niet (als ik nuchter ben) in [ONZ], het subforum met de grootste FUK! mongolen die er zijn dus mail me maar als we weer in [GAM] zitten!
quote:Op woensdag 23 september 2009 23:01 schreef IJsmuts het volgende:
Jullie zijn lieve BoF!ers! En ach, wat kan het mij ook schijten, als jij zegt dat het goed is zal het wel zo zijn! Wel prima dat die GAM mods nu weg zijn!
Ja, werk nu 3 dagen in de week, vrijdag plus weekend. Gaat wel lekker verder, als het rustig is kan ik een beetje leren. Komen ook wel relaxte mensen, leuke meisjesquote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 23:30 schreef koei het volgende:
In het kader van faalacties: Ik ben net buitengesloten door de kat Was thuis gekomen en beide katten waren buiten. Kat 1naar binnen gelaten en kat 2 zat nog een beetje de dreinen voor de deur van 'ik wil wel naar binnen, maar ik wil dat je me haalt!' zoals hij vaker doet. Dus ik de deur op een kiertje zodat kat 1 niet weer naar buiten glipt en Kat 2 gepakt. Op dat moment hoor ik de deur dichtklikken en staat kat 1 gezellig met zn voorpoten tegen het raampje aan naar buiten te kijken
Gelukkig wonen mn ouders op 10 minuten afstand, dus die heb ik maar wakker gebeld
quote:Op woensdag 23 september 2009 23:44 schreef koei het volgende:
Nee, ik kwam gelukkig net uit de bios en daar ga ik nooit in mijn pyjama heenIk zet wel vrij regelmatig in alleen een badjas de vuilniszak buiten, dus wat dat betreft was het nog best goed gepland
En kat 2 heeft wat qualitytime gehad buiten!
Je hebt niet eens gefietst vandaag..quote:Op woensdag 23 september 2009 23:49 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Weltrusten allemaal ben helemaal kapot
Wiet, hasj, coke, paddo's. Valt dus wel mee.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Volgens mij is alcohol niet slechter dan Coke of Heroine of XTC. Wiet en Hash wel zover ik weet
Wat heb je allemaal, qua drugs, al doorgeslikt, ingespoten en opgesnoven in je leven?
Want? Er word niet gezegd dat het niet zonder kan, het geeft de avond alleen een meerwaardequote:Dat van "het geeft me een lekker gevoel" vind ik wel zo'n kulreden. Ook zonder alcohol of drugs kan ik een supergezellige avond hebben! Als je dat niet kan ben je wat mij betreft vrij kansloos.
Beetje watje is het welquote:Op donderdag 24 september 2009 00:04 schreef ursel het volgende:
Je hebt niet eens gefietst vandaag..
Dat was IJsquote:Op donderdag 24 september 2009 07:53 schreef remlof het volgende:
IJsmuts, mods voor nazi uitmaken, twee weken weg.
Jij was het hè? Ouwe NSBerquote:
Het grote BoF! BF2 topic deel 2 in ONZ: IBTLquote:
Das dan x2 als je blauw bent en wss x4 als je rood bentquote:Op donderdag 24 september 2009 08:40 schreef staticdata het volgende:
Waar mensen zich al niet druk om maken
Nou blijkbaar ook genoeg mensen die zwart zijn hoor. En ik bedoel dan ook zwart als in username, voordat dat weer een discussiepunt wordquote:Op donderdag 24 september 2009 08:47 schreef FJD het volgende:
[..]
Das dan x2 als je blauw bent en wss x4 als je rood bentongelofelijk wat een droeftoeters je dan tegenkomt zeg!
quote:Op donderdag 24 september 2009 07:35 schreef FJD het volgende:
[..]
Beetje watje is het wel
Goedemorgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |