en op een echt mannen-tempoquote:
Dan nog.. Wil je een WR neerzetten of een asociaal rappe tijd, dan moet je meer richting topsport niveau gaan denken. Maar 30 dagen lang fietsen is echt geen wereldprestatie hoor.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:51 schreef FJD het volgende:
Maak daar maar 150 gemiddeld van met 100 colls & 68 cotes
Tot nog toe ben jij de enige die roept dat ut kan..quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:45 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
Dan nog.. Wil je een WR neerzetten of een asociaal rappe tijd, dan moet je meer richting topsport niveau gaan denken. Maar 30 dagen lang fietsen is echt geen wereldprestatie hoor.
Ik heb het al eerder gezegd en ik denk dat jij heel goed begrijpt wat ik bedoel. Het zit voornamelijk tussen je oren en de rest is gewoon gezond verstand.
Ben je een normaal gezond en redelijk sportief persoon, dan is de kans op blessures erg klein.
Ben je een zitvleeskweker en loop je al te puffen bij de gedachte om aan zoiets te beginnen; {X} ONGESCHIKT.
Je kan van niemand verwachten dat hij/zij zomaar topniveau prestaties neerzet, maar zo'n toer uitrijden op een leuk pittig niveautje dat moet te doen zijn. Goed weten waar je mee bezig bent, je lichaam kennen en daar naar luisteren en zorgen dat wat je verbrand ook weer aangevuld wordt en dat soort zaakjes..
SJE WEETS TOG??
It's all in the head, mensen zijn ook verschillend heh.. je kan niet alles over 1 kam scheren. Feit, toch?
De mensen die bij voorbaat al gaan roepen dat het onmogelijk is enzo, die moeten ook echt niet aan zoiets beginnen.. Stel je voor dat je moe wordt zeg! Motivatie is het allerbelangrijkste onderdeeltje.. als dat al ontbreekt, dan ben je echt volledig kansloos. En daarnaast moet je gewoon in redelijke gezondheid verkeren, hoeft helemaal niet atletisch topniveau te zijn.. als je maar iets gewend bent en niet lui bent.
Miepjes die van te voren al gaan lopen klagen... WHAT ARE U THINKING???!!!!
Hup, op het zadel en trappen met je kut!
quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:58 schreef ursel het volgende:
[..]
Tot nog toe ben jij de enige die roept dat ut kan..
Mja, en die 2 gekken die zoiets hebben van, hoe harder men roept dat ut niet kan, hoe harder we het tegendeel bewijzen..
Wedden dat JP je niet gelooft..quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:14 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
Heb het er net nog met mijn pa over gehad; Pap? 30 dgn lang 150km per dag fietsen is toch geen onmogelijke opgave, dat is voor een beetje vent toch gewoon te doen of niet? ooh, makkelijk!
![]()
Jij en Fer hebben iig de juiste spirit![]()
En dát is wat je écht nodig hebt bij dit soort dingen
![]()
En omdat jullie ook gewend zijn om te fietsen (écht fietsen), moet het voor jullie ook prima te doen zijn..
Je hoeft echt geen olympische god te zijn voor zoiets hoor, of willen jullie geschiedenis gaan schrijven?
Het zijn een hoop cols en een hoop cotes en enorme afstanden maar de moeilijkheid ligt niet in de afstand maar de tijd waarin je de afstand af gaat leggen. Ieder mens kan een Tour de France fietsen als er genoeg tijd voor is. Er zijn er maar een honderdtal per jaar die een Tour de France uitfietsen op 107% v/d winnaar (oid & los van een grote bus).quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:45 schreef Major-Balls het volgende:
Maar 30 dagen lang fietsen is echt geen wereldprestatie hoor.
Tis maar net hoe je er in staat. Als je gaat voor het uitrijden dan is het puur een kwestie van motivatie. Conditie doe je onderweg op en doordat je geen echte vaart maakt zul je je lichaam amper echt pijnigen. Tja, persoonlijk vind ik mensen die meedoen om het uitrijden/uitlopen maar een stel ambitieloze sportersquote:Het zit voornamelijk tussen je oren en de rest is gewoon gezond verstand.
Zolang je maar naar je lichaam luistert en het goed verzorgt dan voorkom je 80% van de blessures en pijntjes.quote:Ben je een normaal gezond en redelijk sportief persoon, dan is de kans op blessures erg klein.
Morgen vlammen, kijken of die JP t een beetje bij kan houdenquote:Hup, op het zadel en trappen met je kut!
Het dient natuurlijk wel een beetje op niveau te gaan heh.. Gewoon maximaal, ik weet niet beterquote:Op vrijdag 25 september 2009 17:12 schreef FJD het volgende:
Tja, persoonlijk vind ik mensen die meedoen om het uitrijden/uitlopen maar een stel ambitieloze sportersBeetje scherp aangesneden maar toch
![]()
Als je maar niet denkt dat ik je kom reddenquote:
Als je het niet haalt dan kom ik je hoogstpersoonlijk bitchslappenquote:Op vrijdag 25 september 2009 21:00 schreef ursel het volgende:
euh. Ik denk dat dit streven al hoog genoeg is om te mogen stellen dat ik het gewoon wil halen.
Moet je ons eerst bijhalenquote:Op vrijdag 25 september 2009 21:11 schreef Major-Balls het volgende:
Als je het niet haalt dan kom ik je hoogstpersoonlijk bitchslappen![]()
Jonguh.. ik wacht jullie op!quote:
Wedstrijdje doen? We rijden beide de Alp op en ik wed met jou dat ik hem 2x op rij en jij 1 keer en dat ik nog sneller ben. Als ik win betaal jij de reiskosten zo niet mag jij een lening afsluiten.quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:22 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
Jonguh.. ik wacht jullie op!En nog steeds op een freeride bike jah.. racemotors zijn ook afgeveerd...
En er is altijd nog de lockout functie
![]()
Kan ik ook nog uren over lullen... wat denken jullie nou dat het nadeel is, of het voordeel met een racefiets.
Gewicht? Zo heel veel scheelt het niet, niet iets dat minuten verschil uit zou maken. Banden? Ik weet het niet.. Gewicht en banden = weerstand.. jah ik meer weerstand, maar dat is toch kicken? Ik vind het prettig rijden, en nogmaals.. het zal echt geen minuten uitmaken.
Ik heb echt helemaal niets met racefietsen heh, kan er ook gewoon niet lekker op rijden. Mijn malle broertje (niet die rooie) die is wél helemaal into racefietsen en is een snelle Jelle op zijn knappe Gazelle V.3, en ik heb wel eens geprobeerd om met dat ding te punken... maar nee, ik heb een ander soort feeling zeg maar. Ik kan echt niet lekker fietsen op een racefiets.
Dat staat er tochquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:40 schreef Major-Balls het volgende:
Ja van lezen wordt je echt een sportman!![]()
Dus jij fietst 2 keer de Alpe op binnen de tijd dat ik hem rij?
Laten we eens kijken wie er komen!quote:Op zaterdag 26 september 2009 10:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wie komen er nou eigenlijk allemaal vanavond?
Ben ik enige die gewoon met de auto komt?
Half 5 en zo lam als een toeterquote:Op zaterdag 26 september 2009 10:11 schreef ursel het volgende:
whehe. Fer die zich al indekt
lag er zelf ook pas om 2 uur in hoor.
En hoe weet ik nou WIE er ja hebben gestemd?quote:Op zaterdag 26 september 2009 10:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Laten we eens kijken wie er komen!
Poll: Kom jij vanavond?Ja. Ik ben een slappe zak.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |