Wereldnieuwsquote:
Dat mag ik niet zomaar doenquote:Op vrijdag 25 september 2009 08:10 schreef staticdata het volgende:
Frank, verplaats ons even naar [GAM] nu je mod bent
quote:Op vrijdag 25 september 2009 08:40 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de genuanceerde versie jah.
Aan de andere kant kan ik nu natuurlijk alle versies plaatsen aangezien ik van jou toch geen ban krijg... Toch?
Tyfusmod.quote:Op vrijdag 25 september 2009 08:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat mag ik niet zomaar doen
[..]Doe maar niet, al kan ik geen bans uitdelen. Daar moet je FA voor zijn
Ik mag jou ook wel hoorquote:
Neequote:Op vrijdag 25 september 2009 09:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik mag jou ook wel hoorBen je er zaterdag bij?
Moet de wedstrijd wel doorgaanquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:41 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nee
Heb een verjaardagVan een negerin
Een zwangere
Zondag naar Breda
Moeten wel weer eens een meet doen waar ik ook bij kan zijn
quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:41 schreef Keltie het volgende:
Moeten wel weer eens een meet doen waar ik ook bij kan zijn
Ik moet altijd met de fiets naar het werk.quote:Op vrijdag 25 september 2009 08:43 schreef FJD het volgende:
[..]
WereldnieuwsBen maar op de fiets naar
m'n werk gegaan
Die tyfusratten moeten niet zeuren.quote:
Tis andersomquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik met de trein maar das opzich geen probleem. Half uurtje in totaalquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik moet altijd met de fiets naar het werk.![]()
Ja jullie doen een biermeet op een dag dat ik de FoD lan heb en die stond al een tijdje vastquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Tis andersomJe moet zorgen dat je er weer een keer bij bent.
wat een stelletje Josti's op je werkquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:24 schreef ursel het volgende:
Ook handig, 3 meetings op 1 ochtend. Kom je uit de laatste meeting zitten de mensen uit de eerste meeting gelijk te janken dat ze nog steeds geen verslag hebben ontvangen uit de eerste meeting...
Da's mijn manager idd..quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:11 schreef staticdata het volgende:
[..]
wat een stelletje Josti's op je werk
quote:Op vrijdag 25 september 2009 07:02 schreef FJD het volgende:
Die 4000km kan makkelijk zonder trainingZelfs op een crossfietsje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |