Maakt niet uit, tis gezellig hier..quote:Op woensdag 23 september 2009 15:57 schreef Incolumis het volgende:
- PC exclusive
- Frostbite 2 game engine running DX11
- DICE is the producer
- EA is the publisher
- Will feature some sort of destructible environment or the ability to destroy objects (canisters, windows, etc.)
- Won't be as system resource heavy as previous Battlefield's (by ratio)
- First Person Shooter
- Released no later than March 2011
- BF:BC2 =/= BF3
2011![]()
zolang moeten we nog in ONZ blijven
Bron?quote:Op woensdag 23 september 2009 15:57 schreef Incolumis het volgende:
- PC exclusive
- Frostbite 2 game engine running DX11
- DICE is the producer
- EA is the publisher
- Will feature some sort of destructible environment or the ability to destroy objects (canisters, windows, etc.)
- Won't be as system resource heavy as previous Battlefield's (by ratio)
- First Person Shooter
- Released no later than March 2011
- BF:BC2 =/= BF3
2011![]()
zolang moeten we nog in ONZ blijven
Volgens mij is alcohol niet slechter dan Coke of Heroine of XTC. Wiet en Hash wel zover ik weetquote:Op woensdag 23 september 2009 15:15 schreef Incolumis het volgende:
[..]
het geeft me een lekker gevoel, maar ik heb absoluut niet de drang om steeds meer te nemen of zo. voordat ik iets gebruik, wil ik eerst er van alles vanaf weten. zo weet je wat de "goede" maar ook de "slechte" eigenschappen zijn. drugsverslaving wordt m.i. wel erg overtrokken, vooral in Amerika. er was zo'n test om te zien of muizen snel verslaafd raakten, waar ze de muizen dus alleen maar met drugs voerden en geen eten. tja logisch dat ie dan verslaafd raakt. daar kwam een andere wetenschapper tegen in opstand, die verklaarde dat de muis geen keuzes had, of hij kon eten/drinken pakken, of drugs. wat bleek nou, in zijn tests pakten de muizen helemaal niet zo vaak drugs.
w.m.b. zijn alcohol en nicotine vele malen slechter dan bijv. xtc, wiet, hash. coke of heroine is ook troep.
quote:Op woensdag 23 september 2009 18:57 schreef staticdata het volgende:
Gelijk een banner van online hulp Cannabis
niet zo heel veel hoor, vroegah deed ik regelmatig blowen, van mijn 16e tot 19equote:Op woensdag 23 september 2009 18:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Volgens mij is alcohol niet slechter dan Coke of Heroine of XTC. Wiet en Hash wel zover ik weet
Wat heb je allemaal, qua drugs, al doorgeslikt, ingespoten en opgesnoven in je leven?
oh absoluut, ben ook vaker nuchter bij een feest geweest dan dat ik wappie was. ik ben sowieso al niet zo'n drinker, ik heb het niet nodig. maar drugs "geeft me wel een lekker gevoel" hoorquote:Dat van "het geeft me een lekker gevoel" vind ik wel zo'n kulreden. Ook zonder alcohol of drugs kan ik een supergezellige avond hebben! Als je dat niet kan ben je wat mij betreft vrij kansloos.
Nee dat is lekker, 14.000 man in van die strakke racepakjesquote:Op woensdag 23 september 2009 19:19 schreef FJD het volgende:
Sport is nog steeds de beste drug maar ja kan me voorstellen dat 14.000 fietsers in Ahoy best druk is![]()
Weer 67.5km weggefietst
73quote:Op woensdag 23 september 2009 19:19 schreef FJD het volgende:
Sport is nog steeds de beste drug maar ja kan me voorstellen dat 14.000 fietsers in Ahoy best druk is![]()
Weer 67.5km weggefietst
+30 int uur gemiddeldquote:
Jajaquote:Op woensdag 23 september 2009 20:00 schreef ursel het volgende:
Naarmate je afstand groter wordt, wordt je gemiddelde iets lager.
JP begint alvast met bouwen voor Kevquote:
alweer?quote:
Ohquote:Op woensdag 23 september 2009 20:58 schreef Sickert het volgende:
[..]
alweer?
mn huidige is uit 2006 met daarvan 2 upgrades uit 2007 (raptor disk en 8600 Gtx)
tijd voor wat nieuws frankie!!
Hoe was de huwelijksreis onder die steen??quote:
jah, newly wed zijn rocks!quote:Op woensdag 23 september 2009 22:31 schreef ursel het volgende:
[..]
Hoe was de huwelijksreis onder die steen??![]()
Tis hier reuze gezellie joh. Een hoop vriendjes erbij..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |