quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:20 schreef koei het volgende:
Ik heb Fat Princess, meer heb ik voorlopig niet nodig!

Dat wordt een nieuwe rasp kopen
 Dat wordt een nieuwe rasp kopen  

Even het fornuis opschuiven is natuurlijk geen optie..quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:55 schreef koei het volgende:
Ik heb mn kaasrasp achter mn fornuis laten vallenDat wordt een nieuwe rasp kopen

Lijkt me een moment voor Baus om indruk te makenquote:Op dinsdag 22 september 2009 21:58 schreef ursel het volgende:
Even het fornuis opschuiven is natuurlijk geen optie..

13 13 13 13
 13 13 13 13  

Ze heeft al een Fat Princess, meer heeft ze niet nodig..quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Lijkt me een moment voor Baus om indruk te maken

Maak er eens een foto vanquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:01 schreef koei het volgende:
Nee, die zit ingeklemd tussen mn koelkast en mn keukenblad en naar voren trekken kan wel, maar dan kan ik er alsnog achter niet bij, want hij kan niet helemaal naar voren, daarvoor is mn keuken te klein

Etenquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:03 schreef koei het volgende:
ja, maar geen magneetje van 1 meter lang of die sterk genoeg is om de kaasrasp erachter vandaan te vissen...
Nouja, ik ga straks wel wat pielen als mn eten klaar is...
 Waar woon je?
 Waar woon je?

Magneetje + touwtje + stokje/lepel/vork/mes/breinaald etc / Mac Gyver = lekker vissenquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:03 schreef koei het volgende:
ja, maar geen magneetje van 1 meter lang of die sterk genoeg is om de kaasrasp erachter vandaan te vissen...
Nouja, ik ga straks wel wat pielen als mn eten klaar is...

quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:06 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
Voedsel in je mond stoppen, kauwen en doorslikken. Je weet toch!
 Maar om 22:00 uur nog (avond)eten?
 Maar om 22:00 uur nog (avond)eten? 

Al heb je natuurlijk ook in de grote steden wel 1 of meerdere goede en nette wijken.
 Al heb je natuurlijk ook in de grote steden wel 1 of meerdere goede en nette wijken.

Dat moet echt opgelost worden in Fifa 10 full want in de demo slaat t echt nergens op
 Dat moet echt opgelost worden in Fifa 10 full want in de demo slaat t echt nergens op  

Doeiquote:

Hou je van stinksteden? Nou ja, ieder zijn meug natuurlijk!quote:

AC Milanquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kreeg net van EA Sports een mail met de mededeling dat zojuist de meest slechte 2 tegen 1 wedstrijd ooit is gespeeld. Ging om 3 Nederlanders met de bijnamen "DeStudent, DutchKeltie & Sickert". Het komt er dus op neer dat "DutchKeltie & Sickert" met z'n tweeen met 13 - 0 hebben verloren van "DeStudent". De meest dramatische nederlaag ooit door ons gemeten.
Een screenshot ter verduidelijking:
[ afbeelding ]
Met vriendelijke groet,
EA Sports.

quote:

Behalve Amsterdamquote:Op dinsdag 22 september 2009 23:28 schreef Bart het volgende:
Hou je van stinksteden? Nou ja, ieder zijn meug natuurlijk!

Ben echt nog nooit zo makkelijk door de verdediging vd tegenstander geschotenquote:Op woensdag 23 september 2009 07:02 schreef Keltie het volgende:
AC Milan
Expres eigen doelpunt maken
 Ongelofelijk
 Ongelofelijk  Heb zelfs nog een opgelegde kans of 4 gemist
 Heb zelfs nog een opgelegde kans of 4 gemist  
  Ronaldo draait weg bij de aftrap en krijgt alle ruimte, dom je moet meteen z'n poten breken. Scoort ik meteen de 1-0
 Ronaldo draait weg bij de aftrap en krijgt alle ruimte, dom je moet meteen z'n poten breken. Scoort ik meteen de 1-0 
quote:[ afbeelding ]

Had, met dat gekke Zuid Afrika, Portugal nog bijna op de knieën ookquote:Op woensdag 23 september 2009 07:46 schreef FJD het volgende:
[..]
Ben echt nog nooit zo makkelijk door de verdediging vd tegenstander geschotenOngelofelijk
Heb zelfs nog een opgelegde kans of 4 gemist

Die wedstrijd daarna was ook geniaalRonaldo draait weg bij de aftrap en krijgt alle ruimte, dom je moet meteen z'n poten breken. Scoort ik meteen de 1-0

quote:[..]
Mogguh

Arnhem is inderdaad ook zo'n stinkstadquote:

Pienaarquote:Op woensdag 23 september 2009 07:50 schreef Keltie het volgende:
Had, met dat gekke Zuid Afrika, Portugal nog bijna op de knieën ook
 UPC vond dat ik al genoeg goals had gemaakt en gooide de verbinding plat
 UPC vond dat ik al genoeg goals had gemaakt en gooide de verbinding plat  Kwam net online toen Kev offline ging
 Kwam net online toen Kev offline ging  

quote:Op woensdag 23 september 2009 08:37 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Goeiemorgen
Gaat weer snel die topics. Misschien is zo'n overstapje zo slecht nog niet.
Hoe is het nu met je Frank? Ben je al moe?

quote:
quote:Op donderdag 17 september 2009 17:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik zal niet rusten voordat BoF! weer in GAM staat!

Oh datquote:
 Heb me er maar bij neergelegd, tis toch wel leuk hier
 Heb me er maar bij neergelegd, tis toch wel leuk hier  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |