Jawel. Nieuwsposter Sport, FP Moderator en heeeeeeeeel kort Mod in BoF!quote:Op donderdag 24 september 2009 23:26 schreef koei het volgende:
Oeh, jullie gaan wel echt de gijsjes achter na zo... Eerst vanuit GAM naar ONZ, daarna worden één voor één de users allemaal crew...
Maar Morpheus, ben jij nooit eerder crew geweest? Of was dat een andere Morpheus?
Ah, jij bent de Magneet dusquote:Op donderdag 24 september 2009 23:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jawel. Nieuwsposter Sport, FP Moderator en heeeeeeeeel kort Mod in BoF!
Magneetquote:Op donderdag 24 september 2009 23:29 schreef koei het volgende:
[..]
Ah, jij bent de Magneet dusMaar dan had ik je username toch goed herkend!
Rode patch op de baret? En die bus, donkerblauw? Kenteken beginnend met KM?quote:Op donderdag 24 september 2009 23:20 schreef FJD het volgende:
Ik heb het wel een beetje aangedikt hoor Baussie
Int echie waren het grofweg 20 tot 30 man, in leger uniform met ik geloof baretten op. Geen felle kleur eerder iets van donkerblauw. Vier man lagen 2 aan 2 aan de buiten kanten van het peleton op de grond op hun rugtas met iets wat idd zomaar een MP5 had kunnen zijn maar niet echt actief ergens op gericht. De rest stond in rijen van 2 achter elkaar opgesteld alsof ze een oefening zouden krijgen van de sergeant (of weet ik wie er in charge is). Verder zaten er nog een man of 4 a 5 een beetje non-chalant in een openstaand busje. Denk type Ford Transit met schuifdeur aan de zijkant en geen zichtbare bepantsering. Leek ook niet echt iets aan de hand wat dat betreft.
quote:Op donderdag 24 september 2009 23:36 schreef Incolumis het volgende:![]()
ik heb het al gedaan paar jaar terug, ik durf nu nog steeds niet aan mijn hand te ruiken
quote:Op donderdag 24 september 2009 23:37 schreef Major-Balls het volgende:
En die bus, donkerblauw?
Geen idee. Het viel me wel op dat er geen mooie vrouwen in bikini aanwezig waren. Weet niet of dat je verder helpt?quote:Rode patch op de baret? Kenteken beginnend met KM?
Eng he, deo?quote:Op donderdag 24 september 2009 23:36 schreef Incolumis het volgende:![]()
ik heb het al gedaan paar jaar terug, ik durf nu nog steeds niet aan mijn hand te ruiken
Dan was het of het Korps of de KMARquote:Op donderdag 24 september 2009 23:38 schreef FJD het volgende:
Geen idee. Het viel me wel op dat er geen mooie vrouwen in bikini aanwezig waren. Weet niet of dat je verder helpt?
Nee sorry... Modjes zijn de kneusjes uit de crew (na de FP-crew dan, daar lopen mensen rond bij wie echt een steekje los zit).quote:Op donderdag 24 september 2009 23:32 schreef FJD het volgende:
Ik heb ooit een heel subforum onder me gehad, wie wil me aanraken?Koei, jij eerst?
quote:Op donderdag 24 september 2009 23:48 schreef koei het volgende:
Modjes zijn de kneusjes uit de crew
En ik ben niet getrouwd!quote:Op donderdag 24 september 2009 23:51 schreef ursel het volgende:
Hoor je dat Baus, alleen wij 2 zijn nog in de race
quote:Op donderdag 24 september 2009 23:48 schreef koei het volgende:
[..]
Nee sorry... Modjes zijn de kneusjes uit de crew (na de FP-crew dan, daar lopen mensen rond bij wie echt een steekje los zit).
Als je dan later maar niet bij mij uit komt huilen als Ursel homo blijkt te zijnquote:Op donderdag 24 september 2009 23:48 schreef koei het volgende:
Nee sorry... Modjes zijn de kneusjes uit de crew (na de FP-crew dan, daar lopen mensen rond bij wie echt een steekje los zit).
Pfff.. kleine strandwandelingquote:Op donderdag 24 september 2009 23:56 schreef ursel het volgende:
Maar woont niet in die mooie stad achter de duinen
koei modje-bashen, 2 weken melk halenquote:Op donderdag 24 september 2009 23:48 schreef koei het volgende:
[..]
Dat is alleen maar een dekmantel om het getrouwd zijn te verhullen..quote:Op donderdag 24 september 2009 23:57 schreef FJD het volgende:
[..]
Als je dan later maar niet bij mij uit komt huilen als Ursel homo blijkt te zijn
Ja, maar jij bent sportcrew geweest, en dat zijn dan wel weer toffe mensen over het algemeen, dus dat geeft jou een plusje! Net als dat Bart een plusje heeft omdat hij gamescrew is geweest!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |