Tis niet zozeer de leeftijd maar meer de levensfase denk ik; beide met begonnen met een studie. Dat maakt het erg lastig.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:09 schreef Incolumis het volgende:
hoe jong waren jullie ook al weer?
Succes man!quote:Op donderdag 17 september 2009 17:45 schreef Viro het volgende:
WTF doet het BoF! topic in ONZ ?
Maar iig, vorige week bij bunny dr ouders op gesprek geweest. Die vonden het helemaal geweldig, maar ze vonden ons te jong voor een kind. Keuze is gemaakt na het gesprek, het is abortus geworden. Morgen "big day". Dan wordt het kijken hoe het verder loopt.
Oh en kanye west![]()
![]()
![]()
ik 21 en zij bijna 22quote:Op donderdag 17 september 2009 18:09 schreef Incolumis het volgende:
[..]
hoe jong waren jullie ook al weer?
tyquote:
Mee eens, ff de mooiste moment van een beginnende artieste verpesten.quote:En wat die Kanye flikte is fucking misselijkmakend,hoop dat iemand hem een keer klappen geeft
Hoiquote:
Iets anders dan? Een euh;quote:
Toen ik begon te lezen dacht ik "hé, die heeft een goede smaak!"quote:Op donderdag 17 september 2009 21:21 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
Iets anders dan? Een euh;
Burrito's, frietjes, hamburgers, bietjes, hutspot, taco's, kip tandoori (met dank aan Bartholomeus voor de correcte spelling), kip siam, spinazie a la creme, appelmoes, kipfilet, varkenshaas, varkensoester, vissticks, gehaktballen, pure chocolade, slagroomtaart, melk chocolade als het van zo'n groot Aldi paas ei is, paprika chips van Lays, die oude friteschips van cheetos die niet meer bestaat, chocolade met praliné erin, kaassouflé's, pizza, tosti's, chicken tonight kerrie, sperziebonen-gehaktschotel, aardappel anders, malthesers, touwtjesvlees, gebakken ei, chipito's, alpen macaroni, stokbrood, shoarma, saucijzenbroodjes, ham/kaas croissants, muffins, appelkruimeltaart, gevulde koeken, roze koeken, chocolade vla, efteling vla, oliebollen, appelflappen, moorkoppen, gebakken banaan, bami, nasi, mihoen, mie, saté, shaslick, champignons, bananen, appels, peren, aardbeien, perzikken, schuimblokken, gesuikerde spekjes, zoute drop, zure matjes, chili con carne, slavinken, komkommer, kroketten, bitterballen, carpaccio, bananensplit, dame blanche, yoghurt ijs, sorbet, cake, witte bonen in tomatensaus, krentenbollen, vruchtenhagelslag en oreo-koekjes. ?
sjit! Ik twijfelde nog of ik het weg zou halenquote:Op donderdag 17 september 2009 21:23 schreef koei het volgende:
Toen ik begon te lezen dacht ik "hé, die heeft een goede smaak!"Totdat ik die opmerking van Bartholomeus las
Pas maar op! Ik heb al een ex die op dezelfde dag jarig was, daar kan er nog wel eentje bij.quote:
Jij hebt zeker de wist u datjes uit HYPE niet gelezenquote:
Ja daar istie weer, de populair wetenschappelijk quiz...paparapapaaaaaaparapapaaaaa..wist jij daaaaaaaaaaaaaat!quote:Op donderdag 17 september 2009 21:32 schreef koei het volgende:
Jij hebt zeker de wist u datjes uit HYPE niet gelezen
Weet je zeker dat je dat aan kan?quote:Op donderdag 17 september 2009 21:37 schreef FJD het volgende:
[..]
Ja daar istie weer, de populair wetenschappelijk quiz...paparapapaaaaaaparapapaaaaa..wist jij daaaaaaaaaaaaaat!
Nou vertel!
Nee, maar verlies was nou ook weer niet de bedoeling toch??quote:Op donderdag 17 september 2009 21:55 schreef koei het volgende:
Ach, het is niet alsof er geld verdiend wordt door de verkoop van dat magazine
De enige reden dat die meet legendarisch was, was de aanwezigheid van een aanzienlijke hoeveelheid BoF!fersquote:Op donderdag 17 september 2009 21:45 schreef Major-Balls het volgende:
Vraag me af van welke meet dat afkomt
Wie heeft het over GAM meets? Volgens mij is er daarvan maar 1 officiële geweest waarbij niemand elkaar kon vinden ofzo... Crewmeets daarentegen zijn er veel geweest, ook met Fristi, maar dan gemengd met bierquote:Op donderdag 17 september 2009 22:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zo een laatste reactie geplaatst in GAM FB.
Nu weer lekker in ONZ verder
Sterkte Viro en Bunny
Volgens mij zijn er op de laatste GAM meet meer BoF-ers geweest dan overige GAM-ers
En wij hadden Fristi
Gezien er toch geen weer woord komt uit de mod hoek zal het hier wel mee eindigen denk ik.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
quote:Nu weer lekker in ONZ verder
quote:Sterkte Viro en Bunny
Ik was er niet bij..quote:Volgens mij zijn er op de laatste GAM meet meer BoF-ers geweest dan overige GAM-ers
En wij hadden Fristi
Ik had niks tegen crew, maar nu wel. Bier verkrachten met Fristi en andersomquote:Op donderdag 17 september 2009 22:22 schreef koei het volgende:
[..]
Wie heeft het over GAM meets? Volgens mij is er daarvan maar 1 officiële geweest waarbij niemand elkaar kon vinden ofzo... Crewmeets daarentegen zijn er veel geweest, ook met Fristi, maar dan gemengd met bier
Dat dus. Ik heb mijn best voor jullie gedaan, BoF'fersquote:Op donderdag 17 september 2009 22:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Tja ach... Spanky is een beetje... ehm... apartquote:Op donderdag 17 september 2009 22:32 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik had niks tegen crew, maar nu wel. Bier verkrachten met Fristi en andersom![]()
quote:Op donderdag 17 september 2009 22:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat dus. Ik heb mijn best voor jullie gedaan, BoF'fers
quote:Op donderdag 17 september 2009 22:44 schreef koei het volgende:
[..]
Tja ach... Spanky is een beetje... ehm... apart
[ afbeelding ]
Ja wanneer was ie nou ook alweer? Als ik nog niets heb staan kom ik langs! En mijn bierskills hoef je niet te testen, die zijn al op level 69quote:Op donderdag 17 september 2009 22:45 schreef jpjedi het volgende:
[..]
![]()
Wanneer wordt jij nou eens Boffer? Kunnen we gelijk je skills testen op de bierproef avond. Kom je?
Als ik het me goed herinner dronk ik jou eruit dus dat geeft mij dan level 70 ofzo?quote:Op donderdag 17 september 2009 23:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja wanneer was ie nou ook alweer? Als ik nog niets heb staan kom ik langs! En mijn bierskills hoef je niet te testen, die zijn al op level 69
Kom je ook? Dan vieren we onze verjaardag nog een keerquote:Op donderdag 17 september 2009 23:08 schreef koei het volgende:
Als ik het me goed herinner dronk ik jou eruit dus dat geeft mij dan level 70 ofzo?
Heul niet dat ik me erbij neerleg! Ik ben strijdbaar!quote:Op donderdag 17 september 2009 22:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nu weer lekker in ONZ verder
Sterkte Viro en Bunny
Volgens mij zijn er op de laatste GAM meet meer BoF-ers geweest dan overige GAM-ers
En wij hadden Fristi
Nee, ik heb morgen avond een wedstrijd en mag zaterdagochtend naar brabant rijden, dus dat lijkt me niet zo'n heel strak plan...quote:Op donderdag 17 september 2009 23:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Kom je ook? Dan vieren we onze verjaardag nog een keer
Morgen heb ik een uitje van mijn werkquote:Op donderdag 17 september 2009 23:05 schreef FJD het volgende:
Morgen in Dordrecht, volgende week zaterdag in Belgie.
Ik denk dat je iets te veel op had om het juist te kunnen herinnerenquote:Op donderdag 17 september 2009 23:08 schreef koei het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner dronk ik jou eruit dus dat geeft mij dan level 70 ofzo?
Nodig je nu zonder mijn toestemming mensen uit?quote:Op donderdag 17 september 2009 23:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Kom je ook? Dan vieren we onze verjaardag nog een keer
Heb jij nu ook al een hekel aan mequote:Op donderdag 17 september 2009 23:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nodig je nu zonder mijn toestemming mensen uit?
Ik bedoelde Koei maar nee ik vind jou wel lief, je steunt BoF!quote:Op donderdag 17 september 2009 23:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Heb jij nu ook al een hekel aan me
Zie fobo.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik bedoelde Koei maar nee ik vind jou wel lief, je steunt BoF!
Tis wel belangrijk om te weten welk merk bier je drinkt?
Ik herrinner me alles nog prima! Drank tast mn geheugen gelukkig nooit aan! Maar ik begrijp wel dat jij die vernedering het liefst vergeet natuurlijk!quote:Op donderdag 17 september 2009 23:19 schreef Bart het volgende:
[..]
Morgen heb ik een uitje van mijn werk
Maar 26 september heb ik nog niets staan! Waar ligt België?
[..]
Ik denk dat je iets te veel op had om het juist te kunnen herinneren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |