http://www.dealextreme.com/products.dx/category.511quote:Op donderdag 17 september 2009 15:55 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Telefoons zijn net als auto's.
Slechte investering en dus wil ik een goedkope.
Ik had een Sony Ericsson K800i en die beviel prima.
Eisen zijn:
goedkoop 150 euro max
Goede kwaliteit foto's (die vna K800i waren goed)
Bluetooth
Bellen
smsen
Het mag ook iets duurder zijn, wanneer hij 2 simkaarten aan kan. 200 euro max.
Oh en het mag ook best 2de hands, als hij dan maar niet te oud is, zodat hij niet meer draadloos is omdat de accu rot is.
Mag wel, waar worden gelijk als onzin bestempeld.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:36 schreef Keltie het volgende:
Wat is dit nou weer voor een jodenstreek
Pff.. Mag ik hier nu geen BF1943 pwnverhalen neerplempen?
Zijn die dingen een beetje te vertrouwen??? Kan toch niet hetzelfde zijn als een iPhone?quote:Op donderdag 17 september 2009 16:38 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/products.dx/category.511
iFone:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23047
[ afbeelding ]
moet het gewoon een simpel ding zijn of wil je alle toeters en bellen? (navigatie, etc)quote:Op donderdag 17 september 2009 15:55 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Telefoons zijn net als auto's.
Slechte investering en dus wil ik een goedkope.
Ik had een Sony Ericsson K800i en die beviel prima.
Eisen zijn:
goedkoop 150 euro max
Goede kwaliteit foto's (die vna K800i waren goed)
Bluetooth
Bellen
smsen
Het mag ook iets duurder zijn, wanneer hij 2 simkaarten aan kan. 200 euro max.
Oh en het mag ook best 2de hands, als hij dan maar niet te oud is, zodat hij niet meer draadloos is omdat de accu rot is.
Bluetooth en camera.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:14 schreef Incolumis het volgende:
[..]
moet het gewoon een simpel ding zijn of wil je alle toeters en bellen? (navigatie, etc)
Gratis verzending...quote:Op donderdag 17 september 2009 16:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Zijn die dingen een beetje te vertrouwen??? Kan toch niet hetzelfde zijn als een iPhone?
Prijs is in ieder geval goed en er kunnen 2 sims in
Misschien eens kijken of ik zo'n gsm kan aanschaffen. Ik wil het wel eens proberen. Beetje jammer dat ze dan weer 100 verschillende hebben. Moet ik weer een keuze maken![]()
Ander nadeel is dat ze niet gratis verzenden naar Nederland
Zo dat is ferme taal voor een ambtenaarquote:Op donderdag 17 september 2009 17:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik zal niet rusten voordat BoF! weer in GAM staat!
Eerst schieten, dan vragen stellen, wat een instelling ook weerquote:Op donderdag 17 september 2009 11:52 schreef Strolie75 het volgende:
Zijn er echt zwaarwegende argumenten om deze reeks in GAM te houden, meld ze in GAM FB en dan kunnen we het erover hebben.
On-topic aub!quote:Op donderdag 17 september 2009 17:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Zo dat is ferme taal voor een ambtenaar
Ik mag daar nog niet postenquote:Op donderdag 17 september 2009 17:47 schreef Bart het volgende:
Ik heb trouwens wel de neiging om een topicje te openen in ZUU over de Gestapo-mods
Maar je mag wel lezenquote:Op donderdag 17 september 2009 17:58 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik mag daar nog niet postenGeen toegang
Schopje R&P!quote:Op donderdag 17 september 2009 17:45 schreef Viro het volgende:
Maar iig, vorige week bij bunny dr ouders op gesprek geweest. Die vonden het helemaal geweldig, maar ze vonden ons te jong voor een kind. Keuze is gemaakt na het gesprek, het is abortus geworden. Morgen "big day". Dan wordt het kijken hoe het verder loopt.
Ow nee schopje KLB!quote:Oh en kanye west![]()
![]()
![]()
Het mooiste van alles is, dat als je commetaar levert, je op moet tieven..quote:Op donderdag 17 september 2009 17:46 schreef Bart het volgende:
[..]
Eerst schieten, dan vragen stellen, wat een instelling ook weer
Gestapo-mods van GAM hadden weer eens niets te doen zeker, dus gaan ze maar weer wat verzinnen. En dan achteraf als er mensen gaan klagen, vragen ze zich waarom er opeens mensen klagen![]()
![]()
Er is geen anti-klacht gedefinieerd en derhalve dus niet valide voor KLB.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Schopje R&P!
[..]
Ow nee schopje KLB!
Ik dacht dat anti-klachten tegenwoordig verboden warenquote:Op donderdag 17 september 2009 18:01 schreef ursel het volgende:
Er is geen anti-klacht gedefinieerd en derhalve dus niet valide voor KLB.
Ik schop hem ff naar SPT/wielrennen..
hoe jong waren jullie ook al weer?quote:Op donderdag 17 september 2009 17:45 schreef Viro het volgende:
WTF doet het BoF! topic in ONZ ?
Maar iig, vorige week bij bunny dr ouders op gesprek geweest. Die vonden het helemaal geweldig, maar ze vonden ons te jong voor een kind. Keuze is gemaakt na het gesprek, het is abortus geworden. Morgen "big day". Dan wordt het kijken hoe het verder loopt.
Oh en kanye west![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |