Nee maar wel van Tosti'squote:Op donderdag 17 september 2009 13:56 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
Maar wij houden helemaal niet van Sanni josti's!
Die verhoogde inpact van de BH miniguns is wel lekker. Gisteravond tijdens de voetbal met Domo heerlijk rondgevlogen in Masthuurquote:Op donderdag 17 september 2009 14:24 schreef FJD het volgende:
Ik speel sinds kort weer BF2 en ik vraag me af of ik beter de single shot vd G3 of de burst vd G36 kan nemen. Iemand een idee?
Je zit hier in ONZ, GAM is een hokje verderquote:Op donderdag 17 september 2009 14:24 schreef FJD het volgende:
Ik speel sinds kort weer BF2 en ik vraag me af of ik beter de single shot vd G3 of de burst vd G36 kan nemen. Iemand een idee?
single shot G3, zo kickenquote:Op donderdag 17 september 2009 14:24 schreef FJD het volgende:
Nee, niet echt. Het modden zoals notes uitdelen, berichten verwijderen en aanpassen, bans aanvragen, enz. gebeurt hier ook volledig willekeurig.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:30 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Blauwe, hebben jullie nog speciale regeltjes in ONZ waar we ons aan dienen te houden???
in that case we would fit right inquote:Op donderdag 17 september 2009 14:32 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Het modden zoals notes uitdelen, berichten verwijderen en aanpassen, bans aanvragen, enz. gebeurt hier ook volledig willekeurig.
It's never the same!11!![]()
![]()
Veel plezier.
quote:Op donderdag 17 september 2009 14:33 schreef FJD het volgende:
Maar als ik dan geen inf only speel dan kan ik misschien toch beter de grenade launcher nemen voor als ik een tank tegenkom. Of dan toch maar voor de G36 gaan ivm de C4
quote:Op donderdag 17 september 2009 14:30 schreef ursel het volgende:
[..]
Je zit hier in ONZ, GAM is een hokje verder
flashbangquote:Op donderdag 17 september 2009 14:33 schreef FJD het volgende:
Maar als ik dan geen inf only speel dan kan ik misschien toch beter de grenade launcher nemen voor als ik een tank tegenkom. Of dan toch maar voor de G36 gaan ivm de C4
Pas maar op of ik stop een komkommer in je oor!quote:Op donderdag 17 september 2009 14:36 schreef Major-Balls het volgende:
Dat ligt eraan wie er in de tank zit.. Je hebt mensen die iedereen pwnen in een tank en je hebt mensen die bij voorbaat al kansloos zijn.. oh wacht..
Misschien moet je ff eenquote:Op donderdag 17 september 2009 14:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Wat is dit ineens voor een onzin over BF2 ineens![]()
![]()
Scheer eens heel snel weg. Ik wil weer terug naar GAM, daar had ik nooit last van die onzin posters
donequote:Op donderdag 17 september 2009 14:44 schreef ursel het volgende:
[..]
Misschien moet je ff een [ afbeelding ] maken.
Uhm het is donderdag...quote:Op donderdag 17 september 2009 14:49 schreef Major-Balls het volgende:
FNFN?
Kijk dit versta ik tenminste.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Pas maar op of ik stop een komkommer in je oor!
Ah nu heb ik t juiste niveau te pakken geloof ik
http://www.dealextreme.com/products.dx/category.511quote:Op donderdag 17 september 2009 15:55 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Telefoons zijn net als auto's.
Slechte investering en dus wil ik een goedkope.
Ik had een Sony Ericsson K800i en die beviel prima.
Eisen zijn:
goedkoop 150 euro max
Goede kwaliteit foto's (die vna K800i waren goed)
Bluetooth
Bellen
smsen
Het mag ook iets duurder zijn, wanneer hij 2 simkaarten aan kan. 200 euro max.
Oh en het mag ook best 2de hands, als hij dan maar niet te oud is, zodat hij niet meer draadloos is omdat de accu rot is.
Mag wel, waar worden gelijk als onzin bestempeld.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:36 schreef Keltie het volgende:
Wat is dit nou weer voor een jodenstreek
Pff.. Mag ik hier nu geen BF1943 pwnverhalen neerplempen?
Zijn die dingen een beetje te vertrouwen??? Kan toch niet hetzelfde zijn als een iPhone?quote:Op donderdag 17 september 2009 16:38 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/products.dx/category.511
iFone:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.23047
[ afbeelding ]
moet het gewoon een simpel ding zijn of wil je alle toeters en bellen? (navigatie, etc)quote:Op donderdag 17 september 2009 15:55 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Telefoons zijn net als auto's.
Slechte investering en dus wil ik een goedkope.
Ik had een Sony Ericsson K800i en die beviel prima.
Eisen zijn:
goedkoop 150 euro max
Goede kwaliteit foto's (die vna K800i waren goed)
Bluetooth
Bellen
smsen
Het mag ook iets duurder zijn, wanneer hij 2 simkaarten aan kan. 200 euro max.
Oh en het mag ook best 2de hands, als hij dan maar niet te oud is, zodat hij niet meer draadloos is omdat de accu rot is.
Bluetooth en camera.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:14 schreef Incolumis het volgende:
[..]
moet het gewoon een simpel ding zijn of wil je alle toeters en bellen? (navigatie, etc)
Gratis verzending...quote:Op donderdag 17 september 2009 16:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Zijn die dingen een beetje te vertrouwen??? Kan toch niet hetzelfde zijn als een iPhone?
Prijs is in ieder geval goed en er kunnen 2 sims in
Misschien eens kijken of ik zo'n gsm kan aanschaffen. Ik wil het wel eens proberen. Beetje jammer dat ze dan weer 100 verschillende hebben. Moet ik weer een keuze maken![]()
Ander nadeel is dat ze niet gratis verzenden naar Nederland
Zo dat is ferme taal voor een ambtenaarquote:Op donderdag 17 september 2009 17:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik zal niet rusten voordat BoF! weer in GAM staat!
Eerst schieten, dan vragen stellen, wat een instelling ook weerquote:Op donderdag 17 september 2009 11:52 schreef Strolie75 het volgende:
Zijn er echt zwaarwegende argumenten om deze reeks in GAM te houden, meld ze in GAM FB en dan kunnen we het erover hebben.
On-topic aub!quote:Op donderdag 17 september 2009 17:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Zo dat is ferme taal voor een ambtenaar
Ik mag daar nog niet postenquote:Op donderdag 17 september 2009 17:47 schreef Bart het volgende:
Ik heb trouwens wel de neiging om een topicje te openen in ZUU over de Gestapo-mods
Maar je mag wel lezenquote:Op donderdag 17 september 2009 17:58 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik mag daar nog niet postenGeen toegang
Schopje R&P!quote:Op donderdag 17 september 2009 17:45 schreef Viro het volgende:
Maar iig, vorige week bij bunny dr ouders op gesprek geweest. Die vonden het helemaal geweldig, maar ze vonden ons te jong voor een kind. Keuze is gemaakt na het gesprek, het is abortus geworden. Morgen "big day". Dan wordt het kijken hoe het verder loopt.
Ow nee schopje KLB!quote:Oh en kanye west![]()
![]()
![]()
Het mooiste van alles is, dat als je commetaar levert, je op moet tieven..quote:Op donderdag 17 september 2009 17:46 schreef Bart het volgende:
[..]
Eerst schieten, dan vragen stellen, wat een instelling ook weer
Gestapo-mods van GAM hadden weer eens niets te doen zeker, dus gaan ze maar weer wat verzinnen. En dan achteraf als er mensen gaan klagen, vragen ze zich waarom er opeens mensen klagen![]()
![]()
Er is geen anti-klacht gedefinieerd en derhalve dus niet valide voor KLB.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:00 schreef FJD het volgende:
[..]
Schopje R&P!
[..]
Ow nee schopje KLB!
Ik dacht dat anti-klachten tegenwoordig verboden warenquote:Op donderdag 17 september 2009 18:01 schreef ursel het volgende:
Er is geen anti-klacht gedefinieerd en derhalve dus niet valide voor KLB.
Ik schop hem ff naar SPT/wielrennen..
hoe jong waren jullie ook al weer?quote:Op donderdag 17 september 2009 17:45 schreef Viro het volgende:
WTF doet het BoF! topic in ONZ ?
Maar iig, vorige week bij bunny dr ouders op gesprek geweest. Die vonden het helemaal geweldig, maar ze vonden ons te jong voor een kind. Keuze is gemaakt na het gesprek, het is abortus geworden. Morgen "big day". Dan wordt het kijken hoe het verder loopt.
Oh en kanye west![]()
![]()
![]()
Tis niet zozeer de leeftijd maar meer de levensfase denk ik; beide met begonnen met een studie. Dat maakt het erg lastig.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:09 schreef Incolumis het volgende:
hoe jong waren jullie ook al weer?
Succes man!quote:Op donderdag 17 september 2009 17:45 schreef Viro het volgende:
WTF doet het BoF! topic in ONZ ?
Oh en kanye west![]()
![]()
![]()
ik 21 en zij bijna 22quote:Op donderdag 17 september 2009 18:09 schreef Incolumis het volgende:
[..]
hoe jong waren jullie ook al weer?
tyquote:
Mee eens, ff de mooiste moment van een beginnende artieste verpesten.quote:En wat die Kanye flikte is fucking misselijkmakend,hoop dat iemand hem een keer klappen geeft
Hoiquote:
Iets anders dan? Een euh;quote:
Toen ik begon te lezen dacht ik "hé, die heeft een goede smaak!"quote:Op donderdag 17 september 2009 21:21 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
Iets anders dan? Een euh;
Burrito's, frietjes, hamburgers, bietjes, hutspot, taco's, kip tandoori (met dank aan Bartholomeus voor de correcte spelling), kip siam, spinazie a la creme, appelmoes, kipfilet, varkenshaas, varkensoester, vissticks, gehaktballen, pure chocolade, slagroomtaart, melk chocolade als het van zo'n groot Aldi paas ei is, paprika chips van Lays, die oude friteschips van cheetos die niet meer bestaat, chocolade met praliné erin, kaassouflé's, pizza, tosti's, chicken tonight kerrie, sperziebonen-gehaktschotel, aardappel anders, malthesers, touwtjesvlees, gebakken ei, chipito's, alpen macaroni, stokbrood, shoarma, saucijzenbroodjes, ham/kaas croissants, muffins, appelkruimeltaart, gevulde koeken, roze koeken, chocolade vla, efteling vla, oliebollen, appelflappen, moorkoppen, gebakken banaan, bami, nasi, mihoen, mie, saté, shaslick, champignons, bananen, appels, peren, aardbeien, perzikken, schuimblokken, gesuikerde spekjes, zoute drop, zure matjes, chili con carne, slavinken, komkommer, kroketten, bitterballen, carpaccio, bananensplit, dame blanche, yoghurt ijs, sorbet, cake, witte bonen in tomatensaus, krentenbollen, vruchtenhagelslag en oreo-koekjes. ?
sjit! Ik twijfelde nog of ik het weg zou halenquote:Op donderdag 17 september 2009 21:23 schreef koei het volgende:
Toen ik begon te lezen dacht ik "hé, die heeft een goede smaak!"Totdat ik die opmerking van Bartholomeus las
Pas maar op! Ik heb al een ex die op dezelfde dag jarig was, daar kan er nog wel eentje bij.quote:
Jij hebt zeker de wist u datjes uit HYPE niet gelezenquote:
Ja daar istie weer, de populair wetenschappelijk quiz...paparapapaaaaaaparapapaaaaa..wist jij daaaaaaaaaaaaaat!quote:Op donderdag 17 september 2009 21:32 schreef koei het volgende:
Jij hebt zeker de wist u datjes uit HYPE niet gelezen
Weet je zeker dat je dat aan kan?quote:Op donderdag 17 september 2009 21:37 schreef FJD het volgende:
[..]
Ja daar istie weer, de populair wetenschappelijk quiz...paparapapaaaaaaparapapaaaaa..wist jij daaaaaaaaaaaaaat!
Nou vertel!
Nee, maar verlies was nou ook weer niet de bedoeling toch??quote:Op donderdag 17 september 2009 21:55 schreef koei het volgende:
Ach, het is niet alsof er geld verdiend wordt door de verkoop van dat magazine
De enige reden dat die meet legendarisch was, was de aanwezigheid van een aanzienlijke hoeveelheid BoF!fersquote:Op donderdag 17 september 2009 21:45 schreef Major-Balls het volgende:
Vraag me af van welke meet dat afkomt
Wie heeft het over GAM meets? Volgens mij is er daarvan maar 1 officiële geweest waarbij niemand elkaar kon vinden ofzo... Crewmeets daarentegen zijn er veel geweest, ook met Fristi, maar dan gemengd met bierquote:Op donderdag 17 september 2009 22:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zo een laatste reactie geplaatst in GAM FB.
Nu weer lekker in ONZ verder
Sterkte Viro en Bunny
Volgens mij zijn er op de laatste GAM meet meer BoF-ers geweest dan overige GAM-ers
En wij hadden Fristi
Gezien er toch geen weer woord komt uit de mod hoek zal het hier wel mee eindigen denk ik.quote:Op donderdag 17 september 2009 22:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
quote:Nu weer lekker in ONZ verder
quote:Sterkte Viro en Bunny
Ik was er niet bij..quote:Volgens mij zijn er op de laatste GAM meet meer BoF-ers geweest dan overige GAM-ers
En wij hadden Fristi
Ik had niks tegen crew, maar nu wel. Bier verkrachten met Fristi en andersomquote:Op donderdag 17 september 2009 22:22 schreef koei het volgende:
[..]
Wie heeft het over GAM meets? Volgens mij is er daarvan maar 1 officiële geweest waarbij niemand elkaar kon vinden ofzo... Crewmeets daarentegen zijn er veel geweest, ook met Fristi, maar dan gemengd met bier
Dat dus. Ik heb mijn best voor jullie gedaan, BoF'fersquote:Op donderdag 17 september 2009 22:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Tja ach... Spanky is een beetje... ehm... apartquote:Op donderdag 17 september 2009 22:32 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik had niks tegen crew, maar nu wel. Bier verkrachten met Fristi en andersom![]()
quote:Op donderdag 17 september 2009 22:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat dus. Ik heb mijn best voor jullie gedaan, BoF'fers
quote:Op donderdag 17 september 2009 22:44 schreef koei het volgende:
[..]
Tja ach... Spanky is een beetje... ehm... apart
[ afbeelding ]
Ja wanneer was ie nou ook alweer? Als ik nog niets heb staan kom ik langs! En mijn bierskills hoef je niet te testen, die zijn al op level 69quote:Op donderdag 17 september 2009 22:45 schreef jpjedi het volgende:
[..]
![]()
Wanneer wordt jij nou eens Boffer? Kunnen we gelijk je skills testen op de bierproef avond. Kom je?
Als ik het me goed herinner dronk ik jou eruit dus dat geeft mij dan level 70 ofzo?quote:Op donderdag 17 september 2009 23:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja wanneer was ie nou ook alweer? Als ik nog niets heb staan kom ik langs! En mijn bierskills hoef je niet te testen, die zijn al op level 69
Kom je ook? Dan vieren we onze verjaardag nog een keerquote:Op donderdag 17 september 2009 23:08 schreef koei het volgende:
Als ik het me goed herinner dronk ik jou eruit dus dat geeft mij dan level 70 ofzo?
Heul niet dat ik me erbij neerleg! Ik ben strijdbaar!quote:Op donderdag 17 september 2009 22:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Nu weer lekker in ONZ verder
Sterkte Viro en Bunny
Volgens mij zijn er op de laatste GAM meet meer BoF-ers geweest dan overige GAM-ers
En wij hadden Fristi
Nee, ik heb morgen avond een wedstrijd en mag zaterdagochtend naar brabant rijden, dus dat lijkt me niet zo'n heel strak plan...quote:Op donderdag 17 september 2009 23:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Kom je ook? Dan vieren we onze verjaardag nog een keer
Morgen heb ik een uitje van mijn werkquote:Op donderdag 17 september 2009 23:05 schreef FJD het volgende:
Morgen in Dordrecht, volgende week zaterdag in Belgie.
Ik denk dat je iets te veel op had om het juist te kunnen herinnerenquote:Op donderdag 17 september 2009 23:08 schreef koei het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner dronk ik jou eruit dus dat geeft mij dan level 70 ofzo?
Nodig je nu zonder mijn toestemming mensen uit?quote:Op donderdag 17 september 2009 23:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Kom je ook? Dan vieren we onze verjaardag nog een keer
Heb jij nu ook al een hekel aan mequote:Op donderdag 17 september 2009 23:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nodig je nu zonder mijn toestemming mensen uit?
Ik bedoelde Koei maar nee ik vind jou wel lief, je steunt BoF!quote:Op donderdag 17 september 2009 23:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Heb jij nu ook al een hekel aan me
Zie fobo.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik bedoelde Koei maar nee ik vind jou wel lief, je steunt BoF!
Tis wel belangrijk om te weten welk merk bier je drinkt?
Ik herrinner me alles nog prima! Drank tast mn geheugen gelukkig nooit aan! Maar ik begrijp wel dat jij die vernedering het liefst vergeet natuurlijk!quote:Op donderdag 17 september 2009 23:19 schreef Bart het volgende:
[..]
Morgen heb ik een uitje van mijn werk
Maar 26 september heb ik nog niets staan! Waar ligt België?
[..]
Ik denk dat je iets te veel op had om het juist te kunnen herinneren
Goede keusquote:
Das samen met Brand mijn gedeelde nummer twee pilsener na Grolschquote:Op donderdag 17 september 2009 23:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Goede keusAlleen bij de Pilsener mis ik wel Hertog Jan
![]()
Internetheldinquote:Op donderdag 17 september 2009 23:25 schreef koei het volgende:
[..]
Ik herrinner me alles nog prima! Drank tast mn geheugen gelukkig nooit aan! Maar ik begrijp wel dat jij die vernedering het liefst vergeet natuurlijk!
Wedstrijd bier drinkenquote:Op donderdag 17 september 2009 23:19 schreef koei het volgende:
Nee, ik heb morgen avond een wedstrijd en mag zaterdagochtend naar brabant rijden, dus dat lijkt me niet zo'n heel strak plan...
quote:Op donderdag 17 september 2009 23:19 schreef Bart het volgende:
Maar 26 september heb ik nog niets staan! Waar ligt België?
Gaat me best goed af hè?quote:Op donderdag 17 september 2009 23:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nodig je nu zonder mijn toestemming mensen uit?
Nee, wedstrijd rosé drinken (ik speel in een damesteam he...) En ik ga naar brabant toe voor een weekend kamperen, feesten en teveel drinken! Daar is brabant uitermate geschikt voor! Net als voor carnaval!quote:Op donderdag 17 september 2009 23:29 schreef FJD het volgende:
[..]
Wedstrijd bier drinkenen wie gaat er nou voor z'n plezier 's ochtends naar Brabant toe
Grolschquote:Op donderdag 17 september 2009 23:27 schreef Bart het volgende:
Das samen met Brand mijn gedeelde nummer twee pilsener na Grolsch
In van die rokjes?quote:Op donderdag 17 september 2009 23:32 schreef koei het volgende:
Nee, wedstrijd rosé drinken (ik speel in een damesteam he...)
Kansloos excuus feest om keihard te zuipen en de provincie lam te leggenquote:Net als voor carnaval!
Niet als je allebei nog moet beginnen met studerenquote:Op donderdag 17 september 2009 23:34 schreef Incolumis het volgende:
prima leeftijd m.i.
Raffie woont in/boven Alkmaar en kan mij chauffeuren?quote:Op donderdag 17 september 2009 23:31 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
A16 afrijden en dan net over de grensMisschien dat Raffie ook gaat, dan kan hij alvast voorkeuren en zo nodig je er bij Leiden al uit gooien.
quote:Op donderdag 17 september 2009 23:29 schreef FJD het volgende:
[..]
Wedstrijd bier drinkenen wie gaat er nou voor z'n plezier 's ochtends naar Brabant toe
denk je nou dat ze voorbeeldburgers zijn? 't zijn negertsquote:Op donderdag 17 september 2009 23:37 schreef FJD het volgende:
[..]
Niet als je allebei nog moet beginnen met studeren
Wie woonde er ook alweer in Brabant van de gamescrew?quote:Op donderdag 17 september 2009 23:39 schreef Incolumis het volgende:
[..]
![]()
oh ja en voor sex natuurlijk
Nee helaas, softbal dus met veel te grote overshirts enzo...quote:Op donderdag 17 september 2009 23:36 schreef FJD het volgende:
[..]
In van die rokjes?De belangrijkste reden waarom vrouwenhockey beter aanslaat dan vrouwenvoetbal.
Ja, en om als superwoman door het leven te gaan! Ik zie geen probleem?quote:[..]
Kansloos excuus feest om keihard te zuipen en de provincie lam te leggen
Band of FOK!kers.quote:
Vast niet maar dit deel weet ik en het is verstandig om het afronden van de opleiding als vast gegeven mee te nemen in de afweging.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:41 schreef Incolumis het volgende:
denk je nou dat ze voorbeeldburgers zijn? 't zijn negerts
Poeh, nieuwe mensen die langs komen en die we uit moeten leggen wie we zijnquote:Op vrijdag 18 september 2009 07:00 schreef jpjedi het volgende:
Dat bedoel ik nou... WTF moeten wij hier in ONZ.
Duurt wel een werkdag of 8 bij Gamehubs.quote:Dirt 2 is trouwens nog steeds niet binnen
Mogguhquote:Morguh @Boffers
soms kan jij ook een echte NSB er zijn hequote:Op vrijdag 18 september 2009 07:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Poeh, nieuwe mensen die langs komen en die we uit moeten leggen wie we zijnKom op zeg, je bent een Brabander geen WoW-nerd met doodsangst voor nieuwe sociale contacten
[..]
Duurt wel een werkdag of 8 bij Gamehubs.
[..]
Mogguh
Ik geef het door! :pquote:
Ten eerste, volg ik niet blind de mening van de persoon die als eerste het hardst iets roept. Ten tweede, als er al een gemeenschappelijk BoF! standpunt is komt dat standpunt van Jorrit aangezien hij nog steeds grote Smurf is. Zijn mening komt (gezien z'n FB post) redelijk overeen met mijn mening (de manier waarop zuigt maar de reden is begrijpelijk). Als je dus op zoek bent naar iemand om een NSBer te noemen die zorgt voor interne verdeeldheid dan zou ik jezelf dus niet overslaan. Ten derde, het is een beetje tegenstrijdig om me eerst aan te vallen op een afwijkende mening en me vervolgens aan te vallen op het afvallen van medestrijders. De term medestrijders impliceert het hebben van een gedeelde mening.quote:Op vrijdag 18 september 2009 07:56 schreef jpjedi het volgende:
soms kan jij ook een echte NSB er zijn heAls je voor je identiteit strijd ga je niet je medestanders openlijk afvallen dunkt me. Lijkt wel LPF.. Jezelf als Bof belachelijk maken door interne discussie. Mijn punt ging meer over het gevoel dat je hier totaal onbekend bent en dat doet toch vreemd aan.
Ik stond idd wel te kijken dat jij je geheel afzijdig hield..quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Ten eerste, volg ik niet blind de mening van de persoon die als eerste het hardst iets roept. Ten tweede, als er al een gemeenschappelijk BoF! standpunt is komt dat standpunt van Jorrit aangezien hij nog steeds grote Smurf is. Zijn mening komt (gezien z'n FB post) redelijk overeen met mijn mening (de manier waarop zuigt maar de reden is begrijpelijk). Als je dus op zoek bent naar iemand om een NSBer te noemen die zorgt voor interne verdeeldheid dan zou ik jezelf dus niet overslaan. Ten derde, het is een beetje tegenstrijdig om me eerst aan te vallen op een afwijkende mening en me vervolgens aan te vallen op het afvallen van medestrijders. De term medestrijders impliceert het hebben van een gedeelde mening.
Zet jij het bier alvast koud Frank?
Ik heb de rel in z'n geheel gemist. Bedrijfsbezoek, druk aant werk. Ik wilde mijn visie gisteren nog wel in de FB gooien maar dat was grofweg een kopie geworden van Jorrit z'n visie dus dat leek me redelijk zinloos.quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:19 schreef ursel het volgende:
Ik stond idd wel te kijken dat jij je geheel afzijdig hield..![]()
quote:
Meerdere vragen in 1x gesteld?quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:33 schreef Morpheus2002 het volgende:Valt mee, tis wel een mail met meer vraagtekens dan punten
Gewoon quoten!quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb de rel in z'n geheel gemist. Bedrijfsbezoek, druk aant werk. Ik wilde mijn visie gisteren nog wel in de FB gooien maar dat was grofweg een kopie geworden van Jorrit z'n visie dus dat leek me redelijk zinloos.
quote:
Me luv u long timequote:Op donderdag 17 september 2009 23:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Das samen met Brand mijn gedeelde nummer twee pilsener na Grolsch
Trouwens in de bonus nu bij de appie
Ah een vrouw, dat verklaart de wijze taal die je gebruikt in GAM FBquote:Op donderdag 17 september 2009 23:32 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, wedstrijd rosé drinken (ik speel in een damesteam he...) En ik ga naar brabant toe voor een weekend kamperen, feesten en teveel drinken! Daar is brabant uitermate geschikt voor! Net als voor carnaval!
Waar moet ik naartoe dan?quote:Op donderdag 17 september 2009 23:39 schreef Incolumis het volgende:
[..]
![]()
oh ja en voor sex natuurlijk
Er is maar 1 belangrijke vraag; is er tussen 16:30&17:00 iemand thuis in Dordrecht zodat ik m'n spullen af kan gooien?quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:33 schreef Morpheus2002 het volgende:Valt mee, tis wel een mail met meer vraagtekens dan punten
You've got mail!quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:14 schreef FJD het volgende:
[..]
Er is maar 1 belangrijke vraag; is er tussen 16:30&17:00 iemand thuis in Dordrecht zodat ik m'n spullen af kan gooien?
Ik wil geen topic in ONZ openenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |