Gaat me best goed af hè?quote:Op donderdag 17 september 2009 23:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nodig je nu zonder mijn toestemming mensen uit?
Nee, wedstrijd rosé drinken (ik speel in een damesteam he...) En ik ga naar brabant toe voor een weekend kamperen, feesten en teveel drinken! Daar is brabant uitermate geschikt voor! Net als voor carnaval!quote:Op donderdag 17 september 2009 23:29 schreef FJD het volgende:
[..]
Wedstrijd bier drinkenen wie gaat er nou voor z'n plezier 's ochtends naar Brabant toe
Grolschquote:Op donderdag 17 september 2009 23:27 schreef Bart het volgende:
Das samen met Brand mijn gedeelde nummer twee pilsener na Grolsch
In van die rokjes?quote:Op donderdag 17 september 2009 23:32 schreef koei het volgende:
Nee, wedstrijd rosé drinken (ik speel in een damesteam he...)
Kansloos excuus feest om keihard te zuipen en de provincie lam te leggenquote:Net als voor carnaval!
Niet als je allebei nog moet beginnen met studerenquote:Op donderdag 17 september 2009 23:34 schreef Incolumis het volgende:
prima leeftijd m.i.
Raffie woont in/boven Alkmaar en kan mij chauffeuren?quote:Op donderdag 17 september 2009 23:31 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
A16 afrijden en dan net over de grensMisschien dat Raffie ook gaat, dan kan hij alvast voorkeuren en zo nodig je er bij Leiden al uit gooien.
quote:Op donderdag 17 september 2009 23:29 schreef FJD het volgende:
[..]
Wedstrijd bier drinkenen wie gaat er nou voor z'n plezier 's ochtends naar Brabant toe
denk je nou dat ze voorbeeldburgers zijn? 't zijn negertsquote:Op donderdag 17 september 2009 23:37 schreef FJD het volgende:
[..]
Niet als je allebei nog moet beginnen met studeren
Wie woonde er ook alweer in Brabant van de gamescrew?quote:Op donderdag 17 september 2009 23:39 schreef Incolumis het volgende:
[..]
![]()
oh ja en voor sex natuurlijk
Nee helaas, softbal dus met veel te grote overshirts enzo...quote:Op donderdag 17 september 2009 23:36 schreef FJD het volgende:
[..]
In van die rokjes?De belangrijkste reden waarom vrouwenhockey beter aanslaat dan vrouwenvoetbal.
Ja, en om als superwoman door het leven te gaan! Ik zie geen probleem?quote:[..]
Kansloos excuus feest om keihard te zuipen en de provincie lam te leggen
Band of FOK!kers.quote:
Vast niet maar dit deel weet ik en het is verstandig om het afronden van de opleiding als vast gegeven mee te nemen in de afweging.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:41 schreef Incolumis het volgende:
denk je nou dat ze voorbeeldburgers zijn? 't zijn negerts
Poeh, nieuwe mensen die langs komen en die we uit moeten leggen wie we zijnquote:Op vrijdag 18 september 2009 07:00 schreef jpjedi het volgende:
Dat bedoel ik nou... WTF moeten wij hier in ONZ.
Duurt wel een werkdag of 8 bij Gamehubs.quote:Dirt 2 is trouwens nog steeds niet binnen
Mogguhquote:Morguh @Boffers
soms kan jij ook een echte NSB er zijn hequote:Op vrijdag 18 september 2009 07:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Poeh, nieuwe mensen die langs komen en die we uit moeten leggen wie we zijnKom op zeg, je bent een Brabander geen WoW-nerd met doodsangst voor nieuwe sociale contacten
[..]
Duurt wel een werkdag of 8 bij Gamehubs.
[..]
Mogguh
Ik geef het door! :pquote:
Ten eerste, volg ik niet blind de mening van de persoon die als eerste het hardst iets roept. Ten tweede, als er al een gemeenschappelijk BoF! standpunt is komt dat standpunt van Jorrit aangezien hij nog steeds grote Smurf is. Zijn mening komt (gezien z'n FB post) redelijk overeen met mijn mening (de manier waarop zuigt maar de reden is begrijpelijk). Als je dus op zoek bent naar iemand om een NSBer te noemen die zorgt voor interne verdeeldheid dan zou ik jezelf dus niet overslaan. Ten derde, het is een beetje tegenstrijdig om me eerst aan te vallen op een afwijkende mening en me vervolgens aan te vallen op het afvallen van medestrijders. De term medestrijders impliceert het hebben van een gedeelde mening.quote:Op vrijdag 18 september 2009 07:56 schreef jpjedi het volgende:
soms kan jij ook een echte NSB er zijn heAls je voor je identiteit strijd ga je niet je medestanders openlijk afvallen dunkt me. Lijkt wel LPF.. Jezelf als Bof belachelijk maken door interne discussie. Mijn punt ging meer over het gevoel dat je hier totaal onbekend bent en dat doet toch vreemd aan.
Ik stond idd wel te kijken dat jij je geheel afzijdig hield..quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:08 schreef FJD het volgende:
[..]
Ten eerste, volg ik niet blind de mening van de persoon die als eerste het hardst iets roept. Ten tweede, als er al een gemeenschappelijk BoF! standpunt is komt dat standpunt van Jorrit aangezien hij nog steeds grote Smurf is. Zijn mening komt (gezien z'n FB post) redelijk overeen met mijn mening (de manier waarop zuigt maar de reden is begrijpelijk). Als je dus op zoek bent naar iemand om een NSBer te noemen die zorgt voor interne verdeeldheid dan zou ik jezelf dus niet overslaan. Ten derde, het is een beetje tegenstrijdig om me eerst aan te vallen op een afwijkende mening en me vervolgens aan te vallen op het afvallen van medestrijders. De term medestrijders impliceert het hebben van een gedeelde mening.
Zet jij het bier alvast koud Frank?
Ik heb de rel in z'n geheel gemist. Bedrijfsbezoek, druk aant werk. Ik wilde mijn visie gisteren nog wel in de FB gooien maar dat was grofweg een kopie geworden van Jorrit z'n visie dus dat leek me redelijk zinloos.quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:19 schreef ursel het volgende:
Ik stond idd wel te kijken dat jij je geheel afzijdig hield..![]()
quote:
Meerdere vragen in 1x gesteld?quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:33 schreef Morpheus2002 het volgende:Valt mee, tis wel een mail met meer vraagtekens dan punten
Gewoon quoten!quote:Op vrijdag 18 september 2009 08:25 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik heb de rel in z'n geheel gemist. Bedrijfsbezoek, druk aant werk. Ik wilde mijn visie gisteren nog wel in de FB gooien maar dat was grofweg een kopie geworden van Jorrit z'n visie dus dat leek me redelijk zinloos.
quote:
Me luv u long timequote:Op donderdag 17 september 2009 23:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Das samen met Brand mijn gedeelde nummer twee pilsener na Grolsch
Trouwens in de bonus nu bij de appie
Ah een vrouw, dat verklaart de wijze taal die je gebruikt in GAM FBquote:Op donderdag 17 september 2009 23:32 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, wedstrijd rosé drinken (ik speel in een damesteam he...) En ik ga naar brabant toe voor een weekend kamperen, feesten en teveel drinken! Daar is brabant uitermate geschikt voor! Net als voor carnaval!
Waar moet ik naartoe dan?quote:Op donderdag 17 september 2009 23:39 schreef Incolumis het volgende:
[..]
![]()
oh ja en voor sex natuurlijk
Er is maar 1 belangrijke vraag; is er tussen 16:30&17:00 iemand thuis in Dordrecht zodat ik m'n spullen af kan gooien?quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:33 schreef Morpheus2002 het volgende:Valt mee, tis wel een mail met meer vraagtekens dan punten
You've got mail!quote:Op vrijdag 18 september 2009 12:14 schreef FJD het volgende:
[..]
Er is maar 1 belangrijke vraag; is er tussen 16:30&17:00 iemand thuis in Dordrecht zodat ik m'n spullen af kan gooien?
Ik wil geen topic in ONZ openenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |