Tis niet zozeer de leeftijd maar meer de levensfase denk ik; beide met begonnen met een studie. Dat maakt het erg lastig.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:09 schreef Incolumis het volgende:
hoe jong waren jullie ook al weer?
Succes man!quote:Op donderdag 17 september 2009 17:45 schreef Viro het volgende:
WTF doet het BoF! topic in ONZ ?
Maar iig, vorige week bij bunny dr ouders op gesprek geweest. Die vonden het helemaal geweldig, maar ze vonden ons te jong voor een kind. Keuze is gemaakt na het gesprek, het is abortus geworden. Morgen "big day". Dan wordt het kijken hoe het verder loopt.
Oh en kanye west![]()
![]()
![]()
ik 21 en zij bijna 22quote:Op donderdag 17 september 2009 18:09 schreef Incolumis het volgende:
[..]
hoe jong waren jullie ook al weer?
tyquote:
Mee eens, ff de mooiste moment van een beginnende artieste verpesten.quote:En wat die Kanye flikte is fucking misselijkmakend,hoop dat iemand hem een keer klappen geeft
Hoiquote:
Iets anders dan? Een euh;quote:
Toen ik begon te lezen dacht ik "hé, die heeft een goede smaak!"quote:Op donderdag 17 september 2009 21:21 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
Iets anders dan? Een euh;
Burrito's, frietjes, hamburgers, bietjes, hutspot, taco's, kip tandoori (met dank aan Bartholomeus voor de correcte spelling), kip siam, spinazie a la creme, appelmoes, kipfilet, varkenshaas, varkensoester, vissticks, gehaktballen, pure chocolade, slagroomtaart, melk chocolade als het van zo'n groot Aldi paas ei is, paprika chips van Lays, die oude friteschips van cheetos die niet meer bestaat, chocolade met praliné erin, kaassouflé's, pizza, tosti's, chicken tonight kerrie, sperziebonen-gehaktschotel, aardappel anders, malthesers, touwtjesvlees, gebakken ei, chipito's, alpen macaroni, stokbrood, shoarma, saucijzenbroodjes, ham/kaas croissants, muffins, appelkruimeltaart, gevulde koeken, roze koeken, chocolade vla, efteling vla, oliebollen, appelflappen, moorkoppen, gebakken banaan, bami, nasi, mihoen, mie, saté, shaslick, champignons, bananen, appels, peren, aardbeien, perzikken, schuimblokken, gesuikerde spekjes, zoute drop, zure matjes, chili con carne, slavinken, komkommer, kroketten, bitterballen, carpaccio, bananensplit, dame blanche, yoghurt ijs, sorbet, cake, witte bonen in tomatensaus, krentenbollen, vruchtenhagelslag en oreo-koekjes. ?
sjit! Ik twijfelde nog of ik het weg zou halenquote:Op donderdag 17 september 2009 21:23 schreef koei het volgende:
Toen ik begon te lezen dacht ik "hé, die heeft een goede smaak!"Totdat ik die opmerking van Bartholomeus las
Pas maar op! Ik heb al een ex die op dezelfde dag jarig was, daar kan er nog wel eentje bij.quote:
Jij hebt zeker de wist u datjes uit HYPE niet gelezenquote:
Ja daar istie weer, de populair wetenschappelijk quiz...paparapapaaaaaaparapapaaaaa..wist jij daaaaaaaaaaaaaat!quote:Op donderdag 17 september 2009 21:32 schreef koei het volgende:
Jij hebt zeker de wist u datjes uit HYPE niet gelezen
Weet je zeker dat je dat aan kan?quote:Op donderdag 17 september 2009 21:37 schreef FJD het volgende:
[..]
Ja daar istie weer, de populair wetenschappelijk quiz...paparapapaaaaaaparapapaaaaa..wist jij daaaaaaaaaaaaaat!
Nou vertel!
Nee, maar verlies was nou ook weer niet de bedoeling toch??quote:Op donderdag 17 september 2009 21:55 schreef koei het volgende:
Ach, het is niet alsof er geld verdiend wordt door de verkoop van dat magazine
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |