Dead Rising 2 scoopsquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat verwachten we allemaal van de TGS?
Geen zak, TGS is saaiquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Skate deed dat toen geniaalquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:20 schreef Wessiej het volgende:
Warriorsssssss, come out and plaaaayaaah.
Kingdom Hearts 3!quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:39 schreef Cyberia18 het volgende:
FF13 demo for xbox live and PSN , will be released after the showquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:39 schreef Cyberia18 het volgende:
http://twitter.com/geoffkeighley/status/4300120822quote:BTW on Thursday's GTTV we will be showing you guys the first glimpse at gameplay from Dead Rising 2.
quote:Op woensdag 23 september 2009 01:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://twitter.com/geoffkeighley/status/4300120822
Die van mij is als ik me niet vergis afgelopen woensdag verstuurdquote:Op woensdag 23 september 2009 00:16 schreef Enchanter het volgende:
Wanneer komt Marvel UA 2 eiegenlijk ?
Nice Spank!quote:Op woensdag 23 september 2009 02:07 schreef SpankmasterC het volgende:
Vandaag ODST binnen, vind hem echt cool tot nu toe. SP-sfeer is enorm anders dan Halo 3, in plaats van supersoldier ben je nu echt alleen in een donkere stad met overal covenant die patrouille houden. Stel je ziet 3 brutes en 5 grunts, dan moet je echt goed oppassen en ze tactisch benaderen, anders ben je vrij snel de sjaak en dood (tenminste, vanaf heroic, op normal kan het nog wel). In Halo 3 was dit echter iets wat je gewoon deed dood met je rifle te meppen. Andere ervaring dus.
Flashbacks zijn erg tof, compleet andere settings telkens dan de Hub waarin je zit (dan de Rookie die je eigenlijk speelt). Grafisch gezien ziet het er echt bestwel mooi uit, belichting is awesome en dat het lage resolutie is merk je eigenlijk niet zo heel erg.
Firefight ook ff geprobeerd, stukken betere ervaring dan ik heb gehad in Keulen. In keulen was het 1 grote brok kartelrandjes zonder enige lol, nu is het even scherp en mooi als SP en heleboel lol. Ligt misschien dat de mensen met wie ik het nu speelde wat meer Halo kennen, maar het was gewoon tof om te proberen de waves te doorstaan met steeds moeilijker wordende Skulls (ik heb nu al een grafhekel aan Catch).
Naja misschien was het wel dat we met ons neus op het scherm stonden, dat houdt bijna geen enkele game vol om dan mooi te blijven. Ik moet hem nog ff gaan testen op mn 1080P tv, gisteren gespeeld op mn 22" 1680x1050 monitor, is toch andere ervaringquote:Op woensdag 23 september 2009 10:22 schreef Rossdale het volgende:
Sowieso erg vaag dat ze in Keulen zo'n ontzettend slechte build lieten zien dan
Vrijdag officieel, maar ik hoop eigenlijk dat ze 'm vandaag al in de schappen hebben liggen.quote:Op woensdag 23 september 2009 00:16 schreef Enchanter het volgende:
Wanneer komt Marvel UA 2 eiegenlijk ?
Istie omgebouwd en ben je al een tijdje geleden met Halo:ODST aan de weer gegaan?quote:Op woensdag 23 september 2009 11:23 schreef Chrizs het volgende:
Pff kreeg een xbox update en nu komt me xbox nie meer online :s
lol neen ik doe nie aan ombouwenquote:Op woensdag 23 september 2009 11:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Istie omgebouwd en ben je al een tijdje geleden met Halo:ODST aan de weer gegaan?
Algemeen dingquote:Op woensdag 23 september 2009 11:23 schreef Chrizs het volgende:
edit:
lees net op Majornelsons blog dat dit een algemeen ding is
Hier geen problemen en ik heb ook Friends online.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:23 schreef Chrizs het volgende:
edit:
lees net op Majornelsons blog dat dit een algemeen ding is
werkt hier anders primaquote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 10:27 schreef Tokus het volgende:
[..]
Vrijdag officieel, maar ik hoop eigenlijk dat ze 'm vandaag al in de schappen hebben liggen.
Die screen doet me denken aan This is Vegasquote:Op woensdag 23 september 2009 13:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
GTA Episodes besteld bij Zavvi.co.uk voor nog geen 29 euro incl verzenden
Eh?quote:
Wat is er van die game gekomen eigenlijk?quote:Op woensdag 23 september 2009 13:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die screen doet me denken aan This is Vegas
quote:Op woensdag 23 september 2009 10:07 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik had gedroomd dat ik een RROD kreeg
Wanneer komt daar eigenlijk een demootje van?quote:Op woensdag 23 september 2009 10:15 schreef Rossdale het volgende:
Nog maar 23 daagjes
[ afbeelding ]
Zodat er allemaal spikkeltjes op je scherm komen? Nee, geen idee.quote:Op woensdag 23 september 2009 20:13 schreef Chocobo het volgende:
Ik had ook een Xbox Live update,... iemand een idee waar het voor was?
Correct!quote:Op woensdag 23 september 2009 20:21 schreef Stephan1237 het volgende:
Voor de nieuwe grote update later dit jaar
excuseert u mequote:Op woensdag 23 september 2009 19:25 schreef Chocobo het volgende:
Laatste waarschuwing AQ!
Daar zijn we blij meequote:Op woensdag 23 september 2009 20:31 schreef Chocobo het volgende:
Wel een gratis Halo ODST premium theme
http://marketplace.xbox.c(...)004d530877?cid=SLink
[ afbeelding ]
quote:
quote:Mr Mattrick said: “Traditionally inside the industry, [the launch of innovative hardware is] when new hits get created, when new categories get defined, when things that have driven billions of dollars of sales get created.
“We think that’s a substantial opportunity for our third-party publishers.”
All five of Japan’s top publishers – Capcom, Konami, Namco Bandai, Sega and Square Enix – are developing games for Natal.
In the US, Activision Blizzard, Bethesda Softworks, Disney Interactive, Electronic Arts and MTV Games were developing for Natal, as was Ubisoft of France, Mr Mattrick said.
At the Tokyo Games Show, which opens on Thursday, Microsoft will host a discussion on the gaming possibilities of Natal with the Japanese developers behind such hit games as Capcom’s Dead Rising, Sega’s Super Monkey Ball, and Konami’s Metal Gear Solid series of espionage thrillers.
Air Guitar Hero natuurlijk. En een Dragon Quest Swords van S-E. Monkey Ball komt ook zeker weten. It's the Wii's first year all over again.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:00 schreef speknek het volgende:
Uhm wauw, dat is best een aardige lijst. Ik verwacht dat een aantal daarvan redelijk gimmicky zullen zijn (ik zie MTV games, dus ws. Rock Band, zal wel gestures zijn), maar je kunt toch wel een of twee leuke dingen verwachten..
http://www.destructoid.co(...)t-looks-134696.phtmlquote:Op woensdag 23 september 2009 20:31 schreef Chocobo het volgende:
Wel een gratis Halo ODST premium theme
http://marketplace.xbox.c(...)004d530877?cid=SLink
[ afbeelding ]
Xboxhome, 249 euro en HDMI kabel + Resident evil 5 erbij gratisquote:Op woensdag 23 september 2009 21:20 schreef MrManiak het volgende:
Weet iemand nog een leuke winkel waar ik een Xbox Elite kan scoren voor een leuke prijs? Leuke bundel ook mogelijk
Hij is al uit? Oh...was me helemaal ontgaan.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:07 schreef DJ_ het volgende:
[..]
http://www.destructoid.co(...)t-looks-134696.phtml
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
blijft toch de coolste
Jeuhquote:Op donderdag 24 september 2009 00:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction Xbox 360 Trailer - TGS 09: Release Date Trailer
23-02-2010
ja sinds de e3 , ik heb alleen de eerste 2 weken dat die gratis is gemistquote:Op woensdag 23 september 2009 23:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hij is al uit? Oh...was me helemaal ontgaan.
Erg fraai ja.
Je eigen achtergrond blijft leuker. Al heb ik nog steeds een wintersport foto als achtergrond staan, nu niet helemaal toepasselijk meerquote:Op woensdag 23 september 2009 23:07 schreef DJ_ het volgende:
[..]
http://www.destructoid.co(...)t-looks-134696.phtml
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
blijft toch de coolste
Als ze nu maar wel goed geteld worden ;-)quote:Op donderdag 24 september 2009 10:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Orbs![]()
Dat dusquote:Op donderdag 24 september 2009 10:18 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Als ze nu maar wel goed geteld worden ;-)
Mag wel een x tijd worden dat hij uitkomtquote:Op donderdag 24 september 2009 12:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Op Xbox Live staat meer trouwens vanuit de TGS.
DLC voor L4D komt de 29ste van deze maandquote:Op donderdag 24 september 2009 11:54 schreef super-muffin het volgende:
nu alleen nog de Brutal Legend demo en de DLC voor Left 4 Dead!
quote:Op donderdag 24 september 2009 12:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Must have!quote:Op donderdag 24 september 2009 00:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction Xbox 360 Trailer - TGS 09: Release Date Trailer
23-02-2010
de Brütal Legend demo is nu te downloadenquote:Op donderdag 24 september 2009 12:34 schreef SkyChat het volgende:
[..]
DLC voor L4D komt de 29ste van deze maand
quote:Op donderdag 24 september 2009 13:52 schreef super-muffin het volgende:
[..]
de Brütal Legend demo is nu te downloaden
Staat 'code inwisselen'quote:Op donderdag 24 september 2009 13:52 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Alleen voor Goldquote:Op donderdag 24 september 2009 13:52 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Is nu ook te downenquote:Op woensdag 23 september 2009 23:31 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik wil een Forza 3 premium theme
vast niet gratisquote:Op donderdag 24 september 2009 15:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Is nu ook te downen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee.. dat niet nee..quote:
Maar hij ziet er wel mooi uitquote:Op donderdag 24 september 2009 15:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Is nu ook te downen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar die kun je wel unlocken in de gamequote:Op donderdag 24 september 2009 15:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee.. dat niet nee..
Net als al die kleding voor je avatar.. niet gratis
Hoe duur?quote:Op donderdag 24 september 2009 15:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Is nu ook te downen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik vind dat ik hem gratis krijg bij mijne LE van forza3quote:Op donderdag 24 september 2009 15:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee.. dat niet nee..
Net als al die kleding voor je avatar.. niet gratis
Fris,.... vind hem erg cool. Hou van die dag themes! Fable II heeft ook zo'n soort theme dacht ik. Maar ja,... no way dat ik ga betalen voor die onzin!quote:Op donderdag 24 september 2009 15:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Is nu ook te downen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dat snap ik dus ook niet. Zoiets zo standaard moeten,... incl Avatar goodies ofzo! Sowieso om reclame te maken zouden ze avatar shit gratis moeten uitbrengen bij release!quote:Op donderdag 24 september 2009 16:17 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik vind dat ik hem gratis krijg bij mijne LE van forza3
Daarvan weet je dat het een Premium Theme isquote:
ik las net dat de demo nu in de US uit is, niet alleen voor de pre-orders maar Europa moet wachten tot 1 oktoberquote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 16:54 schreef super-muffin het volgende:
[..]
ik las net dat de demo nu in de US uit is, niet alleen voor de pre-orders maar Europa moet wachten tot 1 oktober
Amerikaans XBL accountje aanmaken werkt niet?quote:Op donderdag 24 september 2009 16:54 schreef super-muffin het volgende:
[..]
ik las net dat de demo nu in de US uit is, niet alleen voor de pre-orders maar Europa moet wachten tot 1 oktober
* DJ_ gaat hem downloaden om europeanen te jennenquote:Op donderdag 24 september 2009 16:54 schreef super-muffin het volgende:
[..]
werkt gewoonquote:Op donderdag 24 september 2009 16:59 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Amerikaans XBL accountje aanmaken werkt niet?
weet ik niet ik heb het wel , want ik game op mijn amerikaanse tag .quote:Op donderdag 24 september 2009 17:04 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Maar dan heb je ook gold op je amerikaanse account nodig toch?
Ogh als je een nieuwe US account maakt op je xbox kan je nog wel een gratis maand krijgen. Maar ik heb nog maar 1 gratis maand over dus die gebruik ik liever een andere keer ipv een demo sneller krijgenquote:Op donderdag 24 september 2009 17:05 schreef DJ_ het volgende:
[..]
weet ik niet ik heb het wel , want ik game op mijn amerikaanse tag .
maar ik denk het wel .
Oude dashboard? Kan ik dat ergens aanzetten dan? Want dit nieuwe is fucked upquote:Op donderdag 24 september 2009 16:52 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Daarvan weet je dat het een Premium Theme is
Ze hebben het lef om nog steeds themes uit te brengen voor het oude dashboard en daar dan 160 voor te vragen.
Je ziet er geen fuck van
Nee, nieuwe dashboard is een verplichte functie geworden.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:27 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Oude dashboard? Kan ik dat ergens aanzetten dan? Want dit nieuwe is fucked up
heb ik niet, ga ik dus maar even aanmaken als ik thuis ben vanavondquote:Op donderdag 24 september 2009 16:59 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Amerikaans XBL accountje aanmaken werkt niet?
Is algemeen bekend.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:50 schreef Heider00sje het volgende:
Ik kreeg net de melding dat ik mijn 360 moest updaten. Dit heb ik dan ook gedaan, maar direct na het updaten krijg ik geen beeld meer. De controller wordt ook niet meer herkent.
WTF is ditMijn 360 doet het niet meer vanwege de update!
![]()
Zeggen ze wel in dit topic.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:12 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Ik kan er niks via Google mee vinden. Meen je dit serieus dat het een algemeen probleem is?
Precies, lekker fris... heb hem nu ook, erg strakquote:Op donderdag 24 september 2009 16:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Fris,.... vind hem erg cool. Hou van die dag themes! Fable II heeft ook zo'n soort theme dacht ik. Maar ja,... no way dat ik ga betalen voor die onzin!
Van welke site ?quote:Op donderdag 24 september 2009 19:12 schreef Pettigrew81 het volgende:
Als het goed is komt die mijne morgen ook binnen en koste me 35.-
Gamehubsquote:
Stond net met MUA2 in m'n handen bij de Bart Smit maar heb hem gepreordered en hij wordt morgen thuisbezorgdquote:Op donderdag 24 september 2009 19:08 schreef Tokus het volgende:
pff, bij m'n lokale Mediamarkt hebben ze ook door dat ze meer kunnen verdienen als ze gloednieuwe games de 1e dag voor 67 euro in de schappen zetten.
Ik gok dat als ik morgen kom, dat Ultimate Alliance 2 dan 58 euro kost. Zo was het bij Batman: Arkham Asylum ook.
Speel het???quote:Op donderdag 24 september 2009 20:50 schreef Ron.666 het volgende:
Ik heb net in een opwelling ODST gekocht.. Is het wat eigenlijk? Ik speel alleen nog maar sfIV maar heb wel zin in iets anders..
En terecht. Geniaal spel naar mijn mening, tofste Halo wellicht, omdat je MC niet bentquote:Op donderdag 24 september 2009 21:08 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Jamaar maar ik wil van jou weten of het leuk is.. dan pas ga ik spelen
Ik heb een paar videos gezien van ODST en ik begon me ineens te interesseren in Haloquote:Op donderdag 24 september 2009 21:09 schreef Wessiej het volgende:
[..]
En terecht. Geniaal spel naar mijn mening, tofste Halo wellicht, omdat je MC niet bent
sorry waarschijnlijk heb ik me vergistquote:Op donderdag 24 september 2009 22:12 schreef CraniuM het volgende:
[..]
raar ik zie erstaan voor de xbox360 en ps3 voor ¤42.99
Hehequote:Op donderdag 24 september 2009 22:14 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
sorry waarschijnlijk heb ik me vergistIk heb er dan ook ong 5 games besteld
Kijk uit voor de belasting danquote:Op donderdag 24 september 2009 22:14 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
sorry waarschijnlijk heb ik me vergistIk heb er dan ook ong 5 games besteld
Ze komen niet tegelijk binnenquote:Op donderdag 24 september 2009 22:17 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Kijk uit voor de belasting dan
bij mij ging de update op twee xboxen in ieder geval prima.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:12 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Ik kan er niks via Google mee vinden. Meen je dit serieus dat het een algemeen probleem is?
You sly fox!quote:Op donderdag 24 september 2009 22:17 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ze komen niet tegelijk binnen
shadow complex had ik al vanaf releasequote:Op donderdag 24 september 2009 22:24 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
You sly fox!
Welke games allemaal?
Had je shadow complex ook al?
Jaloers zijn op iemand zijn puntjesquote:Op donderdag 24 september 2009 23:14 schreef SkyChat het volgende:
Damn.. obvious gamesaver is obvious
mijn worst > jouw keelquote:Op donderdag 24 september 2009 23:23 schreef Edwinus het volgende:
[..]
Jaloers zijn op iemand zijn puntjes
Die zaten ook in het eerste deel. Het verhaal gaat verder waar 1 ophield, als speler liet jij immers die monsters los.quote:
Ziet er niet uit!quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Nu je het zegt ja.quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die zaten ook in het eerste deel. Het verhaal gaat verder waar 1 ophield, als speler liet jij immers die monsters los.
Nee, gij trekt volle zalenquote:
Inclusief een groen lampje op de rug.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:46 schreef Dynd het volgende:
Ik hoop wel dat het nog steeds mogelijk is om gewoon een heel level te completen zonder iemand te vermoorden, dat is gewoon Splinter Cell voor mij.
ARFquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:48 schreef SuperFruitig het volgende:
Volgens mij heb ik mijn main account op een amerikaanse site aangemaakt aangezien ik mijn woonplaats niet kan veranderen naar NL. Nu zit ik dus met een amerikaans account! Is dat een probleem (ivm downloads etc) dat ze eventueel niet compatible zijn? Of kan ik dit nog terug zetten ergens?
Ik wil mijn gold membership namelijk instellen, maar dan moet ik dit wel ff dubbelchecken natuurlijk
De zooi is dus niet compatiblequote:Op vrijdag 25 september 2009 11:51 schreef Rossdale het volgende:
Het is toch geen enkel probleem om een amerikaanse account te hebben?Die hebben meestal nog meer op de marketplace staan dan wij
Huh?quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dude, mijn Hotmail stond ook op US en ik heb gewoon een EU Gold account (damn you community games). Ik snap je probleem niet?
Heb ik gedaan voor mijn posts (vandaar de informatiequote:Op vrijdag 25 september 2009 12:05 schreef Cliffy het volgende:
Gewoon even Xbox bellen, zijn verrassend hulpzaam!
Edit: Download eerst natuurlijk wel ff die brutal legend demo dan![]()
Baas add me ff op XBL: SuperFruitigquote:Op donderdag 24 september 2009 16:58 schreef DJ_ het volgende:
OMGquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die rolstoel
quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die rolstoel
done en pmquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:43 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Baas add me ff op XBL: SuperFruitig
Tofquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Popcap x Square Enix maken Gyromancer (oftewel Puzzle Quest: Twist ft Final Fantasy)
Trailer Here
http://www.gamerbytes.com(...)_and_square_enix.php
Goed gedaan hoor dat gratis content!quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:16 schreef Chocobo het volgende:
Tweede gratis DLC voor Goldmembers (Batman: Arkham Asylum)
http://marketplace.xbox.com/nl-NL/games/media/66acd000-77fe-1000-9115-d802534307f6/?p=1&of=0&bt=0&sb=1
Ahaquote:Op vrijdag 25 september 2009 19:15 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik zit echt op het puntje van mijn stoel van al die megatons op de TGS zeg.
Man man.
Als ik jou was zou ik gewoon Superfruitig gold maken, en eventuele MS points met je 2e NL account halen, dan koop je daar alles mee, dat werkt als een trein want zo doe ik het ookquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:09 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Heb ik gedaan voor mijn posts (vandaar de informatie) Maar die adviseerde dus een nieuwe account maken met een NL geregistreerd emailadres om eventuele problemen in de toekomst dus te voorkomen.
Dat heb ik nu gedaan (XBL: SuperFruitig2) Maar van de andere kant heb ik echt dik schijt en wil ik graag mijn US XBL account houden. De vraag is alleen, op welk account moet ik mijn vers gekochte 13 maanden GOLD membership aanmaken?
Wat een dramaIk mis mn PS3
Ah nicequote:Op vrijdag 25 september 2009 20:04 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik gewoon Superfruitig gold maken, en eventuele MS points met je 2e NL account halen, dan koop je daar alles mee, dat werkt als een trein want zo doe ik het ook(met SpankmasterC die USA is en SpankmeesterC die NL is)
Bellen met Xbox Support heeft jammergenoeg geen zin
Nopequote:Op vrijdag 25 september 2009 20:22 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ah niceDat is een mooie middenweg
DJ_ heeft blijkbaar ook een US account en hij heeft nog nooit problemen gehadMooi dan ga ik morgen even mn gold account activeren! Voor DLC te downloaden op mn EU account heb je dus geen gold nodig neem ik aan?
90210 (Beverly Hills) - Californiaquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:37 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik moet een amerikaans adres hebbenIemand eentje liggen?
![]()
Kan je niks aan doen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
90210 (Beverly Hills) - California
laat ff weten als je er nog een nodig hebtquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:37 schreef SuperFruitig het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:37 schreef SuperFruitig het volgende:
![]()
Ik heb eentje van internet geplukt (ene Raoul Duke in Coloradoquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:04 schreef Cliffy het volgende:
[..]
laat ff weten als je er nog een nodig hebt
Het lukt mij niet. Ik verlies alles tegenwoordigquote:Op vrijdag 25 september 2009 17:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Tof![]()
Puzzle Quest een paar dagen terug uitgespeeld en dat spel beviel goed.
al 2 jaar geen problemenquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:22 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ah niceDat is een mooie middenweg
DJ_ heeft blijkbaar ook een US account en hij heeft nog nooit problemen gehadMooi dan ga ik morgen even mn gold account activeren! Voor DLC te downloaden op mn EU account heb je dus geen gold nodig neem ik aan?
Ook gewoon @ random een adresje uit de yellowpages geplukt?quote:
nee het adress van waar ik in amerika heb gewoondquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:58 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ook gewoon @ random een adresje uit de yellowpages geplukt?
Ik heb trouwens wel mn eigen 06 nummer erbij gezet, dus niet dat nummer van de heer Raoul Duke
Frank West was tevens de lelijkste main character ooit!quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dead Rising:
Part 1
http://www.gametrailers.com/video/tgs-09-dead-rising/56720
Part 2
http://www.gametrailers.com/video/tgs-09-dead-rising/56721
Part 3
http://www.gametrailers.com/video/tgs-09-dead-rising/56722
Football Clip
http://www.gametrailers.com/video/tgs-09-dead-rising/56725
F-Shot Clip
http://www.gametrailers.com/video/tgs-09-dead-rising/56726
Ramsterball Clip
http://www.gametrailers.com/video/tgs-09-dead-rising/56718
De bewegingen zien er allemaal wat soepeler uit, zeker de gedeelten met zwaard bijvoorbeeld. Frank West was toch wat stijver. Ondanks dat hij oorlogen verslagen had...
Die neusquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Frank West was tevens de lelijkste main character ooit!
Garantie gaat altijd in op het moment van aanschafquote:Op zaterdag 26 september 2009 00:15 schreef xFriendx het volgende:
Wat is nu de goedkoopste xbox? Zit wat rond te kijken bij BartSmit en zo, maar 249 voor een Elite. Is er geen andere goedkopere? Heb namelijk al 2 controllers en een 20 gig HD dus heb extra spul niet nodig. Kan je sowieso je savegames (heb geen Live) van 1 HD overzetten naar een andere? Liefst zou ik dan mijn eigen HD gewoon op een kale inklikken en klaar.
Edit: zie dat Dixons nog arcade versie heeft voor 180 euro. Wat betreft garantie, gaat die in vanaf moment van aanschaf of datum op de achterkant van de 360?
Ah ok. Reparatie buiten de garantie kost iets van 89 euro maar dan houd ik wel deze oude console. Is wel goedkoper, maar dan is het maar de vraag hoelang het ding dan goed blijft. Evengoed zonde van de poen, wat ik ook doe. Maar ja, wil toch wel een console hebben anders liggen de games hier maar te verstoffen en uiteindelijk door avondjes te gamen ipv lam te zuipen in de kroeg bespaar je ook weer geld.quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:45 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Garantie gaat altijd in op het moment van aanschafAls je een arcade koopt klik je gewoon je huidige HDD erop en je kunt meteen beginnen.
?quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:46 schreef CraniuM het volgende:
Iemand hier al met Marvel Ultimate Alliance 2: Fusion ? zo ja is die erg tof want weet nog niet zeker of ik deze moet kopen
Echt zo'n spel die je trok of niet. Persoonlijk vond ik het echt geweldig! Diverse malen uitgespeeld,... uren mee bezig geweest!quote:
Over het algemeen goede reviews!quote:
Ja sinds gisteren, als je het eerste deel tof vond vind je deze ook leuk. Zo simpel is het.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:46 schreef CraniuM het volgende:
Iemand hier al met Marvel Ultimate Alliance 2: Fusion ? zo ja is die erg tof want weet nog niet zeker of ik deze moet kopen
quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:46 schreef CraniuM het volgende:
Het spel is soms heel oneerlijk iddquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het lukt mij niet. Ik verlies alles tegenwoordigWat doe ik fout?
De vijand krijgt combo's, dat wil je niet weten. En die skeletten hebben soms beurten die 10 moves duren
Ja, dat was de originele subtitel en bij sommige gameshops wordt hij nog als zodanig verkocht.quote:
Goedzo, dan nemen ze tenminste nog even de tijd om de game op te poetsen. Trust me... het was nodigquote:Op zaterdag 26 september 2009 10:07 schreef Chocobo het volgende:
Alpha Protocol uitgesteld tot zomer 2010
http://kotaku.com/5368298/retailers-point-to-alpha-protocol-delay
ik heb 'm net gekocht, en er staat zo te zien nergens meer Fusion genoemd.quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:20 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ja, dat was de originele subtitel en bij sommige gameshops wordt hij nog als zodanig verkocht.
NIks om je druk over te maken, het is geen andere game ;-)
Ja ik las het inderdaad in je GC bevindingen! Jammer, want de game heeft potentie. Zo'n uitstel heeft naar mijn idee tevens een negatieve invloed. Vertrouw het spel niet meer.quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Goedzo, dan nemen ze tenminste nog even de tijd om de game op te poetsen. Trust me... het was nodig
Ok, word dus kopen en inderdaad Deadpoolquote:Op zaterdag 26 september 2009 08:23 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ja sinds gisteren, als je het eerste deel tof vond vind je deze ook leuk. Zo simpel is het.
Combat is wat versimpeld, maaar het werkt allemaal wat soepeler en ziet er een stuk beter uit.
Deadpool
99% kans van niet of je moet naar een winkel gaan in een niet bekend winkelstraatje maar winkels zoals Dixons, bartsmit,intertoys,xboxhome hebben allemaal arcade's met de nieuwste chipquote:Op zaterdag 26 september 2009 10:35 schreef xFriendx het volgende:
Als ik nu nog een arcade 360 zou kopen, heb ik dan hoe dan ook een verouderde versie? Met oude chip en dergelijke?
Batman: Arkham Asylumquote:Op zaterdag 26 september 2009 12:13 schreef Cliffy het volgende:
M'n zus wil als bedankje een spel voor me kopen maar ik heb eigenlijk geen idee welk spel ik nog zou willen
Dan neem ik terug wat ik zeiquote:Op zaterdag 26 september 2009 11:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Goedzo, dan nemen ze tenminste nog even de tijd om de game op te poetsen. Trust me... het was nodig
Levertijd was dit keer?quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:05 schreef SuperFruitig het volgende:
LO en DR binnen![]()
Play.com
dag lieverds.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:05 schreef SuperFruitig het volgende:
LO en DR binnen![]()
Play.com
dag lieverds.
Meestal 1 weekquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:41 schreef Chocobo het volgende:
Mensen hier ervaring met de Game.co.uk levertijden? Heb wat 360 games besteld daar!
Njetquote:Op zaterdag 26 september 2009 14:51 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Fraahaaank!
Heb ik jou gister nou dat adres gegeven?
17e gepost, 26ste in huisquote:
Er is altijd wat met dat ding. Iedereen heeft altijd kuren met die consolequote:Op zaterdag 26 september 2009 19:22 schreef Tokus het volgende:
bah, die gare dvddrive in m'n xbox doet weer lastig. Gelukkig kun je de games op de harddisk installen, maar ja dan moet de disc wel gelezen willen worden....
Alleen de demoquote:Op zaterdag 26 september 2009 22:19 schreef AQuila360 het volgende:
Echt niet Lenny dat bestaat niet
Heb je batman wel gespeel ofwa
quote:Op zondag 27 september 2009 09:53 schreef Simsfan88 het volgende:
terwijl ik Halo 3 de beste 360 game vind... jammer
Heb je die kut vogel gehaald, daar zat ik super lang vastquote:Op zondag 27 september 2009 10:16 schreef SuperFruitig het volgende:
Wow die eerste 15 minuten van Lost Odyssey![]()
LO kun je het beste spelen t/m disc 3 en dan stoppenquote:Op zondag 27 september 2009 12:17 schreef gniffie het volgende:
[..]
Heb je die kut vogel gehaald, daar zat ik super lang vast![]()
Nu op disk 4 trouwens ook al uren bezig met een kut boss![]()
Lost odyssey is echt voor S&M liefhebbers
Xbox support al gebeld? Of een andere kabel geprobeerd?quote:Op zondag 27 september 2009 20:01 schreef Ewaldus het volgende:
Als vervolg op : Vreemde rode gloed op Xbox 360
Momenteel is het weer zo ver, mijn Xbox geeft geen beeld meer.
Het geflikker van de kleuren ging door, werd soms intenser (de kleuren). Nu probeer ik de grafische settings weer terug te zetten met Y+RT maar dit lukt totaal niet. Hij pakt de combinatie niet, en start niets opnieuw op oid.
Misschien is het mijn HDMI-kabel die brak is, maar dat verklaart niet waarom ik het nu opeens niet meer gereset krijg..
quote:Op maandag 28 september 2009 09:15 schreef Rossdale het volgende:
Verdomme, ik zit vast bij de eindbaas bij Batman: Arkham Sylum
Ik weet dat ik drie rondes vijanden krijg, maar elke keer leg ik na het 2e rondje alweer het loodje... fucking frustrerend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Pittig stukje,.... tja,... je weet hoe het moet als ik het zo lees, dus is het even klooien! De 3e batch vijanden vond ik echt pittig. Wel alle Batsuit (V5) upgrades al?quote:Op maandag 28 september 2009 09:15 schreef Rossdale het volgende:
Verdomme, ik zit vast bij de eindbaas bij Batman: Arkham Sylum
Ik weet dat ik drie rondes vijanden krijg, maar elke keer leg ik na het 2e rondje alweer het loodje... fucking frustrerend
Ik durf te wedden dat het helemaal geen uitstel is, want de game zag er verre van af uit...quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik las het inderdaad in je GC bevindingen! Jammer, want de game heeft potentie. Zo'n uitstel heeft naar mijn idee tevens een negatieve invloed. Vertrouw het spel niet meer.
Ik snap dr helemaal niets van, maar het ziet er wel mooi uitquote:Op maandag 28 september 2009 09:11 schreef Chocobo het volgende:
OMFG!
http://www.gametrailers.com/video/tgs-09-final-fantasy/56839
quote:Op maandag 28 september 2009 09:19 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik snap dr helemaal niets van, maar het ziet er wel mooi uit
Ja dat zal best. Logisch,... ieder bedrijf en of branche zijn of haar tactieken. Alhoewel ik denk dat het met Mass Effect wel goed komt. Kijk ik erg naar uit!quote:Op maandag 28 september 2009 09:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Sowieso is uitstellen vaak een marketingtruc. Ik weet via iemand binnen EA dat bijvoorbeeld de releasedatum van Mass Effect 2 nooit in 2009 gelegen heeft, maar altijd al in 2010. Het is alleen zo naar buiten gebracht om op een kosteloze manier een hype op te bouwen. True story
Mooi dat ik gestopt ben bij Disc 4 danquote:Op zondag 27 september 2009 21:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
LO kun je het beste spelen t/m disc 3 en dan stoppen
LO heeft een aantal pittige eindbazen, maar die zijn goed te doen met bepaalde spells of attributes. Vaak is één level erbij voldoende.quote:Op zondag 27 september 2009 12:17 schreef gniffie het volgende:
[..]
Heb je die kut vogel gehaald, daar zat ik super lang vast![]()
Nu op disk 4 trouwens ook al uren bezig met een kut boss![]()
Lost odyssey is echt voor S&M liefhebbers
LO zat technisch erg goed in elkaar, maar het spel "pakte me niet bij de strot" zoals een FFVII, FFX, Skies of Arcadia, of Persona 4. Ik weet niet waar het aan lag. Ik denk een combinatie van het verhaal en de karakters. Het was gewoon niet zo boeiend. Laatste levels zijn inderdaad irritant. Die heb ik via YouTube doorlopen. Ik haat verdwalen in een dungeon!quote:Op maandag 28 september 2009 09:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
LO heeft een aantal pittige eindbazen, maar die zijn goed te doen met bepaalde spells of attributes. Vaak is één level erbij voldoende.
Ik heb er iig een haat-liefde relatie meeGeweldig spel, mooi, goeie soundtrack, aangrijpende dromen. Maar ik heb het niet zo met het levelsysteem
Ooit speel ik 'm uit.
quote:Op maandag 28 september 2009 09:11 schreef Chocobo het volgende:
OMFG!
http://www.gametrailers.com/video/tgs-09-final-fantasy/56839
Nee klopt. Het is geen legendarische RPG, gewoon een goede RPG. De beste op de 360 zelfs tot FFXIII denk ik, al moet ik Tales of Vesperia/Poep nog spelen.quote:Op maandag 28 september 2009 09:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
LO zat technisch erg goed in elkaar, maar het spel "pakte me niet bij de strot" zoals een FFVII, FFX, Skies of Arcadia, of Persona 4. Ik weet niet waar het aan lag. Ik denk een combinatie van het verhaal en de karakters. Het was gewoon niet zo boeiend. Laatste levels zijn inderdaad irritant. Die heb ik via YouTube doorlopen. Ik haat verdwalen in een dungeon!
Ik had de laptop naast me op de bank gezet. Stukje kijken, hup, nadoen! Dan valt het mee.quote:Op maandag 28 september 2009 09:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
De Temple of Enlightenment is idd een te groot doolhof, ik was tot niveau 2 gekomen ofzo en daar geen zin meer. Misschien dat ik er een guide bij koop, als ik YT ga gebruiken moet ik gamen vanaf mijn bureaustoel en kan ik net zo goed WoW gaan spelen
Ik doelde meer op een guide van Piggyback of Bradyquote:Op maandag 28 september 2009 09:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik had de laptop naast me op de bank gezet. Stukje kijken, hup, nadoen! Dan valt het mee.
De Guide van IGN is ook vrij goed en helder geschreven.
Kost geld, internet is graties!quote:Op maandag 28 september 2009 09:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik doelde meer op een guide van Piggyback of Brady
Als ik ooit nog hoop/zin had om LO uit te spelen, is dat vanaf nu verdwenenquote:Op maandag 28 september 2009 09:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De Temple of Enlightenment is idd een te groot doolhof, ik was tot niveau 2 gekomen ofzo en daar geen zin meer. Misschien dat ik er een guide bij koop, als ik YT ga gebruiken moet ik gamen vanaf mijn bureaustoel en kan ik net zo goed WoW gaan spelen
Niet alles dat gratis is, is beter. Maar aangezien ik eigenlijk alleen een guide voor de ToE nodig heb is IGN idd misschien wel goed genoeg.quote:Op maandag 28 september 2009 09:44 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Kost geld, internet is graties!
Vond LO ook niet episch, maar wel erg goed inderdaad. Geen problemen gehad met dungeons of het spel opzich,.. prima uit te spelen.quote:Op maandag 28 september 2009 09:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee klopt. Het is geen legendarische RPG, gewoon een goede RPG. De beste op de 360 zelfs tot FFXIII denk ik, al moet ik Tales of Vesperia/Poep nog spelen.
Was mij veel te kiddie die game. Die dromen e.d. waren dan nog wel mooi en ok. Maar die kutkinderen en die overdreven emo-filmpjes tussendoor. Bah, in het begin van cd4 ben ik ermee gestopt. Toen was de lol er sowieso wel vanaf en werd ik moe van al dat gejank. Ik zal hem denk ik nooit uit gaan spelen, of ik moet er alsnog weet ik het hoeveel uur in gaan stoppen, maar daar heb ik geen zin meer in.quote:Op maandag 28 september 2009 13:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vond LO ook niet episch, maar wel erg goed inderdaad. Geen problemen gehad met dungeons of het spel opzich,.. prima uit te spelen.
Vond het vorig jaar ronduit tegenvallen, heb toen binnen een uur alle games kunnen spelen die ik zou willen spelen en kon toen weer naar huis omdat ik niet wist hoe ik de rest van de dag in zou moeten vullenquote:Op maandag 28 september 2009 10:33 schreef Rossdale het volgende:
Gaan er nog meer mensen naar FirstLook dit jaar? Ik ga nog wel even een paar games checken waar ik op de Gamescom te weinig tijd voor had
Is die guide cool? Ik wil m halen denk ik.quote:Op maandag 28 september 2009 09:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet alles dat gratis is, is beter. Maar aangezien ik eigenlijk alleen een guide voor de ToE nodig heb is IGN idd misschien wel goed genoeg.
Daarnaast hebben zowel Piggyback als Bradygames geen LO guide, alleen Prima
BWahahahaquote:Op maandag 28 september 2009 09:37 schreef -Dries- het volgende:
Mja, die characters waren niet zo bijzonder.. Die Jansen was echt vreselijk irritant en die Kaim was echt een kut emo.
wat zijn jullie allemaal slecht zegquote:Op maandag 28 september 2009 09:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee klopt. Het is geen legendarische RPG, gewoon een goede RPG. De beste op de 360 zelfs tot FFXIII denk ik, al moet ik Tales of Vesperia/Poep nog spelen.
enlighten mequote:Op maandag 28 september 2009 14:28 schreef SuperFruitig het volgende:
Spoony heeft ook zo'n heerlijke naamkeuze voor zijn characters in zijn FFVIII review![]()
http://www.spoonyexperime(...)fantasy-viii/page/3/quote:
quote:Op maandag 28 september 2009 14:28 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Is die guide cool? Ik wil m halen denk ik.
[..]
Heb nu idd iets van 30 minuten gespeeld en zat al tegen een maat van me te schelden (hij was ook bezig met LO) dat die Kaim echt een gore emo-git was. Hij doet me denken aan Squall![]()
Vorig jaar was het gewoon om te huilen, hadden eigenlijk ook alleen maar "oude" games staan. Waren ook maar weinig bezoekers dus alles kon vrijwel direct gespeeld worden. Weet nog dat ik bij de Gameplay bijna een uur in de rij heb gestaan om Zelda: Twilight Princess te spelenquote:Op maandag 28 september 2009 14:25 schreef Rossdale het volgende:
Je had niet zoiets van: Hey die game ken ik niet, laat ik die eens uitproberen?Volgens mij is er genoeg tofs te zien namelijk
Redelijk off-topic maar Squall heeft ook een oorbel!quote:Op maandag 28 september 2009 15:09 schreef -Dries- het volgende:
[..]
![]()
Maar Squall was dan nog best stoer. Op een gegeven moment kan je als accesoires oorbellen geven aan Kaim. Nou, toen had ik het niet meer²
quote:* The previously leaked characters are all said to be in the game. Dee Jay, T. Hawk, Dudley, Ibuki, Makoto, Adon, Cody and Guy. The new characters are rumored to be:
o Hakan - An Arabic grappler obsessed with oil.
o Juri - Evil Asian girl fighter working for Seth.
* All characters will have two Ultras. They will both be available at one time, not selectable like with Third Strike's Super Arts. The commands to execute your Ultras do not overlap.
o It sounds like the characters from Third Strike are set up with their prior Super Arts. They had three in that game, so one will be their Super and the other two their Ultras.
o Gen has four Ultras because of his two fighting styles. One of these is said to be an Air Ultra.
o All characters still have one Super, except Sakura who apparently has a Shinkuu Hadoken (Super Fireball) as well.
* Some characters will have Air Ultras.
* The Bonus Stages will be returning.
* This will be an exclusive arcade release at least for a few months.
* An official announcement is said to be coming at the Tokyo Game Show and on the Japanese Street Fighter 4 blog soon.
* Expect the return of the many familiar Supers, and a few new ones like Metsu Shoryuken. You'll see the return of Chun-Li's Kikosho (Super Fireball), Gouken's Denjin, Sagat's Tiger Cannon (Super Fireball).
* Ibuki has a run command.
* Guile has his Sonic Hurricane move from Marvel vs. Capcom 2.
* Dudley has his Chain combos from Third Strike, plus one additional Chain combo.
* Cody is the only character with an Alpha Counter and he still has his knife. He supposedly needs his knife to perform one of his Ultras.
* Rufus can cancel-break the last hit of his Spectacle Romance, or the launch kick of Space Opera Symphony.
* Guy has his Chain combos.
* Makoto has her Tanden Renki Super from Third Strike.
* Zangief is said to have a 720 degree motion Air Ultra called the Siberian Blizzard.
* The game takes place one year after Street Fighter 4.
* Dudley was searching for his car in Third Strike, in this game he's searching for a rose.
* T. Hawk's storyline involves him protecting Juni or Juli.
* Dhalsim's new Ultra is called the Yoga Shangri'la.
* There's a new gameplay system called Tadan Saving, the phrase implies a multi-hitting or multiple-level Focus Attack.
* The console characters are all said to be added to the upcoming arcade release, with the possible exceptions of Seth and Gouken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |