Het spel is soms heel oneerlijk iddquote:Op vrijdag 25 september 2009 22:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het lukt mij niet. Ik verlies alles tegenwoordigWat doe ik fout?
De vijand krijgt combo's, dat wil je niet weten. En die skeletten hebben soms beurten die 10 moves duren
Ja, dat was de originele subtitel en bij sommige gameshops wordt hij nog als zodanig verkocht.quote:
Goedzo, dan nemen ze tenminste nog even de tijd om de game op te poetsen. Trust me... het was nodigquote:Op zaterdag 26 september 2009 10:07 schreef Chocobo het volgende:
Alpha Protocol uitgesteld tot zomer 2010
http://kotaku.com/5368298/retailers-point-to-alpha-protocol-delay
ik heb 'm net gekocht, en er staat zo te zien nergens meer Fusion genoemd.quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:20 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ja, dat was de originele subtitel en bij sommige gameshops wordt hij nog als zodanig verkocht.
NIks om je druk over te maken, het is geen andere game ;-)
Ja ik las het inderdaad in je GC bevindingen! Jammer, want de game heeft potentie. Zo'n uitstel heeft naar mijn idee tevens een negatieve invloed. Vertrouw het spel niet meer.quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Goedzo, dan nemen ze tenminste nog even de tijd om de game op te poetsen. Trust me... het was nodig
Ok, word dus kopen en inderdaad Deadpoolquote:Op zaterdag 26 september 2009 08:23 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ja sinds gisteren, als je het eerste deel tof vond vind je deze ook leuk. Zo simpel is het.
Combat is wat versimpeld, maaar het werkt allemaal wat soepeler en ziet er een stuk beter uit.
Deadpool
99% kans van niet of je moet naar een winkel gaan in een niet bekend winkelstraatje maar winkels zoals Dixons, bartsmit,intertoys,xboxhome hebben allemaal arcade's met de nieuwste chipquote:Op zaterdag 26 september 2009 10:35 schreef xFriendx het volgende:
Als ik nu nog een arcade 360 zou kopen, heb ik dan hoe dan ook een verouderde versie? Met oude chip en dergelijke?
Batman: Arkham Asylumquote:Op zaterdag 26 september 2009 12:13 schreef Cliffy het volgende:
M'n zus wil als bedankje een spel voor me kopen maar ik heb eigenlijk geen idee welk spel ik nog zou willen
Dan neem ik terug wat ik zeiquote:Op zaterdag 26 september 2009 11:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Goedzo, dan nemen ze tenminste nog even de tijd om de game op te poetsen. Trust me... het was nodig
Levertijd was dit keer?quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:05 schreef SuperFruitig het volgende:
LO en DR binnen![]()
Play.com
dag lieverds.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 12:05 schreef SuperFruitig het volgende:
LO en DR binnen![]()
Play.com
dag lieverds.
Meestal 1 weekquote:Op zaterdag 26 september 2009 13:41 schreef Chocobo het volgende:
Mensen hier ervaring met de Game.co.uk levertijden? Heb wat 360 games besteld daar!
Njetquote:Op zaterdag 26 september 2009 14:51 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Fraahaaank!
Heb ik jou gister nou dat adres gegeven?
17e gepost, 26ste in huisquote:
Er is altijd wat met dat ding. Iedereen heeft altijd kuren met die consolequote:Op zaterdag 26 september 2009 19:22 schreef Tokus het volgende:
bah, die gare dvddrive in m'n xbox doet weer lastig. Gelukkig kun je de games op de harddisk installen, maar ja dan moet de disc wel gelezen willen worden....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |