Heb ik gedaan voor mijn posts (vandaar de informatiequote:Op vrijdag 25 september 2009 12:05 schreef Cliffy het volgende:
Gewoon even Xbox bellen, zijn verrassend hulpzaam!
Edit: Download eerst natuurlijk wel ff die brutal legend demo dan![]()
Baas add me ff op XBL: SuperFruitigquote:Op donderdag 24 september 2009 16:58 schreef DJ_ het volgende:
OMGquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Die rolstoel
quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die rolstoel
done en pmquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:43 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Baas add me ff op XBL: SuperFruitig
Tofquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Popcap x Square Enix maken Gyromancer (oftewel Puzzle Quest: Twist ft Final Fantasy)
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Trailer Here
http://www.gamerbytes.com(...)_and_square_enix.php
Goed gedaan hoor dat gratis content!quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:16 schreef Chocobo het volgende:
Tweede gratis DLC voor Goldmembers (Batman: Arkham Asylum)
http://marketplace.xbox.com/nl-NL/games/media/66acd000-77fe-1000-9115-d802534307f6/?p=1&of=0&bt=0&sb=1
Ahaquote:Op vrijdag 25 september 2009 19:15 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik zit echt op het puntje van mijn stoel van al die megatons op de TGS zeg.
Man man.
Als ik jou was zou ik gewoon Superfruitig gold maken, en eventuele MS points met je 2e NL account halen, dan koop je daar alles mee, dat werkt als een trein want zo doe ik het ookquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:09 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Heb ik gedaan voor mijn posts (vandaar de informatie) Maar die adviseerde dus een nieuwe account maken met een NL geregistreerd emailadres om eventuele problemen in de toekomst dus te voorkomen.
Dat heb ik nu gedaan (XBL: SuperFruitig2) Maar van de andere kant heb ik echt dik schijt en wil ik graag mijn US XBL account houden. De vraag is alleen, op welk account moet ik mijn vers gekochte 13 maanden GOLD membership aanmaken?
Wat een dramaIk mis mn PS3
Ah nicequote:Op vrijdag 25 september 2009 20:04 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik gewoon Superfruitig gold maken, en eventuele MS points met je 2e NL account halen, dan koop je daar alles mee, dat werkt als een trein want zo doe ik het ook(met SpankmasterC die USA is en SpankmeesterC die NL is)
Bellen met Xbox Support heeft jammergenoeg geen zin
Nopequote:Op vrijdag 25 september 2009 20:22 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ah niceDat is een mooie middenweg
DJ_ heeft blijkbaar ook een US account en hij heeft nog nooit problemen gehadMooi dan ga ik morgen even mn gold account activeren! Voor DLC te downloaden op mn EU account heb je dus geen gold nodig neem ik aan?
90210 (Beverly Hills) - Californiaquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:37 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik moet een amerikaans adres hebbenIemand eentje liggen?
![]()
Kan je niks aan doen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
90210 (Beverly Hills) - California
laat ff weten als je er nog een nodig hebtquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:37 schreef SuperFruitig het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:37 schreef SuperFruitig het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |