Dead Rising 2 scoopsquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat verwachten we allemaal van de TGS?
Geen zak, TGS is saaiquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Skate deed dat toen geniaalquote:Op dinsdag 22 september 2009 16:20 schreef Wessiej het volgende:
Warriorsssssss, come out and plaaaayaaah.
Kingdom Hearts 3!quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:39 schreef Cyberia18 het volgende:
FF13 demo for xbox live and PSN , will be released after the showquote:Op dinsdag 22 september 2009 15:39 schreef Cyberia18 het volgende:
http://twitter.com/geoffkeighley/status/4300120822quote:BTW on Thursday's GTTV we will be showing you guys the first glimpse at gameplay from Dead Rising 2.
quote:Op woensdag 23 september 2009 01:03 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://twitter.com/geoffkeighley/status/4300120822
Die van mij is als ik me niet vergis afgelopen woensdag verstuurdquote:Op woensdag 23 september 2009 00:16 schreef Enchanter het volgende:
Wanneer komt Marvel UA 2 eiegenlijk ?
Nice Spank!quote:Op woensdag 23 september 2009 02:07 schreef SpankmasterC het volgende:
Vandaag ODST binnen, vind hem echt cool tot nu toe. SP-sfeer is enorm anders dan Halo 3, in plaats van supersoldier ben je nu echt alleen in een donkere stad met overal covenant die patrouille houden. Stel je ziet 3 brutes en 5 grunts, dan moet je echt goed oppassen en ze tactisch benaderen, anders ben je vrij snel de sjaak en dood (tenminste, vanaf heroic, op normal kan het nog wel). In Halo 3 was dit echter iets wat je gewoon deed dood met je rifle te meppen. Andere ervaring dus.
Flashbacks zijn erg tof, compleet andere settings telkens dan de Hub waarin je zit (dan de Rookie die je eigenlijk speelt). Grafisch gezien ziet het er echt bestwel mooi uit, belichting is awesome en dat het lage resolutie is merk je eigenlijk niet zo heel erg.
Firefight ook ff geprobeerd, stukken betere ervaring dan ik heb gehad in Keulen. In keulen was het 1 grote brok kartelrandjes zonder enige lol, nu is het even scherp en mooi als SP en heleboel lol. Ligt misschien dat de mensen met wie ik het nu speelde wat meer Halo kennen, maar het was gewoon tof om te proberen de waves te doorstaan met steeds moeilijker wordende Skulls (ik heb nu al een grafhekel aan Catch).
Naja misschien was het wel dat we met ons neus op het scherm stonden, dat houdt bijna geen enkele game vol om dan mooi te blijven. Ik moet hem nog ff gaan testen op mn 1080P tv, gisteren gespeeld op mn 22" 1680x1050 monitor, is toch andere ervaringquote:Op woensdag 23 september 2009 10:22 schreef Rossdale het volgende:
Sowieso erg vaag dat ze in Keulen zo'n ontzettend slechte build lieten zien dan
Vrijdag officieel, maar ik hoop eigenlijk dat ze 'm vandaag al in de schappen hebben liggen.quote:Op woensdag 23 september 2009 00:16 schreef Enchanter het volgende:
Wanneer komt Marvel UA 2 eiegenlijk ?
Istie omgebouwd en ben je al een tijdje geleden met Halo:ODST aan de weer gegaan?quote:Op woensdag 23 september 2009 11:23 schreef Chrizs het volgende:
Pff kreeg een xbox update en nu komt me xbox nie meer online :s
lol neen ik doe nie aan ombouwenquote:Op woensdag 23 september 2009 11:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Istie omgebouwd en ben je al een tijdje geleden met Halo:ODST aan de weer gegaan?
Algemeen dingquote:Op woensdag 23 september 2009 11:23 schreef Chrizs het volgende:
edit:
lees net op Majornelsons blog dat dit een algemeen ding is
Hier geen problemen en ik heb ook Friends online.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:23 schreef Chrizs het volgende:
edit:
lees net op Majornelsons blog dat dit een algemeen ding is
werkt hier anders primaquote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 10:27 schreef Tokus het volgende:
[..]
Vrijdag officieel, maar ik hoop eigenlijk dat ze 'm vandaag al in de schappen hebben liggen.
Die screen doet me denken aan This is Vegasquote:Op woensdag 23 september 2009 13:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
GTA Episodes besteld bij Zavvi.co.uk voor nog geen 29 euro incl verzenden
Eh?quote:
Wat is er van die game gekomen eigenlijk?quote:Op woensdag 23 september 2009 13:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die screen doet me denken aan This is Vegas
quote:Op woensdag 23 september 2009 10:07 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik had gedroomd dat ik een RROD kreeg
Wanneer komt daar eigenlijk een demootje van?quote:Op woensdag 23 september 2009 10:15 schreef Rossdale het volgende:
Nog maar 23 daagjes
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |