Jaloers zijn op iemand zijn puntjesquote:Op donderdag 24 september 2009 23:14 schreef SkyChat het volgende:
Damn.. obvious gamesaver is obvious
mijn worst > jouw keelquote:Op donderdag 24 september 2009 23:23 schreef Edwinus het volgende:
[..]
Jaloers zijn op iemand zijn puntjes
Die zaten ook in het eerste deel. Het verhaal gaat verder waar 1 ophield, als speler liet jij immers die monsters los.quote:
Ziet er niet uit!quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Nu je het zegt ja.quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die zaten ook in het eerste deel. Het verhaal gaat verder waar 1 ophield, als speler liet jij immers die monsters los.
Nee, gij trekt volle zalenquote:
Inclusief een groen lampje op de rug.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:46 schreef Dynd het volgende:
Ik hoop wel dat het nog steeds mogelijk is om gewoon een heel level te completen zonder iemand te vermoorden, dat is gewoon Splinter Cell voor mij.
ARFquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:48 schreef SuperFruitig het volgende:
Volgens mij heb ik mijn main account op een amerikaanse site aangemaakt aangezien ik mijn woonplaats niet kan veranderen naar NL. Nu zit ik dus met een amerikaans account! Is dat een probleem (ivm downloads etc) dat ze eventueel niet compatible zijn? Of kan ik dit nog terug zetten ergens?
Ik wil mijn gold membership namelijk instellen, maar dan moet ik dit wel ff dubbelchecken natuurlijk
De zooi is dus niet compatiblequote:Op vrijdag 25 september 2009 11:51 schreef Rossdale het volgende:
Het is toch geen enkel probleem om een amerikaanse account te hebben?Die hebben meestal nog meer op de marketplace staan dan wij
Huh?quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dude, mijn Hotmail stond ook op US en ik heb gewoon een EU Gold account (damn you community games). Ik snap je probleem niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |