Alleen de demoquote:Op zaterdag 26 september 2009 22:19 schreef AQuila360 het volgende:
Echt niet Lenny dat bestaat niet
Heb je batman wel gespeel ofwa
quote:Op zondag 27 september 2009 09:53 schreef Simsfan88 het volgende:
terwijl ik Halo 3 de beste 360 game vind... jammer
Heb je die kut vogel gehaald, daar zat ik super lang vastquote:Op zondag 27 september 2009 10:16 schreef SuperFruitig het volgende:
Wow die eerste 15 minuten van Lost Odyssey![]()
LO kun je het beste spelen t/m disc 3 en dan stoppenquote:Op zondag 27 september 2009 12:17 schreef gniffie het volgende:
[..]
Heb je die kut vogel gehaald, daar zat ik super lang vast![]()
Nu op disk 4 trouwens ook al uren bezig met een kut boss![]()
Lost odyssey is echt voor S&M liefhebbers
Xbox support al gebeld? Of een andere kabel geprobeerd?quote:Op zondag 27 september 2009 20:01 schreef Ewaldus het volgende:
Als vervolg op : Vreemde rode gloed op Xbox 360
Momenteel is het weer zo ver, mijn Xbox geeft geen beeld meer.
Het geflikker van de kleuren ging door, werd soms intenser (de kleuren). Nu probeer ik de grafische settings weer terug te zetten met Y+RT maar dit lukt totaal niet. Hij pakt de combinatie niet, en start niets opnieuw op oid.
Misschien is het mijn HDMI-kabel die brak is, maar dat verklaart niet waarom ik het nu opeens niet meer gereset krijg..
quote:Op maandag 28 september 2009 09:15 schreef Rossdale het volgende:
Verdomme, ik zit vast bij de eindbaas bij Batman: Arkham Sylum
Ik weet dat ik drie rondes vijanden krijg, maar elke keer leg ik na het 2e rondje alweer het loodje... fucking frustrerend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Pittig stukje,.... tja,... je weet hoe het moet als ik het zo lees, dus is het even klooien! De 3e batch vijanden vond ik echt pittig. Wel alle Batsuit (V5) upgrades al?quote:Op maandag 28 september 2009 09:15 schreef Rossdale het volgende:
Verdomme, ik zit vast bij de eindbaas bij Batman: Arkham Sylum
Ik weet dat ik drie rondes vijanden krijg, maar elke keer leg ik na het 2e rondje alweer het loodje... fucking frustrerend
Ik durf te wedden dat het helemaal geen uitstel is, want de game zag er verre van af uit...quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik las het inderdaad in je GC bevindingen! Jammer, want de game heeft potentie. Zo'n uitstel heeft naar mijn idee tevens een negatieve invloed. Vertrouw het spel niet meer.
Ik snap dr helemaal niets van, maar het ziet er wel mooi uitquote:Op maandag 28 september 2009 09:11 schreef Chocobo het volgende:
OMFG!
http://www.gametrailers.com/video/tgs-09-final-fantasy/56839
quote:Op maandag 28 september 2009 09:19 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik snap dr helemaal niets van, maar het ziet er wel mooi uit
Ja dat zal best. Logisch,... ieder bedrijf en of branche zijn of haar tactieken. Alhoewel ik denk dat het met Mass Effect wel goed komt. Kijk ik erg naar uit!quote:Op maandag 28 september 2009 09:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Sowieso is uitstellen vaak een marketingtruc. Ik weet via iemand binnen EA dat bijvoorbeeld de releasedatum van Mass Effect 2 nooit in 2009 gelegen heeft, maar altijd al in 2010. Het is alleen zo naar buiten gebracht om op een kosteloze manier een hype op te bouwen. True story
Mooi dat ik gestopt ben bij Disc 4 danquote:Op zondag 27 september 2009 21:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
LO kun je het beste spelen t/m disc 3 en dan stoppen
LO heeft een aantal pittige eindbazen, maar die zijn goed te doen met bepaalde spells of attributes. Vaak is één level erbij voldoende.quote:Op zondag 27 september 2009 12:17 schreef gniffie het volgende:
[..]
Heb je die kut vogel gehaald, daar zat ik super lang vast![]()
Nu op disk 4 trouwens ook al uren bezig met een kut boss![]()
Lost odyssey is echt voor S&M liefhebbers
LO zat technisch erg goed in elkaar, maar het spel "pakte me niet bij de strot" zoals een FFVII, FFX, Skies of Arcadia, of Persona 4. Ik weet niet waar het aan lag. Ik denk een combinatie van het verhaal en de karakters. Het was gewoon niet zo boeiend. Laatste levels zijn inderdaad irritant. Die heb ik via YouTube doorlopen. Ik haat verdwalen in een dungeon!quote:Op maandag 28 september 2009 09:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
LO heeft een aantal pittige eindbazen, maar die zijn goed te doen met bepaalde spells of attributes. Vaak is één level erbij voldoende.
Ik heb er iig een haat-liefde relatie meeGeweldig spel, mooi, goeie soundtrack, aangrijpende dromen. Maar ik heb het niet zo met het levelsysteem
Ooit speel ik 'm uit.
quote:Op maandag 28 september 2009 09:11 schreef Chocobo het volgende:
OMFG!
http://www.gametrailers.com/video/tgs-09-final-fantasy/56839
Nee klopt. Het is geen legendarische RPG, gewoon een goede RPG. De beste op de 360 zelfs tot FFXIII denk ik, al moet ik Tales of Vesperia/Poep nog spelen.quote:Op maandag 28 september 2009 09:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
LO zat technisch erg goed in elkaar, maar het spel "pakte me niet bij de strot" zoals een FFVII, FFX, Skies of Arcadia, of Persona 4. Ik weet niet waar het aan lag. Ik denk een combinatie van het verhaal en de karakters. Het was gewoon niet zo boeiend. Laatste levels zijn inderdaad irritant. Die heb ik via YouTube doorlopen. Ik haat verdwalen in een dungeon!
Ik had de laptop naast me op de bank gezet. Stukje kijken, hup, nadoen! Dan valt het mee.quote:Op maandag 28 september 2009 09:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
De Temple of Enlightenment is idd een te groot doolhof, ik was tot niveau 2 gekomen ofzo en daar geen zin meer. Misschien dat ik er een guide bij koop, als ik YT ga gebruiken moet ik gamen vanaf mijn bureaustoel en kan ik net zo goed WoW gaan spelen
Ik doelde meer op een guide van Piggyback of Bradyquote:Op maandag 28 september 2009 09:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik had de laptop naast me op de bank gezet. Stukje kijken, hup, nadoen! Dan valt het mee.
De Guide van IGN is ook vrij goed en helder geschreven.
Kost geld, internet is graties!quote:Op maandag 28 september 2009 09:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik doelde meer op een guide van Piggyback of Brady
Als ik ooit nog hoop/zin had om LO uit te spelen, is dat vanaf nu verdwenenquote:Op maandag 28 september 2009 09:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De Temple of Enlightenment is idd een te groot doolhof, ik was tot niveau 2 gekomen ofzo en daar geen zin meer. Misschien dat ik er een guide bij koop, als ik YT ga gebruiken moet ik gamen vanaf mijn bureaustoel en kan ik net zo goed WoW gaan spelen
Niet alles dat gratis is, is beter. Maar aangezien ik eigenlijk alleen een guide voor de ToE nodig heb is IGN idd misschien wel goed genoeg.quote:Op maandag 28 september 2009 09:44 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Kost geld, internet is graties!
Vond LO ook niet episch, maar wel erg goed inderdaad. Geen problemen gehad met dungeons of het spel opzich,.. prima uit te spelen.quote:Op maandag 28 september 2009 09:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee klopt. Het is geen legendarische RPG, gewoon een goede RPG. De beste op de 360 zelfs tot FFXIII denk ik, al moet ik Tales of Vesperia/Poep nog spelen.
Was mij veel te kiddie die game. Die dromen e.d. waren dan nog wel mooi en ok. Maar die kutkinderen en die overdreven emo-filmpjes tussendoor. Bah, in het begin van cd4 ben ik ermee gestopt. Toen was de lol er sowieso wel vanaf en werd ik moe van al dat gejank. Ik zal hem denk ik nooit uit gaan spelen, of ik moet er alsnog weet ik het hoeveel uur in gaan stoppen, maar daar heb ik geen zin meer in.quote:Op maandag 28 september 2009 13:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vond LO ook niet episch, maar wel erg goed inderdaad. Geen problemen gehad met dungeons of het spel opzich,.. prima uit te spelen.
Vond het vorig jaar ronduit tegenvallen, heb toen binnen een uur alle games kunnen spelen die ik zou willen spelen en kon toen weer naar huis omdat ik niet wist hoe ik de rest van de dag in zou moeten vullenquote:Op maandag 28 september 2009 10:33 schreef Rossdale het volgende:
Gaan er nog meer mensen naar FirstLook dit jaar? Ik ga nog wel even een paar games checken waar ik op de Gamescom te weinig tijd voor had
Is die guide cool? Ik wil m halen denk ik.quote:Op maandag 28 september 2009 09:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet alles dat gratis is, is beter. Maar aangezien ik eigenlijk alleen een guide voor de ToE nodig heb is IGN idd misschien wel goed genoeg.
Daarnaast hebben zowel Piggyback als Bradygames geen LO guide, alleen Prima
BWahahahaquote:Op maandag 28 september 2009 09:37 schreef -Dries- het volgende:
Mja, die characters waren niet zo bijzonder.. Die Jansen was echt vreselijk irritant en die Kaim was echt een kut emo.
wat zijn jullie allemaal slecht zegquote:Op maandag 28 september 2009 09:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee klopt. Het is geen legendarische RPG, gewoon een goede RPG. De beste op de 360 zelfs tot FFXIII denk ik, al moet ik Tales of Vesperia/Poep nog spelen.
enlighten mequote:Op maandag 28 september 2009 14:28 schreef SuperFruitig het volgende:
Spoony heeft ook zo'n heerlijke naamkeuze voor zijn characters in zijn FFVIII review![]()
http://www.spoonyexperime(...)fantasy-viii/page/3/quote:
quote:Op maandag 28 september 2009 14:28 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Is die guide cool? Ik wil m halen denk ik.
[..]
Heb nu idd iets van 30 minuten gespeeld en zat al tegen een maat van me te schelden (hij was ook bezig met LO) dat die Kaim echt een gore emo-git was. Hij doet me denken aan Squall![]()
Vorig jaar was het gewoon om te huilen, hadden eigenlijk ook alleen maar "oude" games staan. Waren ook maar weinig bezoekers dus alles kon vrijwel direct gespeeld worden. Weet nog dat ik bij de Gameplay bijna een uur in de rij heb gestaan om Zelda: Twilight Princess te spelenquote:Op maandag 28 september 2009 14:25 schreef Rossdale het volgende:
Je had niet zoiets van: Hey die game ken ik niet, laat ik die eens uitproberen?Volgens mij is er genoeg tofs te zien namelijk
Redelijk off-topic maar Squall heeft ook een oorbel!quote:Op maandag 28 september 2009 15:09 schreef -Dries- het volgende:
[..]
![]()
Maar Squall was dan nog best stoer. Op een gegeven moment kan je als accesoires oorbellen geven aan Kaim. Nou, toen had ik het niet meer²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |