werkt gewoonquote:Op donderdag 24 september 2009 16:59 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Amerikaans XBL accountje aanmaken werkt niet?
weet ik niet ik heb het wel , want ik game op mijn amerikaanse tag .quote:Op donderdag 24 september 2009 17:04 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Maar dan heb je ook gold op je amerikaanse account nodig toch?
Ogh als je een nieuwe US account maakt op je xbox kan je nog wel een gratis maand krijgen. Maar ik heb nog maar 1 gratis maand over dus die gebruik ik liever een andere keer ipv een demo sneller krijgenquote:Op donderdag 24 september 2009 17:05 schreef DJ_ het volgende:
[..]
weet ik niet ik heb het wel , want ik game op mijn amerikaanse tag .
maar ik denk het wel .
Oude dashboard? Kan ik dat ergens aanzetten dan? Want dit nieuwe is fucked upquote:Op donderdag 24 september 2009 16:52 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Daarvan weet je dat het een Premium Theme is
Ze hebben het lef om nog steeds themes uit te brengen voor het oude dashboard en daar dan 160 voor te vragen.
Je ziet er geen fuck van
Nee, nieuwe dashboard is een verplichte functie geworden.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:27 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Oude dashboard? Kan ik dat ergens aanzetten dan? Want dit nieuwe is fucked up
heb ik niet, ga ik dus maar even aanmaken als ik thuis ben vanavondquote:Op donderdag 24 september 2009 16:59 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Amerikaans XBL accountje aanmaken werkt niet?
Is algemeen bekend.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:50 schreef Heider00sje het volgende:
Ik kreeg net de melding dat ik mijn 360 moest updaten. Dit heb ik dan ook gedaan, maar direct na het updaten krijg ik geen beeld meer. De controller wordt ook niet meer herkent.
WTF is ditMijn 360 doet het niet meer vanwege de update!
![]()
Zeggen ze wel in dit topic.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:12 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Ik kan er niks via Google mee vinden. Meen je dit serieus dat het een algemeen probleem is?
Precies, lekker fris... heb hem nu ook, erg strakquote:Op donderdag 24 september 2009 16:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Fris,.... vind hem erg cool. Hou van die dag themes! Fable II heeft ook zo'n soort theme dacht ik. Maar ja,... no way dat ik ga betalen voor die onzin!
Van welke site ?quote:Op donderdag 24 september 2009 19:12 schreef Pettigrew81 het volgende:
Als het goed is komt die mijne morgen ook binnen en koste me 35.-
Gamehubsquote:
Stond net met MUA2 in m'n handen bij de Bart Smit maar heb hem gepreordered en hij wordt morgen thuisbezorgdquote:Op donderdag 24 september 2009 19:08 schreef Tokus het volgende:
pff, bij m'n lokale Mediamarkt hebben ze ook door dat ze meer kunnen verdienen als ze gloednieuwe games de 1e dag voor 67 euro in de schappen zetten.
Ik gok dat als ik morgen kom, dat Ultimate Alliance 2 dan 58 euro kost. Zo was het bij Batman: Arkham Asylum ook.
Speel het???quote:Op donderdag 24 september 2009 20:50 schreef Ron.666 het volgende:
Ik heb net in een opwelling ODST gekocht.. Is het wat eigenlijk? Ik speel alleen nog maar sfIV maar heb wel zin in iets anders..
En terecht. Geniaal spel naar mijn mening, tofste Halo wellicht, omdat je MC niet bentquote:Op donderdag 24 september 2009 21:08 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Jamaar maar ik wil van jou weten of het leuk is.. dan pas ga ik spelen
Ik heb een paar videos gezien van ODST en ik begon me ineens te interesseren in Haloquote:Op donderdag 24 september 2009 21:09 schreef Wessiej het volgende:
[..]
En terecht. Geniaal spel naar mijn mening, tofste Halo wellicht, omdat je MC niet bent
sorry waarschijnlijk heb ik me vergistquote:Op donderdag 24 september 2009 22:12 schreef CraniuM het volgende:
[..]
raar ik zie erstaan voor de xbox360 en ps3 voor ¤42.99
Hehequote:Op donderdag 24 september 2009 22:14 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
sorry waarschijnlijk heb ik me vergistIk heb er dan ook ong 5 games besteld
Kijk uit voor de belasting danquote:Op donderdag 24 september 2009 22:14 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
sorry waarschijnlijk heb ik me vergistIk heb er dan ook ong 5 games besteld
Ze komen niet tegelijk binnenquote:Op donderdag 24 september 2009 22:17 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Kijk uit voor de belasting dan
bij mij ging de update op twee xboxen in ieder geval prima.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:12 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Ik kan er niks via Google mee vinden. Meen je dit serieus dat het een algemeen probleem is?
You sly fox!quote:Op donderdag 24 september 2009 22:17 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ze komen niet tegelijk binnen
shadow complex had ik al vanaf releasequote:Op donderdag 24 september 2009 22:24 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
You sly fox!
Welke games allemaal?
Had je shadow complex ook al?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |