Staat 'code inwisselen'quote:Op donderdag 24 september 2009 13:52 schreef super-muffin het volgende:
[..]
de Brütal Legend demo is nu te downloaden
Alleen voor Goldquote:Op donderdag 24 september 2009 13:52 schreef super-muffin het volgende:
[..]
de Brütal Legend demo is nu te downloaden
Is nu ook te downenquote:Op woensdag 23 september 2009 23:31 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik wil een Forza 3 premium theme
vast niet gratisquote:Op donderdag 24 september 2009 15:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Is nu ook te downen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee.. dat niet nee..quote:
Maar hij ziet er wel mooi uitquote:Op donderdag 24 september 2009 15:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Is nu ook te downen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar die kun je wel unlocken in de gamequote:Op donderdag 24 september 2009 15:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee.. dat niet nee..
Net als al die kleding voor je avatar.. niet gratis
Hoe duur?quote:Op donderdag 24 september 2009 15:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Is nu ook te downen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik vind dat ik hem gratis krijg bij mijne LE van forza3quote:Op donderdag 24 september 2009 15:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee.. dat niet nee..
Net als al die kleding voor je avatar.. niet gratis
Fris,.... vind hem erg cool. Hou van die dag themes! Fable II heeft ook zo'n soort theme dacht ik. Maar ja,... no way dat ik ga betalen voor die onzin!quote:Op donderdag 24 september 2009 15:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Is nu ook te downen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dat snap ik dus ook niet. Zoiets zo standaard moeten,... incl Avatar goodies ofzo! Sowieso om reclame te maken zouden ze avatar shit gratis moeten uitbrengen bij release!quote:Op donderdag 24 september 2009 16:17 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik vind dat ik hem gratis krijg bij mijne LE van forza3
Daarvan weet je dat het een Premium Theme isquote:
ik las net dat de demo nu in de US uit is, niet alleen voor de pre-orders maar Europa moet wachten tot 1 oktoberquote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 16:54 schreef super-muffin het volgende:
[..]
ik las net dat de demo nu in de US uit is, niet alleen voor de pre-orders maar Europa moet wachten tot 1 oktober
Amerikaans XBL accountje aanmaken werkt niet?quote:Op donderdag 24 september 2009 16:54 schreef super-muffin het volgende:
[..]
ik las net dat de demo nu in de US uit is, niet alleen voor de pre-orders maar Europa moet wachten tot 1 oktober
* DJ_ gaat hem downloaden om europeanen te jennenquote:Op donderdag 24 september 2009 16:54 schreef super-muffin het volgende:
[..]
werkt gewoonquote:Op donderdag 24 september 2009 16:59 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Amerikaans XBL accountje aanmaken werkt niet?
weet ik niet ik heb het wel , want ik game op mijn amerikaanse tag .quote:Op donderdag 24 september 2009 17:04 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Maar dan heb je ook gold op je amerikaanse account nodig toch?
Ogh als je een nieuwe US account maakt op je xbox kan je nog wel een gratis maand krijgen. Maar ik heb nog maar 1 gratis maand over dus die gebruik ik liever een andere keer ipv een demo sneller krijgenquote:Op donderdag 24 september 2009 17:05 schreef DJ_ het volgende:
[..]
weet ik niet ik heb het wel , want ik game op mijn amerikaanse tag .
maar ik denk het wel .
Oude dashboard? Kan ik dat ergens aanzetten dan? Want dit nieuwe is fucked upquote:Op donderdag 24 september 2009 16:52 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Daarvan weet je dat het een Premium Theme is
Ze hebben het lef om nog steeds themes uit te brengen voor het oude dashboard en daar dan 160 voor te vragen.
Je ziet er geen fuck van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |