Vermogensbelasting in Frankrijk is pas ingevoerd rond 1950.Weet je zeker dat je niet een beetje doordraaft?quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:53 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Er worden oologen uitgezet om zo triljoenen te verdienen. En belastingbetalers driedubbel er voor teruglaten betalen met rente. Wat weer inflatie oplevert. waardoor de gewone man nog minder te besteden heeft.
Volgens mij liep er al een topic over...maar goed. Als jullie weer de lijn met Obama trekken dan is Dragorius weer een blije padvinderquote:Op zaterdag 26 september 2009 01:55 schreef Biels het volgende:
[..]
Komt wel weer terug. Ik bedoel, je kan hier geen topic over openen en de discussie is interessant, dus laat het maar even.
Geef me 5 postsquote:Op zaterdag 26 september 2009 01:57 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Volgens mij liep er al een topic over...maar goed. Als jullie weer de lijn met Obama trekken dan is Dragorius weer een blije padvinder
Ruim het maar op trouwens, Lambiekje laat zich hier toch weer even niet meer zien wegens uitgeluldquote:
Michelle heeft hem vast alsof hij een blinde geestelijk gehandicapte is, en zo ziet hij er hier ook wel uitquote:
Op mij maakt deze foto dan weer de indruk dat ons opperhoofd al erg lang uit heeft gezien naar dit gelukkige momentje terwijl Obama zo tevreden kijkt als een vader die zijn zoon voor het eerst een doelpunt ziet maken.quote:
Nee niet uitgeluld. Ten eerste ik was geschrokken hoe laat het is, 3 uur er pas in te liggen vind ik wel een goed.quote:Op zaterdag 26 september 2009 02:35 schreef Biels het volgende:
[..]
Ruim het maar op trouwens, Lambiekje laat zich hier toch weer even niet meer zien wegens uitgeluld.
De andere hadden toch ook zo 2 zoekwoorden kunnen opgegeven en het kunnen vinden. Maar dat is bv een ding dat ik op doelde dat banken inzetten met oorlogen op beide kampen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 09:44 schreef merlin693 het volgende:
Lambiekje doelt op dit verhaal
http://www.rumormillnews.(...)/noframes/read/39506
De schuld krijgen? 6 miljoen vermoord bedoel je.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:14 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Maar bij de Jood is het onherstelbaar git en git en gitzwart. ZIj zijn het die andere niet anders kunnen dan fout handelen waardoor de verkeerde nog de schuld krijgen ook. bv WO2. Heel paradoxaal. Ik weet. maar toch is het zo.
ik heb niet over de gewone man. Laat dat duidelijk zijn. Nederlandser waren zijn ook smerig vuige klootzaken door eeuwen heen. VOC mentaliteit. Het erge is dat de gewone man niets doet tegen het mensonterende gedrag van megalomana ondernemers en fascistische politici.
Overigens zijn ALLE politici untermenschen alleen de joodse slag erger.
Daarom schrijft hij ook: ik heb niet over de gewone man. Laat dat duidelijk zijnquote:Op zaterdag 26 september 2009 15:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De schuld krijgen? 6 miljoen vermoord bedoel je.
Schandalig dat je dit soort dingen schrijft.
Vermoord of niet vermoord. Joden zijn, noem het cultuur, bloed whatever, het zit wel in ze. Zij zijn geboren netwerkers. Wat zij inboeten aan kracht maken zij helemaal goed door slim te zijn. Nooit geweten wat de ophef omtrent Joden was tot ik er een paar ontmoette.quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De schuld krijgen? 6 miljoen vermoord bedoel je.
Schandalig dat je dit soort dingen schrijft.
Wel dus. 6 miljoen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:28 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Vermoord of niet vermoord. Joden zijn, noem het cultuur, bloed whatever, het zit wel in ze. Zij zijn geboren netwerkers. Wat zij inboeten aan kracht maken zij helemaal goed door slim te zijn. Nooit geweten wat de ophef omtrent Joden was tot ik er een paar ontmoette.
Daar is evenveel mee mis, als dat is er mis met selectief lezen. Het werkt allemaal leuk en aardig, je kunt er mensen echter ook gruwelijk veel pijn mee doen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En wat is er mis met netwerken en slim zakendoen?
Selectief quoten kan wel?quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:35 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Daar is evenveel mee mis, als dat is er mis met selectief lezen. Het werkt allemaal leuk en aardig, je kunt er mensen echter ook gruwelijk veel pijn mee doen.
Wie goed doet, goed ontmoet. Dat is de kern van dit verhaal.quote:
Van het verhaal van Lambiekje? Want daar reageerde ik in eerste instantie op.quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:37 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Wie goed doet, goed ontmoet. Dat is de kern van dit verhaal.
Zolang het eerlijk is, zal er niemand moeite mee hebben. Echter op het moment dat dit netwerken en zakendoen niet geheel transparant is, en er dus veelvuldig gebruikt gemaakt wordt van achterkamertjespolitiek zoals afspraken die gemaakt worden tijdens het lobbyen, in een loge, of op het golfparcours, vind ik het niet vreemd dat mensen moeite hebben met het vertrouwen in deze politiek.quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik begrijp nog steeds niet wat er mis is met netwerken en slim zakendoen. Zolang het eerlijk is.
Verstandelijk niets. Het is alleen dat ze ontzettend berekenend te werk gaan financieel en contactueel. het zit gewoon in hun natuur. Daar is op zich niets mis mee. Het is dat je daar in het begin geen erg in hebt omdat ze zo gewoontjes overkomen. En dat kan voor rare situaties zorgen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wel dus. 6 miljoen.
Maar zo heeft iedere cultuur toch zijn eigen kenmerken?quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:46 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Verstandelijk niets. Het is alleen dat ze ontzettend berekenend te werk gaan financieel en contactueel. het is gewoon tweede natuur. Daar is op zich niets mis mee. Het is dat je dat in het begin niet doorhebt omdat ze zo gewoontjes overkomen. En dat kan voor rare situaties zorgen.
Nun, Lambiekje, steh' auf und Allgemeinbildung, brich' los!quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:12 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Kijk jij maar . Beetje algemene ontwikkeling kan geen kwaad.
Ja maar Joden zijn in mijn ogen echt een geval apart. Ik heb ontzag voor ze en kijk ze tegelijkertijd argwanend aan. Antillianen zijn gewoon luie schreeuwlelijkerds, Schotten weet ik niet. Afijn geen van de culturen die ik tot nogtoe ben tegengekomen die alle kenmerken in een persoon bezitten, dat je denkt van 'die moet je in de gaten houden'. Ze lijken op witten, ze rekenen als chinezen, ze zijn nog socialer dan hollywood celebrities. Ik bedoel ze hebben precies die mix dat succes als aangeboren verzekering meegeeft. Naja ik overdrijf natuurlijk maar ik zit er niet ver naast. En de nadruk van hun succes ligt echt op netwerken en vooral 'jezelf eerst'.quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar zo heeft iedere cultuur toch zijn eigen kenmerken?
Je kan ook niet zeggen dat elke Schot gierig is, of dat elke Antilliaan lui is. Dat zijn stigma's en vooroordelen.
Dat is helemaal geen onzinmanier. Jij zegt letterlijk: ''Ik begrijp niet dat mensen zo'n vertrouwen in Van Gaal hadden, binnen een dag na zijn aantreden had-ie Ribery tegen zich in het harnas gejaagd''.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:33 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Nouja zeg wat een onzin manier om mijn argument onderuit te halen.
Waar heb ik mijn vertrouwen in Obama uitgesproken?quote:Wat vind jij zo erg goed van Obama, wat heeft hij gedaan dat jouw vertrouwen wekt?
En dat hebben alle culturen waarschijnlijk gemeenquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:01 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ja maar Joden zijn in mijn ogen echt een geval apart. Ik heb ontzag voor ze en kijk ze tegelijkertijd argwanend aan. Antillianen zijn gewoon luie schreeuwlelijkerds, Schotten weet ik niet. Afijn geen van de culturen die ik tot nogtoe ben tegengekomen die alle kenmerken in een persoon bezitten, dat je denkt van 'die moet je in de gaten houden'. Ze lijken op witten, ze rekenen als chinezen, ze zijn nog socialer dan hollywood celebrities. Ik bedoel ze hebben precies die mix dat succes als aangeboren verzekering meegeeft. Naja ik overdrijf natuurlijk maar ik zit er niet ver naast. En de nadruk van hun succes ligt echt op netwerken en vooral 'jezelf eerst'.
quote:Op zaterdag 26 september 2009 11:23 schreef Lambiekje het volgende:
Ik denk dat oorlogvoeren niet eens in de mens zit van nature.
Kennis van de menselijke evolutie behoort kennelijk niet tot de algemene ontwikkeling.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:29 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Hoe of wat denk jij hoe de mens geciviliseerd is geraakt?
Hoe Babylonië, Egyptenaren en Sumeriers direct op hun piek van bestaan waren. Er is geen kennis, wetenschap of vondsten die laten zien dat deze groeperingen geevolueerd zijn.
Ik wist dat je dat zou gaan zeggen. Iedereen denkt egoistisch dat is waar, ik ook. En toch heb ik die concentratie niet om 24 u/pdag aan mezelf te denken zoals zij dat wel kunnen. Dat zou je niet denken als je kijkt naar mijn topics en commentaar, maar dat is echt zo. Ik mis gewoon die 'focus' om mezelf telkens als eerste daar vooraan ergens te wurmen. Dat lukt mij gewoon niet. Was dat maar zo en had ik die instelling maar. Dan richtte ik alle energie op het halen van duidelijke doelen en dan kwam ik wellicht nogeens ergens.. Maar helaas. Alle andere culturen kennen een soort aandachtsverslapping op weg naar een doel. Ik denk dat de Joodse cultuur of ras daar minder last van heeft.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dat hebben alle culturen waarschijnlijk gemeen
Ja, een beetje voorspelbaar was het wel, dat geef ik toe.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:15 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik wist dat je dat zou gaan zeggen. Iedereen denkt egoistisch dat is waar, ik ook. En toch heb ik die concentratie niet om 24 u/pdag aan mezelf te denken zoals zij dat wel kunnen. Dat zou je niet denken als je kijkt naar mijn topics en commentaar, maar dat is echt zo. Ik mis gewoon die 'focus' om mezelf telkens als eerste daar vooraan ergens te wurmen. Dat lukt mij gewoon niet. Was dat maar zo en had ik die instelling maar. Dan richtte ik alle energie op het halen van duidelijke doelen en dan kwam ik wellicht nogeens ergens.. Maar helaas.
Je bent tegenwoordig al antisemiet als je de stelselmatige vernietiging van het joodse volk bepleit.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:18 schreef Lambiekje het volgende:
Echt iedereen roept anti-semitisme als er ook maar een woord valt over de Jood.
Het is en blijft mijn mening vanuit mijn eigen belevingswereld natuurlijk. Hoe ik anderen zie. Wellicht komen zij op anderen heel anders over.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, een beetje voorspelbaar was het wel, dat geef ik toe.
Je komt heus wel verder hoor, ik vind je altijd heel oprecht posten, met zelfspot. Maar ook veel zelfmedelijden, en dat is jammer. Daat schiet je geen bal mee op.
Trouwens, je bent nog hartstikke jong, dus het komt wel goed met jou, tijd genoeg
Ik denk ook niet dat Obama vermoord zal worden. Om dezelfde redenen die jij aanvoert.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:27 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Het is en blijft mijn mening vanuit mijn eigen belevingswereld natuurlijk. Hoe ik anderen zie. Wellicht komen zij op anderen heel anders over.
OT: ik denk dat Obama niet zal worden vermoord zoals kennedy en Lincoln. Verre van.. En dat heeft te maken met VN, IMF, Geithner, Goede PR-man. En waarom je beste manager omleggen als er nog zoveel gedaan moet worden? Obama is de juiste man om alle schijt door te verkopen aan het publiek. Hoewel ik nooit wat concreets hoor in zijn woorden weet hij alles wel zo te verdraaien en mensen mee tekrijgen. Dat doet het voorteffelijk.
Ga meer eens goed googlen. 6 miljoen is officieel --- NIET ---- waar.quote:Op zaterdag 26 september 2009 15:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wel dus. 6 miljoen.
auschwitz 1995 numberquote:Op zondag 27 september 2009 21:23 schreef TitusPullo het volgende:
Ja, ga maar eens goed googlen! Zo is Lambiekje ook aan z'n verbazende kennis gekomen! Vergeet het trefwoord ''untermenschen'' niet.
Ongelofelijk, de dingen die jij opschrijftquote:Op zondag 27 september 2009 21:16 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ga meer eens goed googlen. 6 miljoen is officieel --- NIET ---- waar.
David Dukequote:
Over het aantal doden is geen overeenstemming onder historici. Er zijn historici die het op 5,1 miljoen houden. Maar intellectuele parasieten als Lambiekje gebruiken dit feit voor hun eigen misselijke doeleinden, en geven het daarbij nog eens verkeerd weer ook.quote:Op zondag 27 september 2009 21:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ongelofelijk, de dingen die jij opschrijft
Lambiekje is al eens gebanned geweest wegens Holocaustontkenning.quote:Op zondag 27 september 2009 22:19 schreef TitusPullo het volgende:
Staan er werkelijk geen sancties op het bezigen van termen als ''Untermenschen'' (om over Holocaustontkenning nog maar te zwijgen), maar wel op het bezigen van een woord als ''schurfthoofd''?
Zo ja: saluut, dan kom ik hier niet meer. Veel plezier met het gladstrijken van de vergrijpen van een lasterlijk persoon als Lambiekje.
Oke.quote:Op zondag 27 september 2009 22:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Lambiekje is al eens gebanned geweest wegens Holocaustontkenning.
Dat er nu een getal wat in twijfel wordt getrokken schrukt wat tegen ontkenning aan, maar nan NET door de beugel aangezien er ook al gezegd is dat officiële instanties ook al verschillende getallen aanhouden.
Untermensch....dat had ik ook al gelezen.....is inderdaad een zeer beladen term. Ik ben er niet blij mee en zie het ook liever niet nog een keer. Het werd echter niet alleen specifiek tegen de joden gebruikt.
Sommige mensen zitten hier wel HEEL erg op het randje en ik hou de boel dan ook met argusogen in de gaten.
Holocaustontkenning, echte antisemitisme en andere strafbare zaken worden hier gewoon niet toegestaan.
Ik sla nog even niet meteen met de zweep rond, aangezien een aantal mensen die conspiracies aanhangen, echt grove termen en beledigingen nodig hebben om hun punt duidelijk te kunnen maken en deze mensen voelen zich onderdrukt als hen verteld wordt dat ze sociaal mer geaccepteerde bewoordingen moeten gebruiken.
Kortom: ik wil er niet meteen bovenop zitten, maar sta wel op het punt om in te grijpen als het erger als dit gaat worden.
Overigens is Lambiekje uitschelden OOK weer niet gewenst.
Nee, en dat zal ik dan ook niet doen, al moet ik me inhouden, want hij doet dat zelf met graagte.quote:Op zondag 27 september 2009 22:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.quote:Op zondag 27 september 2009 22:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, en dat zal ik dan ook niet doen, al moet ik me inhouden, want hij doet dat zelf met graagte.
Schelden is dan ook helemaal niet constructief en slaat elke discussie dood en dat is jammer.
En jij accepteerd dat?quote:Op zondag 27 september 2009 22:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Lambiekje is al eens gebanned geweest wegens Holocaustontkenning.
Dat er nu een getal wat in twijfel wordt getrokken schrukt wat tegen ontkenning aan, maar nan NET door de beugel aangezien er ook al gezegd is dat officiële instanties ook al verschillende getallen aanhouden.
Untermensch....dat had ik ook al gelezen.....is inderdaad een zeer beladen term. Ik ben er niet blij mee en zie het ook liever niet nog een keer. Het werd echter niet alleen specifiek tegen de joden gebruikt.
Sommige mensen zitten hier wel HEEL erg op het randje en ik hou de boel dan ook met argusogen in de gaten.
Holocaustontkenning, echte antisemitisme en andere strafbare zaken worden hier gewoon niet toegestaan.
Ik sla nog even niet meteen met de zweep rond, aangezien een aantal mensen die conspiracies aanhangen, echt grove termen en beledigingen nodig hebben om hun punt duidelijk te kunnen maken en deze mensen voelen zich onderdrukt als hen verteld wordt dat ze sociaal mer geaccepteerde bewoordingen moeten gebruiken.
Kortom: ik wil er niet meteen bovenop zitten, maar sta wel op het punt om in te grijpen als het erger als dit gaat worden.
Je beseft je wel dat die filmpjes nog niet eens 0,01% van alle politieacties behelst?quote:Op zondag 27 september 2009 22:40 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Oke.
Maar als niet als de SODEMIETER duidelijk wordt dat autoriteit FOUT is dan is het te laat. We laten namelijk
de zelfde grappen asl 65/75 jaar terug weer toe. Mensen moet gewoon het bedrog weten om beter te kunnen anticiperen.
Ontkennen en belachelijk maken waarheidsbevinding maakt onderstaande mogelijk, met langzame opvoering naar FEMA-kampen. Diegene die mij belachelijk maken moeten maar eens HEEL goed ten rade gaan. Welkom in 2009 1984. Wel het fluspuitje halen allemaal he?.
http://zaplog.nl/zaplog/a(...)_far_reich_in_action
Jaá politie is je vriend.![]()
Napoleon Bonaparte Quotequote:Op zaterdag 26 september 2009 01:47 schreef Biels het volgende:
[..]
Als jij denkt dat banken in die tijd, waarin Napoleon in principe de beschikking had over de gehele schatkist en zoveel geld kon laten maken als hij zou willen, net zoveel macht hadden als in deze tijd van decentralisatie en internationale samenwerking snap je er weinig van.
Voor Napoleon was er uberhaupt geen enkele uitwisseling tussen banken in verschillende landen. Wat zou Engeland er voor baat bij hebben als Duitsland binnengevallen werd?
je beseft wel dat de politie zich langzamerhand naar Hitleriaanse mishandel techniek overgaan.quote:Op maandag 28 september 2009 08:39 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Je beseft je wel dat die filmpjes nog niet eens 0,01% van alle politieacties behelst?
Hij zal wel moeten, het zijn namelijk snoeiharde feiten.quote:
Fijn dat je dat zelf toegeeft. Kan je dan ook uitleggen waarom je dat zo nodig vind?quote:Op maandag 28 september 2009 17:40 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Hij zal wel moeten, het zijn namelijk snoeiharde feiten.
2009 1984quote:Op maandag 28 september 2009 17:41 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Fijn dat je dat zelf toegeeft. Kan je dan ook uitleggen waarom je dat zo nodig vind?
En dus moet je maar gaan schelden om je punt duidelijk te maken?quote:Op maandag 28 september 2009 17:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
2009 1984
Dit is WO22 wat er aan zit te komen. Maar dan dus hyperdigitaal, schuilen in kelders heeft geen zin.
Allemaal lekker braindead gemaakt met infantiliteit als GTST en Popstars . En zogenaamd intellectueel media de meest kritiekloze flutjournalistiek als hoogwaardig berichtgeving moet doorgang. Sneuer dan Volkskrant kan bijna niet. Links hielenlikkers.
Geen enkel weerstand met verliezen van rechten. Geen enkele weerstand met bewijslast-omdraaing. Ga zo maar door.
Gros van de NL journalisten zou hun ambt ontnomen moeten worden. Wat een stel staatpropagandisten.quote:Op maandag 28 september 2009 18:00 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En dus moet je maar gaan schelden om je punt duidelijk te maken?
Je blijft er omheen draaien...quote:Op maandag 28 september 2009 18:04 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Gros van de NL journalisten zou hun ambt ontnomen moeten worden. Wat een stel staatpropagandisten.
Geen letter realiteit.
Met het dikgedrukte ben ik het helemaal eens.quote:Op maandag 28 september 2009 17:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
2009 1984
Dit is WO22 wat er aan zit te komen. Maar dan dus hyperdigitaal, schuilen in kelders heeft geen zin.
Allemaal lekker braindead gemaakt met infantiliteit als GTST en Popstars . En zogenaamd intellectueel media de meest kritiekloze flutjournalistiek als hoogwaardig berichtgeving moet doorgang. Sneuer dan Volkskrant kan bijna niet. Links hielenlikkers.
Geen enkel weerstand met verliezen van rechten. Geen enkele weerstand met bewijslast-omdraaing. Ga zo maar door.
Dank jequote:Op maandag 28 september 2009 18:04 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Gros van de NL journalisten zou hun ambt ontnomen moeten worden. Wat een stel staatpropagandisten.
Geen letter realiteit.
quote:Berlusconi: Obama wel erg bruin
De Italiaanse premier Berlusconi heeft weer eens een opmerking gemaakt over de huidskleur van president Obama. Berlusconi vond het dit keer ook nodig om wat te zeggen over de First Lady. Maar dat was waarschijnlijk, aangezien hij bij de G20 geen zoen kreeg van Michelle Obama. Hij moest het - in tegenstelling tot premier Balkenende - doen met een zakelijk handje.
Fail,quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:40 schreef Lambiekje het volgende:
De beëdiging als preasident was toch onrechtmatig. uurtje later hebben ze binnenskamer het als nog gedaan??
Hoezo wordt er een raar stuk toneel opgevoerd ?!!
Ik denk dat er weinig presidenten zijn die de eed niet hebben afgelegd. Tradities komen op mij overigens vaak wel over als toneelstukken, zolang ik de betekenis hierachter niet begrijp.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:30 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
Fail,
De eed is een traditie, geen vereiste,
President word je op 20-01 om 12.00
of je nou thuis zit op de bank of op de trap staat voor het congress gebouw
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:34 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig presidenten zijn die de eed niet hebben afgelegd. Tradities komen op mij overigens vaak wel over als toneelstukken, zolang ik de betekenis hierachter niet begrijp.
ik denk dat je in deze wereld zelfs met alleen de feiten het bos niet meer ziet. Je weet gewoon niet meer wat nog waar is. En wat voor redenen schuilgaan achter grote politieke beslissingen. Dus dan kan je net zo goed gaan en blijven speculeren. Want het 8 uur nieuws is niet betrouwbaar.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:31 schreef WallOfStars het volgende:
Lambiekje....
meer feiten minder onzin,
Daarom moet je ook uitkijken om een kant te kiezen. Het is vaak zelfs het beste om geen kant te kiezen en dus alle informatie op je af te laten komen. Dan kun je eigenlijk pas een goede mening vormen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:00 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ik denk dat je in deze wereld zelfs met alleen de feiten het bos niet meer ziet. Je weet gewoon niet meer wat nog waar is. En wat voor redenen schuilgaan achter grote politieke beslissingen. Dus dan kan je net zo goed gaan en blijven speculeren. Want het 8 uur nieuws is niet betrouwbaar.
Geldstromen bekijken en welk belang iemand heeft.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:17 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Daarom moet je ook uitkijken om een kant te kiezen. Het is vaak zelfs het beste om geen kant te kiezen en dus alle informatie op je af te laten komen. Dan kun je eigenlijk pas een goede mening vormen.
Maar als je geen kant kiest maak je ook geen statement. Maar in de huidige politiek krijgen wij ook geen echte keus. Een handjevol partijen en stuk voor stuk zijn het waardeloos bijeengeschraapte clubs. Maar dat is mijn eigen mening. Ik denk dat je met ervaring best verstandige keuzen en dus ook een kant kunt kiezen. Met "alternatieve nieuwsmedia" kom je er ook wel vind ik. Omdat je dan meer gaat puzzelen ipv "feiten" van het ANP/8 uur journaal aantenemen. Als je "the obama deception" van alex jones bijvoorbeeld kijkt en alle gepresenterde "feiten" nagaat. Krijg je ook al een aardig beeld van Obama.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:17 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Daarom moet je ook uitkijken om een kant te kiezen. Het is vaak zelfs het beste om geen kant te kiezen en dus alle informatie op je af te laten komen. Dan kun je eigenlijk pas een goede mening vormen.
precies...quote:Op maandag 28 september 2009 18:04 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Geen letter realiteit.
Obama zal niet worden vermoord. Obama heeft zo'n gigantisch grote charismatische aantrekkingskracht, daar komen ze echt niet aan hoor.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:05 schreef Triggershot het volgende:
Hoe gaan de neocons eigenlijk de macht grijpen in de VS?
Obama is vele dingen aan het terugdraaien en reikt voormalige 'vijanden' de hand.
De neocons zullen niet stil zitten.. Wat gaan ze doen denk je? Obama vermoorden en dan schuld op buitenlandse vijanden schuiven? Gaan ze Obama zijn ambt laten afmaken om vervolgens een aanslag in scene te zetten zodat ze 'troep van Obama' moeten opruimen?
Kortom; Zou Obama vermoord worden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |